McLaren se činio kao bolid u zasebnoj klasi na drugom slobodnom treningu u Bahreinu, pa je tako kao najbrži završio Oscar Piastri ispred Norrisa, a na treće je mjesto George Russell dovezao svoj Mercedes, s vremenom pola sekunde sporijim od Piastrija.
Četvrti u poretku je ovaj put završio Charles Leclerc, a Andrea Kimi Antonelli iza njega na petom mjestu. Hadjar je bio šesti, i to na medium komponenti i – zanimljivo – ispred Verstappena na sedmom mjestu. Iza Verstappena završio je Hamilton, a najboljih deset zaokružili su Bearman i Sainz.
Prvi je trening održan u uvjetima vrlo visoke temperature i na stazi na koju očito treba položiti još gume pa je taj trening bio poprilično nereprezentativan. Zato, kako je i uobičajeno za Bahreinu, glavnina pripremnog posla za kvalifikacije i utrku odrađivala se na drugom treningu održanim pod svijetlima reflektora. Nakon što su prvi trening prepustili mladim vozačima, u svoje bolide vratili su se Charles Leclerc, Max Verstappen, Carlos Sainz, Fernando Alonso, George Russell i Oliver Bearman.
Prvi na stazi bio je Leclerc koji je blokirao lijevi kotač u 10. zavoju u svom u pripremnom krugu da bi nekoliko trenutaka kasnije probleme u istom zavoju imao i Max Verstappen. Malo većih problema imao je Fernando Alonso koji se prvo žalio na volan, a onda mu je naizgled taj volan jednostavno ispao sa stupa upravljača i to dok je bolid bio u pokretu. Naravno, takav bolid je sigurnosni rizik za sve uključene pa je Španjolac odmah produžio do garaže, dok je ekipa na stazi za to vrijeme i dalje kažnjavala gume u desetom i prvom zavoju.
U prvom dijelu treninga većina je bolida koristila medium gume, a prema polovici treninga sve je više bolida radilo brze krugove najmekšoj komponenti. Kao najbrži u tom trenutku istakli su se McLareni, dok su ih u stopu pratila dva Mercedesa. Od onih koji baš nisu u stopu pratili vodeće bio je Ferrari, koji se činio prilično nestabilan i nezgrapan u svakom trenutku kada je kadar došao na bolid, poglavito onaj u rukama Lewisa Hamiltona. Ferrari je također jedini iskoristio dodatan set mekih guma u odnosu na ostale, što je omogućilo Leclercu da preskoči Antonellija.
Do kraja treninga kod svih vozača na meniju su bili takozvani „long runovi“ – dugački stintovi u svrhu simulacije utrke, pa se poredak najbržih vozača nije mijenjao.
Treći trening na rasporedu je sutra u 14 sati i 30 minuta.
# | VOZAČ | KONSTRUKTOR | VRIJEME | + |
---|---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:30.505 | |
2 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:30.659 | +0.154s |
3 | George Russell | Mercedes | 1:31.032 | +0.527s |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:31.045 | +0.540s |
5 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:31.227 | +0.722s |
6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | 1:31.238 | +0.733s |
7 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:31.330 | +0.825s |
8 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:31.576 | +1.071s |
9 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | 1:31.584 | +1.079s |
10 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | 1:31.623 | +1.118s |
11 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:31.696 | +1.191s |
12 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | 1:31.706 | +1.201s |
13 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | 1:31.772 | +1.267s |
14 | Jack Doohan | Alpine Renault | 1:31.788 | +1.283s |
15 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:31.825 | +1.320s |
16 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | 1:31.870 | +1.365s |
17 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:31.947 | +1.442s |
18 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:32.024 | +1.519s |
19 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:32.382 | +1.877s |
20 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | 1:32.496 | +1.991s |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo bi trebao biti Norris vs Piastri vikend.
Alonso moze i bez volana haha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je dobro dok Max nešto ne “otključa” u bolidu..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi tek išao taj McL da nije težak za vožnju ? 😀
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pod većim su javnim monitoringom danas performanse bolida i brži bolidi se tretiraju kao svojevrsna “privilegija” za vozača. Društvene mreže na kojima se odvija gotovo sav dijalog izrazito su površne u tumačenju ovako složenog sporta. Zato vidiš da neki malo veći medij skuplja klikove na onim statistikama van konteksta, a komentari su izuzetno ograničenog sadržaja i shvaćanja.
Vozači su unazad par godina prisiljeni intenzivnije negirati činjenice pred našim očima i stavljati u pitanje performanse vlastitih bolida. Puni su perfidnih i diplomatskih izjava kako bi očuvali profesionalni ugled.
Prije dvadesetak godina ovako se nije razmatrao sport. Stvarno ne pamtim TV reportaže u kojima bi vozači politički umanjivali učinkovitost strategije, bolida i peglali imidž. Stvari su bile iskrene i u skaldu s onim što se događalo na stazi.
Formula 1 bila je u relativnim odnosima puno veći bazen autentičnih pratitelja, intelektualaca i izvrsne analitike. Danas je to poput nekog natjecanja tko će dobiti više pozitivnih reakcija na osvrt, kao da je to neka konačna afirmacija toga tko u pravu. Izrazito kancerogen obrazac razmišljanja od strane svih prisutnih.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolji komentar nisam dugo pročitao…pogodak točno u srž.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri sa najrazumnijom izjavom vikenda: Oscar o mentalitetu prvaka: “Kao što je Lando rekao, ne mislim da to znači da moraš biti loša osoba… Ne mislim da postoji savršen kalup kako F1 svjetski prvak treba izgledati, mislim da su svi izgledali pomalo različito na svoj način. Najvažnije je pokušati i učiniti to na svoj način.”
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hadjar opet dobar makar je tek drugi trening. Ferrari nadam se još uvijek uspoređuje podatke.
0
0