Norrisu sprint pole u Kataru, Russell razdvojio McLarene

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 dana 2 min 18 komentara

Lando Norris startat će s najbolje startne pozicije u sutrašnjem sprintu na Velikoj nagradi Katara, dok će pored njega krenuti prošlotjedni pobjednik iz Vegasa, George Russell. Bolid s brojem 63 ugurao se na drugo mjesto sa 63 tisućinke zaostatka i time spriječio zaključavanje prvog startnog reda za McLaren.

Oscar Piastri kasnio je desetinku na trećem mjestu, a odmah iza njega startat će McLarenovi rivali za konstruktorsku titulu, Ferrarijevi Carlos Sainz i Charles Leclerc. Sada četverostruki prvak Max Verstappen bio je šesti, a do finalne runde došli su još Hamilton, Gasly, Hulkenberg i Lawson.

Norris je bio uvjerljiv kroz čitave sprint kvalifikacije pa je tako bio najbrži u svim rundama, a u posljednjoj je sa samo jednim brzim krugom došao do pole positiona.

Alonso, Albon, Bottas, Stroll i Magnussen bili su vozači koji su završili dan nakon SQ2, dok je prva runda bila posljednja za Pereza, Tsunodu, Ocona, Zhoua i Colapinta. Perezu je ovo treće ispadanje u prvoj rundi u zadnjih pet kvalifikacijskih sesija, a ukupno sedmo ove sezone.

Posljednji Colapinto ovog vikenda vozi sa starom specifikacijom prednjeg ovjesa zbog nedostatka dijelova u Williamsu nakon čak 15 sudara njihovih vozača kroz sezonu, a sigurno nije ni previše riskirao s obzirom na činjenicu da će do kraja sezone imati samo jedno rezervno prednje krilo.

Sprint počinje sutra u 15 sati.

Rezultati

PVozačKonstruktorSQ3
1Lando NorrisMcLaren Mercedes1:21.012
2George RussellMercedes1:21.075
3Oscar PiastriMcLaren Mercedes1:21.171
4Carlos SainzFerrari1:21.281
5Charles LeclercFerrari1:21.308
6Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:21.315
7Lewis HamiltonMercedes1:21.474
8Pierre GaslyAlpine Renault1:21.978
9Nico HulkenbergHaas Ferrari1:22.088
10Liam LawsonRB Honda RBPT1:22.577
11Fernando AlonsoAston Martin Aramco MercedesSQ2
12Alexander AlbonWilliams Mercedes
13Valtteri BottasKick Sauber Ferrari
14Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes
15Kevin MagnussenHaas Ferrari
16Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPTSQ1
17Yuki TsunodaRB Honda RBPT
18Esteban OconAlpine Renault
19Zhou GuanyuKick Sauber Ferrari
20Franco ColapintoWilliams Mercedes

Odgovor

18 komentara

  1. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Carlos opet ispred Leclerca . samo kažem…



    5
    1

    4
    • Kimi Raikkonen
      drstrain Prikaži

      Jeste naporni više s tim Sainzom i Leclercom. Samo kažem.



      12
      7

      5
      • James Hunt
        Jozuka Prikaži

        Pa to nije šokantno.
        Što reći onda za Russel vs Hamilton?
        Sainz i Leclerc su tuda negdje. A Russell ga uništava k’o curicu jbt, samo kažem. U kvalifikacijama 17-5, a u sprintu 4-1. Jel se sjeca itko ili ima li ikakva statistika koja pokazuje da je makar jedan jednostruki svjestki prvak bio ovako šamaran od strane kolege u istom bolidu u jednoj sezoni?



        6
        -1

        7
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          I opet je razlika u bodovima mala. Jedino je zanimljiva raspodjela bodova do ljetne pauze i poslije ljetne pauze. Nekako je nestvaran Hamiltonov pad. Kao da je zaboravio voziti. Jel da? I onda u Vegasu u utrci pokaže koliko je brži od Russella kada je motiviran.



          7
          6

          1
        • Max Verstappen 1
          TheDutchLion Donator Prikaži

          #Dani
          Kad je motiviran?
          Koliko je placen Hamilton?
          Znaci on prima bolesne novce ali bira vikende kad mu se vozi a kad ne?
          U ovim pokusajima obrane Hamiltona samo ga jos vise degradirate.
          Ili je nedovoljno brz bez dominantnog bolida ili je neprofesionalno deriste koje vozi samo kad je motiviran. Znaci 4-5 puta zadnje 3 godine i cxa 65 utrka

          I da, Russell ga je unistio ove sezone u svemu osim u bodovnom stanju al tu se desio splet okolnosti da je tome tako i to je jasno svakome ko je pratio sve utrke ove sezone.

          Iduce sezone ce imati slican zadatak kao dosad protiv Russella.
          Ako ne uspije pobjedit Leclerca vec vidim izgovore tipa:
          Pa Leclerc je navikao na bolid, pa Leclerc je Ferrarijev projekt i ima prednost u ekipi, pa Elkan na daljinski iz New Yorka sabotira Hamiltonov bolid itd…



          10
          4

          6
        • Vw
          Crni molo Prikaži

          Godine, ljudi godine. Svake godine si desetinu sporiji, Hamilton je u 40-tima, on je svoje najbolje prezentacije pružio, od sada su mogući bljeskovi samo,Alonso je najbolji primjer, smatram da je zrel za mirovinu, Alonso odavno već i je, smjena generacija slabo se odvija u formuli 1 sto nije dobro



          3
          2

          1
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          @Crni Medo
          Smjena generacija pa možda kada ti sve do jednog vanserijski talenti prestanu svaki drugi vikend totalke na bolidima raditi možda dođe do te smjene.
          Možda da FIA uvede neko novo pravilo da kad ti talenti sjebu bolid da ne ulazi u cost-cap momčadi.

          F1 je malo preskup sport da bi se zanat učio tamo.



          1
          0

          1
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          DutchMaxLion

          Da. Motivacija je kod bilo kojeg sportaša najvažnija stvar. Ne znam koliko dugo pratiš bilo koji sport, ali tako je oduvijek. Plaćen je kao i Alonso, Max, Sainz i bilo koji drugi vozač. Međutim nešto se pita i tim. Recimo prešućuje se rotacija Lewisovog tima mehaničara Russellu. Onako iz čistog mira. Baš me zanima razlog ( da nisu možda “jednaki” uvjeti). Uostalom pokazao je koliko je brz u Las Vegasu. Nije loše za jednog 40. godišnjaka. Ove priče o godinama bi držale vodu da recimo Šumi ,Ogier, Loeb, sada Marc Marquez i prije Rossi nisu dokazali suprotno.



          3
          2

          1
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Dani, zar nisu te rotacije nešto sto su radili još i u vrijeme Rosberga?
          Lewis zaradjuje mnogo vise od Alonsa ili Sainzu. Ako je istina sa novim ugovorom najplaćenijih f1 vozač ikada.

          Mislim da je Lewis uvijek bio tip kojem treba vanjski faktor za motivaciju. Sto ne znaci nužno da je to dobro.


          0
          0

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Da pojedinci imate mozga nebi gledali vozača koji je u očitoj silaznoj putanji i omalovažavali njegov uspjeh naspram jednog od najboljih mladih vozača. Te može samo netko tko klasični mrzitelj . Čovjek koji je na kraju karijere očito više ne pruža najbolja izdanja kao nekada. Zar je to teško dokučiti u svojoj glavi? Isto se dogadalo mnogima prije njega.



          1
          0

          1
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Alonso1983, ne može sa toliko sigurnošću tvrditi da je Lewis u silaznoj putanji. A bukvalno je odvezao Vegas kao pravi šampion.

          Lewis će biti ponovo napaljen kada predje u Ferrari i očekujem jednake vožnje kao i ranije. 40 godina starost nije vise kao sto je nekada bilo.


          0
          0

          0
        • Vw
          Crni molo Prikaži

          @blajkane pa i ti sada koji su na kraju karijere bili su talenti prije 20 godina i isto su tako razbijali bolide stoga…


          0
          -1

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Manje su razbijali jer se nije vozilo u UFC kavezima, da ih j…. ulične trke



          1
          1

          0
        • James Hunt
          Jozuka Prikaži

          Imaš dojam dok čitaš neke komentare da žive u nekim paralelnim svemirima. Ne znaš tko tu koga više, živjela dihotomija. Kaže ovaj gore Hamilton odjednom motiviran i pokaže koliko je brži od Russela u utrci. Ista utrka, a i cijeli GP vikend u kojem je Russel odvozio možda najbolje u životu do sada, pokidao ne samo Hamiltona nego i sve ostale. Hamilton je brži jer je ovaj imao 10+ sec ispred na svježijim gumama i mogao je voziti kako hoće?

          Motivacija najvažnija stvar? Motivacija nije ni u top 5 najvažnijih stvari, jer je vrlo često nema. Odlučnost, posvećenost je već nešto drugo i ono je neusporedivo bitnije od motivacije koje je zapravo jebeni osjecaj. Da je motivacija nešto toliko jako bitno svi profi sportaši bi otišli u mirovinu nakon godinu dana jer svi oni jako često nisu motivirani, ali su vođeni ciljem.
          Ovo treba sve zapisivati kakve izjave daju ljudi ima 3god i kakva opravdanja imaju za duel Russella i Hamiltona. Većina toga van svake pameti.



          2
          0

          2
        • James Hunt
          Jozuka Prikaži

          A još je najgore što odjednom ova priča o motivaciji(btw. lik u međuvremenu potpisao sa Ferrarijem, a nije motiviran, a idioti iz Ferrarija koji je izgleda mala momčad potpišu vozača kojeg gledaju 3god kako je mrtvo nemotivirano puhalo, em je u godinama, em opada itd.. savršena logika..il su mu ispunili dječački san da vozi za Ferrari, može biti, na ovome portalu sve može!) se veže za Hamiltona koji je toliko godina u F1, i da nema nimalo motivacije opet ima toliko iskustva u rukama da to iskustvo treba nadilaziti bilo kakvu tzv. “motivaciju” kod bilo koga. Ili mozda Hamilton ima PMS još, pa kako mu ćefne, tj kako ga koji osjećaj prebaci.. Alonso isto sigurno puca od motivacije svake godine.


          0
          -1

          1
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          @Medo
          Jedna stvar razbiti bolid 1-2 puta a sasvim drugo kad naprave 15 puta kao što je slučaj kod Williamsa. Mislim 15 krševa a sezona još nije gotova.
          U Willamsu su treptaj oka udaljeni od direktive da djelatnici moraju jelo donositi od kuće tjekom GP vikenda.


          0
          -1

          1
        • Vw
          Crni molo Prikaži

          @blajkane ludosti, govoriš ludosti nitko te ne razme


          0
          -2

          2
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          @Medo
          Medo nemoj biti medo.
          Ako ne razumiješ otiđi i pogledaj izjavu šefa ekipe koliko je puta Williams morao krpati bolid ove sezone.
          Brojka je 15 uništenih bolida ljudi nemaju više dijelova za aute i ovaj što Colopinto vozi je bolid sklepan sa dijelovima sa početka sezone nema niti jedan upgrade na njemu.


          0
          -1

          1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.