Piastri pobijedio u Kini, Norris osigurao dvostruko slavlje za McLaren, Russell ponovno treći – F1puls

Piastri pobijedio u Kini, Norris osigurao dvostruko slavlje za McLaren, Russell ponovno treći

Izdvojeno

Josip Jelušić

Prije 1 mjesec 5 min 69 komentara

Nakon uvjerljive vožnje i jednako tako odrađenog vikenda Oscar Piastri došao je do svoje treće pobjede u karijeri. Njegov timski kolega Lando Norris zaključao je 1-2 za McLaren usprkos problemima s kočnicama na samom kraju utrke. Mercedesov George Russell potvrdio je odličnu formu još jednim postoljem, a Max Verstappen izvukao je sve iz svog Red Bulla završivši četvrti. Ferrariji su bili na petom i šestom mjestu, dok je odličan bio Haas tako što su Ocon i Bearman utrku okončali na sedmom i desetom mjestu.


Uzbudljivo je bilo na startu utrke. George Russell je veoma dobro startao i stavio pod pritisak vodećeg Oscara Piastrija. Međutim, Piastri je uspio obraniti poziciju, što je kompromitiralo Mercedesovog vozača i ostavilo ga otvorenim za napad Landa Norrisa koji je na taj način došao do druge pozicije. Niti iza njih nije bilo dosadno. Max Verstappen je već u prvom zavoju izgubio svoju poziciju od oba Ferrarija, koji su nekoliko trenutaka potom ušli u kontakt nakon čega je Charles Leclerc ostao bez prednjeg lijevog dijela krila i na taj način odvozio cijelu utrku. Na stražnjoj desnoj gumi bolida Lewisa Hamiltona nije bilo značajne štete. Jednako tako, valja istaknuti da je Mercedesov Andrea Kimi Antonelli u prvom krugu skočio na sedmu poziciju.

U četvrtom krugu imamo prvo i jedino odustajanje u utrci koje je uslijedilo nakon što su na bolidu Fernanda Alonsa otkazale kočnice. Iako je Leclerc u najranijem dijelu utrke vozio sa priličnom štetom na bolidu to ga nije spriječilo da se već u 8. krugu odvoji preko tri sekunde od Verstappena koji je bio iza njega, ali i da gotovo čitavo vrijeme bude u DRS-u svom timskom kolegi. Vozači se već u 8. krugu počinju žaliti na prednju lijevu gumu, ponajprije Hamilton i Norris. Prvi u bokseve odlaze Gasly i Tsunoda i to u 10. i 11. krugu, a za njima još i nekolicina vozača predvođeni Antonellijem i Hadjarom u 12. krugu. Od vodeće šestorice prvi na mijenjanje guma idu Hamilton i Verstappen koji s mediuma prelaze na hard u 13. krugu. Vodeći Piastri odlazi u boks u 14. krugu u čemu ga slijedi i Russell s treće pozicije. Od navedene skupine vodećih vozača posljednji u bokseve odlaze Norris i Leclerc u 15. krugu.

Po izlasku iz boksa u prvom zavoju Norris ostaje bez P2 nakon što ga radi undercuta obilazi George Russell. Međutim, Norris vraća svoju poziciju u 18. krugu kada ponovno obilazi Russella i zauzima P2. Ovdje ponajprije valja istaknuti još jedan primjer slabije režije prijenosa gdje smo uoči duela McLarena i Mercedesa, ali i dva Ferrarija, imali priliku gledati snimku neke od prijašnjih akcija. Leclerc je čitavo vrijeme bio na repu Lewisu Hamiltonu koji ga je na temelju timskih naredbi propustio u 21. krugu. Monegažanin je krenuo u potjeru za P3 i Georgeom Russellom, no ipak nije došlo do konkretnog napada, ponajprije radi odličnog izlaska Mercedesa iz 12. zavoja čime je onemogućio bilo kakav ozbiljniji napad Ferrarija, ali i radi pogreške Leclerca u 14. zavoju.

Najduže na stazi ostali su Haasov Bearman i Aston Martinov Lance Stroll koji tek oko polovice utrke mijenjaju svoje gume. U drugoj polovici utrke strategija se uglavnom svela na čuvanje guma i taktiziranje oko toga isplati li se ostati na istim gumama do kraja ili ipak otići na drugo zaustavljanje u boks. Na čelu kolone mirno su krstarila dva McLarena iza kojih su se etablirali Russell i Leclerc. S odmakom utrke Max Verstappen počeo je pojačavati svoj tempo i time došao na sekundu i pol zaostatka iza Lewisa Hamiltona koji ostao primoran otići na drugo zaustavljanje u boks i po novi set hard guma u 38. krugu čime je ostao jedini od prve šestorice koji se odlučio na strategiju dva zaustavljanja u boks.

Od ostatka kolone svakako valja istaknuti dva lijepa obilaska Olivera Bearmana nad Liamom Lawsonom i Jackom Doohanom. U 47. krugu Yuki Tsunoda u prljavom zraku oštećuje svoje prednje krilo bez ikakvog kontakta nakon čega odlazi u boks. Desetak krugova prije kraja Lando Norris prijavio je poteškoće s pedalom za kočenje, dok u 51. krugu Max Verstappen smanjuje zaostatak za Leclercom na ispod dvije sekunde. Izvrsni tempo Nizozemac je kapitalizirao u 54. krugu utrke kada je obišao Leclerca za četvrto mjestu u utrci.

Piastri je u konačnici mirno priveo utrku kraju dok su se Norrisovi problemi s kočnicama rapidno povećavali kako je utrka odmicala kraju. Ipak, bilo je ovo sasvim dovoljno za 1-2 McLarena, dok je top 3 zaključio George Russell. Svakako valja pohvaliti odličnu utrku za Haas koji se iskupio za lošu utrku u Australiji s obzirom na to da su u Kini Ocon i Bearman zauzeli sedmo i deseto mjesto.

#VozačEkipa+
1Oscar PiastriMcLaren
2Lando NorrisMcLaren9.748
3George RussellMercedes11.097
4Max VerstappenRed Bull16.656
5Charles LeclercFerrari23.211
6Lewis HamiltonFerrari25.381
7Esteban OconHaas49.969
8Andrea Kimi AntonelliMercedes53.748
9ALexander AlbonWilliams56.321
10Oliver BearmanHaas61.303
11Pierre GaslyAlpine67.195
12Lance StrollAston Martin70.204
13Carlos SainzWilliams76.387
14Isak HadjarRacing Bulls78.875
15Liam LawsonRed Bull81.147
16Jack DoohanAlpine88.401
17Gabriel BortoletoKick Sauber1 krug
18Nico HülkenbergKick Sauber1 krug
19Yuki TsunodaRacing Bulls1 krug
20Fernando AlonsoAston MartinDNF

Update

Nakon istrage legalnosti bolida – iz utrke su diskvalificirani Leclerc, Hamilton i Gasly.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

69 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži
    x1

    Oscar Piastri će biti novi svjetski prvak.

    Lando jednostavno nije kalibar, sve mu problem, uvijek neka kuknjava, problemi i izlike. Primadona.

    A Leclercovi sarkastični i “sassy” izljevi prema inženjeru uopće više nisu smiješni. Da, momčad radi greške, ali plaćaju te milijune i voziš za instituciju. Ako ti ne valja – adio!



    4
    -16

    20
  2. Fia
    Realista Prikaži

    Obvezno uvesti kao i Monacu minimalno dva ulaska u box.
    Hamilton dosta los. Leclerc solidan s obzirom da je odvozio cijelu utrku s ostecenim krilom. Steta, vjerojatno je mogao do P3 bez ostecenja.
    Isto steta zbog problema s kocnicama za Norrisa, mislim da bi imali borbu za P1 zadnjih 10 krugova.



    7
    0

    7
  3. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Zak je bio u pravu. Ne fali im nista za titule. Imaju i top vozace i top bolid.



    5
    5

    0
    • Max Verstappen 33
      2CV6 Prikaži

      Još neki imaju top vozace – ili ti možda imaju samo top imena, Maks je to maloprije pokazao.



      2
      -1

      3
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Kakve vi komplekse imate pa se non stop na mene lijepite s negativnim komentarima i napadima? Sad vam je Sainz los pa ga presucujete a trazite bilo sto drugo samo da imate nesto za reci. Evo promijenili ste i logo sa 55 Sainz u 33 Max. U redu, nitko ne napada Maxa… Malo se primirite.



        1
        1

        0
        • avalon Prikaži

          Fiorano99 ….svaka akcija može izazvat reakciju bilo pozitivnu ili negativnu . ne vidim da je reakcija 2CV6 negativna ili napadačka . prije mi ovo izgleda negativno ” Sad vam je Sainz los pa ga presucujete …” carlos je loš , još se “traži” sa bolidom isto ka i lewis , a kad i ako se i “nađe” ne treba očekivat čuda jer williams je osrednji bolid po pitanju konkurentnosti . ferrari je ipak kudikamo bolji “paket” . kiša u australiji je razlog albonovog P 5 jer mokra staza anulira prednost konkurentnijih bolida šta se vidilo danas . po suhom da nije bilo diskvalifikacija leclerca i lewisa albon bi završija na P 9 šta je poprilično lošije od plasmana u “mokroj” australiji zar ne ? suha staza je objektivniji pokazatelj di je ko po pitanju konkurentnosti u ovom trenutku . jedan krug ne mora bit mjerodavan ni po suhom jer lewis je u sprintu odradija odlično , u trci baš i ne . ili npr leclerc … često je krug u Q odradija odlično ( možda je tu i najbolji ) ali u trkama to nije uspjeva kapitalizirat .
          možda bi se svi trebali malo primirit ( mislim na nas sa portala) jer sezona je tek počela , bit će vrimena za pripetavanja ;)



          1
          1

          0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Nego, kako stoji Sainz protiv Albona?


        0
        0

        0
  4. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Formula 1 spala na održavanje guma… Svi unutar 5 sekundi jedni od drugoga, a nitko nikoga ne napada jer eto, moramo doć do cilja…



    18
    18

    0
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Pirelli tehnologija, najgora skupa cestovna guma.
      To s gumama trenutno u F1 je sramota, Pirelli se naravno vadi da rade prema onome sto im kaze FIA, a oni poslusni kakvi jesu rade sve da samo da ostanu u F1.
      Treba vratiti više proizvodaca guma.



      4
      4

      0
      • Ferrari
        bore1989 Prikaži

        Umjesto utrkivanja, gledamo procesiju… Gdje koje preticanje i to je to…



        4
        4

        0
      • David Croft
        Frantic Prikaži

        Nikad više, akBgda, 2 (ili više) proizvođača guma.
        Zadnji put kad smo imali 2 proizvođača guma, imali smo glupa pravila (1 sezonu) tipa da guma mora izdržati čitavu trku, pa smo “gledali” trku sa 6 bolida. A 2 godine prije toga prepucavanja oko širine gume.
        Imali smo situaciju da je ekipa koja je sezonu prije imala dominantan bolid, odjednom preko noći zaboravila praviti bolide, a jedina izmjena je bilo gore pomenuto pravilo, da gume moraju izdržati čitavu trku.
        Ja ću opet reći da ne smatram Pirelli krivim. Jednostavno, ljudi prave gume kakve “posladavc” od njih traži.
        Rješenja za “muke po gumama” su slijedaća (p:
        – obavezne 2 izmjene guma (naravno, uz dosadašnje korištenje 2 komponente)
        – možemo dodati na to i obavezno korištenje sve 3 komponente
        – veća razlika između dvije “susjedne” tvrdoće (veća razlika utvrdoći između C1 i C2 nego što je bila dosad)
        – ako je prethodna stvaka odveć “komplikovana”, onda korištenje komponenti na GP koje nisu po tvrdoći jedna do druge, npr. C2-C3-C4 (kao što je to bilo ovaj vikend) već C1-C3-C5 ili C2-C4-C6 ili barem da između dvije komponente ima 1 grade lufta
        Zamislite vikend sa C1-C3-C6 (ili C1-C4-C6) komponentama, uz obavezne 2 izmjene i/ili korištenje sve 3 komponente u trci.

        Što se tiče trke, Mclaren i Piastri hladno. Lando nakon loši(ji)h kvala izvukao maksimum.
        Mogao bi se Piastri potući za titulu.
        Žorž izuzetno marljivo skuplja bodove.
        Max živnuo pred kraj kad su ovi ispred (Leclerc) pojeli gume. Izgleda da je RB dobar kad je lagan, ali je teški prosjek kad je pun rezervoar.
        Ferrariji, šta reći.
        Od najboljeg tempa i najbolje potrošnje guma u sprintu do 4. tempa u drugom dijelu trke.
        Lewis se mučio i bio spor, Charles prvi stint vrlo dobar (uprkos šteti koju je sam sebi nanio, srećom pa nije ni sebe ni kolegu izbacio iz trke).
        Mislim da je swap odrađen par krugova prekasno, možda je mogao uzeti i Žorža.
        Hamiltonov box, ne znam koliko je bio potreban, Lewis (bolid?) uopšte nije brz onoliko koliko je trebao biti, nakon druge promjene guma.
        I da je ostao na stazi Max bi ga pretekao, ali bi bila veća vjerovatnoća da bi Charles završio ispred Maxa (koji bi izgubio nešto vremena i malo pojeo gume boreći se sa Lewisom).
        Leclerc je, sa pojedenim gumama, Maxu bio sitting duck. Svejedno, dobar i agresivan potez i preticanje Maxa.
        Očekivao sam i ponovni swap pozicij, na kraju koji se nije desio. Biće zanimljivo po tom pitanju (po pitanju swapova) u ostatku sezone.
        Haas odličan, Ocon pogotovo, mudansko preticanje nad Andreom na pravcu kad je malo i orao travu.
        Bijeli bikovi si zajebali solidne trke strategijom.

        Edit
        Oba Ferrarija pod istragom, Leclerc zbog težine, Hamilton zbog podnice.



        1
        1

        0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Frantic, to u doba Michelina pocetkom 2000-ih slazem se da je bilo sranje. Ali, sto je bilo pogresno (krajem) 90-ih kad smo imali Bridgestone i Goodyear? Zasto ne nesto takvo? Pa nek svatko bira sta hoce.

          A ovo sto predlazes s obaveznim stajanjima, zar nije to nametanje umjetnog utrkivanja? Zar ne bi bilo bolje da se rijesi uzrok problema, umjesto vatrogasnih rjesavanja posljedice?



          2
          2

          0
        • Dan Gurney
          Crash Pretplatnik Prikaži

          Uzrok se ocito ne moze rjesiti.. Ili ne zeli.. Nebitno..

          Meni je znakovito bilo da se novi natjecaj za gumare daje godinu prije isteka pravilnika o gumama pa bi onda eventualno novi gumar morao razvit gume za jednu sezonu i onda sasvim nove za sljedecu.. To ne radi netko tko zeli nekoga drugoga sem Pirellija na tom mjestu..



          2
          2

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Crash, znaci, politika, nazalost.


          0
          0

          0
  5. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    SOFT – Jedva krug
    MEDIUM – do 10-15 krugova
    HARD – 50 krugova

    Gdje je tu logika?!



    21
    21

    0
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      Slazem se …Pireli diktira koje ce pritiske imat u gumama i odmah sa tim odlucuje koliko ce gume trajati .. za ovu utrku su pojacali pritisak…… cisti dokaz kako utjecat na bolide ……. jer nekima veci pritisak pomaze a nekima ne … najbolje bi bilo napravit isit bolid i da svi imaju isto …..a nek se farbaju kako hoce …. daleko je ovo od F1 prije 30 godina



      9
      9

      0
    • Formula 1
      gosuasus Prikaži

      Sve gume imaju veći vijek trajanja od propisanog, no tvrda komponenta se zlostavljala u utrci zbog činjenice da box u Šangaju košta +25s.



      1
      1

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Ubili su soft bez obzira što imaju x varijanti softa.
      Bolidi su teški. Dogodine će biti težinom vrlo slični.
      Ne vidim svjetlo na kraju tunela osim da medium prozovu soft
      a soft, gumu za P.P.



      1
      1

      0
  6. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Kao što sam rekao na početku..ovu sezonu jedino Max može koliko toliko spasiti. Danas je utrka 1,2/5, sa njim je bila bar malo začinjena na kraju. 1,7/5. Molimo se da Redbull donese dobre nadogradnje i da se približi bar na 0,200 ako želimo gledati imalo zanimljivu sezonu na vrhu, tj. ako želimo da itko parira Mclarenu.



    15
    12

    3
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mclaren dobar,danas nije izgledalo kao da su u svojem svijetu.
    Ferrari trebao dosta prije zamjenit pozicije a ne da se CL vucara iza Hamiltona.
    Max nakon greske na startu izvukao sve iz bolide.
    Aston nekako losi,Bearman dobra utrka.
    Za kraj;gume u klincu,cuvanje guma,ne ulaziti u prljav zrak,za to palac dole.
    Dosada ziva



    11
    10

    1
  8. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Oscaru na pobjedi.

    Utrka osim faze s boxovima extra dosadna.

    Ocon vozac dana s onim Haasom, RB tragicari sa strategijom.

    Gdje je nestao Hamilton. Pobjeda u sprintu sa prve pozicije i nakon toga samo voznja u utrci bez ikakvih znakova zivota. Leclerc sa ostecenim bolidom puno bolji.
    Mislim da cemo s njim imati sliku kao cijelu ovu ground effect eru gdje ce zablistat na par utrka a ostalo ce biti voznje kao danas.



    16
    15

    1
  9. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Osrednja utrka po meni.
    Nemrem smislit ovo cuvanje guma, ali to je s ovim gumama i bolidima najbokja taktika za ekipe. A i bolidi su postali teži za pratiti što otežava agresivne strategije. Al ajd bit ce i utrka di nece biti procesije.

    Oscar odlican, ako može ovakve vikende cesce imati onda ima velike sanse za titulu. Jer i proslih sezona je imao vikende di je nedodirljiv, a onda 5 utrka di je nigdje.
    Russell kao Max u doba Mercedesove dominacije se šunja oko podija, zasada dobar lider tima.
    Leclerc danas neocekivano bolji od Lewisa nakon losih kvalifikacija i sprinta. Iako je za moj ukus poceo pretjerivati na radio s komentarima i nekom agresivnoscu. Okej…iritira te nekad gluposti na radiju, ali to onda rijesite kroz razgovor i pripremu za buduce utrke. Meni jako glupo imati iste probleme utrku za utrkom. Sam sebi otezavas zivot.
    Haas odlican, sredina poretka je opet ludnica. Da maknemo prve 4 ekipe iz utrke mislim da bi imali cirkus teski.
    Stroll odlican prvi stint, u drugom je ocito prebrzo sjeb*o medium gume.
    RB losa taktika nazalost danas plus peh sa Tsunodom.

    Nisam preuzbuđen ovom trkom, ali imam optimizam za buduce trke. Cekam nadogradnje od momcadi i neke male promjene + pravila za flexi krila. Drzim fige



    11
    11

    0
  10. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Odlično, jedna sasvim dobra utrka sa zanimljivostima na nekoliko fronta!

    Čestitke Oscaru, odlična trka i kontrola.
    Nisam siguran je li Lando potrošio kočnice radi lošijeg hlađenja ili je imao kvar, ali skoro ga je koštalo jer nije odmah poslušao upute inženjera. I dok jedan drugome lagano grickaju bodove, Russell uredno skuplja bodove, a i Max. Ako Merc ili RB uspiju napraviti neki iskorak s nadogradnjama, moglo bi biti svega u napadu na naslov, vozački najviše.

    Hamilton je prvi put u karijeri čuo nešto na radiju. Možda je ovo početak moje velike najave epskog timskog obračuna :D. Leclerc vjerojatno već osjeća možda i najveći pritisak karijere od strane Hamiltona i možda ga to probudi da se trgne kako treba u odrađivanju posla.

    Haas, odlično! Dobro za Bearmanovo samopouzdanje.

    Šteta za Hadjara, 2 stopa su bila previše i onda nikako nije mogao naći rješenje za Duhana. Peh u Bullsima se nastavio s Yukijem.
    Lawson nigdje, ali baš nigdje. Bojim se bi brzo mogao nazad u Bullse, a Yuki u RB iako, ni od Yukija ne očekujem čuda u RB, ali opet, finog je iskustva iza njega pa tko zna, možda bi dohvatio bodove.

    Mali Kimi vozi zrelije nego što sam očekivao prije sezone. Kilometraža se skuplja, trenutak će doći.

    Solidan posao za Albona. Nekako sam očekivao da će Saintz u startu biti do njega, ali nije. Cijelu Saintzovu karijeru čekam da vidim hoće li dignuti vožnju na najviše razine ili će ostati ta razina top vozača bez killer instinkta poput Buttona, Masse… Super mi je lik i nadam se da se da mu period u Williamsu neće definirati status a la Hulkenberg…

    Eto, mojih 2 centa na temu :D
    Zadovoljan sezonom, sad treba preživiti do Suzuke gdje nas možda Yuki dočeka u plavom odjelu.



    14
    13

    1
  11. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Blijedo utrkivanje. Mogu se zahvaliti Verstappenu za ovo malo trkaće neizvjesnosti pred kraj. Besprijekoran s kontrolom gume, opet nalazi tempo kad ga nitko na stazi nema. Klasa. Piastri također miran i siguran.



    15
    13

    2
  12. Jody Prikaži

    Za mene utrka za zaborav, obicno pogledam i reprizu, ovaj put ne. Redoslijed odgovara trenutnoj stvarnoj snazi. Nisam razumio zasto Leclerc nije vratio Lewisu mjesto na kraju utrke, ja bih. Haas najvise iznenadio. Vjerujem da Sainzu treba par utrka vremena jer dolazi iz boljeg na lošije, šteta za Racing Bulls



    5
    5

    0
  13. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Bravo Piastri
    Iako sam odlučio navijati za Antonellija nije zaslužio “diver of the day”
    Šteta što je Alonsu krepao bolid. Time se razvodnila borba oko desetog (+-2) mjesta
    Po meni osim Pisatrija kojemu je to bilo “lako” jer je ionako na prvome mjestu,
    Verstapen je na moje zadovoljno čuđenje kao prošlogodišnji prvak imao totalno mirne živce, kao da je proveo sedam godina u Tibetu.
    Vozio tako mirno i “pimplavo” Savršeno je čuvao gume.
    Vidjelo se to u 50. krugu. Sa 2,20 sekunde u jednome krugu uđe Leclercu u DRS i nakon toga u slijedećem krugu nema milosti. Opere ga kao beba zvečku.
    Tu bih dodao i Hamiltonovu pomoć, koji je kao u starim danima konkurentima bušio gume, lomio krila ili ih unutrašnjim dodirom na stazi izvrtio.
    Ali napraviti to svome momčadskom kolegi???
    Možemo sada drobiti o tome da je to bio prvi zavoj prvog kruga, ali Ham nije rookie.
    U glavi je imao interaktivnu mapu svakoga, tko i je gdje oko njega.
    Zato sam ga i (pretjerano) trolao da je “narcis”
    Napisao sam da Ferrari ima najviše mogućnost iza napredak, ali imaju i mogući problem.
    Moraju primiriti Hamsu da se ne razvije međusobna netrpeljivost kao nekada sa Rosbergom.
    Ne znam kako će to završiti. U prve dvije utrke nije dobro prošlo.
    Čuo se bijes u glasu u komunikaciji nakon puštanja Leclerca .
    Znao je da mora to napraviti, uz sav trud u prvom zavoju da do toga ne dođe.
    Nesposobnost održavanja Leclercovih guma ide njemu na dušu.
    Možda je staza bila prejednostavna.
    Ali sve je to tek zagrijavanje.
    Borba Ferrari, Mercedes, R.B će biti najzanimljivija (od ostatka velike četvorke)
    Teoretski Ferrari ima najbolju momčadsku postavu.
    R.B. definitivno ima samo jednog vozača.
    Mercedes: Forzza Antolelli !!!
    Staza u Kini u je malko previše jednostavna.



    2
    -3

    5
  14. Max Verstappen 33
    2CV6 Prikaži

    Dok se, pred kraj trke, očekivao napad Lewisa sa svježim gumama na Maksa – on se veoma brzo približio Leclercu i bez problema ga prestigao.
    Bravo Maks !
    Pokazuje uvijek da je za klasu bolji od svih, bit ce zanimljivo ako RB ubrzo donese neke dobre nadgradnje.
    U suprotnom McLareni dominiraju i cine sezonu dosadnom.



    14
    13

    1
  15. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Čestitke Piastriju ,
    Bravo za Ocona i Bearmana.
    Što se tiče ocjene utrke ispodprosječna, vratio se prljavi zrak na najjače što se novim pravilnikom željelo izbjeći 2021 god.
    Pretjecanja bi bila nemoguća bez DRS-a, a i sa njim je muka .
    Volio bih vidjeti crvene gume u utrci kao nekad , zadnjih 20 krugova netko ih stavlja i kreće lov , ovo sa gumama je trenutno smiješno.



    6
    6

    0
  16. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Najnapetiji trenutak utrke bio je da li će ili ipak ne, Hamilton propustiti Leclerca…
    I da, Perez vrati se sve ti je oprošteno



    5
    5

    0
  17. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Utrka za brzi zaborav..
    A Ferrari podijelio strategije na lošu i još goru…


    0
    0

    0
  18. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Još jedan osvrt na komentare koji karakteriziraju utrku kao dosadnu zbog loših guma i sl.

    Ljudi moji to je takav sport. Pa dajte skinite si koju sezonu od prije 20-30 godina pa je cijelu pogledajte od prvog do zadnjeg kruga sve utrke pa ćete poplaviti od muke kad vidite Trullijev vlakić od 40 krugova, a gume bile žilave do patosa.
    Već dovoljno dugo gledam F1 da sam vidio nekoliko drastičnih promjena pravilnika s ciljem napetijeg utrkivanja. Rezultat uvijek isti. Bez jake aerodinamike, s jakom aerodinamikom – sa kanaličnim gumama, sa slik gumama pa ograničavanje TC-a…
    Jedina stvar koja je pomogla je DRS i onda godina kad je Pirrelli došao kad su gume trajale 6 krugova i onda 7. krug gubiš 10 sekundi po zavoju…

    Formula 1 je jednostavno prebrza po zavojima i ravnicama te sa svojim dimenzijama bolida (čak i onih s početka milenija) nema toliko mjesta za manevre kakve viđamo u Moto GP.

    Da vozači ne moraju čuvati gume, opet bi svi stiskali jednako i opet bi dobili sličan efekt. Jedina akcija je kad je netko u napadu i brži 0,5> sec i to je to.

    Svi se veselili izjednačenoj sezoni, a onda se žale jer nema pretjecanja :D
    I ja bi trpao u crypto i da sve raste :D

    U zadnja dva desetljeća jedino što je radilo kaos na suhim utrkama su gume koje su se raspadale nakon 15 krugova.

    Ono što meni nedostaje je boje guma tj. da svaka komponenta ima svoju boju od ljubičaste za utrasoft do narančaste za hard. Ovako nemam dojam tih komponenti kada je jednu utrku c1 žuta, a drugu c3 žuta, bezveze. Čar Formule 1 je u detaljima.

    I za kraj, pratio sam utrku uz Live Timing i pratio sve na stazi. Nije mi bilo dosadno, čak mi je bilo na knap da popratim sva događanja na stazi i vidim tko što radi. Ako gledaš F1 samo radi P1 onda pratiš krivi sport ili ne razumiješ prirodu Formule 1.



    9
    9

    0
    • Johnny Herbert
      Mohammed Ben Sulayem Prikaži

      Al čudno mi je da su relativno svi blizu jednima drugima i opet slabo pretjecanja.



      2
      2

      0
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        Gle, većina zavoja su nemoguća za pretjecanje, pogotovo ako se 1. vozač dobro brani, a ako gledamo ravnice – npr. pri 300 km/h bolid pređe 500 metara ravnice za 6 sekundi, malo je to vremena da ovaj iza nešto napravi ako su izjednačeni.
        Ali zato postoje drugi faktori koji utječu na razlike, strategija, setup, sposobnost vozača da procjeni kada se isplati stiskati, kada ne. Danas je Max tu bio jak i iskoristio to.
        Za iduću godinu se spominje ta aktivna aerodinamika. I što sad, svi će je imati, svi će se tome prilagoditi i opet će odnos biti isti osim ako ne namjeste da ovaj iza top speed za 50 km/h veći…



        1
        1

        0
  19. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Nije pobijedio Max pa je mnogima utrka dosadna. Nadam se “dosadnim utrkama” do kraja sezone.

    Šteta za Ferrari. Nadao sam se postolju.



    1
    -9

    10
    • James Hunt
      Jozuka Prikaži

      Utrka je bila katastrofalno dosadna, dosadu je dodatno začinio ostanak na hardu. U svakom smislu dosadna i negledljiva, osobito taktički dosadna. Nula bodova.
      Za glumce koji uživaju u borbama za 12-o,13-o ili 19-o mjesto i prosipaju priču o nekoj zanimljivoj utrci, vi ste luzeri. Pratite li tako duele između Šibenika i Istre? Ili duele ekipa sa začelja koji su već osigurali ispadanje iz lige? Nikoga ne zanimaju luzeri. Kompetitivna Formula se vozi za pobjede, ne za sudjelovanja u istoj. Ne zanima me borba za 15o mjesto niti uživam u njoj isto kao što me u životu ne zanimaju ispodprosječni ljudi.



      1
      -10

      11
  20. Sergio Perez
    Ibarac00 Prikaži

    Utrka osrednja.
    Bilo zanimljivih situacija.
    Berman i Ocon solidni, odlična taktika.
    RB teški blunder sa strategijom.
    Ferrari mora malo stati na loptu, prerano su krenuli biti nervozni.

    Treba gledati u budućnost kako smanjiti vrijeme prolaska kroz boks. 25 sec je kriminal i previše.
    Menadžiranja će uvijek biti, odje*at 3 komponente i staviti za utrku raspoloživo samo 2. S i M pa sad menađirajte koliko hoćete.



    1
    1

    0
  21. Ayrton Senna
    maurich Prikaži

    Piastri siguran i konkretan, bit ce svega u McLarenu ako bude konzistentan. Hladan tip a’la Kimi, mislim da to ne mozes glumiti, takav si i gotovo.
    Verstappen klasa za sebe koliko god se vozikao na 5-6 mjestu, dokazuje zasto je 4 puta svjetski prvak. Kraj utrke – nema milosti. Voljeli ga ili ne, gušt ga je gledati.
    Ferrari – mislim da ce i tu biti svega. 😄 Leclerc se cini dosta nervozniji na team radiju.
    Russel vrijedno skuplja podije i ako Mercedes malo ojača, zapapriti ce i on stvar.
    Yuki sve blize RB i ne znam je li to za njega dobro ili ne, jer tko god sjedne u drugi RB bolid zezne si karijeru. Lawson razocaranje (dosadasnje) sezone. Perez negdje u Mexicu zadovoljno pije tequilu i smjeska se. Albon i Sainz – stvarno sam se nadao malo jačem Williamsu. 🥹
    Rookieji – drago mi radi Bearmana i jednog, sigurno vrijednog boda.
    Hadjar pokazuje da ima krvi u njemu. Antonelli vrijedno skuplja iskustvo.

    Starci – Alonso drugi DNF, imam osjecaj kao da je malo izgubio entuzijazam, bilo je tako lijepo gledati ga na podijima kada je auto bio konkurentan.
    Hamilton – nakon sprinta, nadao sam se da ce biti na podiju, al eto, nista od toga.



    7
    7

    0
  22. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Dosadnjikva utrka, mislio sam da će biti više akcije uz veliki degradaciju.
    Bravo za Piastrija, hladno do pobjede. Čak i ako ih druge ekipe ne stignu Lando će imati pune ruke posla da uzme naslov…
    Mercedes i Russell dobri.
    Ferrari izgleda bolje radi kad fali pola prednjeg krila 😂
    Ovo danas je pokazalo koliko je dobar posao u sprintu Ham napravio.
    Lawson neće Uskrs dočekati ovako


    0
    0

    0
  23. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Nakon skoro tri utrke Stroll ispred Ferrarija. Neprocjenjivo.



    1
    1

    0
  24. avalon Prikaži

    trka više nego solidna . ko je pažljivo gleda moga je poprilično toga vidit . malo mi je bilo smišno čut lewisa nakon starta kad je javija pitu da ga je neko udrija :) :) jbte , na startu u gužvi mislim da svi , a naročito oni najiskusniji ( osim ako ne startaju sa P 1 ) gledaju retrovizore ka kobci nolewis nije primjetija crveni bolid sa kojim se “cuknija” ?!?!
    čini mi se da malađahni antonelli već okuplja fanove … “titula” vozača dana , a mislim da ju je prije zaslužija drugi momčić bearman . antonelli je starta sa P 8 i bez diskvalifikacija bi na tom mistu i završija trku . bearman je starta sa P 17 i bez diskvalifikacija bi završija na P 10 ili 11 jer momčić je pretica .a da ne govorim da je haas inferioran u odnosu na merc antonellia . moglo se vidit i kako se doohan dobro branija od hadjara u lošojoj alpini . i stroll je odradija dobru trku mada AM i nije baš reprezentativan . hulkenberg trka za zaborav i ako nastavi ovako baš me zanima oče li po komentarima prolazit negativno ka bottas ili će hulkenbergu uzet u obzir da je kick sauber loš bolid dok su lani zanemarivali taj loš bolid kad ga je vozija valtteri . razočaranje je sainz , bod zahvaljujući 3 dsq , lawson katastrofa bar za sada …. da ne zaboravim i russella , 2 trke 2 podija , u generalnom plasmanu bod iza maxa , 9 iza norrisa i bod više od piastria . ako je drugi vozač referenca konkurentnosti bolida onda je merc jako dobar jer je početnik antonelli “sakupija” već 22 boda i trenutno je na P 5… odličan ,po meni neočekivan start momčića . uspoerdbe radi … lani posli 2 trke russel je ima 18 , lewis 8 bodova , antonelli sada 22 = merc je spremniji , bolji nego lani i moga bi se redovito “upetljat” u podjelu značajnijih bodova .



    1
    1

    0
  25. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    -utrka srednja žalost.
    -čestitke piastriju na pobjedi. s pobjedom landa u australji čitam da je ovo prvi put od 2003. da su mclareni pobijedili na prve dvije utrke u sezoni.
    -haas danas odličan bio.
    -pohvale i albonu
    -lec brži bez lijevog endplatea od hamste. klasični ferrari. mada mu onaj ulet/zajeb na početku nije trebo. dobro su prošli…sve do dsq.
    -lawson opet katastrofalan, taktika također.
    -vcarb opet grozna taktika. barem da su podijelili taktiku. užas. hamsta je još bio dva puta u boksu, on barem nije izgubio mjesto od nikoga osim što je pusti bržeg leca.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.