Alpine potvrdio Colapinta kao rezervu, potpisan višegodišnji ugovor

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 2 tjedana 2 min 10 komentara

Kao što je jučer najavljeno, Franco Colapinto pridružio se Alpineu, zasad samo kao rezerva.

Objavljeno je kako je 21-godišnji Argentinac potpisao višegodišnji ugovor s Francuzima i više nema veze s Williamsom.

“Iznimno nam je drago što smo postigli dogovor s Williamsom i potpisali Franca Colapinta. Franco je očito među najboljim mladim talentima u motosportu”, rekao je savjetnik Alpinea Flavio Briatore.

“Mora se reći da je njegova pojava u Formuli 1 prošle godine mnoge, uključujući mene, ugodno iznenadila i njegovi nastupi su bili vrlo impresivni za debitanta.”

“Gledamo prema budućnosti i njegov potpis znači da imamo sjajan roster mladih vozača koje možemo pozvati i raditi s njima na razvoju ekipe za buduće uspjehe.”

Colapinto se zahvalio Williamsu na dosadašnjoj podršci, a njihov šef James Vowles naglasio je da su uvijek bili spremni podržati ga u pronalasku trkaćeg mjesta, za što smatra da ima najveću šansu s Alpineom, s obzirom na to da vjeruje da s Carlosom Sainzom i Alexom Albonom imaju jednu od najboljih postava u F1.

Alpine je krajem prošle godine za testno-rezervno mjesto angažirao Estonca Paula Arona, trećeg u F2 prošle sezone, dok je ranije danas istu ulogu dobio iskusni WEC vozač, Japanac Ryo Hirakawa. Colapinto je svakako najveća prijetnja za mjesto Jacku Doohanu, koji bi, iako smo ga vidjeli tek na jednoj utrci, mogao otpasti već nakon uvodnih par utrka nove sezone.


Odgovor

10 komentara

  1. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Pa dobra vijest za Colapinta jer bi se mogao ugurati na grid mozda vec ove godine il sljedece. Losa vijest za vozace Alpine…prvenstveno Doohana. Kada vec debitantska sezona nije dovoljno stresna zbog manjka testiranja za novajlije tako i dodatak 3. vozaca koji samo ceka na ulazak ko zagrijana zamjena s klupe sigurno ne pomaze. Plus izjave Flavia o fleksibilnim planovima za ovu sezonu.
    Danasnjim novim vozacima nije toliko lako imati lagani pocetak karijere osim ako nisu bas top talent jer tada realno imaju vise kredita kod šefova i nas navijaca. Koliko je samo primjerice Flavio štitio Schumachera i Alonsa kada su bili pod njegovim krovom.
    Sve u svemu veseli me vijest što su dobri nastupi par mladih vozaca malo otvorili oci momcadima u tome da ne moraju se drzati provjerenih starijih, osrednjih vozaca.



    4
    4

    0
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Top talent ce uvijek imati mjesto u F1 i to je jos uvijek ok. Istina je da je postalo teze za “prosjecno talentirane” vozace i zao mi je sto npr. Drugovich nikada nije dobio pravu sansu, a siguran sam da je vozac koji moze biti uvjerljivo bolji od Strolla i slicne ekipe, ali sto je tu je.

      Ali je i dalje istina i vrijedi da je top talente nemoguće zanemariti i imaju skoro pa garantirano mjesto za ulazak u F1, koliko god postoje iskusniji ljudi sa mnostvom sponzora, a to je viđeno prvenstveno kod Maxa, Russella, Leclerca, Norrisa, Piastrija i sada Antonellija i sl. U tom pogledu mislim da je sve isto. I danas Toto brani Antonellija i prije nego je uopce nastupio, a branilo se u Red Bullu i Maxa za sve njegove nedostatke i glupe poteze u ranijem dijelu karijere.



      5
      5

      0
    • avalon Prikaži

      “Koliko je samo primjerice Flavio štitio Schumachera i Alonsa kada su bili pod njegovim krovom.” i sa pravom ih je branija jer je flavio ma šta mislili o njemu u to vrime je ima MOJO . ako ga usprkos godinama života još uvik ima onda će odabrat ili branit one za koje (pr)ocjeni da to i zaslužuju . kod MS i FA je dobro “nanjušio” …..



      4
      4

      0
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Slažem se…svoje zlatne momke je dobro branio i bio im prva linija obrane od ostalih u f1, novinara itd.
        Webber i Alonsu su bas jednom prilikom govorili koliko je Flavio za njih bio dobar tip i pomogao im je dosta (o ostalim losim stvarima se ionako vec sve zna).



        3
        3

        0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nekada se mrzilo Flavia Briatorea. Neki prije crashgate, neki poslije…. tog događaja.
    Neki ga i danas mrze. Ali čovjek daje čar F1.
    Pazi ovo: Pierre Gasly – dugogodišnji F1 vozač; Jack Doohan – rookie. Flavio dovodi Franca; relativni F1 potencijal, i pun love k’o brod. I sada Talijan izjavljuje, tj. prije nego što je Franco potvrđen:

    https://f1.pulsmedia.hr/78300/briatore-ne-iskljucuje-mogucnost-promjene-vozaca-usred-sezone/

    To će podići razinu igre u Alpine, odmah u startu sezone. 😎😎👍👍

    Tjelohranitelj, vlasnik restorana, u Legiji stranaca ( nisam ziher bez googleanja ),
    šef kod gazde modne industrije / marke i što još ne…..
    Uglavnom, jači je od dr. Marka, i donosi svježinu i “život” u F1. ✌✌



    1
    1

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ma i on i Marko su “izlapeli”. Marko nije u stanju nabaviti wingmana za Maxa već x godina.
      A Briatore bi mogao istim smjerom promjene vozača brže nego čarapa. Kako se pokazalo kod RBa to nikud ne vodi.



      3
      3

      0
      • avalon Prikaži

        solidne “nabavke” wingmana su bili i gasly i albon i perez . gasly je posli tek 26 trka “prekomandiran” u RB i dok je vozija za njih i tako zelen je do otkaza (posli mađarske) zauzima 6. misto sa 63 boda . u 12 trka 9 X je ulazija u Q 3 . 4 X među prvih 5 i 2 X na P 6. solidno za neiskusnog vozača . btw , 2019. do otkaza ispred njega bodovno su bili oba vozača merca , max , oba ferraria , svi osim leclerca po “stažu” iskusniji od gasly – a . zamjenjen je albonom , jopš neiskusnijim … tek 12 GP – a do dolaska u RB . albon se pokaza jako dobar , s obzirom na “iskustvo” i više nego jako dobar . čak i 2020. zadnje sezone u RB je odvozija jako dobro jer kad vozač koji na kraju sezone ima tek 38 trka završi na P 7 sa istim brojem bodova ka iskusniji carlos ili tek 14 bodova manje od ricciarda iskusnijeg 8 sezona i 100+ GP – a onda … bottas je bija dobar wingman , a sergio je počeo u RB kvalitetno ka i valtteri u mercu uz razliku šta je toto ima više “strpljenja” (5 sezona) sa bottasom nego marko sa perezom koji je kiksa 3. sezonu i noga . “zaboravilo” se da je sergio dok je RB bija top i vozija top … posli prvih 6 trka sergio je u prvenstvu “drža” P 2 . lakše je sergiu bilo dat nogu nego “priznat” da je RB u jednom trenutku kiksa . 2022./23. max se “prošeta” prvenstvom , 2024. u 10 uzastopnih trka nije pobjedija nijednom , čak je 6 X bija van prva 3 , završava je trke na 4. , 5. ili čak 6. mistu . je li to bija pokazatelj da je RB bija u padu ? OK , neka su sergia “odbacili” i radi godina iako sa 34 i nije star , možda su trebali imat strpljenja sa gaslyem ili albonom pa bi imali “jake” wingmane uz maxa ali postupili su ka neki naši nogometni klubovi koji minjaju trenere ka čarape .
        flavio je usprkos 74 godine pokazuje da je i dalje promišljeni , lukavi lisac koji zna šta radi jer … nije u krivu kad kaže da 1000 ljudi naporno radi da bi dvojica polučili rezultat . ako ga ne isporuče najbolje ih otpustiti jer ima talentiranijih , boljih mladaca željnih dokazivanja . zar se nismo svi čudili kako u williamsu egzistiraju npr latifi , a naročito sargeant . da je u williamsu bija flavio nijedan od ove dvojice ne bi dobija punu sezonu nego nogu , a tada bi svi pozdravili potez flavia zar ne ? jer oba su bila “smetnja” na stazama , naročito sargeant . usprkos 74 mislim da flavio nije budala pa ako doohan pokaže ono šta i colapinto virujem da će odvozit 2025. flavio je doveden da savjetima donese rezultate ,pomak alpine … jbga , tako zarađuje plaću i normalno je da sve radi da bi tu plaću zaradija ne samo kroz 2025. nego i nadalje . ko kaže da na “čekanju” nema još vozača tipa piastria , bearmana , colapinta , ili po glasinama i antonellia . zašto bi flavio “drža” doohana ( zbog prezimena/tate?) ako ima boljih , perspektivnijih jer u životu jedino je promjena stalna zar ne ?



        2
        2

        0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Marko jedini na gridu ima luksuz isprobavanja dva vozača prije nego im da priliku u glavnoj momčadi. Ferrari i Merc eventualno imaju utjecaja na Haas i Williams, ali to je ovisno o koječemu i sigurno ne oba mjesta. Marko ima RacingB gdje ima dva mjesta za preodgoj i pripremu… Gledajući kroz tu prizmu katastrofa je da je 2021 morao potpisati Pereza.

          Totu za Bottasa nije trebalo nikakvo strpljenje. Frajer je bio 2 ili 3. (jednom 5) u ukupnom poretku. Merc je uvijek bio timski prvak. On je jednostavno radio ono što je trebalo. Perez je ove godine 8. Imao je prvih 6 ok trka onda se raspao. RBR je 10 utrka bio najbrži bolid. U te preostale 4 Perez je bio 2×8 i dva puta je izletio. Tu su već počela ispadanja u Q1 dok je Max još uvijek pobjeđivao…

          A Flavio, vidjet ćemo. Sargeant nije trebao dobiti toliko utrka jer baš u niti jednom potezu na stazi se nije vidjela nikakva klasa.



          4
          4

          0
        • avalon Prikaži

          luksuz isprobavanja 2 vozača može bit mač sa 2 oštrice = greške . marko je po mom mišljenju uradija greške otkazom gaslyu i albonu , a je li greška i dovođenje lawsona to će se tek vidit . katastrofa je da je 2021 morao potpisati/dovest pereza ?! a koga je moga dovest 2021. iz alfa tauria ? gaslya kojem je već da nogu ili možda poćetnika yukia kojeg ni sad , koji ima 4 sezone iskustva nije uzet u obzir .
          bottas je bija 2. ili 3. uz “kiks” 2018. kad je završija na P 5. , a merc je bija timski prvak … a kakve je plasmane ostvarija perez 2022./23. i koji tim je osvojia konstruktorsko ? to je bilo “davno” pa je sjećanje “zatrokiralo” ili se bolje toga ne sjetiti jer je sergio završava na P 2 i P 3 , a RB je osvaja konstruktorsko prvenstvo ;) pamtit će mo samo 2024. kad je završija na P 8 ali će mo zaboravit (opet) da je RB ima pad konkuretnosti mada sam već 2 ili 3 puta navodija ČINJENICU da je i max 10 uzastopnih trka bija bez pobjede šta mu se prije toga desilo samo jednom u karijeri tj 2017. kad je ima 20 . jbga , izgleda da to niko nije primjetija i zapita se zbog čega se i max koji se “prošeta” sezonama 2022./23. mučio , završava neke trke na 4. , 5 . pa i 6. mistu . da , i kad je sergio “pao” max je ima neke pobjede ALI one nisu više bile ostvarene sa +15 ili 20 s nego tek sa npr 3,8 s u kanadi ili 2,2 s u španjolskoj . oba puta je pobjedija od mnogih osporavanog norrisa pa … bi li to značilo da se max mora mučit da bi pobjedija ? ako da ne znači li to da RB nije bija na nivou 2022./23. ? naravno , sergio nije klasa maxa ( trenutno nijedan vozač to nije ) i kod njega se problem RB ( koji su na kraju i oni priznali , sergio je upozorava na to ) žestoko manifestira dok je maxova klasa to dobro “amortizirala” . pokazatelj “pada” RB može bit i činjenica da je McL ostvarija 6 , ferrari 5 i merc 4 pobjede . a npr 2022. ostatak grida je ukupno ostvarija tek 4 pobjede ( sve ferrari ) , 2023. SAMO jednu … carlos u singapuru . dakle u 2 sezone “ostatak” je ima 5 pobjeda nad RB , a lani čak 15 !?!? “govori” li to išta o RB u 2024. ?
          posli navođenja primjera sargeanta i latifia čitam “A Flavio, vidjet ćemo.” čini mi se da je napisano “A Briatore bi mogao istim smjerom promjene vozača brže nego čarapa.” malko revidirano , ublaženo ;)
          mislim da kad se kritizira nekog vozača treba u obzir uzet kompletnu “sliku” , a ne paušalno donositi zaključke . isto tako mislim da je RB “upropastija” više vozača od bilo kojeg drugog tima … kvyat (možda) , ricciardo “zanemaren” u korist maxa , a moga je bit odličan wingman ako bi to prihvatija , gasly , albon zbog velikih očekivanja iako su oba bila neiskusni , a zapravo jako dobri vozači . i segio je vozija jako dobro kad je RB bija na nivou . majstor obrane kontra lewisa zar ne ? možda slična sudbina čeka i lawsona ali to tek treba vidit . bit će i to šteta ako se dogodi jer izgleda da lawson ima talenta da bude bar dobar ka i gasly , albon . sa sergiom ga ne treba komparirat ( rezultatski , doprinosom ) jer jedan je rookie , drugi preiskusan …



          1
          1

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Koga je trebao dovesti 2021? Pa nikoga! Trebao je imati svojeg vozača sa takvom infrastrukturom. Tragedija je da je bio prisiljen tražiti okolo.

          Flavio ako krene istim putem mogao bi biti jednako (ne)uspješan. Trenutačno ima takvu klupu kao da ima hokejašku, a ne F1 momčad.

          Perez je penzija i bolje mu je da tamo ostane. Ne bi više na njega trošio elektrone.


          0
          0

          0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.