Lewis Hamilton rekao je da mu Ferrari nije dao sve informacije koje su mu bile potrebne kako bi izbjegao skupu stratešku pogrešku u svojoj prvoj utrci za momčad.
Hamilton je nakratko čak bio u vodstvu na VN Australije jer, za razliku od ostalih vozača, nije odmah prešao s guma za suho na intermedije kad je tijekom utrke počela padati kiša. Međutim, kada je shvatio da su uvjeti lošiji nego što je mislio, konačno je otišao u boks.
Rekao je da je kiša u početku padala samo na jednom dijelu staze te da nije bio svjestan koliko je situacija loša drugdje.
“Malo se pojačala u posljednjem sektoru, ali ostatak staze je bio u redu”, rekao je Hamilton za službeni F1 kanal. “Očito nisam znao gdje su svi ostali.”
“Znao sam da su neki vozači stali u boks, ali odjednom je počela jača kiša i nitko mi nije rekao da drugdje pada još više. I onda sam odjednom bio suočen s puno težim uvjetima na ostatku staze. Bila je to propuštena prilika, ali drago mi je da sam barem uspio ostati na stazi.”
Nakon ponovnog starta Hamilton je uspio prestići Pierrea Gaslyja, ali su ga zatim prošli njegov momčadski kolega Charles Leclerc i Oscar Piastri – koji je spektakularno obišao Ferrarijevog vozača s vanjske strane u zavoju broj devet.
Komunikacija između Hamiltona i njegovog novog trkaćeg inženjera Ricarda Adamija nije uvijek tekla glatko tijekom utrke. Nakon utrke Hamilton je priznao da se još uvijek navikava na različite postavke na Ferrarijevom upravljaču.
Isprva nije bio siguran je li osvojio bod u svojoj prvoj utrci za Ferrari, da bi kasnije saznao da je završio na 10. mjestu.
“Sveukupno, nije ispalo onako kako sam se nadao”, priznao je Hamilton. “Bilo je puno toga na što sam se trebao priviknuti – sve te postavke i promjene koje su mi slali tijekom utrke.”
Ipak, vjeruje da postoji jasan prostor za napredak u sljedećoj utrci u Kini.
“Balans bolida bio je zaista težak danas, jako težak.”
“Definitivno mislim da to možemo poboljšati u idućoj utrci i nadam se da ćemo pronaći bolju ravnotežu jer mislim da u bolidu ima puno više potencijala nego što smo danas uspjeli iskoristiti.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi mačići se bacaju u vodu. Izreka koja mi je gadljiva. Ali nije sve tako crno.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro da ti Hamilton ne vidi komentar, vjerojatno bi te optužio za rasizam 😋
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha istina.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa covjek se bojao da ti ista javlja kad si ga cijelu utrku usutkavao i ignorirao i sad bi ti ocekivao da on riskira sa informacijama o par kapi kise, stvarno neozbiljno od tebe.
Dobro dosao u Ferrari, sad vidis sta te ceka.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedna potvrda da je prelazak u Ferrari samo šminka i propaganda, vetma je sve dobro obrazložio u svojim podcastima,prodavanje magle za javnost i ekstraprofit
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj extra profit mi nikad nije bio jasan. Na našem nivou od 1500-3000 € plaće to mogu razumijet, jer svi mi uvijek želimo još nešto, ali ne kužim što to točno možeš napraviti sa 880 miliona eura, a ne možeš sa 800 ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šminka lega,priča se o Hamiltonu i ferrariju, rezultati se guraju u stranu bitan je marketing i prodavanje magle javnosti i navijačima koji dugo čekaju naslov
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prestani sa spamom, zadnjih šest komentara pišeš istu stvar.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navikni se hamsta na najgori pitwall na gridu😂
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi ga prvi s guštom popljucao, ali nećemo biti nepravedni. Problem je što je ovisan o pozornosti koju je stvorio oko sebe pa se onda i loše stvari stavljaju pod povećalo.
Čovjek je došao u Ferrari (pored svih biznis i marketing stvari o kojima neću sada) s fokusom na 2026. i novi pravilnik koji može omogućiti nekoj momčadi totalnu dominaciju kojoj se on (i svi oko njega) nada.
One priče – Vettel će donijeti naslov Ferrariju, Hamilton će donijeti naslov Ferrariju… – nemaju smisla jer vozač ne razvija bolid, razvija ga momčad, inženjeri…, a vozač je točka na “i” u slučaju izjednačene borbe za naslov i sl. Tako da se strasti oko dovođena Hamiltona u Ferrari pod nadom da će on Ferrariju dati naslov, trebaju smiriti.
Što se tiče njegovog nastupa danas… Jel Leclerc bio bolji? Kako se Saintz snašao u novoj momčadi i bolidu? Razlika je opet u jezičini pa radi toga Saintza neće razapinjati kao Hamiltona koji je već odglumio ulogu glavnog bossa iz Scorseseovih filmova ispred Ferrarijeve kuće… Do jučer je nosio roze padoprane, al OK, neka pegla svoje filmove, ima pravo ko i svi.
Team radio može svakoga ostaviti u lošem svijetlu. Da razgovor nije prenešen, reakcije bi bile puno blaže. Tko zna kakvih je još razgovora bilo za koje ne znamo i što se tu sve izmjenjivalo. Neko kaže da je Ham bio bahat. Treba uzeti u obzir uvjete u kojima se vozači nalaze. Svaki zavoj pa čak i bijela linija na ravnici te može koštati utrke, voziš prvu trku u novom bolidu s novim trkaćim inženjerem… I Max, Alonso, Kimi… su znali biti oštri na radiju jer im u nekom trenutku treba mir radi koncentracije. To je izuzetno težak posao (ali zato su i teško plaćeni)… Kako bi rekao, sve je to normalno. Horner je jednom rekao kada su ga pitali za Maxove nervozne reakcije preko radija – da je to normalno i očekivano od vozača koji želi izvući maksimum, da im je to posao. Hebeš vozača koji će šutjeti i glavinjati negdje da publika ni ne zna da postoji taj dan.
Alonso je u svom prvom nastupu za Ferrari pobijedio, ali bio je mlađi, bila je suha utrka. Hamiltonu je ovaj vikend sve išlo nizbordo pa kad kaže da je zadovoljan što je ostao na stazi, onda smatram da dobro govori.
Sada će samo vrijeme i naredne utrke pokazati jel u Merecedesu zadnje tri godine izgubio samo motivaciju (koja bi u Ferrariju trebala biti vraćena) ili je izgubio sveukupno na svojoj brzini kako Eddie Jordan tvrdi. Nema sumnje da je Ferrari napravio odličan posao za brand i zaradu, ali ja od njega još uvijek očekujem vrhunske nastupe i pobijede. Već duži niz godina jedno od glavnih oružja mu je strpljenje, to je nešto što se savladava ogromnim iskustvom. Što se njega tiče, vjerujem da će svoje odraditi.
Što se Ferrarija tiče, vjerujem da im je master plan bio Hamilton/Newey i ostali su s pola tog plana za 2026. i stvarno je nemoguće sada reći je li dovođenje Hamiltona dugoročno bio dobar plan jer ni novi bolid ne možeš graditi oko starog vozača.
I da spomenem Leclercov faktor. Čovjek i dalje griješi, ali kad nanjuši momčadskog kolegu pretvori se u kombinaciju Shumachera, Senne i Maxa i napada ko lud kao što sam i očekivao. Hamiltonu je bolje da se adaptira a.s.a.p. jer u cijeloj priči Leclerc će mu biti sa svih strana.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogriješili su danas i Lando, Max, Oscar, Andrea, Yuki, Gasly, Liam, Fernando, Carlos, Jack i Isak, neki više (odustajanje), neki manje (izvrtanje ili izlijetanje, ali nastavak trke). Dakle, nije samo Charles pogriješio.
Lewis nije pogriješio, ali je bio spor. Barem u odnosu na timskog kolegu.
Da je Leclerc bio bolji danas? Naravno da jeste.
Čitavo vrijeme je bio ispred, odlično je startao i bio na skoro 20s ispred Hamiltona, koji je zapeo iza Albona.
Bio je na maximalno mogućoj poziciji. Vozači tri, danas bolja bolida, su bili ispred (Lando, Oscar, Max i George).
Drugi je par opanaka što je i sam Charles do onog cirkusa bio 35s iza Landa.
Kasnije je uredno uzeo Lewisa, pritisnuo Gaslya, natjerao ga na grešku, pretekao ga i još omogućio Lewisu da pretekne Gaslya. Uz nekoliko krugova više napao bi i Hulka i Strolla, ali to je ŠBBKBB.
Nije samo bio agresivan kad je Hamilton bio ispred ili iza njega.
Još i onaj gubitak pozicije od Oscara, 5 zavoja prije kraja.
Slažemo se da je bolid bio loš, ali loša, da ne kažem očajna trka statistički najuspješnijeg vozača.
Nadam se da će biti bolje.
A team radio? Team radio k’o team radio. Šta bi Charles trebao reći? 🤣
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo branitelji Lulua su u stanju već godinama braniti vozača koji redovito zna i preko 20 krugova zapeti iza vozača sa slabijim bolidom uz DRS i onda uspoređivati toga istog vozača koji nije napravio ništa sa ljudima koji su vozili puno bolju utrku od njega i bježali mu i 1sec po krugu. Kako god se čistom srećom probio jedno vrijeme čak i na drugo mjesto, tako je zasluženo pao na 10-o jer apsolutno ništa nije pokazao na utrci, dapače. I Leclerc i Piastri su ga školski uzeli, kao da oni imaju 40godina i 7 naslova prvaka
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitaj Danija i ostale jesam li branitelj Lulua. :D
Ali ne mogu pljucati čovjekov nastup u okolnostima u kojima je bio i koje sam prokomentirao iznad.
Ja ću prvi otvoriti šampanjac kad ode u mirovinu s ovih 7 naslova samo da ne slušam njegove fanove kako je s 8 naslova najbolji ikad.
Što se tiče promjene momčad i privikavanja. Max je iz Torro Rossa uskočio u RB i pobijedio prvu trku braneći se od Kimija… :D
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već dugo nisam naišao na ovako dobar tekst jedini problem je što bi mogao dobiti ban od Vetme za objektivnost.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kakav ban, o čemu ti pričaš?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ružna kleveta protiv Vetme koju osuđujem. Vetma nije banovao niti osobe koji godinama šire smutnju na ovim stranicama, pa čak niti one koji su vršili verbalno nasilje nad svim “običnim” gledateljima i simpatizerima F1. Čini se da vi nezajažljivu želju za veličanjem i obožavanjem Hamiltona izjednačavate sa objektivnošću?
Šta vam znači nadimak “LH1985”? Lack of honesty u promilima 1985? Ili je to nekako vezano uz znak navijanja za Hamiltona pa samim time i za objektivnost ….. cccc….
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mnogima si uljepšao dan sa ovom izjavom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa zd1400rt, dobar tekst.
Rekao bi da je Hamilton bio dosta oprezan i nije htio riskirati. Zato nije griješio, ali je zato bio i sporiji.
E sad, pitanje je kako će biti kad se malo bolje privikne na bolid i stekne više sigurnosti. Njegovi navijači se nadaju da će tada pokazati svoje pravo lice. Ali pod broj jedan nisam siguran da će se to ikad dogoditi. A pod broj dva, ako se to i dogodi, pa on počne voziti agresivnije, to može rezultirati i većim brojem grešaka, svađa i natezanja sa timom, kukanja i jadikovanja, itd. Nekako mi je treća opcija, da stvarno krene nizati dobre rezultate, zadnja po vjerojatnosti nažalost…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno taj pit wall Ferrarija iritira koliko je nekad nesposoban prepoznati najjednostavnije situacije na stazi.. i još imaš niz ostalih što prelaze na Interse i ti opet ne povlačiš taj potez nego ostaješ na stazi i ostavljaš svoje vozače na začelju ..
Šteta… Moglo je ovo biti puno bolje za Lewisa u prvoj Ferrari utrci.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponekad pomislim da bih i sam napravio bolju strategiju i kvalitetniji potez od njih. Zbilja sam ocekivao vise od njih
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako sam već prije nekoliko dana rekao… nije lako nakon toliko godina navijanja za Ferrari (doduše sa malom indolencijom u eri MSC i Barrichello), sada navijati za samo pola Ferrarija…
I pokušao sam… ali stvarno pokušao, više od pola trke… i krenuo bih sa mišlju “Ajde, sad …” a završio bih sa “ne daj Alex”…
Jednostavno ove godine imamo jedan Ferrari… i onog drugog…
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od ove godine sam više očekivao od komunikacije HAM i tim nego što sam mislio da će se Ferrari boriti za naslov. Očekuje nas komedija iz utrke u utrku. Čak i da Ham krene cviliti kako su gume loše odmah znaš da će odgovor tima biti neka tragikomična izjava.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja i dalje ne mogu virovat da je iz onako tmurnih oblaka padala kiša.
Baš je bezobrazna, sram ju bilo.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me zanima kako će završiti okršaj Hamiltonove uobraženosti i Ferrarijevih rijetko shvatljivih strategija.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari prošle godine, za jednu dugu sezonu, nije imao puno strateških gafova. Istina sa da se s kišom često pogube i pokušavaju nekakva kockanja koja ih unazade… Lewis će se naviknuti da je Ferrari sam sebi bitniji od vozača pa makar on bio 7-time WC. Bilo je i većih problema pa se nisu riješili. Ajmo mi viditi još par utrka je li situacija tako čista na vrhu, hoće li Max moći ozbiljnije prijetiti, hoće li Mercedes i Ferrari i dalje nestabino plesati od drugog do četvrtog mjesta po brzini. I na kraju dana, dolazi i ta tehnička direktiva koja bi mogla biti zadnja šansa, ali me strah da će nakon nje Mclaren odlepršati pogotovo.
4
0