Jutros je u Abu Dhabiju započeo postsezonski test na kojem niz vozača provodi prvi dan s novim ekipama.
Carlos Sainz već je jučer vozio po Yas Marini u Williamsu FW46 u sklopu filmskog dana, a danas je opet za volanom plavog bolida s bijelim kombinezonom i kacigom.
Nico Hulkenberg u potpuno crnom kombinezonu danas nakon 11 godina ponovo vozi Sauberov bolid, dok je u njihovom drugom bolidu svježe okrunjeni F2 prvak Gabriel Bortoleto koji je dobio mjesto za iduću sezonu.
Esteban Ocon vozi prve krugove na Yas Marini ove godine – Francuz nije nastupio na trkaćem vikendu u Abu Dhabiju jer mu je Alpine to postavio kao uvjet za testiranje s Haasom. Lewis Hamilton koji prelazi u Ferrari tako je ostao jedini vozač bez prilike da testira za novu ekipu.
Yuki Tsunoda po prvi put testira za Red Bull, no svi izvori zasad sugeriraju da će Liam Lawson dobiti mjesto u glavnoj ekipi ako Sergio Perez dobije otkaz. Sastanak o njegovoj budućnosti održava se danas, a odluka bi mogla biti obznanjena kasnije tijekom tjedna.
Na testu nastupaju sve ekipe s oba bolida, od čega u jednom imaju redovne vozače, a u drugom moraju imati mlade vozače, odnosno vozače s manje od tri odvožene F1 utrke. Test traje do 15 sati.
Foto: SoyMotor.com, Phillip Horton, Lewis Larkam (X)
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uh, treba sada dočekati 2025.-u i kraj veljače, za početak spektakla.
Odlične fotke. Hvala.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žao mi je Sainza da nije mogao naći u bolju ekipu.
A na gridu 4 super ekipe i peta koja bi to mogla postati (Aston Martin)
10 vozačkih mjesta a on se nije mogao ugurati niti u jedno.
Nije pošteno za tako dobrog vozača.
Ježi ga.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Život je okrutan, a život u F1 jos okrutniji.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pogled iz kacige govori sve ^
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je skup za to sto ima da ponudi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet cemo hoče li Lewis biti skup.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis je stamparija novca, nema tu problema.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2025. bi mogla biti, među momčadima, najizjednačenija godina ikad. Ograničeni budget i pravilnik za aero tunele i simulacjie su ove sezone dale rezultata. Tako da se ne bi iznenadio da Saintza dogodine vidimo na postolju koji put u nekoj kaotičnoj utrci i sl.
Ovo što je Alpine napravio ove godine nema šanse da bi vidjeli bez spomenutih ograničenja. Na počeku sezone su bili daleko iza svih.
2025. bi mogla biti godina gdje će većim dijelom ovisiti o vozaču, nego što je to bilo proteklih godina (uz izuzetke nekih sezona).
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Katastrofa šta su u ferkanu napravili….
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislis to sto mijenjaju Sainza, odnosno dovode vozaca koji ima vise naslova nego ovaj pobjeda?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bitno je šta ce napraviti a ne šta je napravio u prošlosti.
A koliko je plaćen ( 40 mil. funti / godina ) trebao bi osvojiti prvenstvo.
Mislim da Lec može samo sanjati taj iznos.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledajuci kroz brojke, ni M. Schumacher nije nista posebno napravio u Mercedesu. Ali, zato neki poslije njega jesu.
Takvo nesto ocekujem i od Lewisa da donese Ferrariju, a ako usput osvoji i WDC/WCC – super.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šumi se nakon tri godine nije vratio da “nešto posebno napravi” jer je vec prije toga napravio veoma posebno.
Došao je da im pomogne u razvoju onog što je poslije toga postao Merc.
Opet je odradio povjereni mu posao.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao stari MS fan. Mislim da se prjeteruje sa tom pričom kako je on pomogao razvoju da Merc postane to sto je postao. On je došao sa nadam da bude prvak, mislili su izvesti nešto kao 2009, to nije uspjelo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
LH je Ferkanu podigao dionice od 6-7 milijardi dolara. ;) iliti 10%, pa,ti vidi jel to los deal. ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po n-ti put
Lewis NIJE podigao Ferrariju dionice za 6-7 mlrd $, odnosno za 10%
Kao što sam napisao prije 314 dana (jbga, tako @Ante postavio format vremena starih komentara), odnosno 02.02.2024.
Jeste digao cijenu ako čitaš sportske medije, prvenstveno one iz domena auto-moto sporta (autosport, motorsport, crash,…) ili, naravno, one britanske (independent, mirror, BBC,….), i ako narod hoće da vjeruje u takve “klik-bajtične” naslove, Bože moj
Ja nisam vidio nijedan članak na mnogo ozbiljnijim medijima za ovakvu materiju (Financial times, Wall Street Journal, Bloomberg….) koji sugeriše da je išta drugo osim odličnog Ferrarijevog rezultata za 2023 (zbog izuzetno jakog 4. kvartala prošle) uticalo na rast cijena Ferrarijevih dionica
“Fortune” je pomenuo vezu između Hamiltonovog potpisa i rasta dionica, ali je odmah nakon toga napiasno “…naravno, postoji puno veći i očigledniju razlog za rast Ferrarijevih dionica….” , a to je ovo što sam naveo iznad.
Jednostavno, objavljeni su rezultati poslovanja a nakon toga je objava Hamiltonovog prelaska u Ferrari sve zasjenila, i s obzirom da se danas boluje od “klik-bajtičnosti” puno bolje je bilo objaviti (zanimljivo, auto-moto sport mediji i britanski mediji, što li??) da je rast dionica uzrokovan Hamiltonovim potpisom nego odličnom prodajom auta u 2023.
Da je Hamilton marketinški isplativ (odnosno da je “štamparija” novca, kako reče @Vlado) to stoji, ali da je objava njegovog prelaska u Ferrari digla dionice za 10%, to ne može biti dalje od istine.
Pitanje.
01.02.02024. Ferrarijeve dionice su porasle sa 345$ na 390$.
Šta se dešavalo 12.08.-14.08.2024. kada su Ferrarijeve dionice (koje su nastavile rasti nakon 01.02.2024.) skočile sa 422$ na 452$ i nastavile rasti do skoro 500$ (30.08.2024.)?
Bila je ljetna pauza u F1 tada. :)
Trenutno su im dionice na cca. 450$
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic, moram da pitam. Jesi li ti preplacen na sve ove ozbiljne medije koje si naveo?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam.
Ali znam neke ljude koji jesu. :)
Ja tamo bacim pogled, “po potrebi”, s vremena na vrijem
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je sa finance.yahoo: Of course, there’s a much bigger, more obvious reason Ferrari’s stock is on the move—the Italian auto giant also announced fourth-quarter earnings on Thursday, seeing adjusted earnings, before interest, taxes, depreciation, and amortization (EBITDA) of over $2.64 billion for 2024, up from $2.48 billion in 2023, while reporting revenue for 2023 broadly in line with expectations. It dimly recalls Netflix’s banner week in January, after the streaming leader announced 12% revenue growth and 13.1 million added subscribers in its fourth quarter, but also a $5 billion deal with WWE to stream live events. Its stock jumped almost 11% the next day.
Istina je jedno i drugo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je istina i jedno i drugo?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Lewis direktno uticao na cijenu dionica. I ovo sto je Ferrari uradio prije toga.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ono reče onomad na TR tvoj trenutni omiljeni vozač?
I kako ti glasi potpis na forumu?
“No”
Toliko od mene na ovu temu!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velike super zvijezde kada potpisuju za velike momcadi/timove direktno uticu na cijenu dionica te momcadi/tima. Takvih primjera je na sve strane. Lewis nije izuzetak. Tako da…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vlado
Pardon my french, ali trkeljaš bedastoće.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi, vidim da znas o cemu pricas. Pa mi fino pojasni da i ja shvatim. Ne brini, ne moras se ispricavati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ti je Frantic dao jako dobre argumente zašto ne stoji i to argumente koji dolaze iz svijeta onih koji dionicama trguju pa onda recimo znaju zašto su nešto iznenada voljni platiti puno više, njima u Ferrariju puno više vrijedi rezultat prodaje automobila od potpisa vozača za F1 momčad. To je zapravo irelevantno jer ekipa koja kupuje Ferrari ne kupuje zbog toga tko vozi u F1 momčadi. Malo su preveliki novci u igri za takve emotivne odluke. O tome ovisi prodaja Puminih majica.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Wapi, cijenim odgovor. Ovo je jako zanimljiva tema. Ranije sam citao kako direktno uticu potpisi sportskih zvijezda na njihove momcadi. Tako da ima tu svega.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da, ali uoči razliku u tenisicama i masovnosti kupovanja tenisica zbog nekog košarkaša ili na to da li će Bill Gates ili Mladen Grdović kupiti Ferrari. Misliš da njih dvojicu sekira tko vozi Ferrarijev bolid te godine? Kupit će Ferrari jel im se sviđa ili zato što dobro čuva vrijednost ili kaj ja znam, a tko vozi te godine nema veze.
Evo predlažem ti jedan eksperiment otvori google maps i u tražilicu upiši Ferrari car shop. Naći će svašta i car dealere i dućane s oblekom. Pa otvori recimo Ferrari Budapest (prodaja auta) i pogledaj slike i reci jel vidiš tko je tada kad je slikano vozio za Ferrari?
A onda otvori Ferrari Roma i tamo pogledaj prvi review s 1 zvjezdicom, žena razočarana što nema ničega povezanog s F1, samo preskupe majice…. Ali među slikama ćeš naći velikog Kimija i Vettela. Dakle za prodaju majica još likovi vozača nešto prodaju, ali za aute nisu uopće bitni. E sad, što Ferrari proizvodi, aute ili majice?
Eto nadam se da vidiš razliku između Air Jordan i Ferrarija – jednostavno kupci nisu isti i ne reagiraju na iste motivacije. Mojoj kćeri je Sainz baš sladak i hoće majicu s brojem 55, misliš da bi Grdović kupio Ferrari jer mu je Sainz sladak?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi, u tom grmu lezi zec. Ferrari proda solja, satova, šalova, parfema, cvika, odjeće…koliko i u automobilima. Tu na scenu stupa Lewis sa svojom masivnom fan bazom. Naravno da ovo nije potez da će sada svatko kupiti automobil. Ali ovo gore navedeno itekako. Ferrari je potpisao Lewisa prije svega poslovno. On je zlatna koka. I još navodno ambasador… Ovo je strašan potez Ferrarija i Lewisa. Prodaja “sitnica” je gdje se zarađuje najlakši novac.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vlado odustajem. Za ovakvo uporno nerazumijevanje nemam više vremena. Uživaj.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi, ovo si ti napisao “E sad, što Ferrari proizvodi, aute ili majice?”. Ja ti bukvalno pišem da su auta samo polovina Ferrari prihoda, druga polovina od majci i slično. Nemoj da ti je tesko se dublje informirati na ovu temu. Nevjerovatno je sa kolikim autoritetom, patronizacijom vas dvojica iznad pisete, da ne možete shvatiti šta je govorim. Sugeriram čitanje ove teme malo ozbiljnije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vlado pogledaj ovo
posebno usporedbu “cars&spare parts” i “other”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@vlado
Evo @sisavac ti je dao podatke 10% prihoda Ferrarija dolazi od svih raznih nagrada u F1, sponzorstava, licenci za kape, majice, jakne, satove….
Pa sad predlažem da konačno priznaš da nisi u pravu ili možda misliš da majica s brojem 44 spada u rezervne dijelove :)
Postotci porasta prihoda i profita koje vidiš na grafici odnose se na usporedbu 2023 u odnosu na 2022 godinu. Naime to su rezultati koji se objavljuju početkom 2024 godine.
1
0