Bio je to završni krug u Sakhiru. Pierre Gasly vozio je na rubu guma i na rubu strpljenja. Cijelu posljednju trećinu utrke uspješno je zadržavao Maxa Verstappena iza sebe, u bolidu koji je prije samo tjedan dana djelovao kao da je isključivo za donji dom poretka. A onda – u posljednjim metrima – Verstappen je uspio.
Gasly nije skrivao razočaranje što je ostao bez šeste pozicije u posljednjem krugu, ali daleko važnijim smatra ono što je njegova momčad pokazala u Bahreinu: Alpine je ponovno djelovao konkurentan.
Francuz je startao s impresivnog P4, a kroz svih 57 krugova držao se među prvih deset, i bio na rubu P6 sve dok se Verstappen – unatoč problemima u Red Bullu – nije probio u zadnjem sektoru posljednjeg kruga.
“Zadnjih 20 krugova sam vozio s Maxom u retrovizoru, to je bilo ludilo,” rekao je Gasly.
“Znao sam da ima problema, ali bio je na granici DRS-a cijelo vrijeme. Pokušavao sam ga držati van dometa koliko god sam mogao, ali na kraju su mi gume jednostavno kapitulirale.”
U trenutku kad je obrana popustila, Gasly nije krivio nikoga – bio je svjestan da je dao sve. I dok je P6 otišao u Verstappenove ruke, P7 i prvi bodovi za Alpine u 2025. godini došli su kao olakšanje za Enstone.
“Da mi je netko prije tjedan dana rekao da ćemo se boriti s Maxom do zadnjeg kruga, rekao bih da je lud.”
Utrka u Bahreinu dolazi samo tjedan dana nakon blijedog nastupa u Japanu. No ovaj vikend, sve je kliknulo: tempo, strategija, pit-stopovi – konačno pravi timski nastup.
“Presretan sam zbog ekipe. Prvi bodovi ove sezone, strategija savršena, zaustavljanja bez greške, bolid konkurentan. Imamo temelj na kojem možemo graditi.”
Gasly podsjeća da je Alpine i tijekom zimskih testiranja na ovoj stazi izgledao jako dobro – no tada se još nije znalo je li to pravi pokazatelj.
“Testiranja su nam digla očekivanja, a sad smo ih prvi put stvarno i ispunili. Jasno je da bolid radi, sad moramo dokučiti zašto je ovdje bio tako dobar.”
Iako Alpine još nije kandidat za postolja, Gasly je uvjeren da je nešto u momčadi počelo kliktati. Pitanje je samo koliko će toga biti prenosivo na druge staze.
“Imamo puno toga za analizirati u idućim tjednima, ali mislim da smo konačno na tragu. Ako možemo izvući ovu brzinu i na drugim stazama – sezona će izgledati puno, puno bolje.”
Utrka pod reflektorima donijela je više od bodova – donijela je uvjerenje. Gasly je pokazao da, kad ima oružje, zna kako ga koristiti. A Alpine, nakon dugo vremena, više nije samo sudionik – već netko tko može pružiti otpor.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno dobar, zapravo vrlo dobar nastup Gaslya…
I Alpine je dobar..jedino zeleni nikakav tempo nemaju,baš nikakav.. Stroll je uzeo 10 bodova koje nitko osim njega ne bi uzeo.. i usudim se reći, 10 bodova će AM imat dugo dugo…
Bravo Gasly.. stvarno dobar,dobar nastup
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta što renault odlazi kao proizvođač. Da li je ovaj rezultat zasluga samo do bolida ili ima nešto i do motora?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže Briatore da ih motor košta tri desetinke. Sad koliko mu je za vjerovati…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije možeš vjerovati političaru nego Briatoreu, iako je to slična kategorija (ne)moralnosti…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Gaslya zapravo nemamo pojma kada je izgubio poziciju.
Do zadnjeg zavoja (po podacima na ekranu) je imao preko sekundu prednosti nad Verstapenom, da bi Max ušao u cilj sa više od dvije sekunde prednosti.
Ne mogu vam riječima opisati svoje razočaranje i bijes prema ekipi koja radi prijenos kada sam shvatio da je Max prešao Gaslya..
Nije im palo na pamet prikazati tu borbu čak ni u ponovljenoj snimci.
Ne samo to. Nismo mogli gledati ulaske u cilj nakon prve trojice.
Umjesto borbe za 6. poziciju koja se definitivno žestoko odigravala što god pisalo na podacima, mi gledamo kako nakon ciljne ravnine Norris polako pretječe Russella i pridružuje se Pisatriju……
Podijelio bih puno otkaza.
Zamislite samo koje plaće dobivaju, a oni četiri utrke brljaju sa podacima i prijenosom.
Nogom u **zicu.
0
0