Možda je i teško povjerovati, ali je istinita činjenica da Yuki Tsunoda ulazi već u svoju petu punu sezonu u Formuli 1. Vrlo je realna opasnost da će mu to biti i zadnja sezona u najelitnijem stupnju motorsporta, s obzirom na okolnosti koje obilježavaju njegovu karijeru u Formuli 1.
Jedna od tih okolnosti je da vodstvo Red Bulla ne gleda toliko blagonaklono prema mladom Japancu, što je očito prikazano nedavnim promoviranjem znatno manje iskusnog Liama Lawsona u prvu ekipu. Druga otegotna okolnost za Tsunodu je ta da s 2025. završava i suradnja između Red Bulla i Honde po pitanju razvoja motora, a upravo je Honda bila jedan od najvećih sponzora mladog Japanca.
Yuki Tsunoda ostaje u Racing Bullsima i za 2025., u ekipi gdje je proveo četiri godine i zabilježio solidne, ali očito ne dovoljno dobre rezultate. Iz tih ranijih vremena, najviše ga pamtimo po radio porukama, koje su ponekad bile komične, a ponekad nepotrebno agresivne. Takav status vozača nagle ćudi i naglih pokreta prati ga i danas, što je bio jedan od argumenata Christiana Hornera i Helmuta Marka za odbijanje Japanca u kontekstu Red Bulla. Spomenuti dvojac također je nekoliko puta isticao nedostatak konzistentnosti i relativno slabe povratne tehničke informacije kao glavne Tsunodine mane.
Prošle je sezone Tsunoda bio poprilično jasan i glasan u izražavanju svog mišljenja da je itekako spreman za promociju u Red Bull i da je to zaslužio više od ostalih kandidata. To može poduprijeti činjenicama da je bodovno bio bolji od Daniela Ricciarda, a zatim i Lawsona, osvojio 30 od 46 ukupnih bodova ekipe te bio brži vozač u 18 kvalifikacijskih sesija minule sezone.
Nažalost po njega, to mu ne znači puno jer očito nije mogao promijeniti mišljenja čelnika Red Bulla. Sam Tsunoda smatra da je napredovao na svim tim područjima tijekom svoje prve četiri godine u F1; govoreći za Motorsport.com, Tsunoda je izjavio da to što nije ostavio najbolji dojam kada je tek ušao u sport još uvijek baca sjenu na njegovu karijeru.
„Mislim da je to dijelom moja krivnja jer nisam mogao odmah dobro voziti prve godine. To malo stvara sliku o tome tko sam.“
„[U 2024.], iako sam imao dobre rezultate, osjećam se kao da nisam dobio toliko zasluga koliko vjerojatno drugi vozači dobivaju, ali što je tu je. Ja jednostavno samo nastavljam raditi ono što radim i dobro voziti kako bih dokazao da nisu u pravu.“
„Samo im pokušavam dati manje isprika ili razloga zašto nisam u sjedalu [Red Bulla]. Dakle, samo se fokusiram na ono što mogu kontrolirati, a za stvari izvan toga, jednostavno prihvatite situaciju. Siguran sam da mogu raditi bolji posao nego što misle.“
Po pitanju stvari koje je protekle sezone poboljšao, Japanac kaže:
„Rekao bih da se komunikacijska strana poboljšala, uglavnom moj jezik na radiju. Smirenost, rekao bih, također je definitivno poboljšana, više povratnih tehničkih informacija, više fokusa. Definitivno mogu osjetiti poboljšanje tijekom cijele godine i jako sam zadovoljan s tim. Ono što još moram poboljšati su povratne tehničke informacije, pogotovo količina povratnih informacija koje možete dati u utrci, mislim da definitivno mogu reći više, a [prošle sezone] ponekad [informacije] nisu bile baš konzistentne.“
„Za nas je bilo teže kontinuirano pokazivati svoje dobre performanse. Iako [osobno] imate dobre performanse, ponekad performanse bolida to zapravo ne prate. Ali ipak, prilično sam zadovoljan dosadašnjom konstantnošću. Uvijek kažem da sam mogao odraditi nekoliko utrka puno bolje, ali sam pokazao da sam prilično konstantan.“
Tsunoda je pohvalio i za sada svoje sigurno utočište u Formuli 1, ekipu Racing Bullsa.
„Da budem iskren, nije me baš briga što ljudi govore na društvenim mrežama, jer ne znaju što se točno događa. Važno je samo što tim misli o meni, a ja definitivno osjećam ogromnu podršku. Razumjeli su svaku utrku, što se dogodilo i definitivno sam dobio veliko povjerenje od njih. To je ono što je uvijek važno i stvarno sam cijenio te njihove napore.“
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yuki, ove godine navijam za tebe, više nego za Alonsa.
Sretno Yuki, razuvjeri sve. 👍👍
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako me iznenadila odluka RB iskreno,ali ocito oni imaju dobre razloge za to,uostalom ako ce Liam lose voziti,budite sigurni da u 5/6 utrka ako ne pokaze dobre rezultate lagano la papa
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije stvarno fer da su ga preskočili…
Pogotovo što nemaju drugog vozača neku “marku” tipa Carlos Sainz ili Fernando Alonso…
Lawson/Albon/Gasly… pa može i Yuki što ne… ali eto…očito ne može…
Ne bi mi bilo mrsko gledati ga u RB-u…nije bilo suđeno
2
0