Hamilton o trkaćem inženjeru: Nikada ne pišete o uvredama koje Maxov inženjer trpi – F1puls

Hamilton o trkaćem inženjeru: Nikada ne pišete o uvredama koje Maxov inženjer trpi

Vijesti

Josip Jelušić

Prije 1 mjesec 3 min 16 komentara

Početkom utrke za Veliku nagradu Australije sve oči bile su usmjerene na crveni bolid s brojem 44. Međutim, nije to bio debi kakav se očekivao i najavljivao iz Maranella. Lewis Hamilton završio je tek na desetoj poziciji, dok je njegov timski kolega Charles Leclerc bio tek neznatno bolji zauzevši osmu poziciju.

Osim izuzetno konzervativne i prilično neuvjerljive vožnje, koja je uz to popraćena s problemima u podešavanju bolida, Hamiltonov debi za Ferrari ostat će upamćen i po nervoznom te neusklađenom razmjenjivanju poruka sa svojim trkaćim inženjerom Riccardom Adamijem.

Prije Hamiltona, Adami je obnašao dužnost trkačeg inženjera za nekolicinu vozača poput Vitantonija Liuzzija, Sebastiena Buemija, Daniela Ricciarda te Sebastiana Vettela i Carlosa Sainza. S obzirom na to da se o odnosu između Ferrarijevih vozača i njihovih trkačih inženjera pisalo nadugo i naširoko, Lewis Hamilton se u predvečerje utrke u Kini osvrnuo i na tu temu:

“Naravno, svi su preuveličali, doslovce je bilo povuci-potegni. Bio sam vrlo pristojan u svojim prijedlozima. Rekao sam: “Prepustite to meni, molim vas”, nisam rekao “Je*i se”. Nisam psovao, samo sam u tom trenutku stvarno imao problema s automobilom i trebao mi je potpuni fokus na tih nekoliko stvari.”

“Upoznajemo se. Očito, on je surađivao s dva ili više prvaka u prošlosti i nema nikakvih problema među nama. Poslušajte radio pozive drugih vozača i njihovih inženjera – mnogo su gori! Prosječan razgovor koji Max ima sa svojim inženjerem kroz godine, vrijeđanje koje je taj momak pretrpio! Nikada ne pišete o tome, ali pišete o najmanjoj raspravi koju ja imam sa svojim.”

“U konačnici, doslovce se samo upoznajemo. Nakon toga sam mu rekao: “Hej, prijatelju, ne treba mi ta informacija, ali ako mi želiš nešto dati, ovo je mjesto gdje bih to volio čuti. Ovako se osjećam u bolidu i u ovim točkama trebam i ne trebam informacije.” I to je to. Nema problema i sve je obavljeno s osmijehom na licu i idemo dalje.”

Nakon razočaravajućeg plasmana u Australiji pred Ferrarijem je veliki izazov za popravnim ispitom u Kini. S obzirom na brzinu McLarena i konstantnost Maxa Verstappena, ali i snagu Mercedesa, teško da si u Maranellu mogu priuštiti još koju utrku kaskanja za vodećima u poretku, posebice kada uzmemo u obzir sve što je najavljeno uoči ove sezone. I Leclerc i Hamilton uvjereni su da u SF-u 25 leži potencijal koji samo čeka da ga se otključa.

Pitanje je: mogu li u Ferrariju pronaći te ključeve?


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

16 komentara

  1. Gogiii97 Prikaži

    Realno u pravu je 100%.. Al dobro uvijek se za najboljim prasina dize..



    9
    8

    1
  2. Ferrari
    Raki2204 Prikaži

    Često se traži senzacija i drama tamo gdje je nema. U uvjetima utrke potpisao bi štošta izrečeno pod normalno, tako da HAM mudro spušta loptu. S druge strane, u sjećanju su mnoge šlampavosti pitwall-a Ferraria pa je pitanje kad će i nešto sočnije izbit u komunikaciji.



    4
    4

    0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Momak. U prvoj utrci za novu momčad si to učinio.
    Isključivo zbog toga jer ne možeš trpjeti da ti se ne ostvaruju snovi.
    Nisi uspio kontrolirati svoj jezik i otresao si ga na prvu osobu do sebe.
    Razumijem stres u toku vožnje Formule1, ali tebi su takve stvari ponekad izlijetale kada ne uspijevaš ostvariti zamišljen/zadani cilj.
    Postoje više i manje kulturni ljudi, ali ti si na zalazu karijere i tvoj način komuniciranja je svima dobro poznat. (ni dobar ni loš. Samo kažem poznat)
    Ovo si sada učinio u prvoj utrci sezone i prvoj utrci za Ferrari.
    Postoje osobe “narcisi”. Oni skrivaju od javnosti svoju (sniženu) razinu empatije…. dok ne puknu.
    Ti si u ovoj utrci pukao i pokazao si se onakvim kakvim se ne želiš pokazivati javno.
    Daleko od toga da je Ham bolesni luđak ili nešto tako.
    Napisao sam “narcis” Možda sam trebao napisati da malo “visi” na stranu narcisa.
    npr: SVI političari su narcisi i tu nema dileme.



    2
    -14

    16
  4. avalon Prikaži

    ma , da lewis je u pravu samo je jedno zaboravija … npr da lambiase zna istom mjerom uzvratit maxu dok su inžinjer lewisa (bono) bija “pokoran” u odnosima . valjda ovaj to očekuje i u ferrariu . osim toga maxov odnos se može i shvatit ( mada ga lambiase često je ne*e u komunikaciji) jer on je “uličar” , a lewis valjda uglađeni Sir/vitez . shvačam ja i lewisa … loši meteo uvjeti , prva trka za novi tim , bolid nije na očekivanom nivou , opet diskutabilne odluke , plasman ispod očekivanja ali valjda bi 18 sezona iskustva trebalo odigrat nekakvu ulogu u smirenosti kod komunikacije . neiskusniji leclerc je puno smirenije i sarkastično reagira ( baš me nasmija ) kad je čuja “mudrost” sa pita po pitanju vode u bolidu .



    9
    8

    1
  5. Chequered Flag
    Antuan Prikaži

    Ne osuđujem njegov timski radio jer sam mišljenja da sve izrečeno u ”žaru borbe” tj. tijekom utrke treba ostaviti sa strane, ali nema mi ništa iritantnije od ovog ”vidi njega on je još gori”. Nitko te nije upitao za Maxa. Čemu cmizdrenje? Budi muško i reci: ”Da, još uvijek smo neusklađeni, ali situacija nije strašna koliko je mediji napuhuju i točka”. Ostavi se drugih vozača i njihovih radija, imaš dovoljno svojih problema. No, valjda je to tako kad si dežurna mimoza u Formuli 1.



    6
    3

    3
  6. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    “Hej, prijatelju, ne treba mi ta informacija, ali ako mi želiš nešto dati, ovo je mjesto gdje bih to volio čuti. Ovako se osjećam u bolidu i u ovim točkama trebam i ne trebam informacije.” I to je to. Nema problema i sve je obavljeno s osmijehom na licu i idemo dalje.”

    Ovo je svakako vodilja za sve u komunikaciji sa svojim vozacima. Ako imas nesto za rec, sigurno postoje bolje i losija mjesta na stazi kada ces potegnuti za tim i na kraju, pratis ga cijelu utrku i znas sta radi na stazi i kada nije bas cool da ga ometas ako bas ne moras.



    3
    3

    0
  7. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Koji kompleksaš. Ne kažem da reakcije na njegov nastup nisu preuveličane, ali s obzirom da on sve preuveličava onda to sve skupa ide u jednom paketu. Trebao bi to shvatiti, a ne upirati prst u druge jer Max i IvanPetar imaju takvu spiku međusobno. Sam Horner je to rekao i dodao da je IvanPetar Stathamovski tip karaktera i da je to njemu normalna komunikacija.
    Pa da netko sluša mene i prijatelje kako pričamo, netko tko nas ne zna bi rekao da se mrzimo.

    Trebao je Kimija navesti ko primjer – GLOVES!!!!! STEERING WHEEL AND GLOVES!!!! GLOOOOVES!!! :D



    2
    -3

    5
  8. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Poslušao sam sav razgovor ili barem onaj bitniji i potpuno je upravu sa ovom izjavom. Skoro svaki odgovor sa molim te na kraju, kulturno i na nivou i pored onakve katastrofalne odluke za ulazak u box.
    Max bi svom inžinjeru zbog toga j. mater 100 puta, pa Max nije ovoliko ljubazan ni kada pobjeđuje.
    Dvostruka mjerila kada je Ham upitanju.



    9
    6

    3
  9. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Tko želi Ferrariju dobro treba bi se nadati da da će puno toga biti onako kako Lewis hoće, od toga bi najviše koristi moga imati Leclerc.


    0
    0

    0
  10. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    O čemu Lewis prica? Koje to vrijeđanje je GP pretrpio od strane Maxa. Ovo je izjava ko i Landove u zadnje vrijeme.
    Tko ti drma kavez.
    GP i Max kad gledas intervjue gleda 2 odrasla momka sa puno samopouzdanja, ljudi koji znaju svoj posao i ono 2 momka na svom mjestu.
    Ne znam..radio sam studentske poslove u skladistu i odlicno iskustvo sa dosta rada, ali i zezancije. I isto je nekad bilo ono deranja, psovanja usred nekih panicnih razdoblja. Al na kraju smjene, tjedna, mjeseca otic ces s njima na piće i druzit se ko s dobrim frendovima.
    Tako gledam taj dvojac iz F1.

    A sto se tice ove Lewiseve utrke i team radija, ja ne vidim nikakav problem ili nesto o cemu se treba pisat. Malo je bilo nervoze s obje strane. Jos je rano za suditi..vrijeme ce pokazat.

    Vec ako je zelio govorit o problemima zrkacih inzinjera s vozacima mogao je spomenut kao sto je i Ante jucer spomenuo slučajeve Xavija i Leclerca te Strollov popis inzinjera.



    3
    1

    2
  11. Dee-Lite Prikaži

    Lako za team radio.

    Mene zanima koliko je stabala posjekao susjedima otkad je u Milanu 😎


    0
    0

    0
  12. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    ” Prosječan razgovor koji Max ima sa svojim inženjerem kroz godine, vrijeđanje koje je taj momak pretrpio! ”
    -ako je ovo stvarno na ovakav nacin izjavia razocara me je ,max je divljak i lud i svakakav ali upravo njegova komunikacija sa gp-ijem je razlog uspjeha jer za razliku od nasih probisvjeta,Gp maxu daje informacije tocno koje zna da zeli i ne ometa ka sa k1 ,we are checking ,i will let you know ,must be the water ,stay focused itd , volin ferrari i zelin sricu hamiltonu da pripomogne da konacno kakvog naslova vidimo ali kad se tice vozaca i njegovog trkaceg inzinjera max i gianperio su meni najbolja kombinacija



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.