Večeras u 20:00 nas nakon zanimljive utrke u Las Vegasu i osvajanja četvrtog naslova Maxa Verstappena čeka novi F1puls podcast u tročlanoj muškoj postavi.
Molimo da svoja pitanja postavite u komentarima ispod!
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon ove sezone nekako se nameće zaključak da McLaren ima zapravo slabu vozačku postavu jer Norris se pokazao da nije spreman za loviti naslov dok je taj isti Norris ipak uglavnom debelo ispred Piastrija cijele sezone.. to nam sve govori da ni Piastri nije baš tako dobar.
Pitanje je, treba li McLaren možda krenuti po Verstappena ? I koja bi bila najrealnija slijedeća destinacija Maxa Verstappena, nakon Red Bulla ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što mislite koje su šanse za vozača iz američkih trkaćih serija u Cadillacu? Možda Colton Herta, Alex Palou ili čak mladi Connor Zilisch?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav svima u studiu…
Dva pitanja ako mozete odgovorit;
1. Puno se hvali mladi Mick od strane sefova pa opet ga nitko ne zeli.Dali mozete to pojasnit.
2.Carlos Sainc je dao izjavu da Maxa nije nemoguce pobijedit samo da treba imati ravnopravan bolid njegovom te da smo vidjeli ovu sezonu kad su bili blizu da je bio pobijeden.
Hvala.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko se po vama spektakularnije razbija između Latifija, Sargeanta, Colapinta i zadnje vrijeme Albona?
Cime se Williams zamjeri vozacima da ga svako zeli razbijat cim sjedne u njega i da li ce po vama Sainz nastaviti taj niz?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da trojac prati i voli F1, vjerojatno ko i nas vecina ovdje voli i sportske cestovne automobile. Moje pitanje glasi: koje aute voze te koji su njihovi “dream” automobil?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stalno se spominje ime Maxa u Mercedesu od 2026 ali nitko ne prica koga bi zamjenio u Mercedesu. Koga vidite da ce prije otici ako Max dode..Russel ili Kimi?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav,
Sve pohvale za podcaste, samo nastavite!!
1. Pitanja glase: imate li saznanja jesu li u F1 bili/jesu Hrvati zastupljeni na pozicijama inženjera/mehaničara?
2. Postoji li koji predmet ili smjer na hrvatskim sveučilištima koji bi bio najbolji put za f1? Ili je iz Hrvatske jednostavno preteško za doći u F1 zbog prešutne diskriminacije (male zemlje) o kojoj čudno Hamilton nije ništa rekao.
Lp,
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Colopinto, Nick De Vries, Berman. Svi ovi su odlično iskoristili iznenadne prilike u F1 ali nakon par utrka entuzijazam i oduševljenje splasne kada krenu raditi greške i nemaju upečatljiv rezultat. Moje pitanje je za sve u studiju i režiji, koliko ce Francu Colopintu pomoći veza sa 11 godina iskusnijom Mariom Eugenijom Suárez u selu poznata pod nadimkom China? Unaprijed hvala.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kolega blejky je postavio zanimljiv video (https://youtube.com/watch?v=iu0GzIGgt9w&t=433s) o mogućoj uporabi DAS-a na zadnjoj utrci od strane mečke… jel netko pogledao i imate li mišljenje o tom (zasad) potencijalnom incidentu ili mislite da je to neka fake priča?
EDIT: pozdrav posadi broda
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav ekipa, kakvo mišljenje imate o ovim “novinarima”, tipa Matt Gallagher itd itd?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molio bih Antu sad kad je uskoro gotovo, nakon 3 zajedničke sezone da kaže dal je očekivao da će George Russell u istom bolidu ipak biti uspješniji od Lewisa Hamiltona ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I još jedno pitanje… dal je moguće da je Sergio Perez zaradio toliko velik kredit jer se junački borio protiv Lewisa u Turskoj 2021 i u Abu Dhabiju 2021 kad je bilo ono “Checo Legend” kad je zadržao Lewisa i “ukrao” mu 10 i više sekundi što je bilo na kraju ključno kad je Latifi podario Maxu šansu i ulazak po nove gume u box… i sada jednostavno zato Red Bull ne želi otpustiti Pereza jer se pokazao kao pravi vojnik momčadi i ne mogu mu to tek tako zaboraviti… bez obzira na užasne rezultate zadnjih 30 i više utrka
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko ce izgubiti konstruktorski naslov McLaren ili Ferrari ( Piastri i/ili Sainz pila naopako)?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zahvaljujem se na odgovorima u podcastu :)
Bio je super podcast !
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlican podcast.
Jedino gdje sam se malo (negativno) iznenadio je da niste toliki ljubitelji automobila.
Ali opet razumijem ko zivi u gradu da mj treba nesto da mu završava poso i da se ne brine hoce li ga neko zakačit ili ogrebati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha. I ja volim F1 ali niti jedan drugi moto sport niti volim aute. Volim drzat auto urednim, cistim i ispravnim ali to je to 😊
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno pitanje za naknadni odgovor ako je moguć! Mislite li da je u nekim situacijama Sainz ispao bezobrazan prema timu kako se ponašao na stazi? Mislim , Leclerc je za neke njegove utrke odigrao momčadski ulogu više nego je zapravo trebao kao u Singapuru npr. Do ti titule ne migu ni jedan ni drugi pa bi trebao biti u interesu momčadski naslov. Nebi li trebali težiti da osvoje što bolja mjesta naspram McLarena umjesto da si rade ovakve stvari kao u Vegasu gdje je Sainz držao Maxa u DRSu da Leclerc ne moze naprijed. To su hvale vrijedni potezi kad on brani svoju poziciju kao u Singapuru a naspram kolege gdje je svaki bod bitan mislim da je to ipak nekakvo lice Sainza na koje nismo navikli! Naravno, ni Leclerc nije ispao uvijek neko oličje poštenja no ovdje je sada jasno sve kao dobar dan i ostaje borba za momčadski naslov!
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je stici Maksa dok imaš DRS od Maksa a Maks ga nema ..a drugo odvojiti se od Maksa kada više nemaš DRS a Maks ga ima.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo je kako je to mogao napraviti kasnije? Nije bez razloga popizdio Leclerc na Sainza. Nije ga tražio da ga pusti nego da ne radi to što je radio. Jer je na taj način onemaogućavao Leclerca da prođe ispred. Znaci bio mu je interes da Leclerc bude iza a ne bodovi ekipe. S obzirom da je 60 bodova iza jako zrelo postupanje u borbi za konstruktorski naslov. Leclerc je izjavio da vozi dalje isključivo za sebe i da ga je baš briga za Sainza jer je već par puta ispao ovako “fer”. Iskreno, pomalo mi lagano tip ide na živce. Ponasa se ko djete kojem je drugi klinac uzao igraču . I da napomenem nitko ga nije otjerao iz Ferrarija, na stolu je bila ponuda za 1 godinu. A ako ne želi voziti 2025 Ferrari onda neka uživa u Williamsu u borbi za titulu dogodine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, meni je apsurdniji odnos F1 fanova prema Sainzu i Leclercu.
Znači Sainz počne sezonu s 3-0 prema Leclercu. Odmah fanovi lude “potrgat će ga ove godine kad ne mora voziti za ugovor u Ferrariju”.
Onda uslijedi 12-2 za Leclerca (i to one 2 vezane utrke u Austriji i Silverstoneu gdje je u jednoj Leclerca udario Piastri, a u drugoj se desio onaj nesretni prelaz na intermediate), svi polako zaborave na to.
Zatim Sainz sredi Leclerca u dvije od zadnje tri utrke (u jednoj se skršio) i smanji na 7-13 i opet divlja F1 svijet da je Sainz bolji, da cijelo vrijeme pušta Leclerca i slično.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što je meni nevjerovatnou toj prići je sljedeće.
Ljudi non stop i komentiraju kao da je Sainz nekakva žrtva ovdje i govore pa Ferrari mu je dao otkaz i zašto bi on sad trebao slušati i raditi šta mu Ferrari govori?
1.
Mogu vam navesti 12 miliona razloga za to.
Sainz je plačeni vozač vozač kojeg Ferrari plaća 12 milona godišnje i trebao bi imati više poštovanja prema ekipi koja mu potpisuju te čekove i iznad svega on trebao bi biti “profesionalac” navodno.
2. Ta glupost da je dobio otkaz.
Sainz nije dobio otkaz nego Ferrari je odlučio ne produžiti postojeći ugovor razlika između te dvije stvari je ogromna.
Ferrari nije ništa napravio što se ne događa milionima ljudi širom svijeta svaki dan pa mi te priče o žrtvi Sainza čovjeka sa primanjima od preko 12 miliona su mi apsurdna da nam je svima biti takva žrtva.
Ferrari je ispao više nego korektan prema Sainzu i odlučio ispoštovati postojeće ugovor do kraja i samim time mu je dao godinu dana fore da nađe drugu ekipu , a moglo je biti puno gore po njega.
3.
I naj bitnije on je zaposlenik Ferrarija a ne obrnuto. On radi za Ferrari a ne Ferrari za Sainza.
A iznad svega on je pod UGOVOROM.
E sad za sve koji misle da to nije bitno a pod sve mislim na onaj dio koji je zaposlen.
Prelažem jedan jednostavni experiment.
Dođite na posao i kad vam gazda taj dan iznese plan šta i gdje i kako će te raditi taj dan recite gazdi ODJEBI i vidite šta če te postići sa tim.
Uzeći sve u obzir ferrari je bio i više nego velikodušan u svom ponašanju prema Carlosu a za primjer kako je moglo biti pogledajte šta se sve događa Hamiltonu u mecesesu.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Argumenti su pogrešni ..”obzirom da je 60 bodova iza” ..je nebitno za konstruktorski naslov – to je bitno za šampionat vozaca koji je završen.
Statisticki je podatak ko je drugi ..treci itd. što još nije odluceno i svako se bori za sebe.
Neko place na tim radio a neko vozi.
Carlos uživa u preostalim trkama ove sezone i nastoji napraviti što više za sebe a to znaci i za Ferrari.
Ante je izvrsno sinoc analizirao i Leclerca i Norisa ..potpuno se slažem sa njim.
@ blejki …otkrio si toplu vodu ..sve je tacno što si naveo pod 1,2 i 3., ali Carlos ima ugovor za naredne godine i ništa se nece promijeniti kako god on završio sezonu u Ferrariu – bitno ce biti ono što pruži u novoj ekipi.
@ Jordan Forever ..pokaži mi post u kojem neko tvrdi da je Carlos bolji vozac …i jedan i drugi imaju + i – .
Fanove Carlosa raspi*dite kada na pocetku sezone pocnete sa pricom vozac br. 1 i 2. To se može sa Perezom, Botasom, Žuom a ne sa Carlosom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlosu nije Ferrari odlučio ne produžiti ugovor nego je Carlos sam odlučio ne prihvatiti jednogodisnji ugovor. Znači on je odlučio zbog toga napustiti Ferrari.
Franatic baš zato i spominjem bodove jer je 60 bodova iza Leclerca i apsolutno je nebitan njihov unutarmomčadski dvobij i bitni su bodovi za ekipu odnosno potencijalni naslov prvaka u konstruktorima. A nije mu prvi puta , stoga Leclercov stav potpuno razumijem jer kad je od Carlosa traženo da on proba napraviti što je nor Leclerc njemu u singapuru Carlos bi jednostavno odradio po svom i nepokusao ništa kao nor kada je prvi puta pobijedio u VN britanije. Carlos je također tezak karakter ponekad. Poanta moje priče je da je njima u zadnje tri utrke nebitno tko je ispred koga nego je bitno uzeti što više bodova u odnosu na McLaren. Ja vjerujem da uz neki team work se moglo biti ispred Hamiltona koji je startao 10, a oni se međusobno stopaju po stazi. Glupo do bola
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dns lagano uz ciscenje kuce i pripreme sa orvo farbanje zidova sam poslusa podcast. Taman lijepo testira i novi bluetooth zvucnij.
Kasnije poslusa i Lap76 i jako su pohvalili ekipu sa Tribine. Svaka cast njima a i domacinima :pivo:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadovoljan sa zvucnicima? Sta je u pitanju?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jucer je svira 6 sati. Dns ce isto toliko. Cujem ga gdje god sam bio, dosta cisto, bas je poprilicno jasan. Extreme4, uzeo sasvim slucajno, na bodove vjernosti airlineu, isticali krajem godine pa ih potrosio u njihovom shopu, da ne propadnu.
1
0