Max Verstappen stigao je do devete pobjede sezone na sadržajnoj glavnoj utrci u Kataru koju su nažalost obilježile upitne odluke vodstva utrke. Podij su popunili Charles Leclerc i Oscar Piastri. Verstappen je odmah na startu preuzeo vodstvo od Russella, a Mercedesov vozač izgubio je mjesto i od trećeg na startu, Norrisa. Prvak je do kraja bio pod pritiskom samo na restartu nakon safety cara kada ga je napao Norris, što je uspješno obranio.
Russell je nakon lošeg boksa pao još niže i u cilju je bio četvrti, a velike bodove za Alpine osvojio je Pierre Gasly petim mjestom, čime su Francuzi preskočili Haas u borbi za ukupno šesto mjesto.
Španjolci Carlos Sainz i Fernando Alonso zauzeli su šesto i sedmo mjesto, a prve bodove sezone za sebe i Sauber osvojio je Guanyu Zhou osmim mjestom. Deveti je završio Kevin Magnussen koji nas je zabavljao pretjecanjima s vanjske strane prvog zavoja, a posljednji bod i dodatni bod za najbrži krug pripao je Landu Norrisu koji je ispao iz borbe za pobjedu nakon brutalne kazne od 10 sekundi stajanja u boksu za prebrzu vožnju pod žutim zastavama.
Utrku su završili još Bottas, Hamilton koji je nakon kazne od 5 sekundi za neispravan start i drive-througha za prebrzu vožnju kroz boks tražio od ekipe da se povuku, a onda se predomislio kad su mu rekli da može odustati, Tsunoda, Lawson i Albon.
Hulkenberg je imao užasnu utrku – prvo je izazvao sudar u prvom zavoju na startu kojim je izbacio Ocona i Colapinta, pri čemu je prošao nekažnjeno, a onda se kasnije u utrci sam izvrtio u šljunak. Sergio Perez držao se u bodovima, no onda je ponovo briljirao izvrtjevši se uoči safety car restarta, nakon čega je odustao. Posljednji od odustalih bio je Stroll koji je izazvao manji incident od Hulkenberga u prvom krugu s Albonom, ali je za njega dobio 10 sekundi kazne koju je odslužio i zatim krug kasnije odustao.
Kriterij kažnjavanja, kojeg je danas bilo dosta, bio je standardno nekonzistentan, no glupost dana svakako je bila odluka o rješavanju otpalog retrovizora posred staze. Albonov retrovizor nekoliko je krugova stajao na stazi, a tek kad ga je Bottas pregazio i pretvorio u komadiće na koje su gume probušili Hamilton i Sainz, vodstvo utrke odlučilo je pozvati safety car umjesto žutih zastava koje su dotad “rješavale” situaciju.
Sezona završava za tjedan dana vikendom u Abu Dhabiju, gdje će biti odlučen konstruktorski prvak -u igri su još 44 boda, a Ferrari će pokušati uloviti 21 bod zaostatka za McLarenom.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | – |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | +6.031s |
3 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | +6.819s |
4 | George Russell | Mercedes | +14.104s |
5 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +16.782s |
6 | Carlos Sainz | Ferrari | +17.476s |
7 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +19.867s |
8 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | +25.360s |
9 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | +32.177s |
10 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +35.762s |
11 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | +50.243s |
12 | Lewis Hamilton | Mercedes | +56.122s |
13 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | +61.100s |
14 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | +62.656s |
15 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +1 krug |
– | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | izletio |
– | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | odustao |
– | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | odustao |
– | Franco Colapinto | Williams Mercedes | sudar |
– | Esteban Ocon | Alpine Renault | sudar |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Englezi iskaznjavani svi redom… sta ce sada reci dezurni mrzitelji engleza? 😂😂
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije moglo drukčije. Vrlo egzaktno izmjereno i brzina u boxu i ubrzavanje pod žutim zastavama. Ne znam što je GR skrivio.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad će doć teorija da se Ferrariju namješta WCC.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jednom; Simply lovely!
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suci ukrali svijetla reflektora.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max trpa bez kondoma.
Kako su na F1TV na kraju “plakali” i zbog kazne Maxu za Q, baš užitak.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
10 sec stop and go?!?!? Povraća mi se više od ovih sudaca u F1, fizički mi je zlo.
7
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je safety pizdarija i zato je kazna gadna.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekli su na F1TV da je zbog brzine pod žutom zastavom, ono šta je Max prijavio 20 krugova ranije valjda..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije usporio kod žutih zastava za razliku od Maxa pa je dobio preko pola sekunde u odnosu na njega. To je najgluplja fora za dobit kaznu i zato to ne smiješ raditi. Jednostavno frajer nije dovoljno dobar u svemu ostalom osim samoj vožnji.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neću ulaziti u priče o vozaču. Stvar je tome da se za taj prekršaj dobivalo +5sec u ovoj sezoni. Otkud 10sec stop&go sad?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je bilo +5s za to?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Unazad par sezona eto kad. Kad si zadnji put vidio da je netko u utrci kažnjen sa 10sec stop&go za brzu vožnju pod žutom zastavom? Kad si uopće vidio zadnji put 10sec stop&go u F1? Daj molim te..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam dovoljno star pa pamtim vozačem sa sivom tvari između ušiju. Netko od novinara će vjerojatno iskopati kad je i kako kažnjena žuta zastava, ali mora biti u utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo kaže Palmer, Bakuu ove sezone, Russel u kvalama prekršio žutu, dobio “reprimand”, znači ništa. Zastavu koju je Norris prekršio su makli odma nakon bez da su išta napravili na tom mjestu. Sorry, al jednostavno nema smisla..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvalifikacije nisu isto što i utrka.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozio je u osmoj brzini pod žutom zastavom. Kako to može biti u redu?!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene muči tih 5 sekundi za loš start Hamiltona. Dajem ruku u vatru da je jednom prilikom Vettel dobio mnogo jaču kaznu za isto djelo. Mislim da je bilo u Japanu, ali nisam siguran.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso u kini 2010e dobio drivethrough. Inace Sainz proslu utrku nije dobio kaznu za prelazak linije u boxu jer nije prosao onaj cunj na ulazu, danas Bortoleto dobio kaznu u F2, a naravno Hamilton 2018e u njemackoj nista.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To isto. Sjeti se kad se Lando izvuko bez kazne na kraju ja mislim, a napravio je goru stvar od Hamiltona. Krenuo je prije nego su se svjetla ugasila, pa je stao, pa onda opet krenuo. Kazna za obe situacije bi trebala bit ista. Ili se kažnjava ili ne.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ZJ11 opet ta nekonzistentnost.. ako je 2010 bio drive through, onda je svaki put nakon toga trebalo bit isto, pa bi se znalo da je to kazna za kršenje žute. Ovako je malo drive through, malo 5 sec, malo stop & go.. I bravo za to za Sainza, to je kompletno ispod radara prošlo. A Hamilton u Njemačkoj ima već svoju teoriju zavjere..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konzistentnost i jest najveci problem, toliko pametnih glava a ne mogu stavit sve moguce kazne u sportski pravilnik i onda nebi bilo mrdanja, jel pise, pise, ozezi s kaznom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze u kojoj je brzini. Ne osporavam da je napravio prekršaj, nego proporciju kazne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo Kimi je 2017 u Spa dobio identičnu kaznu za isti prekršaj. Dakle, to je to.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.fia.com/sites/default/files/formula_one_belgian_grand_prix_2017_document_-_doc_46.pdf
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji put da je netko kršio duple žute u F1 je bilo 2017?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće. Ljudi paze u principu na to. Obično ih i pitwall podsjeti….
Pazi! Nije isto na treningu, u kvalama ili u utrci. NIje isti set kazni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam, znam.. Tražim baš, al moguće da si u pravu..
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021%20Austrian%20Grand%20Prix%20-%20Offence%20-%20Car%206%20-%20Not%20respecting%20double%20waved%20yellow%20flags.pdf
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021%20Austrian%20Grand%20Prix%20-%20Offence%20-%20Car%209%20-%20Not%20respecting%20double%20waved%20yellow%20flags.pdf
Lando je u grupi sa Mazepinom i Latifiom… cool..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam navijač,mclarena I kazna je kakva je,ali šta su poduzeli zbog retrovizora,ništa niti kad fa bottas pokupio,nego kad su probušili gume ham i sainz,moglo proći bez svega toga
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo da ti je fizički loše , nadam se da ti je bilo i jučer kad je Max dobio kaznu , ili kad je mercedes u Brazilu dobio novčanu kaznu za kršenje tehničkog pravilnika koji je biblija za ovaj sport. Možda sam u krivu , možda ti je samo žao Landa..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda se toga ne sjeća, davno je to bilo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O čem ti pričaš stari moj..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što pobraše Britanci kazne… Što reći, nego, samo: Simply lovely!
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još nešto… NIKAD neće biti najveći ikad onaj koji traži da se povuče iz utrke! Nema veze koliko pobjeda, prvenstava i svega drugog imao!
24
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da je tvoje mišljenje važno. Brojke govore za sebe.
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam što imaš protiv Nikija Laude?!?!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je. I ne da je tražio, napravio je to
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ničije povlačenje iz utrke ne može uspoređivati s Nikijevim.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je. Ono je bilo upitno sigurnost vožnje. Nije odustao jer mu bolid “baš ne odgovara”. Danas u takvim uvjetima ne bi ni na stazu izašli…. ali to su bila neka druga “bolja” vremena
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxova preticanja u prvom krugu nemaju ništa s bolidom – čisto vozačka vještina.
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton starta prije vremena i dobije 5 sekundi, Lando za žutu zastavu dobije pitstop i +10 sekundi… hm.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Startom prije vremena je puno teže ozlijediti li ubiti nekoga, nego kada se ignorira žuta zastava. Žao mi je što smo ostali bez dvoboja za P1, ali pravila su pravila.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A opet Russell dobije “samo” 5s za SC infringement. Čudna logika.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Simply lovely
Instant osveta Maxa za oduzimanje PP. Kakav kralj. Lando imao zlatnu priliku da ga malo stisne nakon onog SC-a, ali opet nije smio ići na tvrdo s njim i riskirati konstuktorsko prvenstvo. Žao mi je da je dobio 10 sekundi kazne i pola sata sam vikao da je to u banani jer nisam dobio proper dvoboj za P1, ali žuta zastava je tu s razlogom i to pravilo se mora poštovati jer su ulozi najveći.
Bio sam uvjeren da će biti dosadna utrka tj. procesija, ali jedan retrovizor posred staze začini sve. Gasley odradio lavovski posao za Alpine. Kinez dobio prve bodove. Ferrari i dalje u igri. Lando opet uspio malo spasiti stvar s dva boda. Alonso se dočepao par bodova, super mi je što je Larbalestier odlučio završiti utrku.
Već mi je žao što sezona završava.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spasio on nije ništa, ovo je preslika njegove sezone. Umjesto da su danas osigurali konstruktorski naslov došli su do toga da vise u zadnjoj utrci. To što je uzeo 2 boda ne mjenja činjenicu da je zbog gluposti prosuo 18.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Max, bravo Zhou.
Koji kaos sa kaznama. Neovisno dali su ispravne ali ovdje se vidjelo koliko znaci kad se kazna mora odraditi u 3 kruga, a koliko je beznacajna kad je vremenska pa se moze odraditi kad se zeli ili se doda na kraju utrke.
Hamilton se nakon netipicne utrke u Vegasu vratio u standardna izdanja za zadnjih 6-7 utrka.
Staza izgleda spektakularno ali superteska za pretjecanje, skoro nemoguce biti u manje od 7 desetinki u zadnjem zavoju, pa ne pomaze ni kilometarski pravac.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odvrnuo mu Toto pipu u Vegasu, tj. ima kod sebe daljinski koji slično funkcionira kao ovi moderni zenski vibratori čiju razinu vibracije mozes kontrolirati i preko mobitela. Tako je Toto u Vegasu rekao: nema smisla da Hamiltonu namjerno smanjujemo temperaturu u gumama bas svaku utrku i da ga toliko sabotiramo, pa cemo mu dati optimalne razine temperature u Vegasu da pokaze tko zna koji put da je najbolji vozač ikada. Onda je Hami krenuo kukati ovaj vikend, pa je Toto opet stisnuo “stop” na daljinskom i Hamiltonu je max.temperatura u gumama bila 69*C opet. Jbg.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suđenje? … kao da je druga smjena sudaca došla na pol utrke… tragikomedija šta rade od ovog sporta
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osrednja trka sve do safety cara. Dosta loseg utrkovanja danas…vjerujem da je to i do prirode staze i brzih zavoja, ali svejedno dosta loseg wheel to wheel utrkivanja.
Ali sve u svemu utrka sa događanjima sto je bitno.
Kazna za Norrisa je meni okej. Pitanje sigurnosti mora bit maksimalna kazna i nemam problem s time ako ce se takva kazna dijeliti konstantno svima. Iako kad non stop dolazi obavijest za kazne vozacima malo gubi draž i imam osjecaj da gledam online utrkivanje neke igrice.
Ne znam da li ce sad ljudi napadat Hamiltona kao Alonsa u Mcl Hondi kada je htio odustat prije kraja utrke…vjv nece.
Bravo za Gaslya…nakon Brazila sam mislio da ce ih sustici ostale momcadi u borbi za 6 mjesto, ali em sto su poboljsali bolid em imaju i malo srece u utrkama i iskoristavaju svaku priliku (barem Gasly).
Jos nesto sto mi se ne sviđa je to kukanje i tužakanje na radio. Razumijem da je i to dio igre i da ss i tu može dobiti nešto, al to bi trebala rjesavat momcad sa sucima, a ne vozaci.
I Zhou odlican za kraj karijere.
Barem jos imamo za rjesiti pitanje konstrukora u finalnoj utrci sto se nije desilo dugo vremena.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda su suci konačno uhvatili uzde i neka kažnjavaju ovako i ubuduće…svakome što ga ide… Jest da je ovo Landu prestrogo po meni,ali ako je tako po pravilima,onda i ubuduće da bude ovako !
Inače, ako ne bude ovako, danas su nam uništili utrku
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suci su kroz povijest uvijek imali na umu i priču za naslov kada su dodjeljivali kazne. Zamisli da je bliska borba za naslov i da jedan takmac u predzadnjoj trci dobije 10 sek pitstopa kao kaznu. Nemaju muda dati kaznu kada se automatski jedan takmac miče iz borbe. Da je pravde onda bi bilo – kazna po članku tom i tom i boli me briga natječeš li se za naslov ili ne.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu se potpuno slazem i nebi trebalo biti nikakve polemike oko okolnosti dogadjaja. Originalno je i jump start bio 10s stop&go a ovih 5 sekundi Hamiltonu nebi znacilo nista da nije gumu probio.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jump start je +5, +10 ili drive through ovisno o procjeni sudaca o težini prekršaja (stečenoj prednosti)…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc 8 bodova od Landa
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koga je briga za to? Valjda bi bilo logičnije napisati kao navijač crvenih koliko Ferrariju fali do McLarena? I da Leclerc bude drugi na kraju, kome to išta znači?
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa vozacima je stalo…sto smo vec vidjeli na primjeru Leclerca ili Pereza. A i veca vjerojatnost je da ce Leclerc uspjeti preskociti Landa nego Ferrari Mclaren
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E lega, pa Leclerc je najbolji drugi vozač na gridu,znači da je bitno
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisam vozač, nego navijač i zanimaju me titule Ferrarija. Titula u konstruktorima je nešto što bi me veselilo dok mi Leclercovo drugi ili treće mjesto u ž8votu ne znači ništa. Ljudi koji navijaju za Ferrari uglavnom navijaju za ekipu neovisno tko za njih vozio .
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se ne slažem s tim da je bitniji WCC za Ferrari. Uzmite Red Bull za primjer, imaju prvaka u ekipi i nije ih briga za konstruktore jer im prvak donosi puno veći publicitet nego WCC. Koji su uopće benefiti WCC-a? Nešto više love? Šta je za ekipu poput Red Bulla ili Ferrarija koji milijun više? A manje vremena u tunelu..
Ne znam, ali čini mi se da plasman vozača ima veću vrijednost.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MOžda WDC, ali viceWDC vrijedi točno ništa, osim eventualno vozaču.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma okačiš to @Fiorano to je nebitno.
Šteta Carlosove greške, kojom je prepustio poziciju Gaslyu.
Vjerujem da bi bio unutar 5s od Russella, što bi značilo 4 boda više u WCC, odnosno -17, umjesto -21.
Staza je takva da ga nije mogao preteći (a i ne znamo koliko mu je bolid bio oštećen nakon što mu je pukla guma).
Mada je i Charles više sretno nego spretno došao do 2. mjesta (Russelov zayeb u boxu, zamjena guma pod Safetom – u odnosu na Oscara, te Landova kazna).
Kinez i Sauber u bodovima.
Dakle, jedini vozači bez bodova su Laufer i Narednik, koji više i nije s nama.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zanimljivo mi je iz perspektive da je Lando bio u title fightu i spominje se kao drugi najbolji, a moze vrlo lako ispasti da ce zavrsiti P3 iza Leclerca, koji je mogao biti u ozbiljnoj bitci za naslov iz sjene, da nije bilo zajeba Ferrarija u sredini sezone sa Barcelona “updateom” koji ih je unazadio i vratio poskakivanje.
A vezano za bitku za naslov u WCC, i dalje sam misljenja da je to upropasteno u Vegasu nakon sto vozaci (ili bar jedan od njih) nisu iskontrolirani, ali ziv bili pa vidjeli. Po brzini danas nisu imali sto traziti protiv Mclarena, pogotovo nakon relativno lose voznje i gresaka Sainza, ali je Charles trenutno za klasu bolji vozac od Piastrija, a Landu se desila kazna. Da toga nije bilo, ne bi bilo vise ni price o WCC…
I dalje mislim da je posljednjom tehnickom direktivom Ferrari opet usporen, ali super je sto je titula ostala ziva i u zadnjoj trci
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisah jučer na forumu da je WCC gotov ukoliko ne bude nekih tektonskih poremećaja na trci.
Koji su se, na kraju, i desili.
Ko kaže da se neka ludnica od trke, u kojoj će Ferrari profitirati na račun Mclarena, ne može desiti i u Abu Dhabiju.
A u takvoj situaciji je bolje imati -17, umjesto -21.
A Lando. Lando je daleko od drugog naiboljeg vozača ove sezone, prema onome što je pokazao. Bodovno jeste (zasad) drugi. I samo po tome.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro da se Lewis nikada ne predaje.
26
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je dosadna staza za utrkivanje (ne vožnju) da su suci morali gluposti izvoditi kako ljudi nebi zaspali.
Inače, CL na idućoj utrci sa pobjedom i FL uzima drugo mjesto u prvenstvu pa bi se moglo ispuniti predviđanje da će Norris u dvoboju za prvenstvo završiti treći 🤣
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strucnjak Naomi misli da su duple zute previse za retrovizor na pravcu. Koji je ona genijalac.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po ovome sto Horner govori izgleda da ce se Ministar obrane i razvoja povuci na kraju sezone sam. Sto ima smisla, RB mu ne daje javno otkaz i tako cuvaju svoje interese.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pusti ti Hornera,jedno radi drugo misli treće kaže
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste. Ali ovo je jako neobicno sto je rekao.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj RB je baš loš bolid.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram reći ono što svi znamo: Hulkenberg, Stroll i Pérez – katastrofa.
Bez koncentracije danas Ocon, Hamilton, Lawson.
Norris veliki gaf.
Colapinto bez dojma jer je udaren na startu, a Albon imao roller coaster.
Tsunoda mi djeluje da je zasluzio vise, ali da nije bilo kruha od VCARB-a. Slicno i za Bottasa.
Ostalih 9 vozaca u bodovima. Pritom su posebno dojmljivi i mirni bili Verstappen, Leclerc, Alonso, Gasly i Zhou. Pegule Russell i Sainz. Plafon dohvatio Magnussen. Norris platio ceh. Piastri mi je nedorecen, ne izgleda mi da je u formi.
Ok, Ferrari 21 bod iza McLarena.
Alpine opet 6., i to 5 bodova ispred Haasa.
Battery Voltas je u petak podcrtao da je Sainz u sprint Q bio ispred Leclerca (3 stotinki), pa ću mu skrenuti pažnju da je u kvalifikacijama za utrku Leclerc bio skoro 2 desetinki ispred, a i u utrci je bio u miksu te uzeo 2. mjesto uz sve okolnosti, ali barem nije zavrsio iza Gaslyja.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tacno je da je Leclerc osvojio što se dalo ..uz veliku pomoc srece u vidu SC a pravom momentu jer je imao besplatnu zamijenu guma i time se plasirao na 3 mjesto koje je postalo 2 nakon kazne Landu.
Sainz je bio iza Leclerca do puknuca gume i vožnje skoro cijelog kruga sa kontaktom podnice o stazu.
To ju je sigurno oštetilo jer mu prijanjanje više nije bilo dobro ..nije mogao u zavojima pratiti Alpine.
Tako da se referirati na dobru vožnju jednog i lošu vožnju drugog – je bez veze.
Ovaj put je to bilo pitanje srece.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam rekao da je Leclerc bio relativno uvjerljiv u kvalama, a u utrci je iskoristio prilliku i vozio bez grešaka. Sainz je postojano zaostajao, a poslije imao peh i onda još zaglavio iza Gaslyja. Međutim, kad se dogodilo obratno prošli vikend, da je Leclerc bio u kvalama iza Sainza, a u utrci završio 2 sekunde iza, cijeli tjedan se internetom raspredalo koliko je Sainz bolji te da se gleda jedino to da je prošao prvo Leclerca ciljem. Tako i jučer, Leclerc je prvi prošao ciljem, skupio je 12. postolje u 23 utrke. Od tih 23 su 20 bile čiste utrke bez odustajanja, sudara i promašenih guma u kišnim uvjetima. Kako bilo, fina utrka za Leclerca i nastavlja biti pri samom vrhu cijele sezone, a naročito nakon ljetne pauze nakon koje vozi turbo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo, ne mogu na mobitelu lijepo editirati tekst da dodam još ovo: Leclerc u zadnjih 11 utrka ima 7 postolja i još 4 plasmana u Top 5, nevjerojatno da i dalje svaki put kad Sainz stigne ispred njega internet gori od ideje da je Sainz bolji. Sainz koji je u isto vrijeme isporucio 3 postolja i 2 sudara.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Jordan Forever nemoj se sekirati, o tome je gubitak vremena raspravljati. Niti ćeš ti njima promijeniti mišljenje niti oni tebi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izbušene gume nisu posljedica retrovizora. Ako se dobro sjećam probušene su lijeve gume, a te nisu prošle kroz krhotine. Prije će biti da se radilo o rubniku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je Leclerc na radio rekao da provjere gume, da ce puknuti, su ga prizemljili. Poslije se to ipak desilo Lewisu i Sainzu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA je brusila rubnike da ne budu oštri kao prošli godine. Ipak izgleda da je trebalo još malo pobrusiti. Navodno je problem kad guma koja je s vanjske strane rubnika krene prelaziti rubnik u povrtaku na stazu i tu naleti na neke oštre dijelove koji onda trgaju bočnu unutarnju stranu gume.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve jedno ne vjerujem puno u slučajnosti.
Gume su se počele bušiti odmah nakon Bottasovog mrvljenja retrovizora.
aaa…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali lijeve, a te su najdalje od krhotina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Retrovizor je odvaljen velikom brzinom.
Dijelovi su se raspršili na sve strane, otklizali možda i do samog zavoja….
…..ne znam….
Kažem, ne vjerujem u ovakve vrste slučajnosti.
Krhotine su često bušile gume.
Zato i prekidaju utrku ako netko pregazi nešto otpalo od bolida prije ili svoje prednje krilo i smrvi ga, iako ode u boks po novo.
Kako god bilo, pukle one zbog krhotina ili ne, ovo je bilo čisto (nepotrebno) kockanje sudaca. Suci su morali čim je retrovizor otpao, bar uključiti VSC da bi neki od tisuća trkačkog osoblja pokraj staze izašao i pokupio retrovizor.
Ne kažem da nisam zbog toga dodatno uživao u utrci, hehehe.
Kad smo kod toga, vjerojatno i zadnji zagovornici sprinta među navijačima sada shvaćaju razliku između baletne predstave i utrke i koliko nedostatak treninga stvara probleme momčadima. Jednostavno čemu taj sprint kada ne voze na razini F1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BTW Zakaj nije Williams kažnjen za ničim izazvano raspadanje bolida?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može li mi reći netko tko točno zna na koji problem je Alonso mislio kada je preko radija poručio:
“Dvije godine imamo isti problem i ne možemo ga riješiti. Nevjerojatno”
Znam da je to poručio jer stalno ubrzo nakon starta počne gubiti pozicije.
U ovoj utrci je pametno napravio što je otišao u boks dva puta i zapravo cijelu utrku vozio na žutim gumama bez obzira što je tim manevrom prepustio par pozicija. Da to nije napravio, opet bi ga lagano pretjecali i riskirao bi i 7.mjesto.
Čak se i borio malo sa Gaslyem i Sainzom dok im se nisu zagrijale tvrde gume.
Unaprijed zahvaljujem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/-kcy_n1U9d4?si=pcdWHAom2mJZoGu6
Od 4:42 ti Alonso priča o tom problemu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu ni ja vjerovati da takav mali programski “bug” ne mogu riješiti dvije godine.
Tako da ne mogu vjerovati niti Alonsu.
Možda mu je P.R. na brzinu napisao odgovor, da sakrije pravu istinu.
Kako to već u F1 ide (objesli, very fun…)
Uglavnom, hvala ti. Nisam gledao dugo nakon kraja utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovoj utrci se svašta javno otkrilo.
Kolika je razlika između sprinta i prave utrke.
I kakva je besmislica imati taj sprint, kada vozači ne voze na razini Formule 1.
Još uništavaju i samu utrku jer nemaju pravih treninga i momčadi se ne mogu maksimalno pripremiti za utrku.
Po meni je to potpuno izvan smisla i pravila Formule1.
Druga stvar: Naguravanje pravila na pravila.
Mora postojati dio problema koji se rješava pravilom nesportske vožnje i ponašanja.
Primjer:
Verstapenova kazna na pripremnom krugu P.P. koja je posljedica novo komponiranih pravila minimalnih “delta” minimalne brzine kojom bolid mora proći neki dio staze.
Takva pravila, a zadnjih godina su se namnožila, su pretjerana i treba ih brisati.
Na utrci mora postojati kvalitetan sudac koji će odlučiti da li je nečija spora vožnja bila problem i namjerno maltretiranje protivnika ili ne.
Treće: Kazne
U ovoj utrci smo mogli lijepo vidjeti smo nesrazmjer kazni.
Kazna od 5 sekundi je besmislena i moraju je ukinuti.
Minimalna kazna mora zaboljeti vozača !
Naravno i suci moraju biti prave osobe a ne starćeki ispuhanoga mozga.
1
1