Charles Leclerc priznao je da nema pojma kada će Ferrari ponovno biti u poziciji za pobjedu u Formuli 1, izražavajući kako je put natrag na vrh “duži nego što bi htio”.
Leclerc je ostvario svoj najbolji rezultat u sezoni 2025. na Velikoj nagradi Bahreina, završivši na četvrtom mjestu, jednu poziciju ispred timskog kolege Lewisa Hamiltona.
Monegažanin je startao iz prvog startnog reda, odmah uz osvajača pole positiona Oscara Piastrija, ali je na startu odmah izgubio dvije pozicije, vjerojatno zbog nedostatka gripa na medium gumama.
Međutim, Ferrarijev rizik s medium gumama se na kraju isplatio jer je Leclerc, zahvaljujući svježijim gumama u drugom stintu, uspio prestići Landa Norrisa potezom s vanjske strane u zavoju broj 4 na 25. krugu.
Unatoč žestokoj obrani, Leclerc nije mogao spriječiti Norrisa da mu ponovno preotme treće mjesto pet krugova prije kraja, čime je ostao bez postolja.
Na pitanje novinara je li izlazak sigurnosnog automobila bio nesretan trenutak, Leclerc je odgovorio:
“Da, ali ne mislim da bi to promijenilo mnogo, možda samo malo.”
“Ne znam, ali mislim da jednostavno nismo bili dovoljno brzi. Počeo sam imati problema iza Georgea [Russella], gume su mi se pregrijavale. Mislim da smo ga mogli natjerati da uđe u boks, što bi bilo sjajno, ali to nismo uspjeli.”
Ferrari se pokazao kao jedini među vodećim momčadima koji je utrku završio na tvrdoj komponenti, dok je Russell odradio čak 24 kruga na soft gumama.
Leclerc je, međutim, odbacio tvrdnje da je Ferrari pogriješio u strategiji, naglašavajući kako je njihov SF-25 imao problema s pregrijavanjem, što je soft gume činilo neiskoristivima.
Na pitanje je li odabir hard guma bio ispravan, Leclerc je rekao:
“Mislim da jest, s obzirom na ono što smo imali.”
“Ali ono što je George napravio s mekanim gumama do kraja – mislim da to za nas nije bila opcija. No analizirat ćemo to. Ali ne mislim da je to bilo ključno.”
Umjesto toga, Leclerc je istaknuo da je najveći Ferrarijev problem bio nedostatak tempa – i da strategija, kakva god bila, ne bi napravila razliku.
“Mislim da nam je samo nedostajalo brzine,” priznao je Leclerc. “Kad nemaš tempa, kakvu god strategiju odabrao, uvijek ispadne pogrešna. Jednostavno nismo dovoljno brzi.”
Ferrari je prošlog vikenda ubrzao dolazak paketa nadogradnji za Bahrein, kao odgovor na neočekivane probleme s nestabilnim SF-25 bolidom.
Iako su nove komponente, uključujući revidiranu podnicu, donijele određeni napredak – Leclerc je naglasio kako Ferrari i dalje nema brzinu u odnosu na momčadi ispred.
“Mislim da nam samo treba više ukupnog downforcea, više prianjanja (gripa),” istaknuo je.
“Mislim da izvlačimo maksimalno iz bolida u ovom trenutku, ali jednostavno nema više. Treba mi više downforcea da bih mogao brži kroz zavoje.”
Leclerc je naglasio da su Ferrarijeva ograničenja više izražena u utrci nego u kvalifikacijama, gdje nove gume i mala količina goriva pomažu prikriti slabosti bolida.
“U kvalifikacijama to još uvijek možemo malo sakriti uz neke trikove,” dodao je.
“Ali kad krene utrka, bez gripa odmah krene značajna degradacija. Dakle, to se odmah zakotrlja.”
Leclerc je priznao da nije siguran kada će Ferrari uvesti nove nadogradnje koje bi mogle smanjiti zaostatak za McLarenom.
Na pitanje ima li ikakvih planiranih novosti koje bi mogle donijeti tračak nade, Leclerc je zaključio:
“Ne znam. Mislim da mi se čini da je taj tunel malo duži nego što bih želio. Na kraju ćemo sigurno pronaći put, ali koliko će nam trebati da to napravimo – ne znam.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj vikend.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok tim ne preuzme netko kao Arrivabene, nema ništa od njih.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav Arrivabene, isto bi bilo. Nije problem u TP-u, već u glavama iznad njega.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolji je duplo od ovog trenutnog komičara.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve dobro rečeno, ali samo kriva konstatacija da ih SC nije zeznuo. Sve koji su startali na Mediumu SC im je unistio trku, jer su morali ići na Hard, a neki bi pokušali razvući 2. medium i na kraj voziti soft.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prokleto točno… popi3dio sam kad sam Safeta vidio
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa vidjelo se samo na 7 krugova mlađim gumama da je relativno lako ulovio i prešao Landa. Da im je midium trajao do cca 40 kruga a vjerujem da bi lako bi mogli izvesti utrku na softu i po meni završiti na podiju tako da je SC odigrao veliku ulogu. Jer do kraja bi u svakom slučaju bili u pogodnijoj situaciji nego Noris na midiumu dok što bi bilo sa Russelom je upitno. U svakom slučaju McLaren i Mercedes su odradili utrku na bržim gumama, soft midium soft i soft midium midium dok Ferrari midium midium hard. S obzirom na zaostatke kroz cijelu utrku to nije izgledalo tako lose.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja znam negdje oko 2047 godine na stazi u Barceloni Ferrari preuzima primat.
0
0