Šef Red Bulla, Christian Horner, otkrio je da nikada nije razmišljao o napuštanju svoje uloge, unatoč turbulentnim trenucima tijekom sezone Formule 1 2024.
Podsjetimo, Max Verstappen osigurao je svoj četvrti uzastopni naslov u konkurenciji vozača dvije utrke prije kraja sezone, ali drastičan pad Red Bulla usred godine doveo je do gubitka naslova u konkurenciji konstruktora. Oni su tako završili na trećem mjestu, iza McLarena i Ferrarija.
Forma Red Bulla nije bila jedina prepreka s kojom se momčad suočila prošle sezone jer je taj pad pratio niz događaja nepovezanih s utrkivanjem.
Dominantan početak sezone zasjenjen je pitanjima o Hornerovoj poziciji zbog istrage o navodnom neprimjerenom ponašanju.
Horner je oslobođen krivnje putem interne istrage, no otac Maxa Verstappena, Jos, izjavio je da bi se Horner trebao povući jer bi njegova prisutnost mogla “rastrgati” momčad.
Verstappen stariji smatrao je da je njegovo stajalište potvrđeno kada su dizajnerski stručnjak Adrian Newey i sportski direktor Jonathan Wheatley obavijestili Red Bull o svojoj želji da pređu na nove uloge u Aston Martinu i Sauberu.
Horner, koji je ponovio da Red Bull ima dubinu kadra da se nosi s velikim odlascima, pripisao je Verstappenovu pobjedu timu koji nije dopustio da previranja odvrate pažnju.
“Razmišljajući o godini u kojoj smo osvojili devet utrka, imali devet pole positiona, četiri pobjede u sprint utrkama i obranili naslov u konkurenciji vozača s dvije utrke do kraja… To je svjedočanstvo o tome kako je Max vozio ove godine, ali i o timu koji nikada nije odustao i ostao fokusiran na izvedbu na stazi,” rekao je Horner za PlanetF1 portal.
“To je zasigurno bila vrlo izazovna godina. Bilo je puno toga za riješiti, ali uvijek smo ostali fokusirani na ono što se događa na stazi.”
“Imali smo nekoliko promjena u timu, također, ali razvijamo se za budućnost i mislim da smo u dobrom stanju za to.”
“Moja strast oduvijek je bila natjecanje. To je ono zbog čega ustajem iz kreveta. Jednom trkač, uvijek trkač. Kada se ugase svjetla, sve se svodi na to.”
Iako su ga svi pomno pratili dok se konkurencija približavala Red Bullu, Horner je inzistirao da napuštanje uloge koju ima od 2005. nikada nije bilo opcija.
“Nikada, apsolutno nikada nisam imao takvu pomisao, iskreno govoreći,” naglasio je.”
“Ispred nasd vrlo uzbudljivo sljedeće poglavlje koje dolazi s Red Bull Powertrains – to je najveći izazov koji smo preuzeli u 20 godina koliko smo u sportu.”
“Mislim da je sljedeće poglavlje potencijalno jedno od najuzbudljivijih poglavlja. U ovom poslu uvijek učite.”
Horner se osvrće na Red Bullov novi motorni projekt, gdje se udružuje s američkim automobilskim gigantom Fordom kako bi sastavio pogonsku jedinicu prema novim pravilima za 2026.
Unatoč priznavanju ogromnog jaza u iskustvu u odnosu na etablirane marke poput Ferrarija i Mercedesa, Horner je uvjeren da Red Bull ima sve alate za uspjeh.
“2026. bit će potpuni reset, a izraditi vlastitu pogonsku jedinicu – prije četiri godine imali smo prazan list papira, nismo imali ništa.” prisjetio se Britanac.
“U četiri godine izgradili smo tvornicu i razvili motor, ali suočavamo se s 75 godina iskustva Ferrarija i 30 godina HPP-a (Mercedes High-Performance Powertrains), tako da nemamo iluzija. Planina koju moramo osvojiti je ogromna, ali s pravim duhom i pravim kvalitetnim ljudima koje imamo unutar tvrtke, to će biti ostvarivo.”
“To je daleko najveći izazov za nas u Formuli 1.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretno sa motorom, nadam se da ce biti dobar!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sudeci po pricama (tracevima) kaskaju i to dosta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Vetma
MIslim da u originalu stoji “when lights go out” i to je referenca na trenutak starta trke kad se ugase crvena svjetla.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“… drastičan pad Red Bulla usred godine doveo je do gubitka naslova u konkurenciji konstruktora.” ma nije bilo “pada” RB , perez je zaje*a ….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ništa nije zajebo, za nagradu mu je ugovor skraćen za dvije godine.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
max je uvjeren da će uspjeh tima zavisiti od razvoja bolida i UKLANJANJA SLABOSTI koje su ih KOŠTALE U PRETHODNOJ SEZONI . moramo ISPRAVITI SLABOSTI ako želimo ostati konkurentni,” istaknuo je verstappen. posebno je naglasio problem s ravnotežom bolida, koji je često bio prepreka da postignu najbolje rezultate na stazi .”mnogo puta nismo imali potrebnu ravnotežu jer nismo mogli ući u optimalni temperaturni prozor,” dodao je prvak svijeta . ma kako max kaki da bi opravda pereza , a gomila doktora portala zna da je RB cilu 2024. bija top bolid …nepobjediv . samo čekam pojašnjenje doktora da objasne kako to da max od austrije pa do interlagosa tj 10 uzastopnih trka nije ostvarija pobjedu ? u tih 10 trka 5X nije osvaja ni najnižu stepenicu podija , završava je trke na 4. , 5. pa i 6. mistu . ma sigurno to nije bilo do bolida , sergio mu je namistija zaj*eb tih 10 trka zar ne ? btw , koga je bilo najlakše , najbezbolnije otpustit da bi se “prikrile” greške” 2024. ?
0
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna stvar ne isključuje drugu. Bolid je 2/3 i 3/3 sezone bio treći po brzini, a Perez je bio kriminalan.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naporan si više. Odi oženi Pereza. Samo pogledaj broj bodova osvojen u istom bolidu. Nema dalje. Perez jednostavno nije znao voziti taj nesavršeni bolid. Dok je bio dominantan bio je i Perez tu negdje, ali kad nije, onda se tek vidjelo kolika je Perez truba u odnosu na Maxa.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2024., kvalifikacije, Q1 exits
Max Verstappen – 0
Charles Leclerc – 0
Carlos Sainz – 0
George Russell – 1
Lando Norris – 1
Oscar Piastri – 1
Liam Lawson – 1
Oliver Bearman – 1
Jack Doohan – 1
Fernando Alonso – 3
Lewis Hamilton – 4
Yuki Tsunoda – 4
Lance Stroll – 5
Nico Hulkenberg – 5
Sergio Perez – 6
Alex Albon – 6
Franco Colapinto – 6
Daniel Ricciardo – 6
Pierre Gasly – 7
Kevin Magnussen – 7
Esteban Ocon – 9
Logan Sargeant – 12
Valtteri Bottas – 14
Zhou Guanyu – 20
Dakle, Perez je prema ovoj kategoriji:
jednak s:
– Albonom, polusezoncem Colapintom, i Ricciardom
bolji od:
– Gaslya i Ocona koji su pocetkom sezone vozili strasni Alpine
– Magnussena (ajde to mi je malo iznenadenje)
– i trojca Sargeant, Bottas i Zhou za koje ni ne treba komentar.
Vozaci, koji su, “ocekivano”, bili bolji.. npr., Stroll.
Ponavljam, Stroll.
Stroll ima manje ispadanja u Q1. Ne znam sto je Aston Martin opce i dovodio Neweya uz ovakvu masinu koju imaju.
Imas pravo, rjesili su ga se samo da prikriju svoju nesposobnost.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U bolidu u kojem Max pobjedi 9 puta Perez nije uspio ni jednom. Bolid koji je upisao 9 pobjeda od 24 utrke je ipak bio vrlo dobar bolid tokom sezone koji bi uz imalo konkurentnog no2 vozača vjerovatno osvojio i konstruktorsko prvenstvo. Tu sva prica staje.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bi trebao
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dođe mi žao čovjeka. Nekad je bilo normalno kresati tajnice i slične suradnice.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek prangijao i ispao heroj,najviše popljugao jos verstapen
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos Verstappen je presuđivan z nasilje nad ženama, tako da mu je bolje da čkomi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek je prco, pa se Horner ubacio pa je ovaj ostao uvrijeđen. Tko priča o nasilju ovdje osim tebe?
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel Hamilton bio u Maranelu? Ili će članak drugi tjedan?🤔
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Članak o čemu točno?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa o tome:
kako je nebo plakalo/kako ga je dočekalo britansko vrijeme
kako je 7 prozora otvoreno, a vrata zatvorena….
Kako je lep, elegantan i inteligentan, a zapravo odjeven kao šišmiš,
kako pokušava pričati talijanski.
Ali sve to skupa više spada u Gloriju nego ovdje.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa postoji članak “Hamilton za dva tjedna po prvi put u Ferrariju” sa kratkim tekstom, a sada je zapravo i stigao tamo i postoje i izjave i slike (ne samo ona ispred kuće i F40 Ferrarija, nego i u tvornici i sa Elkannom, Vasseurom i navijacima). Svaka cast za sav rad i sve sto nam pruzate, te razumijem da Hamilton nije izrazito popularna osoba ovdje, ali mi se više sada čini bitniji članak i ima znatno više materijala za objavu članka, nego prije 2 tjedna.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kužim što hoćeš reći, ali svaki portal je urednički odabir onoga što će objaviti. Ovdje je urednik AVetma pa mu se čini da ovo nema sadržaj za njegov portal.
Bilo kome od nas ovo nije jedino mjesto gdje čitamo F1 vijesti, pa što nema tu ima negdje drugdje.
Ali nema veze, ovdje ćemo komentirati i ono što smo pročitali drugdje :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jasno… ne govorim ni ja da se treba objaviti nesto niti sam ja tu ikakav faktor, samo sam dao misljenje na izjavu, pa mi iz logicke perspektive vise ima smisla sada clanak uz sve materijale i izjave, nego onaj prije
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne bih se složio da je ovo sad bitnije, po meni će to biti ta prva vožnja koja je tad bila najavljena, ali s obzirom na trenutnu (sasvim logičnu) sušu vijesti, i ovo bi bilo zanimljivo. S moje strane nema veze s “popularnošću” Hamiltona, nego jednostavno nedostatak vremena za tipkanje za portal. Namjeru sam imao, ali vremena, nažalost, ne. Fali nam svježe krvi u redakciji za više članaka 😅
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto Fiorano99, ako ovo Lovrino nije poziv – onda ne znam što je…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam mislio da znate da je Hamilton tzv. sedmerostruki svjetski prvak po prvi puta koračio u Maranello, eto, članak o tome.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Ante. Prvi novinar/urednik nekog web portala da tako misli. Šteta što nisi glavni u Večernjem listu. Koliko samo ima članaka s moćnim naslovom, a unutra ništa. Doslovce ništa. Nisu niti youtuberi ništa bolji. Od jedne fotografije oni naprave video koji traje 15 minuta.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa sportske strane nema nikakve potreba za clankom.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve bi dao da netko Vetmu ubaci u Sky ekipu da napravi dar mar hahaha
A sto se tice Lewisa u Ferrariju mislim da se bas nista nema napisat o tome…i Sainz je objavio sliku iz Williamsa pa nikom nista. Mislim da je dovoljno sto se mogu vidjeti neke slike ili objave na mrežama.
A i ovi (vecinom) britanci rade protureklamu Hamiltonu sa milion objava o svakom događaju njega u Ferrariju. Razumijem uzbuđenost, ali njihov sadržaj prati cijeli svijet pa treba postojati doza respekta i očekivanja prema svima.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz i Lewis, to je isto
Bitno da Kimi Antoneli testira 😆, za to imaš članak, uzivaj u čitanju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne uzimaj stvari k srcu. Nema potrebe za ljutim sarkazmom.
U suštini ovo je portal gdje novinari/autori objavljuju člankepo volji. Ovo nisu novine koje moraju imati redovit sadržaj.
A što se tiče teme Lewisa o Ferrariju…koji bi sadržaj bio u tom članku tj. koji to sadržaj bi bio toliko važan da je samo neobjavljivanje neki gubitak za pratitelje portala. Koliko vidim i f1 stranice imaju objavu slike u uz par recenica.
Ja sta sam primjetio je Lewis obucen da izgleda kao don, Ferrarijeva kuca i cuveni F40.
Meni osobno sto predstavlja problem sto su ove slike s 1 dana pogotovo ova najpoznatija napravljene kao sto rade manekeni..puno priprema i pokusaja i u tome se gubi neka draž.
Kad npr vidim ljude kako na godisnjem ili nekom partyu ispred kamere sto puta glume da se zabavljaju kao nikad da mogu negdje objaviti…to mi je bezveze. A kad te netko uhvati u trenutku neke tvoje srece bez da si se pripremao..e to mi ima tezinu.
Uostalom Lewis ima 2 godine da napravi teme za mnoge članke…tako da pomalo
3
1