Nesumnjivo je dolazak Lewisa Hamiltona u Ferrari jedna od najvećih vijesti u povijesti F1.
Mnogi će reći kako je Hamilton napravio ovaj potez prekasno, kako je Ferrari u prošlosti (neuspješno) pokušavao dovođenjem svjetskih prvaka osigurati titulu, no postoji li uistinu loša strana dolaska Hamiltona u Ferrari?
Dovođenje Lewisa u Ferrari je sjajan potez za Lewisa. Tijekom posljednjih sezona postalo je jasno da Mercedes nije sposoban izgraditi najbrži bolid na gridu. Bez bolida koji je konkurentan za osvajanje šampionske titule, Lewisov talent, trud i želja ostaju nedovoljni za ostvarivanje jedinog sna koji ga još drži u F1 – osvajanje 8.naslova. Sa 40 godina Lewis je uistinu napravio ključan (a vjerojatno i posljednji) potez da preokrene svoju sudbinu. Osvojiti osmu titulu s Ferrarijem bilo bi kruna njegove karijere i cementiralo bi ga kao jednog od najvećih vozača svih vremena.
Dovođenje Lewisa u Ferrari je sjajan potez za Ferrari kojem očajnički fali pobjednički mentalitet. Davno su iza nas dani Rossa Brawna i Michaela Schumachera. Ferrari se posljednjih sezona mučio s raznim tehničkim izazovima – bilo da je riječ o aerodinamici, pouzdanosti ili strategiji. Hamilton donosi neprocjenjivo iskustvo iz momčadi koja je vladala sportom deset godina. Njegova sposobnost davanja preciznih povratnih informacija inženjerima može pomoći Ferrariju da napravi odlučujuće korake u razvoju bolida. A tu je i Charles Leclerc. Charles već dugo vremena nije bio u prilici učiti od šampiona, te bi uz pravilan pristup mogao značajno napredovati po pitanju samopouzdanja, komunikacije, te mentalnog pristupa sportu. Ne treba zaboraviti spomenuti ni da je sama vijest o dolasku je već postigla financijski uspjeh za Ferrari, a tu je i gomila novih navijača koji bude interes novih sponzora i potencijalnih ulagača.
Dovođenje Lewisa u Ferrari je sjajan potez za Mercedes koji odlaskom Lewisa konačno ima priliku okrenuti novi list. Mercedes se već neko vrijeme nalazi u tranziciji nakon ere vladavine od 2014. do 2021. Hamiltonov odlazak otvara vrata novoj generaciji vozača i omogućava momčadi da izgradi novu dugoročnu strategiju. George Russell dobiti će priliku ostvariti svoj potencijal na mjestu vođe ekipe, a Kimi Antonelli imat će konačno priliku dokazati da je “generacijski talent” već dugo očekivane nove generacije vozača.
Uz jake vozače suparničkih timova velika je šansa da će u 2025. godini McLaren i Ferrari doći opet u situaciju u kojoj su timski vozači primarni međusobni rivali za osvajanje bodova. Pritom Max ostaje jedini neprikosnoveni “prvi” vozač unutar top 3 tima F1. U posljednjoj godini postojećeg pravilnika, ključnu ulogu igrat će strategija, vodstvo i jasna pravila. Za sada čini se da taj teren nastavlja biti pogodan za Red Bullovu dobru formu, a Max Verstappen po peti put bi mogao postati svjetski šampion.
Stoga, bez obzira vjerujete li da će Lewis osvojiti 8.titulu s Ferrarijem ili ne, već se dogodilo ono najvažnije – konačno je prisutno iščekivanje i uzbuđenje uoči nove sezone. Svejedno je ispišu li Lewis i Ferrari skupa jednu od najčudesnijih priča o osvajanju naslova prvaka, Hamiltonov dolazak u Ferrari briljantan je potez. Briljantan potez za Formulu 1.
Zaigrajte F1 igru reakcije Trenutni rekord: zd1400rt - 56 ms!
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to sjajna stvar i na nekoj višoj razini jer imam osjećaj da mnogi, a i sam Hamilton, misle da mu treba neki „hero’s arc“ i završna točka na karijeru zbog načina na koji je izgubio naslov 2021. Ova kombinacija je baš ono što njemu i Ferrariju treba da ta priča na kraju zaista bila filmska. Pravi život nije film, pa tko zna kako će završit, ali u svakom slučaju Formuli 1 je upala sjekira u med jer nitko ne želi propustit rasplet. ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je izgubio naslov 2021? U Bakuu ili Monacu ili Imoli? Sezona ima preko 20 utrka i svaka je jednako bitna.
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@BandoBoris Izgubio je naslov tako da je do zadnjeg kruga imao taj naslov u rukama, znači dramatično, to je poanta, nisam uopće ciljao na to jel bilo zasluženo ili ne. To što mislim da bi priča bila dobra da Hamilton osvoji naslov ne znači da mislim da će se to i dogoditi i da će uopće pobijediti Leclerca. A što se tiče postave Leclerc-Sainz, @junior je jako dobro obrazložio, potpis.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A rasplet ti ja odmah mogu reci. Ako je Russell pobjedio Hamiltona, onda ce ga Leclerc dokrajčiti.
Ferrarijevo micanje para Leclerc-Sainz je najveca glupost koju je jedna ekipa napravila u zadnjih 20 godina.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vaša opaska je zabilježena i arhivirana. Kontaktirat ćemo vas čim razmotrimo problem i budemo u situaciji da reagiramo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukoliko 2025. Hamilton osvoji naslov, a Albon dobije Sainza, ova izjava će tek tad zablistati u punom sjaju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne znam da li je najveca glupost micanje Leclerc – Sainz postave, ali ne znam kad je zadnji put tako dobra i uhodana postava promjenjena bez nekog razloga.
Mislim da Leclerc dobiva Hamiltona, a Sainz Albona. To nije neki bold prediction ako gledamo neki dojam od zadnjih sezona, ali vjerujem da ce oba Ferrarijevca dignut svoj level na maksimum. Sainz je meni puno kvalitetniji vozac od Albona…iako ovisno o bolidu biti ce bitno odvesti odlicnu utrku onda kada su bodovi ili vise bodova u igri.
A Hamiltonu bas treba sto je receno ta zavrsna tocka u karijeri. Da je osvojio 8 naslov mislim da bi nakon lose sezone Mercedesa u 2022 ili 2023 mirno i spokojno otisao u penziju. Nesto slicno kao da je i Fernando osvojio jos koji naslov. Sada ga nebi gledali u F1 sigurno. Mora bit ta neka želja, prkost, glad, dokazivanje, frustracije i malo ludosti.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mijenjali su Schumija za Kimija.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alain Prost Nisu ga oni zamijenili, već se Schumi sam umirovio. Pa naravno da su nekoga morali uzeti. To nije zamjena kao slučaj sa Sainzom
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
napisao sam ‘umirovio’, a objavljeno mi je ‘umirio’ ???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E bravo zaboravio sam na Schumi Massa postavu. Iako je Schumacher nije vise bio onaj pravi kad je otisao iz Ferrarija, definitivno bi i dalje bili jako konkurentna vozacka postava 2007 i 08.
A sto se tice toga dal se umirovio ili su ga potjerali u mirovinu to ni ja ne znam.
Koliko sam gledao i citao moj je neki zakljucak da je Schumi trebao biti sa Kimijem 2007 godine, a Schumi je to odbio pa se umirovio. Kimi je bio zvijer u Mclarenu i po sirovoj brzini strasan pa mi ima i nekog smisla da Schumi nije htio isponova prolazit veliki stres i rivalstvo u trenutku kada je i sam rekao da je neka zelja i strast u njemu nakon osvojenih titula polako nestajala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa s obzirom kako je vozio tu godinu, kako je vozio zadnju trku u Brazilu bio je to onaj pravi Schumi, usput skinuo je i Kimija u toj trci, Kimi se nešto zaj…. na račun njega prije trke pa je dobio svoje, tko zna što je bilo, dobrovoljno otišao nije, da bi mu bilo jako teško s Kimijem bilo bi, a da je nastavio u Ferrariju iduce dvije godine dobio bi obe vjerojatno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šumi bi osvojio naslov 2007. da je ostao u ferrariju.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je usput odgovor i zadnjima koji se pitaju što je trebalo Schumiju da se nakon trogodišnjeg umirovljenja vrati u Formulu 1 i to baš u Mercedes nakon one strašne tragedije u Francuskoj pedesetih godina koja je povukla za sobom Mercedesovo povlačenje iz svih vrsta utrka odlučio vratiti.
U tih nekoliko godina nije osvojio niti jednu pobjedu (jednu su mu uzeli)
ali je ON uz inženjere, mehaničare, menagere bio najzaslužniji da se Mercedes vrati taktikom
“Za pet godina ćemo se boriti za prvaka”
On je donio iskustvo koje je podijelio sa svima. Od vozača, preko inženjera, mehaničara do ljudi zaduženih za prijevoz i postavljanje pit boxeva iz utrke utrku.
Ferrari nije na istom mjestu kao i Mercedes, ali i on sada ima veterana koji je bio najbolji od najboljih na rukama Schumija – Hamiltona.
Hamiltoni bi mogao ako će ga htjeti malo ludi Talijani slušati i ako će njegova želja za pomoći momčadi prevladati osobnu želju za samo promocijom.
Ako ispravno iskoriste ponuđeno im familijarno zlato, evo Ferrarija u novoj priči.
A sve te priče veže jedna osoba.
Michael Schumacher
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Činjenica da je Hamilton “svoju” ekipu (u kojoj je osvojio 80% svojih pobjeda) zamijenio Ferrarijem služi kao statusni simbol za obje strane: Hamiltonovog statusa najuspješnijeg vozača svih vremena i ferrarijevog statusa najslavnije ekipe svih vremena
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pohvale za tekst.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Dora.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem se jedino sa dijelom gdje se spominje kako će Lewis u Ferrari donijeti pobjednički mentalitet koji im nedostaje. Mislim da je kroz krizno doba Mercedesa (ili Mclarena prije dolaska u Mercedes) pokazao kako nije osoba koja je to spremna učiniti i motivirati ostale kako bi davali više od sebe. On je dokazana kvaliteta koja je tu da vozi na vrhunskoj razini i da se ne petlja previše sa organizacijom iznad ili oko sebe. Tako da je doveden upravo iz tog razloga, kako bi najvišom mogućom kvalitetom izvedbe vozio njihov bolid za kojeg u Ferrariju smatraju da bi trebao biti spreman za borbu za prvaka.
Tko je donio pobjednički mentalitet sa sobom u Mclaren? To je prije svega skup kvalitetnih ljudi koji su dobro ustrojeni i imaju financijska sredstva i bolje posloženu organizacijsku strukturu od ostalih. Vozači tamo nisu kako bi svojim ponašanjem i akcijama stvarali pobjednički mentalitet, nego da izvršavaju u bolidu (niti je to u pravilu tako, osim iznimki poput Laude ili Michaela i sl.).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu svoju tvrdnju temeljiš na čemu? Po tome ni Šumi nije donio pobjednički mentalitet u Ferrari jer je osvojio svoj prvi naslov sa njima “tek” u petoj sezoni.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari tog doba je bio projekt kojeg je trebalo nanovo izgraditi. Druga su vremena zasigurno, ali nacin na koji je Michael bio pristutan dan-noc u tvornici i zivio tamo ili radio od jutra do mraka na razvoju bolida dok su testiranja bila neusporedivo manje restriktivna nego sada. Ali i cijela ekipa koju je okupio kako bi uspio njegov projekt u Ferrariju.
Ne vidim tako nesto organizacijski pedantno i proaktivno kod Lewisa, koji ne voli voziti ni simulator (što ga ne umanjuje kao vozaca naravno, ali dokazuje da je drugaciji tip). Eventualno ako gledamo iz perspektive kako bi pojedini zaposlenici mogli doci u Ferrari iz razloga kako bi radili s njim, ali niposto iz perspektive gdje Lewis povlaci konce i organizira nekakav projekt u kojemu bi on okolo zvao ljude da dodju ili imao aktivnu/direktnu ulogu prilikom razvoja bolida (sto je danas mozda i nemoguce kao nekad, ali se nadam da je jasno sto hocu reci dok usporedujem Schumachera/Laudu i njihov sveobuhvatni nacin rada sa Hamiltonom koji je vise fokusiran na svoju egzekuciju).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve potpisujem?
0
0