Pred najmanjom F1 ekipom nazire se svijetla budućnost, a nove naznake toga otkrio je njihov šef Ayao Komatsu.
Japanac je u intervjuu za F1.com rekao kako bi uz novac iz nagradnog fonda za prošlu sezonu i sponzorstva trebali odraditi ovu sezonu bez osobnih ulaganja vlasnika Genea Haasa.
“Ove godine Gene po prvi put neće morati ulagati svoj vlastiti novac. Dosad nismo dosezali proračunski limit, ali ove godine hoćemo. Dakle, imamo drukčiji izazov u vidu toga da se moramo pobrinuti da ostanemo unutar proračunskog limita.”
“Odlično je što smo napokon došli do te točke, ali je po pitanju mentalnog sklopa ista stvar kao s inženjeringom na stazi. Morali smo promijeniti svačiji mentalni sklop po pitanju toga što je prihvatljivo i čemu težimo.”
“Ranije, kad smo bili ispod limita, ako bismo imali novca, mogli smo ga potrošiti bez brige o tome. Sad se moramo pobrinuti da ga ne prekoračimo, stoga je potreban potpuno novi način razmišljanja.”
Haasu će treću sezonu zaredom naslovni sponzor biti MoneyGram, no najveći vjetar u leđa stiže iz suradnje s Toyotom koja osim desetaka milijuna eura godišnje donosi i tehničku ekspertizu. Zahvaljujući tome, američka momčad ove godine prvi put ima mogućnost privatnog testiranja sa starim bolidima. Prvi test odradili su prije tri tjedna u Jerezu s bolidom iz 2023., a osim redovnih vozača, Estebana Ocona i Olivera Bearmana, vozio je i Toyotin štićenik Ritomo Miyata.
“Puno toga još moramo napraviti. 2024. smo završili sedmi. Cilj za 2025. je šesto mjesto, ali nikad nismo ostvarili tako konzistentan rezultat u dvjema uzastopnim godinama, stoga bi čak i borba za istu poziciju bila ogromno postignuće.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo naprijed.
Na trenutke sam mislio sa je ekipa pred kolapsom i da ce se traziti kupac.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jesu pred kolapsom ako se Toyota povuče. Ovo sve dolazi od Toyote. Haas je preškrt ili nedovoljno bogat da bude uspješan u F1
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toyota se nije bezveze,….. SAMO pojavila prošle godine sa Haasom. Imaju oni svoju računicu. I neodrađeni posao u F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se da imaju. Ali Japanci nemaju mentalitet za F1. Kad bi pravila bila ista godinama, oni bi nakon 5 godina zasjeli na vrh i natjecanje bi bilo gotovo. Ali u F1 samo mijena stalna jest pa oni nemaju baš nikakve šanse.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za koju godinu haas će postat toyota
0
0