Verstappen pobjednik VN Katara, vodstvo utrke ponovo u prvom planu

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 mjesec 3 min 86 komentara

Max Verstappen stigao je do devete pobjede sezone na sadržajnoj glavnoj utrci u Kataru koju su nažalost obilježile upitne odluke vodstva utrke. Podij su popunili Charles Leclerc i Oscar Piastri. Verstappen je odmah na startu preuzeo vodstvo od Russella, a Mercedesov vozač izgubio je mjesto i od trećeg na startu, Norrisa. Prvak je do kraja bio pod pritiskom samo na restartu nakon safety cara kada ga je napao Norris, što je uspješno obranio.

Russell je nakon lošeg boksa pao još niže i u cilju je bio četvrti, a velike bodove za Alpine osvojio je Pierre Gasly petim mjestom, čime su Francuzi preskočili Haas u borbi za ukupno šesto mjesto.

Španjolci Carlos Sainz i Fernando Alonso zauzeli su šesto i sedmo mjesto, a prve bodove sezone za sebe i Sauber osvojio je Guanyu Zhou osmim mjestom. Deveti je završio Kevin Magnussen koji nas je zabavljao pretjecanjima s vanjske strane prvog zavoja, a posljednji bod i dodatni bod za najbrži krug pripao je Landu Norrisu koji je ispao iz borbe za pobjedu nakon brutalne kazne od 10 sekundi stajanja u boksu za prebrzu vožnju pod žutim zastavama.

Utrku su završili još Bottas, Hamilton koji je nakon kazne od 5 sekundi za neispravan start i drive-througha za prebrzu vožnju kroz boks tražio od ekipe da se povuku, a onda se predomislio kad su mu rekli da može odustati, Tsunoda, Lawson i Albon.

Hulkenberg je imao užasnu utrku – prvo je izazvao sudar u prvom zavoju na startu kojim je izbacio Ocona i Colapinta, pri čemu je prošao nekažnjeno, a onda se kasnije u utrci sam izvrtio u šljunak. Sergio Perez držao se u bodovima, no onda je ponovo briljirao izvrtjevši se uoči safety car restarta, nakon čega je odustao. Posljednji od odustalih bio je Stroll koji je izazvao manji incident od Hulkenberga u prvom krugu s Albonom, ali je za njega dobio 10 sekundi kazne koju je odslužio i zatim krug kasnije odustao.

Kriterij kažnjavanja, kojeg je danas bilo dosta, bio je standardno nekonzistentan, no glupost dana svakako je bila odluka o rješavanju otpalog retrovizora posred staze. Albonov retrovizor nekoliko je krugova stajao na stazi, a tek kad ga je Bottas pregazio i pretvorio u komadiće na koje su gume probušili Hamilton i Sainz, vodstvo utrke odlučilo je pozvati safety car umjesto žutih zastava koje su dotad “rješavale” situaciju.

Sezona završava za tjedan dana vikendom u Abu Dhabiju, gdje će biti odlučen konstruktorski prvak -u igri su još 44 boda, a Ferrari će pokušati uloviti 21 bod zaostatka za McLarenom.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatak
1Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT
2Charles LeclercFerrari+6.031s
3Oscar PiastriMcLaren Mercedes+6.819s
4George RussellMercedes+14.104s
5Pierre GaslyAlpine Renault+16.782s
6Carlos SainzFerrari+17.476s
7Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes+19.867s
8Zhou GuanyuKick Sauber Ferrari+25.360s
9Kevin MagnussenHaas Ferrari+32.177s
10Lando NorrisMcLaren Mercedes+35.762s
11Valtteri BottasKick Sauber Ferrari+50.243s
12Lewis HamiltonMercedes+56.122s
13Yuki TsunodaRB Honda RBPT+61.100s
14Liam LawsonRB Honda RBPT+62.656s
15Alexander AlbonWilliams Mercedes+1 krug
Nico HulkenbergHaas Ferrariizletio
Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPTodustao
Lance StrollAston Martin Aramco Mercedesodustao
Franco ColapintoWilliams Mercedessudar
Esteban OconAlpine Renaultsudar

Odgovor

86 komentara

  1. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Englezi iskaznjavani svi redom… sta ce sada reci dezurni mrzitelji engleza? 😂😂



    14
    12

    2
  2. Nelson Piquet
    gudenjacica Prikaži

    Suci ukrali svijetla reflektora.



    1
    0

    1
  3. Lance Stroll 18
    lance_troll Prikaži

    Max trpa bez kondoma.

    Kako su na F1TV na kraju “plakali” i zbog kazne Maxu za Q, baš užitak.



    12
    9

    3
  4. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    10 sec stop and go?!?!? Povraća mi se više od ovih sudaca u F1, fizički mi je zlo.



    7
    -6

    13
  5. Sebastian Vettel
    battery992 Donator Prikaži

    Što pobraše Britanci kazne… Što reći, nego, samo: Simply lovely!



    17
    13

    4
  6. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Maxova preticanja u prvom krugu nemaju ništa s bolidom – čisto vozačka vještina.



    26
    26

    0
  7. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Hamilton starta prije vremena i dobije 5 sekundi, Lando za žutu zastavu dobije pitstop i +10 sekundi… hm.


    0
    -1

    1
  8. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Simply lovely

    Instant osveta Maxa za oduzimanje PP. Kakav kralj. Lando imao zlatnu priliku da ga malo stisne nakon onog SC-a, ali opet nije smio ići na tvrdo s njim i riskirati konstuktorsko prvenstvo. Žao mi je da je dobio 10 sekundi kazne i pola sata sam vikao da je to u banani jer nisam dobio proper dvoboj za P1, ali žuta zastava je tu s razlogom i to pravilo se mora poštovati jer su ulozi najveći.
    Bio sam uvjeren da će biti dosadna utrka tj. procesija, ali jedan retrovizor posred staze začini sve. Gasley odradio lavovski posao za Alpine. Kinez dobio prve bodove. Ferrari i dalje u igri. Lando opet uspio malo spasiti stvar s dva boda. Alonso se dočepao par bodova, super mi je što je Larbalestier odlučio završiti utrku.

    Već mi je žao što sezona završava.



    11
    10

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Spasio on nije ništa, ovo je preslika njegove sezone. Umjesto da su danas osigurali konstruktorski naslov došli su do toga da vise u zadnjoj utrci. To što je uzeo 2 boda ne mjenja činjenicu da je zbog gluposti prosuo 18.



      13
      13

      0
  9. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bravo Max, bravo Zhou.

    Koji kaos sa kaznama. Neovisno dali su ispravne ali ovdje se vidjelo koliko znaci kad se kazna mora odraditi u 3 kruga, a koliko je beznacajna kad je vremenska pa se moze odraditi kad se zeli ili se doda na kraju utrke.

    Hamilton se nakon netipicne utrke u Vegasu vratio u standardna izdanja za zadnjih 6-7 utrka.

    Staza izgleda spektakularno ali superteska za pretjecanje, skoro nemoguce biti u manje od 7 desetinki u zadnjem zavoju, pa ne pomaze ni kilometarski pravac.



    6
    6

    0
    • James Hunt
      Jozuka Prikaži

      Odvrnuo mu Toto pipu u Vegasu, tj. ima kod sebe daljinski koji slično funkcionira kao ovi moderni zenski vibratori čiju razinu vibracije mozes kontrolirati i preko mobitela. Tako je Toto u Vegasu rekao: nema smisla da Hamiltonu namjerno smanjujemo temperaturu u gumama bas svaku utrku i da ga toliko sabotiramo, pa cemo mu dati optimalne razine temperature u Vegasu da pokaze tko zna koji put da je najbolji vozač ikada. Onda je Hami krenuo kukati ovaj vikend, pa je Toto opet stisnuo “stop” na daljinskom i Hamiltonu je max.temperatura u gumama bila 69*C opet. Jbg.


      0
      -2

      2
  10. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Suđenje? … kao da je druga smjena sudaca došla na pol utrke… tragikomedija šta rade od ovog sporta



    4
    4

    0
  11. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Osrednja trka sve do safety cara. Dosta loseg utrkovanja danas…vjerujem da je to i do prirode staze i brzih zavoja, ali svejedno dosta loseg wheel to wheel utrkivanja.
    Ali sve u svemu utrka sa događanjima sto je bitno.
    Kazna za Norrisa je meni okej. Pitanje sigurnosti mora bit maksimalna kazna i nemam problem s time ako ce se takva kazna dijeliti konstantno svima. Iako kad non stop dolazi obavijest za kazne vozacima malo gubi draž i imam osjecaj da gledam online utrkivanje neke igrice.
    Ne znam da li ce sad ljudi napadat Hamiltona kao Alonsa u Mcl Hondi kada je htio odustat prije kraja utrke…vjv nece.
    Bravo za Gaslya…nakon Brazila sam mislio da ce ih sustici ostale momcadi u borbi za 6 mjesto, ali em sto su poboljsali bolid em imaju i malo srece u utrkama i iskoristavaju svaku priliku (barem Gasly).
    Jos nesto sto mi se ne sviđa je to kukanje i tužakanje na radio. Razumijem da je i to dio igre i da ss i tu može dobiti nešto, al to bi trebala rjesavat momcad sa sucima, a ne vozaci.
    I Zhou odlican za kraj karijere.
    Barem jos imamo za rjesiti pitanje konstrukora u finalnoj utrci sto se nije desilo dugo vremena.



    5
    5

    0
  12. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Valjda su suci konačno uhvatili uzde i neka kažnjavaju ovako i ubuduće…svakome što ga ide… Jest da je ovo Landu prestrogo po meni,ali ako je tako po pravilima,onda i ubuduće da bude ovako !
    Inače, ako ne bude ovako, danas su nam uništili utrku



    8
    8

    0
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Suci su kroz povijest uvijek imali na umu i priču za naslov kada su dodjeljivali kazne. Zamisli da je bliska borba za naslov i da jedan takmac u predzadnjoj trci dobije 10 sek pitstopa kao kaznu. Nemaju muda dati kaznu kada se automatski jedan takmac miče iz borbe. Da je pravde onda bi bilo – kazna po članku tom i tom i boli me briga natječeš li se za naslov ili ne.



      4
      4

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Tu se potpuno slazem i nebi trebalo biti nikakve polemike oko okolnosti dogadjaja. Originalno je i jump start bio 10s stop&go a ovih 5 sekundi Hamiltonu nebi znacilo nista da nije gumu probio.



        3
        3

        0
  13. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Leclerc 8 bodova od Landa



    13
    13

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Koga je briga za to? Valjda bi bilo logičnije napisati kao navijač crvenih koliko Ferrariju fali do McLarena? I da Leclerc bude drugi na kraju, kome to išta znači?



      2
      -9

      11
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Pa vozacima je stalo…sto smo vec vidjeli na primjeru Leclerca ili Pereza. A i veca vjerojatnost je da ce Leclerc uspjeti preskociti Landa nego Ferrari Mclaren



        8
        8

        0
      • Vw
        Crni molo Prikaži

        E lega, pa Leclerc je najbolji drugi vozač na gridu,znači da je bitno



        2
        1

        1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ja nisam vozač, nego navijač i zanimaju me titule Ferrarija. Titula u konstruktorima je nešto što bi me veselilo dok mi Leclercovo drugi ili treće mjesto u ž8votu ne znači ništa. Ljudi koji navijaju za Ferrari uglavnom navijaju za ekipu neovisno tko za njih vozio .



        3
        2

        1
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        Ja se ne slažem s tim da je bitniji WCC za Ferrari. Uzmite Red Bull za primjer, imaju prvaka u ekipi i nije ih briga za konstruktore jer im prvak donosi puno veći publicitet nego WCC. Koji su uopće benefiti WCC-a? Nešto više love? Šta je za ekipu poput Red Bulla ili Ferrarija koji milijun više? A manje vremena u tunelu..
        Ne znam, ali čini mi se da plasman vozača ima veću vrijednost.


        0
        0

        0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Ma okačiš to @Fiorano to je nebitno.
      Šteta Carlosove greške, kojom je prepustio poziciju Gaslyu.
      Vjerujem da bi bio unutar 5s od Russella, što bi značilo 4 boda više u WCC, odnosno -17, umjesto -21.
      Staza je takva da ga nije mogao preteći (a i ne znamo koliko mu je bolid bio oštećen nakon što mu je pukla guma).
      Mada je i Charles više sretno nego spretno došao do 2. mjesta (Russelov zayeb u boxu, zamjena guma pod Safetom – u odnosu na Oscara, te Landova kazna).
      Kinez i Sauber u bodovima.
      Dakle, jedini vozači bez bodova su Laufer i Narednik, koji više i nije s nama.



      5
      5

      0
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Pa zanimljivo mi je iz perspektive da je Lando bio u title fightu i spominje se kao drugi najbolji, a moze vrlo lako ispasti da ce zavrsiti P3 iza Leclerca, koji je mogao biti u ozbiljnoj bitci za naslov iz sjene, da nije bilo zajeba Ferrarija u sredini sezone sa Barcelona “updateom” koji ih je unazadio i vratio poskakivanje.

        A vezano za bitku za naslov u WCC, i dalje sam misljenja da je to upropasteno u Vegasu nakon sto vozaci (ili bar jedan od njih) nisu iskontrolirani, ali ziv bili pa vidjeli. Po brzini danas nisu imali sto traziti protiv Mclarena, pogotovo nakon relativno lose voznje i gresaka Sainza, ali je Charles trenutno za klasu bolji vozac od Piastrija, a Landu se desila kazna. Da toga nije bilo, ne bi bilo vise ni price o WCC…

        I dalje mislim da je posljednjom tehnickom direktivom Ferrari opet usporen, ali super je sto je titula ostala ziva i u zadnjoj trci



        4
        2

        2
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Napisah jučer na forumu da je WCC gotov ukoliko ne bude nekih tektonskih poremećaja na trci.
          Koji su se, na kraju, i desili.
          Ko kaže da se neka ludnica od trke, u kojoj će Ferrari profitirati na račun Mclarena, ne može desiti i u Abu Dhabiju.
          A u takvoj situaciji je bolje imati -17, umjesto -21.

          A Lando. Lando je daleko od drugog naiboljeg vozača ove sezone, prema onome što je pokazao. Bodovno jeste (zasad) drugi. I samo po tome.



          7
          6

          1
  14. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži
    x1

    Dobro da se Lewis nikada ne predaje.



    26
    24

    2
  15. Marlboro
    balkanacf1 Prikaži

    Koliko je dosadna staza za utrkivanje (ne vožnju) da su suci morali gluposti izvoditi kako ljudi nebi zaspali.
    Inače, CL na idućoj utrci sa pobjedom i FL uzima drugo mjesto u prvenstvu pa bi se moglo ispuniti predviđanje da će Norris u dvoboju za prvenstvo završiti treći 🤣



    7
    5

    2
  16. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Strucnjak Naomi misli da su duple zute previse za retrovizor na pravcu. Koji je ona genijalac.



    14
    14

    0
  17. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Po ovome sto Horner govori izgleda da ce se Ministar obrane i razvoja povuci na kraju sezone sam. Sto ima smisla, RB mu ne daje javno otkaz i tako cuvaju svoje interese.



    5
    5

    0
  18. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Ovaj RB je baš loš bolid.



    2
    2

    0
  19. Jordan Forever Prikaži

    Moram reći ono što svi znamo: Hulkenberg, Stroll i Pérez – katastrofa.
    Bez koncentracije danas Ocon, Hamilton, Lawson.
    Norris veliki gaf.
    Colapinto bez dojma jer je udaren na startu, a Albon imao roller coaster.
    Tsunoda mi djeluje da je zasluzio vise, ali da nije bilo kruha od VCARB-a. Slicno i za Bottasa.
    Ostalih 9 vozaca u bodovima. Pritom su posebno dojmljivi i mirni bili Verstappen, Leclerc, Alonso, Gasly i Zhou. Pegule Russell i Sainz. Plafon dohvatio Magnussen. Norris platio ceh. Piastri mi je nedorecen, ne izgleda mi da je u formi.
    Ok, Ferrari 21 bod iza McLarena.
    Alpine opet 6., i to 5 bodova ispred Haasa.
    Battery Voltas je u petak podcrtao da je Sainz u sprint Q bio ispred Leclerca (3 stotinki), pa ću mu skrenuti pažnju da je u kvalifikacijama za utrku Leclerc bio skoro 2 desetinki ispred, a i u utrci je bio u miksu te uzeo 2. mjesto uz sve okolnosti, ali barem nije zavrsio iza Gaslyja.



    2
    -1

    3
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Tacno je da je Leclerc osvojio što se dalo ..uz veliku pomoc srece u vidu SC a pravom momentu jer je imao besplatnu zamijenu guma i time se plasirao na 3 mjesto koje je postalo 2 nakon kazne Landu.
      Sainz je bio iza Leclerca do puknuca gume i vožnje skoro cijelog kruga sa kontaktom podnice o stazu.
      To ju je sigurno oštetilo jer mu prijanjanje više nije bilo dobro ..nije mogao u zavojima pratiti Alpine.
      Tako da se referirati na dobru vožnju jednog i lošu vožnju drugog – je bez veze.
      Ovaj put je to bilo pitanje srece.



      2
      2

      0
      • Jordan Forever Prikaži

        Ja sam rekao da je Leclerc bio relativno uvjerljiv u kvalama, a u utrci je iskoristio prilliku i vozio bez grešaka. Sainz je postojano zaostajao, a poslije imao peh i onda još zaglavio iza Gaslyja. Međutim, kad se dogodilo obratno prošli vikend, da je Leclerc bio u kvalama iza Sainza, a u utrci završio 2 sekunde iza, cijeli tjedan se internetom raspredalo koliko je Sainz bolji te da se gleda jedino to da je prošao prvo Leclerca ciljem. Tako i jučer, Leclerc je prvi prošao ciljem, skupio je 12. postolje u 23 utrke. Od tih 23 su 20 bile čiste utrke bez odustajanja, sudara i promašenih guma u kišnim uvjetima. Kako bilo, fina utrka za Leclerca i nastavlja biti pri samom vrhu cijele sezone, a naročito nakon ljetne pauze nakon koje vozi turbo



        1
        1

        0
        • Jordan Forever Prikaži

          Evo, ne mogu na mobitelu lijepo editirati tekst da dodam još ovo: Leclerc u zadnjih 11 utrka ima 7 postolja i još 4 plasmana u Top 5, nevjerojatno da i dalje svaki put kad Sainz stigne ispred njega internet gori od ideje da je Sainz bolji. Sainz koji je u isto vrijeme isporucio 3 postolja i 2 sudara.



          1
          1

          0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @Jordan Forever nemoj se sekirati, o tome je gubitak vremena raspravljati. Niti ćeš ti njima promijeniti mišljenje niti oni tebi.



        1
        1

        0
  20. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Izbušene gume nisu posljedica retrovizora. Ako se dobro sjećam probušene su lijeve gume, a te nisu prošle kroz krhotine. Prije će biti da se radilo o rubniku.


    0
    0

    0
    • Jordan Forever Prikaži

      Kad je Leclerc na radio rekao da provjere gume, da ce puknuti, su ga prizemljili. Poslije se to ipak desilo Lewisu i Sainzu.


      0
      0

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        FIA je brusila rubnike da ne budu oštri kao prošli godine. Ipak izgleda da je trebalo još malo pobrusiti. Navodno je problem kad guma koja je s vanjske strane rubnika krene prelaziti rubnik u povrtaku na stazu i tu naleti na neke oštre dijelove koji onda trgaju bočnu unutarnju stranu gume.


        0
        0

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Sve jedno ne vjerujem puno u slučajnosti.
          Gume su se počele bušiti odmah nakon Bottasovog mrvljenja retrovizora.
          aaa…..


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ali lijeve, a te su najdalje od krhotina.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Retrovizor je odvaljen velikom brzinom.
          Dijelovi su se raspršili na sve strane, otklizali možda i do samog zavoja….
          …..ne znam….
          Kažem, ne vjerujem u ovakve vrste slučajnosti.
          Krhotine su često bušile gume.
          Zato i prekidaju utrku ako netko pregazi nešto otpalo od bolida prije ili svoje prednje krilo i smrvi ga, iako ode u boks po novo.
          Kako god bilo, pukle one zbog krhotina ili ne, ovo je bilo čisto (nepotrebno) kockanje sudaca. Suci su morali čim je retrovizor otpao, bar uključiti VSC da bi neki od tisuća trkačkog osoblja pokraj staze izašao i pokupio retrovizor.
          Ne kažem da nisam zbog toga dodatno uživao u utrci, hehehe.
          Kad smo kod toga, vjerojatno i zadnji zagovornici sprinta među navijačima sada shvaćaju razliku između baletne predstave i utrke i koliko nedostatak treninga stvara probleme momčadima. Jednostavno čemu taj sprint kada ne voze na razini F1


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          BTW Zakaj nije Williams kažnjen za ničim izazvano raspadanje bolida?


          0
          0

          0
  21. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Može li mi reći netko tko točno zna na koji problem je Alonso mislio kada je preko radija poručio:
    “Dvije godine imamo isti problem i ne možemo ga riješiti. Nevjerojatno”
    Znam da je to poručio jer stalno ubrzo nakon starta počne gubiti pozicije.
    U ovoj utrci je pametno napravio što je otišao u boks dva puta i zapravo cijelu utrku vozio na žutim gumama bez obzira što je tim manevrom prepustio par pozicija. Da to nije napravio, opet bi ga lagano pretjecali i riskirao bi i 7.mjesto.
    Čak se i borio malo sa Gaslyem i Sainzom dok im se nisu zagrijale tvrde gume.
    Unaprijed zahvaljujem.


    0
    0

    0
  22. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    U ovoj utrci se svašta javno otkrilo.
    Kolika je razlika između sprinta i prave utrke.
    I kakva je besmislica imati taj sprint, kada vozači ne voze na razini Formule 1.
    Još uništavaju i samu utrku jer nemaju pravih treninga i momčadi se ne mogu maksimalno pripremiti za utrku.
    Po meni je to potpuno izvan smisla i pravila Formule1.
    Druga stvar: Naguravanje pravila na pravila.
    Mora postojati dio problema koji se rješava pravilom nesportske vožnje i ponašanja.
    Primjer:
    Verstapenova kazna na pripremnom krugu P.P. koja je posljedica novo komponiranih pravila minimalnih “delta” minimalne brzine kojom bolid mora proći neki dio staze.
    Takva pravila, a zadnjih godina su se namnožila, su pretjerana i treba ih brisati.
    Na utrci mora postojati kvalitetan sudac koji će odlučiti da li je nečija spora vožnja bila problem i namjerno maltretiranje protivnika ili ne.

    Treće: Kazne
    U ovoj utrci smo mogli lijepo vidjeti smo nesrazmjer kazni.
    Kazna od 5 sekundi je besmislena i moraju je ukinuti.
    Minimalna kazna mora zaboljeti vozača !

    Naravno i suci moraju biti prave osobe a ne starćeki ispuhanoga mozga.



    1
    0

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.