Nakon dvije godine mučenja malih momčadi s preskupim pogonskim jedinicama koje su koštale gotovo 150 milijuna kuna za sezonu, napokon je nastupio glas razuma, pa će tako kupci moći dobiti pogonsku jedinicu po gotovo prepolovljenoj cijeni. Iako još nije točno definirano, vjeruje se da će cijene iznositi od 10 do 12 milijuna eura po sezoni. Također, Mercedes, Ferrari, Renault i Honda su potpisali ugovor u kojem stoji da oni moraju opskrbiti motorima sve ostale momčadi koje se nalaze na gridu.
Ideja o zasebnom proizvođaču motora je trenutno odbijena, nešto na čemu je radio Bernie Ecclestone. Dogovoreno je da će se u sezoni smjeti koristiti tri mjenjačke kutije, za razliku od ovogodišnjih 5, što je dodatan teret za momčadi. Broj ostalih komponenti motora će za sada ostati na istom, što znači četiri motora s unutarnjim izgaranjem, četiri MGU-H i četiri MGU-k.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko plaća razliku? … porezni obveznici? :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plaća mjenjač :D
I još neke sitnice
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
V6 ostaje do 2020. Takav je dogovor.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je dobro. Prečesta promjena pravilnika nema nekog smisla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
malo kune , malo euri…
0
0