McLareni na vrhu drugog treninga u Bahreinu – Piastri, Norris te Russell kao treći – F1puls

McLareni na vrhu drugog treninga u Bahreinu – Piastri, Norris te Russell kao treći

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 2 tjedana 3 min 7 komentara

McLaren se činio kao bolid u zasebnoj klasi na drugom slobodnom treningu u Bahreinu, pa je tako kao najbrži završio Oscar Piastri ispred Norrisa, a na treće je mjesto George Russell dovezao svoj Mercedes, s vremenom pola sekunde sporijim od Piastrija.

Četvrti u poretku je ovaj put završio Charles Leclerc, a Andrea Kimi Antonelli iza njega na petom mjestu. Hadjar je bio šesti, i to na medium komponenti i – zanimljivo – ispred Verstappena na sedmom mjestu. Iza Verstappena završio je Hamilton, a najboljih deset zaokružili su Bearman i Sainz.

Prvi je trening održan u uvjetima vrlo visoke temperature i na stazi na koju očito treba položiti još gume pa je taj trening bio poprilično nereprezentativan. Zato, kako je i uobičajeno za Bahreinu, glavnina pripremnog posla za kvalifikacije i utrku odrađivala se na drugom treningu održanim pod svijetlima reflektora. Nakon što su prvi trening prepustili mladim vozačima, u svoje bolide vratili su se Charles Leclerc, Max Verstappen, Carlos Sainz, Fernando Alonso, George Russell i Oliver Bearman.

Prvi na stazi bio je Leclerc koji je blokirao lijevi kotač u 10. zavoju u svom u pripremnom krugu da bi nekoliko trenutaka kasnije probleme u istom zavoju imao i Max Verstappen. Malo većih problema imao je Fernando Alonso koji se prvo žalio na volan, a onda mu je naizgled taj volan jednostavno ispao sa stupa upravljača i to dok je bolid bio u pokretu. Naravno, takav bolid je sigurnosni rizik za sve uključene pa je Španjolac odmah produžio do garaže, dok je ekipa na stazi za to vrijeme i dalje kažnjavala gume u desetom i prvom zavoju.

U prvom dijelu treninga većina je bolida koristila medium gume, a prema polovici treninga sve je više bolida radilo brze krugove najmekšoj komponenti. Kao najbrži u tom trenutku istakli su se McLareni, dok su ih u stopu pratila dva Mercedesa. Od onih koji baš nisu u stopu pratili vodeće bio je Ferrari, koji se činio prilično nestabilan i nezgrapan u svakom trenutku kada je kadar došao na bolid, poglavito onaj u rukama Lewisa Hamiltona. Ferrari je također jedini iskoristio dodatan set mekih guma u odnosu na ostale, što je omogućilo Leclercu da preskoči Antonellija.

Do kraja treninga kod svih vozača na meniju su bili takozvani „long runovi“ – dugački stintovi u svrhu simulacije utrke, pa se poredak najbržih vozača nije mijenjao.

Treći trening na rasporedu je sutra u 14 sati i 30 minuta.

#VOZAČKONSTRUKTORVRIJEME+
1Oscar PiastriMcLaren Mercedes1:30.505
2Lando NorrisMcLaren Mercedes1:30.659+0.154s
3George RussellMercedes1:31.032+0.527s
4Charles LeclercFerrari1:31.045+0.540s
5Kimi AntonelliMercedes1:31.227+0.722s
6Isack HadjarRacing Bulls Honda RBPT1:31.238+0.733s
7Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:31.330+0.825s
8Lewis HamiltonFerrari1:31.576+1.071s
9Oliver BearmanHaas Ferrari1:31.584+1.079s
10Carlos SainzWilliams Mercedes1:31.623+1.118s
11Alexander AlbonWilliams Mercedes1:31.696+1.191s
12Liam LawsonRacing Bulls Honda RBPT1:31.706+1.201s
13Gabriel BortoletoKick Sauber Ferrari1:31.772+1.267s
14Jack DoohanAlpine Renault1:31.788+1.283s
15Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes1:31.825+1.320s
16Esteban OconHaas Ferrari1:31.870+1.365s
17Pierre GaslyAlpine Renault1:31.947+1.442s
18Yuki TsunodaRed Bull Racing Honda RBPT1:32.024+1.519s
19Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes1:32.382+1.877s
20Nico HulkenbergKick Sauber Ferrari1:32.496+1.991s

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

7 komentara

  1. Fia
    Realista Prikaži

    Ovo bi trebao biti Norris vs Piastri vikend.
    Alonso moze i bez volana haha



    2
    2

    0
  2. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Sve je dobro dok Max nešto ne “otključa” u bolidu..



    1
    1

    0
  3. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Kako bi tek išao taj McL da nije težak za vožnju ? 😀



    7
    7

    0
    • Formula 1
      gosuasus Prikaži

      Pod većim su javnim monitoringom danas performanse bolida i brži bolidi se tretiraju kao svojevrsna “privilegija” za vozača. Društvene mreže na kojima se odvija gotovo sav dijalog izrazito su površne u tumačenju ovako složenog sporta. Zato vidiš da neki malo veći medij skuplja klikove na onim statistikama van konteksta, a komentari su izuzetno ograničenog sadržaja i shvaćanja.

      Vozači su unazad par godina prisiljeni intenzivnije negirati činjenice pred našim očima i stavljati u pitanje performanse vlastitih bolida. Puni su perfidnih i diplomatskih izjava kako bi očuvali profesionalni ugled.

      Prije dvadesetak godina ovako se nije razmatrao sport. Stvarno ne pamtim TV reportaže u kojima bi vozači politički umanjivali učinkovitost strategije, bolida i peglali imidž. Stvari su bile iskrene i u skaldu s onim što se događalo na stazi.

      Formula 1 bila je u relativnim odnosima puno veći bazen autentičnih pratitelja, intelektualaca i izvrsne analitike. Danas je to poput nekog natjecanja tko će dobiti više pozitivnih reakcija na osvrt, kao da je to neka konačna afirmacija toga tko u pravu. Izrazito kancerogen obrazac razmišljanja od strane svih prisutnih.



      4
      4

      0
  4. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Piastri sa najrazumnijom izjavom vikenda: Oscar o mentalitetu prvaka: “Kao što je Lando rekao, ne mislim da to znači da moraš biti loša osoba… Ne mislim da postoji savršen kalup kako F1 svjetski prvak treba izgledati, mislim da su svi izgledali pomalo različito na svoj način. Najvažnije je pokušati i učiniti to na svoj način.”



    4
    4

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    Hadjar opet dobar makar je tek drugi trening. Ferrari nadam se još uvijek uspoređuje podatke.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.