F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sauber C35 prošao crash testove

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sauber C34

Novi Sauber C35, koji će svijetlo dana ugledati 1. ožujka, prošao je obavezne FIA-ne crash testove šasije i nosa bolida. 8. je to momčad koja je potvrdila prolaz na crash testu, nakon Haasa, Renaulta, Manora, Ferrarija, Force Indije, Toro Rossa i Mercedesa. Oni koji se još nisu oglasili, ili nisu prošli test sigurnosti su Williams, Red Bull i McLaren Honda.

Momčad će na prvom testu nastupiti sa Sauberom C34, koji će biti modificiran kako bi udovoljio uvjetima za 2016.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Prosle godine je mp4-30 prvi prosao crash teszove a bili ajmo rec zadnji ,a ove godine mozda produ zadnji ,a budu prvi.Eh da…Ja i moja ocekivanja neznas ko veca budala :)


    0

    0
    • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

      A mozda prave sto kraci nos da bi izvukli sto vece perfomanse a samim time je i teze proc na ovom crash testu.Prosle godine to i nije bio problem s obzirom na nos kakav su imali prilikom prolaska crash testa.
      A kasnije su u sezoni razvili kracu verziju nosa i ona je prosla crash test i prvi nastup imala na VN Austrije.


      0

      0