McLarenovci žrtvovali Božićne praznike
McLaren je u javnost plasirao vijest da su njegovi zaposlenici morali žrtvovati Božićne praznike ove godine kako bi osigurali da njihov automobil bude spreman za prve predsezonske testove u Barceloni. Ekipa iz Wokinga je u ponedjeljak objavila da će novi bolid predstaviti 21. veljače, dan prije testiranja u Barceloni. Unatoč tome, objava ovog datuma zadala je glavobolje tehničkoj ekipi jer su prvi testovi pomaknuti ranije nego što je to originalno bilo planirano. Podsjetimo, po prvom planu i programu, VN Australije trebala je započeti 4. travnja, ali je pomaknuta na 20. ožujka.
Simon Roberts, McLarenov operacijski direktor, dao je izjavu za službenu web stranicu:
“Cijeli naš program nije bio podešen za ovaj novi datum i znali smo da imamo problem koji moramo riješiti. U svezi glede dizajna i inženjerskog kapaciteta, ovo je bila relativno teška i neplanirana vježba – imali smo manje vremena da završimo posao, tako da smo svi morali raditi brže. Plan konstrukcije bolida je bio na kritičnom putu – morali smo proći sve FIA-ine sigurnosne testove i biti spremni za prva testiranja. U takvim situacijama, ne možemo samo nešto reorganizirati, moramo napraviti nešto sasvim drugačije.”
Robert je rekao kako je jedina solucija bila da radnici rade i tijekom Božićnih praznika.
“Ukupno, bilo je oko 110 ljudi uključenih u projekt tijekom Božićnih praznika. Činilo se da ljudi uživaju što mogu pomoći – bilo je pomalo čudno, što nismo imali slobodno, ali vladalo je dobro ozračje. Svi su znali zašto rade i bilo je sjajno. Ono što je najbolje, zaista to mislim, kada smo ušli u novu godinu, opet smo bili na pravom planu – činilo se kao da je program oduvijek bio zacrtan na ovaj način. Bio je to izvanredan trud.”
Realistična očekivanja?
Teško je predvidjeti kako će izgledati forma McLaren Honde u novoj sezoni, ali ostvariti samo 6 završetka utrka u bodovima, nijednom se ne plasirati u Q3 i završiti predzadnji u konstruktorskom poretku, čini se, više nije moguće. Uglavnom, ovo je bila najgora sezona za McLaren u 35 godina i teško je vjerovati da se takvo nešto može ponoviti – pogotovo uz njihovo znanje i resurse. Uz to, kao što je i sam Eric Boullier rekao, još jedna takva sezona uništila bi McLaren.
Nakon što je na VN Abu Dhabija Jenson Button završio i posljednji krug u katastrofalnom MP4-30 modelu, dao je u eter poruku koja je bila namijenjena cijeloj ekipi – i onoj na zidu i onoj u Mclaren Techonolgy Centru i onima kod kuće. Plasirao je u eter motivacijski, ohrabrujući govor koji je, zasigurno, podigao moral ekipe i dao im tračak vjere.
“Pa, na kraju je bilo zabavno! Jel? To je bilo baš zabavno. Kao što vidite, imamo nekoliko slabih točaka i problema koje moramo riješiti! Tako da, znamo točno što trebamo napraviti – i možemo to napraviti ekipo! Bit će to duga, ali dobra zima za nas!”
Uglavnom, Jenson je pozvao ekipu da naprave vlastiti “Ferrari slučaj” – da preko noći okrenu neuspjeh u instant uspjeh.
Ako je Ferrari, koji je imao čak tri šefa ekipe i dao otkaze mnogim visoko pozicioniranim članovima ekipe tijekom jadne 2014. godine uspio pobijediti na nekoliko utrka, zašto McLaren ne bi ponovio istu stvar?
Novi model, MP4-31, koji će biti predstavljen dan prije testiranja u Barceloni, bit će prvi McLaren koji je kompletno dizajniran i osmišljen od strane Petera Prodromoua, bivše desne ruke Adriana Neweya. Iako je Prodromou stigao malo prekasno da bi imao značajniji utjecaj na bolid iz 2015. godine, njegov utjecaj – kako je zabilježio “The Racer’s Edge” i Peter Windsor (video ispod) – je donio napredak tijekom sezone. McLaren je odjednom dobio prednja krila u stilu Red Bulla i agresivniji izgled stražnjeg kraja.
https://www.youtube.com/watch?v=ttwF2dqekhY
Ljudi iz McLarena vjeruju da Prodromou može biti njihov odgovor na Ferrarijevog Jamesa Allisona, koji je uspio tek u 2015. napraviti pravi posao unatoč tome što se ekipi priključio 2013. godine. Prema Jonathanu Nobleu iz Motorsporta, novi MP4-31 daje ohrabrujuće rezultate u zračnom tunelu, ali svi znamo da je sjajna šasija ništa bez pouzdanog i snažnog motora.
McLaren je doveo još jedno zvučno pojačanje – riječ je o Jostu Capitu koji je bio Volkswagenov šef motorsporta. Nijemac će preuzeti ulogu CEO-a u McLarenu kasnije ove godine kada VW pronađe adekvatnu zamjenu za njegovu dosadašnju poziciju. Capito nije novo ime u F1, radio je kratko sa Sauberom, ali u Rallyu je pokazao svoj puni potencijal i pomogao VW-u da dođe do tri uzastopne konstruktorske titule od 2013.-2015. godine.
U interviju za Autosport rekao je kako nje bilo moguće odbiti ponudu McLarena.
“Svatko tko radi u našoj industriji zna da je priča F1 priča o McLarenu i Ferrariju, a šansa da vodite ekipu McLarena nije nešto što se odbija. To je bila jedna od najtežih odluka u mojoj karijeri i bit će najveći izazov u mojoj karijeri. Ali to je McLaren – uvijek me interesiraju veliki izazovi.”
Tako da je ključni igrač i dalje Honda čiji će uspjeh i brzina rješavanja problema definirati McLarenovu sezonu. Čak i da Honda napravi ogroman korak naprijed – konkurencija, zasigurno, ne spava i McLaren ne može očekivati čuda. Učestali ulasci u Q3, konstantno završavanje u bodovima i “top 6” u konstruktorskom poretku bi bio zadovoljavajući cilj ove sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Mc’Laren Honda :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz Honde su najavili motor od preko 160 konja jači,to je 0,013s(koliko donosi 1KS) puta 160 takvih KS = je 2,08 sekundi ..znači minimalno bi trebali dobit 2,1s po krugu u ovoj sezoni SAMO PO MOTORU,ako ne lažu iz Honde? …no,vidjećemo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel to ona ista Honda koja je početkom 2015 najavljivala pobjedu u Australiji???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije istina,promjenjeno je dosta ljudi u zadnjih 12-14 mjeseci u timu. I niko nije ni mogao znati šta ce se dogoditi 2-3 mjeseca unaprijed,pa tako i sada kažem,naravno,ako nisi ćorav,pa nisi vidio, “ako ne lažu iz Honde? …no,vidjećemo…” …lijep pozdrav i uživajte. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel moze link Alonso?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
također, ljubazno molim za link.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo,može link,gospodo…
http://www.f1enestadopuro.com/mclaren-honda-llevara-un-motor-con-mas-de-160-caballos-adicionales.html
http://www.motorsportmagazine.com/f1/exclusive-honda-misery-set-to-continue-into-2016/
http://www.bbc.com/sport/formula1/34208407
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovaj link je dokaz…ali ne znam što naše vijesti to nisu prevele…
http://www.f1enestadopuro.com/mclaren-honda-llevara-un-motor-con-mas-de-160-caballos-adicionales.html
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što “F1 en estado puro” nije baš najpouzdaniji izvor.
Ali svakako zanimljivo bila je ona priča o malom kompresoru koji je pržio unutar motora sve što se dalo spržiti pa su ga morali ugasiti i to je glavni problem Honde, ako njega riješe, tu su oni opet. Rekao sam već i u analizi, sve je sada na Hodni da riješi probleme dok je razvoj motor odleđen, probleme koje nije mogla tijekom sezone zbog ‘katanca’. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja se nadam samo da će bit motor pouzdan i da ce biti napretka od barem 1,5sek po krugu…eto to bar za početak u Melburnu,a kasnije pred kraj godine nek bude još 0,5-0,8sek ..a 2017-e još 0,5sek …ja cu bit presretan
0
0