Posljednje kvalifikacije sezone donijele su pravu poslasticu s nizom obrata i neočekivanih rezultata. Sam vrh na kraju je ipak pripao standardnim sumnjivcima – Lando Norris osvojio je osmi pole position sezone s dvije desetinke ispred kolege Oscara Piastrija.
Carlos Sainz završio je dvije stotinke iza Piastrija, no Ferrari će teško izboriti išta protiv McLarena u njihovom dvoboju za konstruktorski naslov jer će Charles Leclerc startati posljednji nakon 14. mjesta u kvalifikacijama kojem se dodaje kazna od 10 mjesta.
Nico Hulkenberg smjestio je Haas na fantastično četvrto mjesto, čime je solidno poboljšao šanse da američka ekipa skine zaostatak od 5 bodova iza Alpinea u borbi za ukupno šesto mjesto. Međutim, pitat će se nešto i Alpine koji ima Pierrea Gaslyja na šestom mjestu. Njihovi kolege su ostali daleko iza u kvalifikacijama, Kevin Magnussen je bio 15., a debitant Jack Doohan posljednji.
Prvak Max Verstappen krenut će peti, dok će njegov medijski neprijatelj George Russell biti sedmi. Fernando Alonso oporavio se od lošeg početka vikenda i dogurao svoj Aston Martin do osmog startnog mjesta, a sjajan je bio Valtteri Bottas koji je izvukao sve iz Saubera i stavio ga na deveto mjesto ispred Red Bulla Sergija Pereza.
Uobičajeno za ovu sezonu, nijanse su odlučivale o prolasku u Q2. Samo 11, odnosno 17 tisućinki dijelilo je Doohana i Lawsona do iduće runde nakon prvih krugova, a u nokaut zoni su bili još Albon te Perez i Colapinto bez vremena.
Colapinto je nakon greške u prvom pokušaju izašao iz nokaut zone, a suci su ponovo pokazali kako dobro upravljaju sesijom kada je tri minute prije kraja Perezu vraćen krug obrisan zbog izlaska van granica staze u prvom zavoju koji na kraju to nije bio. Meksikanca je to u trenutku stavilo na treće mjesto. Bit će zanimljivo vidjeti i što će suci presuditi po pitanju incidenta između Russella i Lawsona – Russell je u sporom krugu zasmetao Lawsonu na kraju njegovog brzog kruga, a iako je Lawson prošao dalje, to ne bi trebala biti olakotna okolnost s obzirom na prošlotjedni presedan u slučaju Verstappen-Russell.
Bottas je nakratko bio u zoni ispadanja, a onda je izvukao sve što se moglo iz Saubera i postavio najbrže vrijeme koje je do kraja nadmašio samo Leclerc. Gasly, koji je bio iza njega, također je pobjegao na visoko peto mjesto.
Alonso se provukao 15. vremenom, a jedini koji ga je mogao izbaciti bio je Hamilton. Ionako ne sjajan krug završio je sa stupićem zaglavljenim na bolidu nakon što je istog odlomio Magnussen prilikom micanja Britancu. Sedmerostruki prvak tako je u oproštajnim kvalifikacijama s Mercedesom završio tek 18. Albon i Zhou završili su ispred njega, dok su posljednje pozicije zauzeli Colapinto i debitant Doohan. Albon i Colapinto padaju jer od ranije imaju kazne od 5 mjesta za promjene dijelova mjenjača.
Najbrži iz Q1 priredio je najveći šok u Q2. Leclerc je opasno visio na 10. mjestu nakon prvih brzih krugova, a nakon što je drugim krugom na kraju runde skočio iz nokaut zone na prvo mjesto, taj krug mu je obrisan zbog izlaska van staze u prvom zavoju i pao je na 14. mjesto, što uz kaznu od 10 mjesta znači da kreće posljednji.
RB-ovi Tsunoda i Lawson startat će 11. i 12., a ispali su još Stroll i Magnussen, čiji su kolege bili daleko ispred – Alonso sedmi, a Hulkenberg treći, sporiji samo od Sainza i Verstappena. Odlični su ponovo bili Gasly i Bottas s četvrtim i devetim mjestom. Peto i šesto mjesto pripalo je McLarenima, osmi je bio Russell, a deseti Perez.
Posljednja runda posljednjih kvalifikacija sezone započela je s Verstappenom na vrhu nakon kruga s vrlo divljim završetkom. Nizozemac je na izlazu iz posljednjeg zavoja doživio ogromno proklizavanje stražnjeg kraja, no uspio je izbjeći izvrtanje te proći ciljem okrenut u pravom smjeru, i to s najbržim krugom. Najbliži su bili McLareni, Norris s 4 tisućinke, a Piastri s 4 stotinke zaostatka. Piastriju se dogodila ista situacija kao i Perezu u Q1, samo što je njemu krug nešto brže vraćen.
Pole je na kraju uvjerljivo pripao Norrisu koji je za dvije desetinke nadmašio Piastrija, Sainza i najveće ugodno iznenađenje kvalifikacija Hulkenberga koji je na trenutak čak zasjeo na sami vrh tablice. Verstappen je ovog puta imao miran kraj kruga, no nije bio ni blizu najbržima.
Finalna utrka sezone počinje sutra u 14 sati.
P | # | Vozač | Konstruktor | Q3+ |
---|---|---|---|---|
1 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:22.595 |
2 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 0.209 |
3 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 0.229 |
4 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 0.291 |
5 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 0.350 |
6 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 0.389 |
7 | 63 | George Russell | Mercedes | 0.537 |
8 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 0.601 |
9 | 77 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 0.609 |
10 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 0.669 |
11 | 22 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | Q2 |
12 | 30 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | – |
13 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | – |
14 | 16 | Charles Leclerc* | Ferrari | – |
15 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | – |
16 | 23 | Alexander Albon* | Williams Mercedes | Q1 |
17 | 24 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | – |
18 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | – |
19 | 43 | Franco Colapinto* | Williams Mercedes | – |
20 | 61 | Jack Doohan | Alpine Renault | – |
* Leclerc ima kaznu od 10 mjesta za promjenu baterije, a Albon i Colapinto imaju po 5 mjesta kazne za promjene dijelova mjenjača
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve mi je jasno, al di je Hulk izvukao vrijeme ispod 1:23? Svaka čast
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grozno šugava staza, ali unatoč tome što nije bilo niti najmanjeg incidenta, fenomenalne kvale ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepa nas godina čeka kao navijače Ferrarija, oba vozača baksuzi… I gdje je kazna za Russela?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njegovo objašnjenje zašto se nije maknuo van staze je vrh, jer bi mu onda obrisali lap time (sporog kruga). Panj od bukve.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
battery992 ne može se reć da nemate odličan motor. Hulk je potvrda toga, a sve ostalo prosudite sami
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
JOš je stari Enzo govorio da je aerodinamika za one koji ne zanju napraviti motor. :)
Naravno potpuno pogrešno u današnjoj F1, ali govori nešto o tome što je u SF povijesno imalo najviše težine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi …a bolide će pogonit vjetroelektrane kako bi aerodinamika došla do izražaja?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam što si mislio reći s ovim, pa ti ne mogu niti odgovoriti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato je sve ovo sranje i šminka, izgleda kao natjecanje aerodinamičara. Odvrnite motore i trkajte se
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Hulku, a sutra Ferrari samo može osvojiti prvenstvo ako se on zabije kao metak na startu u oba McLarena ?
Ferrarijeva postava za narednu godinu kreće sa začelja. Odličan izbor vozača za narednu sezonu.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde ne budi mrgud.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što fali postavi za iduću godinu…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što bi s njime dobili, ne znam. Leclerc je bolji od njega (po rezultatima svakako), a Hamilton i ako je dozivio pad forme ce svejedno bez problema uz malo koncentracije biti na razini Sainza.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jordan Forever … “Hamilton i ako je dozivio pad forme ce svejedno bez problema uz malo koncentracije biti na razini Sainza.” ako 7 X prvak bude 2025. na razini carlosa zašto ga dovode ? bez obzira šta ferrarieva vozačka “suša” traje već 17 , a konstruktorska 16 sezona ipak je tim privlačan top vozačima pa ni lewis nije odolija tom “pozivu” . drži mnoge rekorde u povijesti F 1 , a kraj karijere bi moga okruniti i 8. titulom i to sa ferrariem šta bi virujem zadovoljilo njegov ego i ambiciju . no da to ostvari na putu će mu bit leclerc i virujem da će lewis sve uradit da ostvari svoj cilj/želju bez obzira na “starosjedioca” charlesa . pa ni ovaj se nije ustručava da “pokaže zube” sebu . naravno , za to će trebat i top bolid spreman i sposoban za taj podhvat . ako tako bude “harmonija” među kolegama bi mogla bit napeta .
OK , složimo se da je CL bolji od CS naročito zbog brzine u jednom Q krugu mad je i tu više puta carlos zaostaja za brzim leclercom tek sitno ALI ako je leclerc po talentu gotovo predodređen za titulu ( ako ferrari “složi” bolid) , a carlops i nije nešto komparirajmo rezultate kolega kroz zajedničke sezone . CL je ostvarija 6 , CS 4 pobjede , CL 30 , CS 24 podija , najbrži krugovi 10 Vs 4 u korist leclerca šta i nisu velike razlike s obzirom da se CL uzdiže , a CS podcjenjuje . jedina “točka” di je leclerc superioran uodnosu na kolegu su PP 19 Vs 6 jer leclerc zaista zna odvozit taj jedan Q krug izuzetno brzo . čak i ako ga usporedimo sa maxom charles mu je vrlo blizu gledano kroz postotke … max 19,2 % , charles 17,8 % . čak i po plasmanima na kraju sezone da je bilo po “pravdi” omjer bi bio 2 Vs 2 da carlosa nisu sje*ali taktikom lani u abu dabiu .
ako neki misle ( uključujući i leclerca) da je carlos bija problematičan kolega kako će tek bit 2025. sa lewisom koji će moga bi se skoro kladit bit puno problematičniji jer će sigurno želit 8. titulu sa ferrariem ako boloid bude konkurentan , a ako ne i lewis bude na nivou carlosa za kur su ga dovodili , a carlosu dali nogu ….mišljenja sam da uz McL i merc ferrari ima najkvalitetniju vozačku postavu .
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
lijepo si ti tu statistiku napisao, lijepo to sve zvuči, kao da slušam financijske izvještaje HR.
A koliko je od tih Sainzovih pobjeda/postolja izborio sam Sainz, bez direktne ili indirektne pomoći kolege ili DNFa vozača ispred ili sličnih situacija a koliko Leclerc? Usporedi Leclercove pobjede/postolja sa Sainzovim…
Ove usporedbe Sainz-Leclerc su već toliko dosadile i samo se vrte u krug ali odlično pokazuju kako statistika u F1 ne znači puno i ako ćeš se samo na njih referirati znači da jako malo znaš o sportu pošto te iste podatke može nakon utrka pročitati svaka budala (bez da je zapravo pogledao ijednu utrku) i onda donositi zaključke.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon, jasno mi je što želiš reći.
Moje mišljenje je da Lewis može biti na razini Sainza i u slabijim sezonama. Međutim, ako Lewis bude imao snage dignuti formu na razinu od prije 2022., onda je impresivan stroj u pitanju s kojim se Sainz ipak ne može usporediti.
Što se tiče omjera CL:CS, istina jest da je Sainz impresivno blizu Leclerca. Međutim, u svemu što si naveo je vidljivo da je Leclerc naprema Sainza negdje na omjeru 60%:40%, ili u najgorem slučaju 55%:45%. Iako to djeluje tijesno, činjenica je da isporučuje više od Sainza, a posebice u sezonama kad je Ferrari izgledao pristojno (2022. i 2024.). Zadnjih otprilike 35 utrka pogledaj Leclercove rezultate, znatno je dignuo konstantnost i vozi jako dobro.
Što se tiče lanjskog Abu Dhabija, ti si doslovno napisao da je Sainz mogao osvojiti 6.mjesto u toj utrci i tako biti ispred Leclerca bodovno. Po meni, to je čudna tvrdnja jer Sainz je startao 16., dok je na 6. mjestu završio Piastri koji je startao 3. Uz to, trebao je preskočiti Alonsa, Tsunodu i Hamiltona da bi uopće bio u prilici prijetiti Piastriju. Ta teorija “2:2” je jako upitna, a pogotovo je upitno da bi Ferrari sabotirao Sainza u trenucima borbe za 2.mjesto u poretku (na kraju zaostali 3 boda za Mercedesom) što znači 9 milijuna dolara manje prihoda. Mislim, realno, Sainz nije stvarno bio u igri za 6.mjesto, ali je zato Ferrari stvarno bio u igri za 2.mjesto i 9 milijuna dolara. Tako da ne vjerujem da je tu netko bas ciljano sabotirao Sainza unatoc taktici 2 ulaska u boks.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne da je odlican izbor, nego jedino sto bolje moze je to da je Max u ekipi.
Leclerc je odradio najbrzi krug od svih na kraju Q2, ali zbog jednog milimetra van staze na istom mjestu gdje su i drugima brisani krugovi ispada da je problem i los izbor kao vozac? Sta se sve ovdje moze procitati…
Lewis odraduje kraj sezone na isti nacin kako bi ga svi odradivali da znaju da idu iz firme u kojoj rade na nesto bolje. A sad je i ocito imao veliku nesrecu. A osim toga, u mojim ocima (a vjerujem i drugima) je Lewis pokazao 2021. da u relativno pojednako jakom bolidu kao Max moze odraditi sezonu na vrhuncu i prakticki skoro bez greske, tako da su po meni price kako je on losiji ili prosjecni vozac koji je osvajao titule samo jer je vozio u nedodirljivom Mercedesu pale u vodu. Jasno je da je tako bilo unutar momcadi (sto je isto kao Perez sada u RB), ali to nije razlog da se umanji njegova vozacka kvaliteta. Mislim da je i ove godine pokazao da je brz i motiviran kad je i bolid bio spreman za pobjedu.
Ako bolid sljedeće godine bude po brzini kao Landov Mclaren ove godine u odnosu na konkurente, jedan od njih dvojice ce uzeti naslov.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Nije mu produzen ugovor ali mu ugovor traje. Kakve su to price da on sad ima pravo raditi sto god hoce i razmisljati samo o sebi, jer ekipa vise ne zeli nastaviti s njim.
Pod visemilijunskim je ugovorom i profesionalni je vozac, a ne dijete koje se “zasluzuje” duriti i ljutiti na Ferrari ” ovo je citat iz tvog posta prije nekoliko dana ..a sada imaš opravdanje za Lewisove vožnje tipa – Lewis odraduje kraj sezone na isti nacin kako bi ga svi odradivali da znaju da idu iz firme u kojoj rade.
Veoma cijenim konzistentne forumaše.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, imas pravo da je donekle slicno, ali postoji velika specificnost u tome, zbog cega dolazi do velike razlike u pristupu, a to je pod br 1. Lewis je odlucio sam otici iz Mercedesa, a nije situacija da je unutar ekipe odluceno da mu se ne zeli produziti ugovor, nego se dovodi netko bolji, te br 2. da je vozac u pitanju Lewis Hamilton, a ne bilo koji drugi, koji odlazi iz Mercedesa nakon 7 titula i 8 konstruktorskih titula, zbog cega moze raditi doslovno sto god pozeli, a drugi mu to ne smiju ili ne mogu zamjeriti, a br 3. odlazi u bolju ekipu i vrlo vjerojatno brzi bolid za sljedecu sezonu, pa je prirodno da mu je motivacija pala kao vozacu i bivsem prvaku
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Katastrofa za Leclerca, uza sve ovaj vikend još izlazak iz granica staze kao u Singapuru, ali onda nije imao kaznu i bio je u Q3, gdje je na kraju bio 9. pošto se Sainz zabio u zid. A sad lagano iz gorega u gore ovaj vikend.
Hamilton imao peh s onim čunjićem, i to u zadnjoj utrci za Mercedes.
Colapinto i Doohan loši.
Verstappen mogao bolje, vjerojatno i Russell.
Ostalo je uglavnom očekivano.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozačka greška leclerca
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, jedna od rijetkih ove godine, ali već druga takva u kvalifikacijama. Šteta da nije zaokružio super sezonu dobrim vikendom u Abu Dhabiju. S druge strane, bolje sada nego u nekim drugim kvalifikacijama, pošto je slaba razlika između starta sa 12./13. ili 20. pozicije. U oba slučaja može konkurirati za tamo negdje 7./8. mjesto u utrci.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove pehove koje Lewis ima nikako nije mogao dobiti kada je sve išlo. Onda mu pukne guma u zadnjem krugu i dalje je prvi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando je ipak posebna kategorija za Piastrija što samo pokazuje da sam ispravno pitao Antu treba li McLaren ipak tražiti drugog vozača…Nisu ovi dovoljno dobri za ovu zvjerku koju voze … s tim da Lando možda i je dovoljno dobar
4
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@BatteryVoltas aj nemoj, molim te
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čemu toliko minusa čoviku.
Piastri bljesne ovisno o stazi, ali Lando je realno bolji, pogotovo u utrci. Male su, ali ipak velike razlike kada si u vrhu.
To što je Lando kiseli krastavac u izjavama, ne znači da nije bolji vozač
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando uči..ovo je godina učenja… bit će puno konkretniji iduće sezone … vjerujte…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj uči.
Pa majku mu, nije mu ovo druga sezona, već peta.
Najgore od svega toga je, što čini mi se nije u stanju da sagleda realno sliku, nego sama opravdanja izbacuje.
-Max srećniji
-nisam imao najbolji bolid, bar pola sezone
-itd itd
Plus mu ovi “britanski novinari” čine više štete no koristi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando ima brzinu, ali mora poraditi na glavi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek uči od Verstapena ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Enio to se ne uči. To imaš ili nemaš. S vremenom se možeš malo poboljšati, ali…Max to ima od kad je prvi put sjeo u neki autić koji se takmiči.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo mu je već peta sezona ali nikako da sa prve startne pozicije dogura prvi do prvoga zavoja. Mora i šeste sezone još učiti. (ili ima malu struju koja spaja mozak živce i mišiće)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@perodeformero Barem moze startati dobro sa 2. mjesta protiv Maxa na poleu… ?
https://www.youtube.com/watch?v=NxQT7GIkPLI&ab_channel=FORMULA1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando bravo za Pole!
Al ipak koja konjina – baš gledam, ovo mu je osma PP & po tome je trebao biti bar 50 bodova ispred Maxa…lol kad ono štanga – osamdeset bodova iza tsss
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lando 8 PP , max 10 PP ;)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
stavi potpunu statistiku. za PP se ne dobivaju bodovi.
koliko je tih PP-ova Max pretvorio u pobjedu a koliko Lando? a to je upravo ono na što zjurina cilja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sisavac Pa što onda nije ciljao, kak ti veliš, i na to da je Max imao 2 pp više koje je kapitalizirao, a Lando ne i zato je ta razlika koja je, ali i da je ostvario pobjede na svojim pp1, opet ne može bit razlika 50 bodova u korist Landa sa , ipak 2 pp1 manje. Mogao mu je bit krajnje blizu ili tek poneki bod više. Navijačima McLarena i Landa može bit ne znam koliko žao, al najviže za tim žali Lando. Jbg., šta je-tu je. Ova igra je završena. Više sreće slijedeći put.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi
Max – Lando je 8:8 u PPovima ove sezone
Treba li još koji put da napišem? ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro sad, s obzirom da je u PP 8:8, ne znam da li bi trebao biti 50 bodova ispred, ali definitivno ne bi trebao biti 80 bodova iza
PP ionako nije mjerilo onoga što se događa u nedjelju
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pole je nebitan. Leclerc je imao tone pole pozicija, ali ako su gume loše onda nema ništa u trci.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Show od kvalifikacija.
Max spektakularno zadržao prvo mjesto u prvom stintu Q3 unatoč Tokyo Driftu u zadnjem zavoju. Nisam vidio zadnji krug, ali vjerojatno je previše gurao.
Hulk i Bottas odlični.
McLaren brz, Lando brži McLaren. Oscar će morati još raditi na svojoj brzini ako mu misli konkurirati kroz sezonu, a ne samo na pojedinim stazama.
Duhan očekivano (Spominjem ga samo da mogu napisati Duhan)?
Leclerc nije imao sreće, a još manje Hamilton koji je pokupio stupić u bojama svog bolida
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašro Britanac Russell nije kažnjen zbog ometenja?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće valjda u britanskom sportu pobjeđivati Nizozemac.
3
0