Ferrari nije zabrinut za Hamiltonov gubitak brzine

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 mjeseci 2 min 29 komentara

Šef Ferrarija Fred Vasseur kaže da nije zabrinut za brzinu Lewisa Hamiltona, unatoč sve težem kraju sezone koju sedmerostruki svjetski prvak proživljava s Mercedesom.

Hamilton se ove godine mučio pronaći brzinu u svom W15 u usporedbi s timskim kolegom Georgeom Russellom. U Kataru je završio na 12. mjestu od 15 vozača koliko je prošlo ciljem. Lewis kaže da stvari trenutno ne funkcioniraju iz razloga koje ne može objasniti, navedeći da je jednostavno spor.

“Definitivno više nisam brz.”

U tome njegov budući poslodavac ne vidi nikakve probleme. Vasseur Hamiltona poznaje već duži niz godina, a izdvaja primjer iz Las Vegasa gdje se s 10. startne pozicije probio na 2. mjesto.

“Nimalo nisam zabrinut zbog tih njegovih izjava. Pogledajte samo 50 krugova koje je odvozio u Vegasu.”

“Krenuti s P10 i završiti tik iza Russellovog mjenjača (+7,3s, op.a.) – ne brinem se uopće.”

Hamilton u svoj posljednji trkaći vikend s Mercedesom ulazi u Abu Dhabiju, a to će definitivno biti emotivan oproštaj nakon svega što su prošli zajedno.

Toto Wolff kaže da trenutni izazovi neće zasjeniti uspomene na uspjeh koji su postigli u zajedničkom partnerstvu od 2013. godine.

“Mislim da smo se i mi i Lewis dobro nosili s okolnostima ove sezone. Kad je na početku sezone donio odluku da ide – znali smo da nas čeka teška godina, i to je vrlo normalno.”

“On zna da odlazi drugdje, a mi znamo da naša budućnost leži s Kimijem [Antonellijem]. Proći kroz uspone i padove i svejedno održati zajedništvo – mislim da smo to postigli.”

“Sad vidimo ove jako loše utrke i jasno je da on pokazuje svoje emocije. To je potpuno razumljivo. Ali, ništa neće oduzeti 12 nevjerojatnih godina s osam konstruktorskih i 6 vozačkih prvenstava. To je ono što će ostati u sjećanju.”

“Nakon iduće nedjelje osvrnut ćemo se na ovo sjajno razdoblje, a ne na sezonu utrka koje su bile posebno loše. Ostaju dobre uspomene.”


Odgovor

29 komentara

  1. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Ja fakat ne znam kako ću podnijeti ovaj transfer… al’ tješim se da ni siru neće biti lako :)



    16
    15

    1
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Ja uopšte nisam zabrinut.
    Dajte mu adekvatan alat u ruke i to je to.
    Biće u vrhu, završavaće drugi, iza Leclerca.
    I to tik iza Leclercovog mjenjača. 😁

    A čuj Freda legende.
    Tik iza mjenjača, sa 7,3s.🤣
    Kako bi opisao da je kojim slučajem završio sa 1s zaostatka za Žoržom?
    Koji je laganini kontrolisao trku, te sigurno nije gazio do kraja, jer jednostavno nije bilo potrebe za tim.



    2
    0

    2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Zapravo je došao na 4 sekunde i skidao je preko pola sekunde po krugu.Sve do greške. Tada je odutao . Tako da je Fred u pravu. Nitko n utrci nije bio na njegovom nivou. Ne znam da li se to namjerno zaboravilo napisati u članku. Ne bi me iznenadilo. Očekujem ga egal sa Leclercom, ako ne i boljim.



      3
      -2

      5
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži
        x1

        Zapravo, prilično netačno
        Ako je autor članka (ne)namjerno zaboravio napisati neke stvari, a ti ispravljaš, onda ga barem ispravi kako treba.
        Došao je na 4,994s (a ne 4s – sekunda je puno u F1) zaostatka na kraju 45. kruga.
        Bilo je krugova gdje je skidao i više od pola sekunde po krugu (34. krug – 0,936s; 41. krug, Hamiltonov najbrži – 1,079s…)
        Pretpostavljam da je tada Russellu javljeno kakva je situacija i da malo digne tempo, pa je od 42., zaključno sa 45. krugom Hamilton pravio prednosti po krugu od “samo” 0,460s; 0,088s; 0,284s i 0,069s; da bismo tada vidjeli (u prenosu) poruku “George, just keep picking up the pace here” (dakle, da nastavi sa dizanjem tempa), nakon čega je Russell odradio svoj najbrži krug trke (46.). Zatim se razlika pomalo povećavala, osim u jednom momentu, kada je (što nismo uživo vidjeli u prenosu) Russell naletio na Ocona (koji je izlazio iz boxa, barem je tako pokazivala grafika), pa je razlika spala na 4,887s, pa se ponovo povećala na iznad 5s.
        Tek onda Lewis napravio tzv. grešku (skratio putanju u ionako vrlo sporoj krivini – pitanje je koliko je uopšte izgubio, ako je i išta izgubio).
        Sve krugove do kraja Russell je odvezao brže od Hamiltona.
        Na kraju je bilo 7,313s razlike, tako da Fred ipak nije u pravu.
        Zavšeno je sa tolikom razlikom i to nije “tik iza mjenjača” (nisu ni 4,994s, pa ni one nepostojeće 4s “tik iza mjenjača”).
        Proboj sa 10. pozicije na 2. poziciju jeste impresivan (bez obzira na najboljie auto na stazi), ali onaj što je čitavo vrijeme bio na čelu (sa istim takvim najboljim autom) jednostavno nije imao potrebe da stišće kao ovaj što se probija. A kad mu je rečeno da malo stisne, to je i uradio i rutinski trku priveo kraju.
        Čak su i komentatori na F1TV, koji su sa zanimanjem komentarisali smanjivanje zaostatka u jednom momentu skontali pa rekli “”Čekajte, pa otkud znamo kojim tempom Russell vozi?”
        Pozdrav pravobranilaštvu!!



        20
        20

        0
        • Gogiii97 Prikaži

          Da mogu dao bi ti i + i -. Plus za trud, a minus sto se prepirete oko vozaca koji je vec glavom na Havajima, a i rezultatima..

          Sto se Luisa tice i dalje je to vozacina, vjerovatno po pitanju pacea i cuvanja guma najbolji na gridu. Sto se jednog kruga tice vjerovatno malo godine i refleksi popustaju.

          Moje misljenje sl godine Lecler dominira subotom a Luis nedjeljom..

          A sto se Rasela tice vjerovatno vozi na noz da se dokaze, jer Toto po nekim izjavam izgleda vec naginje ka Kimiju.. Sledeca godina ce dati puno odgovora..

          Pozz


          0
          -2

          2
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Kakvo crno naginjanje za Antonellija, pa frajer ima sat vremena vožnje F1 bolida uključujući i jedno spektakularno razbijanje.
          Što znaju o njemu? Baš ništa. Možda ispadne truba.



          10
          10

          0
        • Gogiii97 Prikaži

          Nema to veze koliko sati ima. Mlad je, simpatican Italijan, marketinski zanimljiv, Totov projekat. Pazi sta sam ti rekao, pokaze li iole brzine Rasel ce izvisiti. Eto zivi bili pa vidjeli.



          3
          2

          1
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Pokaže li iole brzine, pitanje je vremena kad će biti u Ferrariju!


          0
          -1

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ferrari i Talijani uglavnom nije funkcioniralo… Jer kad dođe mama na razgovor kod šefa momčadi da se raspita kako to njen sin nije tako brz kao kolega…

          Ako Kimi bude brz onda slobodno nek izbaci Georga, ne bude se plakao za njim. Ionako mi se čini da mu fala glava, slično kao i Landu. Ima brzinu, ali nema glavu.



          2
          1

          1
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @Frantic Prijatelju, ne bih ja baš bio toliko siguran da će redovito završavati iza Šarla Akrobate. Kod Luje je najbitnija motivacija, a ko ne bi bio motiviran osvojiti, nakon McLarena i Mercedesa, naslov i u najtrofejnijoj, bezvremenskoj ekipi kao što je Ferrari. Uz to bit sam na vrhu rekorda koji će još dugo vremena bit nedostižan



      1
      1

      0
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja mislim da postoje vozači koji kad au u borbi za pobjede pokazu neki viši nivo kao i npr Leclerc 2022 ili onih par utrka dok je vozio sa Vettelom kada je pobijedio. Ako je auto loš kao Ferrari nakon dogovora sa fiom oko motora onda tako i padnu izvedbe i motivacija. Moje mišljenje je da nakon 8 godina dominiranja je teško naći motivaciju u bolidu koni nije sposoban za pobijede. Dok mladi vozači se obično žele dokazati da su vrijedni i da mogu biti bolji pa im je obično cilj pobijediti starijeg i iskusnijeg kolegu. Da Ferrari dogodine bude ovakav kakav je od 2009 odnosno li la tu mislim da bi Leclerc pobijedio Hamiltona. Ako bi dobili dominantan bolid u kojem bi se njih dvojica morala potući za nadslov, tu mislim da bi bilo otvoreno do kraja. I to dajem Leclercu sansu jer je u najboljim godinama i brzine ima naspram Hama koji je vjerovatno svoj zenit prošao. Neki vozači jednostavno u top bolidi pokažu više dok kad sjednu u nesto losije odnosno odu sa ” konja na magarca ” imaju lošije izvedbe. Motivacija, podrska ekipe , godine isl mogu napraviti veliku razliku. Ham se bez obzira na možda malo brzi auto 2021 odlično borio sa Maxom cijele godine i da za njega nije bilo nesretnog krša na kraju utrke u AD uzeo bi još jedan naslov. Možda je pao u perfomansama a možda bi u takvoj sezoni opet pokazao da ima još nešto u njemu. Postoje one neke utrke koje nekada pokažu da neki vozaci imaju ono nešto više od drugih kao Leclercove prve pobijede kraj dominantnih Mečki, kao Russelove vožnje za Williams ili jos bolje Vettelova pobjeda za TR ili Max u Brazilu. Hamilton je već prve godine pokazao kao rookie da je vanserijski vozač i sva daljnja potkopavanja te tvrdnje su neutemeljena.



    12
    12

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Daje se na znanje! Daje se na znanje!
    Ferrari uopće nije zabrinut za Hamiltonovu brzinu.
    Ovaj prekid programa i posebnu prersicu donosi vam Ferrari, onako, tek toliko jer nemaju drugog posla i apsolutno su sigurni u Hamiltonovu brzinu, pa su htjeli to podijeliti sa širom javnosti bez da ih je itko išta pitao.

    U prijevodu: Hamilton se pod stare dane odlučio još malo opariti. Dopala mu se jedna nova jahta, a u Ferrariju su tek to sada skužili nakon što je i sam Hamilton to rekao. Naravno tek nakon potpisa ugovora.



    2
    0

    2
  5. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Teorije su neke da mu ova generacija bolida ne paše…sto nekako mojom procjenom kad gledamo onboard snimke s njegovog bolida i drži vodu.
    Bio je jako vatren vozac 2007 i 2008. I nakon promjene pravila 2017 do 2021. Mislim da su mu takvi bolidi najvise odgovarali.



    1
    1

    0
  6. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    ““Definitivno više nisam brz.”

    https://www.youtube.com/shorts/aik7Eu7tSzw

    Nestao sarkazam u tekstualnom dijelu ;)


    0
    0

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    A zašto bi i bio zabrinut? Lewisu ništa nije značilo da budućoj ekipi otkine još koji bod u borbi za konstruktorski naslov pretjecanjem Sainza. Ovako je 12. mjesto bilo uvjerljivije nego da je bio iza Carlosa i ne pokušao pretječi ga


    0
    0

    0
  8. Rene Arnoux
    jozha Prikaži

    Moje nevažno mišljenje je da nije niti sporiji niti brži.I da je ovo ,jednostavno,njegova brzima,al su se neke druge okolnosti malo ili puno promijenile…



    1
    0

    1
  9. Msc3005 Prikaži

    Sve dodje i prodje pa tako i njegova brzina, refleksi i lokomotorni aparat.
    Njemu niko ne moze osporiti ili sada oduzeti ono sto je on postigao u mladjim danima.
    Kroz historiju smo vidjali da su mladji skoro pa uvijek zavrsavali ispred starijih. Npr 2010 godina Rosberg ispred Schumachera…
    Tako da ne ocekujem ni od Lewisa da ce zavrsavati ispred Charlesa.
    Priznali to oni sami sebi ili ne, ali godine su godine.


    0
    0

    0
  10. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    He concedes he hasn’t always dealt with that as well as he should’ve.

    “Then just from my own self, it’s been a very emotional year for me, and I think I’ve not been at my best in handling, dealing with those emotions,” he continued.

    “And I think this year, I think you’ve all seen the worst of me and you’ve seen the best of me, and I’m not going to apologise for either, because I’m only human and I don’t always get it right.

    “Definitely would say this year one of the worst in terms of having that from my side, which I’ll work on trying to be better at. But the good and the highs far outweigh the negatives and how I’ve handled it or behaved.


    0
    -1

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.