Nakon VN Sao Paula 2022. i VN Austrije 2024. – George Russell je došao do nove pobjede, treće u karijeri. Ipak, glavna vijest nova je titula za Maxa Verstappena koji je sad ušao u vrlo ekskluzivno društvo Alaina Prosta i Sebastiana Vettela kao vozač koji ima četiri naslova svjetskog prvaka.
Unatoč zabrinutosti za Franca Colapinta nakon nesreće u kvalifikacijama s udarom od 50G, Argentinac se pridružio suparnicima na startu Velike nagrade Las Vegasa, iako je krenuo iz boksa.
George Russell imao je odličan start s pole positiona, zadržavši vodstvo na kratkom pravcu do prvog zavoja. Charles Leclerc imao je još bolji start, skočivši s četvrtog na drugo mjesto ispred Pierrea Gaslyja i Carlosa Sainza.
Novi četverostruki prvak Max Verstappen, ostao je ispred svog rivala za naslov, Landa Norrisa, dok je potencijalni Verstappenov momčadski kolega za 2025., Liam Lawson, bio pod budnim okom sudaca zajedno sa Guanyuem Zhouom zbog izlaska sa staze i stjecanja prednosti. Suci su odlučili da nije potrebna daljnja istraga.
Leclerc je nakon par krugova napao Russella za vodstvo, ali je umjesto prolaska u vodstvo dobio samo neuspjeli pokušaj i uništene gume. Verstappen je prestigao Gaslyja za četvrto mjesto, dok je Oscar Piastri, vozeći na osmom mjestu, zaradio kaznu od pet sekundi zbog nepravilnog startnog položaja.
Hamilton je izazvao Piastrija za poziciju i privremeno ga prestigao prije nego što je Australac vratio poziciju. Dok se njihova borba nastavila, Sainz je prestigao Leclerca za drugo mjesto, dok je Monegažanin pao iza Verstappena. Norris je prestigao Gaslyja za peto mjesto, a Hamilton je uspio prestići Piastrija prije nego što je obišao i Yukija Tsunodu.
Leclerc i Norris započeli su seriju prvih zaustavljanja u boksu, što je dovelo do kaotičnih nekoliko krugova. Aston Martin nije bio spreman za Lancea Strolla, kao ni Alpine za Estebana Ocona a Tsunoda je srušio ploču s oznakom ograničenja brzine. Užasan dan za Alpine nastavio se kad je Pierre Gasly morao odustati zbog problema s pogonskom jedinicom.
Vodeća šestorka ustalila se u formaciji s Russellom koji je vodio ispred Verstappena s 10 sekundi prednosti, Hamiltonom koji je lovio dva Ferrarija i Norrisom koji je danas bio standardno blijed. Njegov momčadski kolega Piastri započeo je drugi krug zaustavljanja, ušavši u 26. krugu. Albon ga je slijedio, ali je morao odustati zbog sumnje na problem s pogonskom jedinicom, pa je Williams uz Alpine danas vjerojatno ekipa s najmanje razloga za veselje.
Novu dramu priuštio nam je Ferrari koji je u svojoj klasičnoj maniri najprije dva kruga računao treba li Sainz ići dva puta u boks, zatim donio krivi izračun. Nakon toga je uslišao njegove molbe i potvrdio da treba ući na promjenu guma, samo da bi mu tik pred boksom vrištali na team-radio da ipak ostane na stazi jer ekipa nije bila spremna.
Do kraja nas je zabavio Lewis Hamilton koji je u Mercedesu letio stazom. Prešao je Verstappena i u jednom momentu drastično skidao zaostatak za timskim kolegom. Ipak, pokazalo se da je Russell dovoljno siguran da svoj bolid dovede do cilja na prvom mjestu, i to sedam sekundi ispred Hamiltona.
Dva Ferrarija napala su i pretekla Verstappena bez previše muke, a Norris je otišao po soft gume kako bi osvojio dodatan bod za najbrži krug.
Oscar Piastri bio je sedmi, a Hulkenberg, Tsunoda i Perez su zaključili krug osvajača bodova.
Position | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | George Russell | Mercedes | / |
2. | Lewis Hamilton | Mercedes | +7.313 |
3. | Carlos Sainz | Ferrari | +11.906 |
4. | Charles Leclerc | Ferrari | +14.283 |
5. | Max Verstappen | Red Bull | +16.582 |
6. | Lando Norris | McLaren | +43.385 |
7. | Oscar Piastri | McLaren | +51.365 |
8. | Nico Hulkenberg | Haas | +59.808 |
9. | Yuki Tsunoda | RB | +62.808 |
10. | Sergio Perez | Red Bull | +63.114 |
11. | Fernando Alonso | Aston Martin | +69.195 |
12. | Kevin Magnussen | Haas | +69.803 |
13. | Zhou Guanyu | Sauber | +74.085 |
14. | Franco Colapinto | Williams | +75.172 |
15. | Lance Stroll | Aston Martin | +84.102 |
16. | Liam Lawson | RB | +91.005 |
17. | Esteban Ocon | Alpine | +1 krug |
18. | Valtteri Bottas | Sauber | +1 krug |
DNF | Alexander Albon | Williams | |
DNF | Pierre Gasly | Alpine |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cestitke Maxu na cetvrtoj tituli za redom. Svaka cast!
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Max!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čestitke verstappenu na 4. naslovu… koji čudan početak utrke… Prvo Leclerc napada Russella za vodstvo, krug kasnije se bori da uopće ostane u utrci koliko vremena je gubio… gume, gume, gume….voziš formulu koja košta milijune, a stalno ovisiš i glupim gumama… pa daj napravite gume dostojne formule… Ferrari ponovo neodlučan, koštali Sainza potencijalno boljeg plasmana (iako bi ga Hamilton vrlo vjerojatno prestigao na stazi), a i Leclerca, jer je evidentno bio brži od njega, a oni traže zamjenu mjesta par krugova nakon kaj se vozio iza njega…
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako, u Ferariju precesto rade cudne stvari.
Sajnc je jako intiligentan vozac i jako dobro percpira poziciju i situaciju. Da su ga slusali drugo mesto je bilo prilicno sigurno.
I to nije prvi put, nekoliko puta Sajnc je bio u toj situaciji.
Lekler to nema, nikada nije imao, potpuno se oslanja na tim. A onda se ljuti na Sajnca kako je ovaj odradio preticanje Maksa…
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke maxu na tituli. A što se tiče sainza, uvijek sam ga branio, čak i u prvoj polovici sezone 2022. dok ga je leclerc rasturao kao max pereza, kada su ga i ovdje svi napadali. Međutim, ovo danas je bio teški pederluk što je napravio svojoj ekipi. Stizao je ogromnom brzinom maxa i pretekao ga bez problema i onda ga namjerno vukao za sobom u drs-u nekoliko krugova da ga leclerc ne može proći. Tek kad ga je i leclerc prošao, odjednom je ubrzao. Neznam je li to napravio jer ga je ekipa zafrknula s boksom ili zato što su mu ranije u utrci naredili da propusti leclerca (s pravom jer je u tom trenutku bio brži) ili je neki interni razlog, ali je svakako nedopustivo, pogotovo u trenucima dok se ekipa bori za konstruktorsku titulu i leclerc pretjecanjem može donit još 3 boda. Danas je prvi put da mi nije žao što ga mijenja hamilton.
8
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedopustivo je ono što su oni njemu učinili s boksom…
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bilo loše, ali ovo je bilo pederski od njega pogotovo jer se ekipa bori za titulu nakon 16!!! godina.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cija ekipa se bori za titulu? Sainzova? 😉
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Interni razlog je sto su ga sutnuli. Dobro se on i kontrolisao citavu sezonu.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj dobro se kontrolisao, pa to su profesionalci, a ne mala djeca.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ulozi su ogromni u ovom slučaju. Taj potez Ferrarija mu je praktično završio karijeru. Ferrari i profesionalnost ne treba stavljati u istu rečenicu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još bih ovo dodao. Trenutno na gridu ne postoji šef momčadi koji se sa svojim autoritetom može mjeriti sa npr. Ross Brawnom. Sainz ne bi smio ni pomisliti na neke igrice da je stari lisac tu. Tako da, Ferrari je taj koji nema kontrolu nad vozačima.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A još manju kontrolu nad vozačima će imati dogodine. Danas je lec pružio otpor hamu u (danas) inferiornom bolidu, šta li će tek bit kad budu imali iste makinje pod guzovima.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad imali iste bolide pod guzicom Ham ce bit jedno 100 tinjak bodova po sezoni iza Leclerca.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ŽBPV – živi bili pa vidjeli.
Ali moj komentar se nije odnosio na bodovni odnos lec-ham, već na ferrarijevu kontrolu nad vozačima kako ju @vlado nazove.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta cemo sa onim kad mu je receno da ne napada Leclerca nakon boxa da bi Leclerc pripremio gume, a ovaj se oglusi i zaobide, a Leclercova reakcija je “mozda da mu probate reci na spanjolskom.” 😂
A vezano za zamjenu.. Hamilton je sedmerostruki prvak i nema dileme tko je bolji vozac. Bilo bi ok i sa jednim i sa drugim, ali Hamilton je razina vise u svakom smislu. Bitnije od dileme tko i kako, je kakav ce bolid biti za 2025., a i motor od 2026.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mu nisu napravili s onim kasnim ostani na stazi to što jesu onda lec ne bi ni bio ispred njega na stazi. Mislim da je odradio legalan i legitiman potez s obzirom da ih je molio preko tr-a da ranije uđe u boks. A ukupni rezultat za fer u wcc ostaje nepromijenjen, tako da stvarno ne vidim ništa sporno.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nije nista strasno, ali je sporno to sto su si oduzimali vrijeme, ali se slazem da je vjerojatno P3 i P4 realan rezultat, tako da trenutno nije bilo nista, samo sto si ovu dramu i sabotiranje na stazi ekipa ne smije dopustati ako zeli napasti Mclaren u konstruktorskom prvenstvu. Ne smije si ni dopustati ono sa boxom Sainza, ali to je vec druga tema.
Ali vezano za oglusivanje, Lec je rekao ekipi tokom prvog stinta da ce pustiti Sainza naprijed kad su mu gume osle (iako bi ga Sainz obisao i bez toga, ali se Lec nije ni branio, kako mu ne bi oduzimao vrijeme), a u drugom stintu je Lec bio brzi ali se Sainz branio, iako mu je receno vise puta da se zamijene. Isto kao sto mu je receno da ne napada Leclerca dok on priprema gume nakon boxa, ali nista neocekivano od ovoga.
Leclercova reakcija na kraju utrke je kao da mu je vise dosta svega oko politike s njim i ne izgleda vise ni iznenaden na takve poteze, pa je na kraju i rekao “it’s not even about being nice, it’s just being respectful. I know I need to shut up but at one point it’s always the same.”
Ferrari kao Ferrari se jos mora popraviti ekipno, jer ovakve situacije u borbi za titulu ili sljedece godine ne bi prolazile i kostale bi ih titule u drugacijem kontekstu. Jasno je da je Sainz zbog ovakvih poteza i svoje politike i ekipe u pozadini i zavrsio bez top sjedala, iako su bila otvorena, tako da si na kraju krajeva sam steti karijeri, ali nije ni bilo iznenadujuce i nema se potrebe buniti i uzrujavati na njegove poteze jer je kraj sezone i razumljivo je da se zeli boriti u top bolidu, a vise nece imati prilike. Ali iz pogleda ekipe je zaista zabrinjavajuce, ako se zaista zeli osvojiti konstruktorska titula.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Jasno je da je Sainz zbog ovakvih poteza i svoje politike i ekipe u pozadini i zavrsio bez top sjedala, iako su bila otvorena” – ovo je odličan komentar. A i ne zaboravimo ono čuvanje leđa u Singapuru prošle godine ili “ne napadaj ga” u Mexicu ove godine. Jbg, to je razlika između Max-a i Lec-a.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Silverstone 2022. je meni osobno bio trenutak kada se prokazao sa svojim „guys don’t do that to me” trenutkom kada mu je Ferrari naštimao pobjedu davajući tada vodećem Leclercu nekonvencionalnu odnosno slabiju strategiju uslijed SC-a.
Naravno da se svatko ima pravo boriti za sebe i ako želiš biti ikada prvak u F1, nema mjesta za biti nice guy (to je valjda jedino Buttonu uspjelo), ali kod Sainza ima to nešto što mi nikada nije leglo.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne sjecam se i da je Leclerc uvijek bio “nice guy” prema Vettelu, ali mislim da je to generalno vise razlika izmedu drzanja timskog dogovora ili ne… pogotovo kad osobni rezultat nije bitan, nego timski. Na to gledam kao i na vracanje pozicija na kraju utrke, kao i kad je nekad Lewis vracao Bottasu pozicije, jer mu nije trebalo to sto ga je Bottas ranije pustio. Drugacije je ponasanje kad se osobno boris za titulu, ili kad nije toliko bitno
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je jasno bila pogreska Ferrarija na stetu Leclerca koju su htjeli ispraviti jos jednom pogreskom davajuci Carlosu onu naredbu. Ono bi poslusa jedino Bottas.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fiorano99: Stoji sve sto si napisao, a ako odeš malo dalje u prošlost, mislim da je to 2019. bila kad je on Vettela zakinuo u Monzi u Q3 u kvalma pa su mu odmah iducu utrku em to vratili em mu javno u eter preko TR porucili da mu je to zbog Monze. Tako da on je djelomično i pojeo ono što je sam skuhao i naučio lekciju na teži način.
Dok gospodinu iza kojeg stoje Santander i Carlos Sr. ne da nikad nije pala dlaka s glave, nego je Leclerc još i redovito znao dobiti po nosu jer se bunio javno protiv strategije/nedržanja dogovora/timakog kolege/itd..
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo usporedit odnos cetverostruki svjetski prvak / golobradi Leclerc i prvoj sezoni u Ferrariju i Lec/Sainz i donijet zakljucak…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo sad je jasno zasto je Leclerc i ljut. Hoce uhvatiti Norrisa za P2 a smatra da Carlos nije iskazao postovanje sa ovakvim potezima, jer su prije utrke dogovorili drugacije.
LEC: “Nisam sretan zbog Carlosa, ali neću ulaziti u detalje. Zašto? Jer o tim stvarima razgovaramo prije utrke, a ja sam uvijek jedini koji poštuje te dogovore. Od sada ću misliti samo na sebe. Šteta što nisam mogao uhvatiti više bodova Norrisu”
A misljenja sam da je upravo ovakva reakcija, koliko god opravdana, rezultat krivog upravljanja i da to moze kostati ekipu WCC titule. Ako ne danas, onda u buducnosti…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fiorano99 kažeš Lec je ljut jer hoce uhvatiti Norisa za P2 – nevjerovatno – a Sainz juri Piastria i ima manje samo 9 bodova.
Lecu nedostaje 2 x više i još nekoliko bodova. 😛
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@2CV6 pa sam je to sve rekao, nisam izmislio citat.
Ne gledam na ovo navijacki kroz vozace u ovom dijelu sezone, osim sto potezi doticnog zbog nepridrzavanja ranijih dogovora mogu utjecati negativno na konstruktorsku titulu, a davanje DRS-a konkurentu druge ekipe, kako tvoj momcadski kolega ne bi dosao naprijed je potez da mu skinu s place i da ga se javno osudi, pogotovo sto doticni ovo sve radi nakon toliko godina neuspjeha, a sada postoji realna sansa da se dode do titule.
Na kraju je sam skuhao svoju pricu i karijeru i dobio ono sto je zasluzio, tako da ne treba ni kritizirati ni napadati njegove odluke, nego samo istrpiti preostale 2 utrke s njim (i nadati se da ce Ferrari unatoc internom sabotiranju doci do titule)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud .. znači ako sam dobro razumija dok mu je ferrari štima (!?) pobjedu u silverstonu carlos je TR reka „guys don’t do that to me” ili prevedeno “dečki nemojte mi to raditi” … šta da mu ne rade ? da mu ne štimaju pobjedu ? ako je to bilo baš tako ( mada mislim da je to reka u jednoj drugoj trci kad su od njega okolo kole tražili da popusi leclercu ) onda je carlos postupija jako korektno … nije želija ustupak da bi pobjedija zar ne ?
od debija u F 1u TR carlos je pokaza da je timski igrač i nijedan kolega sa njim nije ima problema , baš suprotno .
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone, ni ovaj put nisi iznevjerio. I tako sve još od doba komentiranja na mladenjergovic.com.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fiorano99 … ” kad je nekad Lewis vracao Bottasu pozicije, jer mu nije trebalo to sto ga je Bottas ranije pustio.” ajde , neću se smijat na ovakve “konstrukcije” u svrhu “dokaza” kako je carlos nekorektan jer … pada mi na pamet rusija 2018. kad su bottasu naredili da pusti lewisa . dobar vojnik je posluša no očekiva je vraćanje pozicije od lewisa . na to mu je TR toto “javija” da su i on i tim imali tešku trku pa će sve riješit razgovorom posli trke . jbte , na nekim sprovodima je bilo veselije nego na podiju posli trke . btw , kad i koliko je to puta lewis vraća kad mu nije trebalo i time se revanšira bottasu na ranija puštanja ? čak je i na ovo puštanje , a na pitanje novinara u nekom budućem vremenu izjavija da se ne misli “revanširat” valtteriu za tu “uslugu” .
pišeš kako je leclerc ljut jer hvata norrisa za konačni P 2 i ta opservacija za sada “zaslužuje” 3 plusa , a post 2CV6 kako i carlos hvata piastria nije baš tako “uspješan” ka tvoj o leclercovom hvatanju iako leclerc u preostale 2 trke treba nadoknadit 22 , a carlos 10 bodova da bi oba plasmanski prestigli vozače McL . ovako nešto može koštat tim konstruktorske ? stvarno ? možda u budućnosti ali ovu sezonu mislim da ne jer carlosom na P 3 i leclercom na P 4 ferrari je “zaradija” 27 bodova , a isto toliko bi imali i da je leclerc zavrpija na P 3 , carlos na P 4 zar ne ? ;) zašto se “sakrivate” iza nekakve kvazi korektnosti i opet pljujete po carlosu umisto da glasno napišete da ste “ljuti” fanovi leclerca i da bi vam bilo puno draže da je leclerc umisto carlosa završija na podiju iako bi bodovni učinak bija isti . carlos je izjavija da će u sezoni pomagat leclercu no pošto je jučer sa P 5 max osigura titulu carlosova obaveza da pomaže leclercu je “prestala”i vozija je za sebe i potencijalno P 4 , a leclerc neka se sam bori za eventualno P 2 sa norrisom .
mene ra razliku od nekih ne zavarava dječačka faca leclerca još od dolaska u ferrari , naročito od 2. sezone do odlaska seba .
srića šta je prljavi carlos dobija nogu jer od isuće sezone charlesu će bit puno mirniji , korektniji odnos sa lewisom koji je poznat po tome zar ne ?
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud … ali si zato ti iznevjerija . umisto da mi objasniš eventualnu zabludu vezanu uz citat koji si priložija ti nastojiš “zamutit vodu” spominjanjem nekakvog mladenjergovic.com. … manji je blam nego pokušat objasnit ono šta si citira , a i ima onih koji nisu shvatili ni tvoj prethodni post inače bi primjetili isto šta i ja :) i … budi koncentriran kad se “dopisujemo” jer eto sam sebi znaš “iskopat rupu” .
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ga “napao”, prošao je pored njega kao da je parkiran.
Smiješno, šta je trebao, usporiti da bi Leclerc ugrijao gume.
Hajde, bar je naučio da treba pravilno zagrijati gume.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo su mu možda i zadnje prilike u karijeri da okusi podiji. kao vozač na odlasku potpuno razumljivo. puno manje razumljivo je ponašanje momčadi koja uglavnom pušta da si vozači jedu gume….
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda mu čini uslugu da opet ne spali gume.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Scuderia … skoro da bi me zanimalo koliko dugo pratiš F 1 jer ako dugo pratiš onda ili si ogromni fan leclerca pa stoga ne podnosiš carlosa ili ti neke stvari uz oproštenje nisu jasne . carlops je “ogromnom” brzinom preteka maxa ali je isti tako takvom brzinom i leclerc preteka maxa jer sau oba to uradila uz pomoć DRS – a ;) naravno , nakon preticanja znamo da onaj + brzine uzrokovan DRS – om više ne postoji i onda je max ima mogučnost koristit DRS i tako se “držat” uz carlosa na štetu leclerca . tek posli 4 ili 5 krugova carlos je odmaka maxu na otprilike 1,3 s , a do tada je nekoliko krugova bila između 0,8 do 1,1 s . niti je max nekakva šuša niti je ferrari bija munja u odnosu na jučerašnji RB . i ovo mi nije baš jasno “… leclerc pretjecanjem može donit još 3 boda .” ispada da je leclerc zbog carlosa završija na P 5 jer krivicom kolege nije uspija preteći maxa . možda je moj TV ima krivu sliku ali ja sam vidija da je leclerc preteka maxa završivši na P 4 pa je možda samo tu problem tj to šta vam nij eispunjena želja da charles umisto carlosa završi na podiju inače bodovno bi bilo sve isto u borbi za konstruktorsku . ako je leclerc bija tako brz u odnosu na kolegu kako to da je 9 krugova vozija za njim i nije ga pretekao ? da carlosu nije max ka ex kolega “dava” DRS da se odupre leclercu , a carlos mu se posli revanšira ? mogla bi i ova moja nebuloza proč da ocrni carlosa čime bi se pridružija ekipi koja ga “voli” i piše uglavnom pi*darije..
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon, tebi sam frajeru rekao još prije par godina da mi se više nikada ne obraćaš dok mi se ne ispričaš, nakon što si me ovdje nazvao lažljivcem iako sam iznio točne činjenice u jednoj raspravi. Na tvoje bedastoće ionako nema smisla odgovarat kad svaki put sve krivo povežeš
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke Maxu na četvrtoj Tituli – pametno je odvozio do kraja !
& čestitke Luisu – danas je bio najbolji iako nije pobijedio!
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobra utrka! Ovo što se poslije utrke događa je još bolje, Monty Python :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cestitke Maxu na cetvrtom naslovu.
Cestitke Russelu na pobjedi i savrsenom vikendu.
Hamilton svojim greskama oduzeo sebi priliku za pobjedu u bolidu koji je ovaj vikend bio za koplje ispred ostalih. Jest da su se ovi na F1TV uspalili kad su vidjeli da skida po sekundu, kao da je Russel bio u Williamsu a ne u istom bolidu.
Mclareni nigdje. Zanimljivo mi je da Lando u borbi sa Hamiltonom nikad ne pruza otpor.
Onaj Sainzov potez na drugom pitstopu bi trebao bit kazna prelaska bijele linije i to kazem kao navijac Ferrarija. Zanimljivo da nije bilo ni noted.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjecam se jos jednog skorog, “čuvenijeg” prelaska preko crte, a bila je borba za pobjedu tj borba za prvenstvo… napravio ga je tadasnji champion, današnji drugoplasirani u Njemačkoj, ako se ne varam! Pride je pobijedio tu trku! Tako da… :)
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U toj famoznoj Njemačkoj Hamilton ne samo da je prešao preko bijele linije, Hamilton je išao preko trave da uđe u boks i nikom ništa.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako misliš na Sainzov ulazak u box, većina vozača je uradila isto.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična utrka. Svaka čast Maxu na tituli!
Mercedesi super. Russell bez problema, Ham odličan šteta da je jučer kiksao imali bi borbu za pobjedu.
Ferrari opet gluposti izvodi sa taktikom, nije mi jasno kako Sainz nije dobio kaznu za ono na ulasku u box. Da ne govorim da im dva kruga govori da ga pozovu u box, a oni ne slušaju.
McL loše dosta.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da nije bilo niti “noted”.
Možda je razlika u tome što nije sa staze odlučio naglo u boks pa tada prošao preko bijele linije.
Možda je ovo samo u domeni “track limits”.
Neka me bolji poznavaoci pravila te bijele linije na ulasku u boks isprave ako griješim.
Vučem analogiju sa izlaskom iz boksa: onaj koji izlazi ne smije preko bijele linije, ali oni koji se utrkuju na stazi smiju preticanje odradit i preko bijele linije?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jučer je netko komentira da je Ferrari potpisao krivog vozača (starca).
Upravo se taj starac posrao po njemu 🤣!
8
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio si cmizdrenje prošlu, već je poznata činjenica da je Lulu dobar u nadmoćnom bolidu, biti će zanimljivo iduće godine.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako misliš na mene samo info da još stojim iza toga. U ferkanu su brutalno pogriješili sa ovim potezom.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo mogu reći da če se crveni veseliti sljedeće godine !
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eventualno radi CL….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živi bili pa vidjeli 👋
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Max, bravo Mercedes, Ferrari današnjim lošim odlukama podsjeća na McLaren.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mnogi će popljuvati Carlosa,ali čovjek zna razmišljati tijekom utrke i on je sebi svoje postolje zaštito.. a to što ga se Ferrari svakako riješio, to nije više njegov problem.. on vozi za sebe i zna da u Williamsu neće više imati prilike stat na postolje tako da,ovo danas je bilo legitimno…
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad se ne zna ko ce sledece godine biti u kojoj formi. Uopste nije sigurno da ce odnos biti isti kao trenutni.
Sto se tice Williamsa ni sada se ne zna sta taj auto zaista moze. Albon koji nikada nije bio niti vrhunski a kamoli top vozac je lako pobedjivao dva dokazano uzasna suvozaca. Dodje novajlija i Albon odjednom nije tako dobar kako se cinilo.
Lekler je od dolaska u Ferari bio sveta krava i njegovi navijaci nikako ne mogu da oproste Sajncu sto je iniligentniji vozac. Nije sve u tome da si brz u jednom krugu…
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta da Charles kad je onako superiorno startao nije pretekao Russella ili bar držao poziciju ispred Sainza. Ovako je ostao bez postolja. Ferrari je svakako divno prošao, dobili 27 boda, a McLaren 15. Još 2 utrke i sprint.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo realno, kak ono nije kazna za Sainza?
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo, navijaš za Ferrari, ali ti je krivo što Sainz nije dobio kaznu.
2
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesu pravila ista za sve? Smije li se to? Nebitno za kog navijam.
Da je bio u toj situaciji Noris ili Max raspisali bi se na široko.
Jel ti mislis da to nije za kaznu, očito da misliš kad tako pametno komentiras
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo kako nije kazna. Nije ušao u pit lane, ostao je na stazi. Da je ušao u pitlane, a da je prije toga pregazio crte koje odvajaju ulaz od ostatka staze onda bi dobio kaznu.
Mislim da smo nedavno imali da su vozači u zadnjem zavoju rutinski sjekli crtu na ulazu u pitlane i ostajali na stazi.
Evo, Austrija – https://www.youtube.com/watch?v=Dogj-U9_XoI
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam zadovljan tim objašnjenjem, niti primjerom.
zašto je onda lewis dobio (blagu) kaznu u hockenheimu 2018.?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jer je presjekao crte i nakon toga ušao u boks. Ključno je da je ušao u boks nakon sječenja crta, a ne produžio u krug.
Ako govorimo o istoj stvari, kad se razbio pa odlučio ući u boks…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne, nego o ovome:
https://www.youtube.com/watch?v=QyVaKJpoI8o
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa tu je preko trave išao i to je vjerojatno bio unsafe povratak na stazu. Idem probat pronać zapisnik
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Današnji tekst:
Tekst važeći 2018:
U zapisniku piše da je pregazio linije, dakle isto ovo kao Sainz, jedino ako je gore u tekstu neka ključna razlika. Ali ostaje i ono da su doslovno svi svaki krug u Austriji to radili.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@nije popisana kazna, ali je zabranjeno.
Pa ti daj reprimand, 5 sekundi, štogod od slučaja do slučaja…ali nemoj me jebat s track limitsima.
Kako su grozni, strašno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtube.com/shorts/mKRTDD4n_Ac?si=-66OIuamAgk2YWSS
Ima toga još…
Najveći problem današnjeg slučaja je ferrarijev šlamperaj.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam vidio iz vaših tekstova nije predviđena kazna za prelazak, odnosno zabrana ovisi o konfiguraciji staze. U ovom slučaju prije utrke direktor nije za to predvidio kaznu, pa kazne i nema. Znači sve legalno, treba bit spreman na sve, u ovom slučaju pohvala za ekipu. E sad s obzirom da se često pljuje po direktoru utrke, ajmo udri po njemu jer to čovjek nije predvidio ajmoooo…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo wapi ‘pojašnjenja’:
Sky Sports F1 reporter Ted Kravitz has revealed that he spoke to Ferrari team principal Frederic Vasseur about the incident and the reasoning he was given by the FIA for the decision not to have resulted in a penalty.
He explained: “Sainz didn’t get a penalty for crossing the line on the way into the pit lane because, but Vasseur explained it that the race director treated it as a track limits infraction, not contravening any rule or any race direction notes.
“Carlos Sainz would have said, ‘Thank you very much’, because it meant he was on the podium and not Charles Leclerc.”
Additionally, an automatic time penalty for crossing the white line of the pit entry line isn’t mandated in F1 rules. It can be added as a race director’s instruction before each race, though it wasn’t included in the notes before the Las Vegas Grand Prix weekend.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala! Cirkus od suđenja i pravila se nastavlja. Možda ovaj bude konzistentniji.
Da, to i nije u pravilima F1, nego općim pravilima za sve utrke na kružnim stazama. u istom dokumentu gdje se na primjer propisuje preticanje….
Appendix L Rules of International Sporting Conduct
I zato onda nije propisana kazna jer u raznim utrkama razne kazne imaju smisla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ver vs Lec saudi arabija isto u žaru borbe gaze preko bijele linije ulaska u boks.
Alo vs Ham u kanadi. Kanada je poput Austrije koju @wapi navodi, tamo trkaća putanja skoro pa prelazi preko linije ulaska u boks i svaki duel pred zadnju šikanu uzrokuje prelazak preko te linije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije li Alonso dobio kaznu za slicnu ili istu stvar u Singapuru 2023? Sjecam se da je probao uci u box, pa nije uspio kako treba jer je presao liniju, ili tako nesto?
Nisam nasao video, ali sam nasao ovo gdje ima slika toga s kaznom https://www.instagram.com/p/CxSyTLRKbI3/
A sjecam se i da je Lewis presao liniju u Austriji ove godine, pa je dobio kaznu. Evo video: https://www.formula1.com/en/video/2024-austrian-grand-prix-hamilton-hit-with-time-penalty-for-crossing-pit-lane-entry-line.1803312026446818972
Ako se netko sjeca i ako je zaista ista situacija a drugi ishod, ponovno brilijira nekonzistentnost sudenja FIA-e. Iako ovaj puta srecom nije kostalo Ferrarija nista.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo videa za alonsa:
https://youtu.be/8TmrPvoHSGQ?t=124
hamsta je isto kao alo ušao u boks, uz blago gaženje linije. i yuki je imao sličan prekršaj isto jedne godine u austriji.
-ali ovo sa sainzom je situacija kad vozač odluči u zadnji čas ne ući u boks, što me podsjeća jedino na hamstu 2018. u njemčakoj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da ali ima stotine primjera gaženja crte bez namjere ulaska u box unutar utrke na raznim stazama, recimo Austrija gdje kazni nije bilo valjda zato jer je to optimalna putanja prolaska kroz zavoj…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko ne opravdavam ja sainzov potez, samo san tako malo razmišlja o stazama na kojima se očito i bez posljedica gazi bijela linija.
Kako je negdje u dijelu rasprave već netko “objasnio” da se kažnjava na ulasku jedino ako je u uputama race direktora pred utrku istaknuto da je to prekršaj, onda ni ne možemo gledati generalno na gaženje linije kao prekršaj.
Sainz i nije kažnjen jučer jer u naputcima race direktora za utrku to nije zabranjeno, valjda.
Što je apsurdnije možda bi Sainzu bilo bolje da je ušao u boks i sačekao mehaničare.
@fiorano razlika je što su oni nakon gaženja linije ušli u boks, Sainz se nakon prelaska linije vratio na stazu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
slažem se.
ali ovdje u las vegasu je pit lane jasno odvojen od staze. u točki gdje je sainz odustao od boksa ne bi trebalo bit povratka.
https://youtu.be/sNd1-1GjMDY?t=241
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko zbog mjesta povratka na stazu mislim da je fred u jednoj od izjava nakon utrke i potvrdio da se tretiralo kao track limits.
Jbg, šupalj pravilnik
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@lance
sve što spominješ sam ja već objavio. ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A eto očito ako u RD notes ne napišeš da će se kažnjavati onda se valjda neće kažnjavati…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko malo trollam…
Zezam se, nisam obraća pažnju na autore komentara u ostatku rasprave.
Al evo nek bude sve na jednom (dva) mjesta :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ekipa ima gore (ili dolje) moj komentar. direktor nije naveo da će se kažnjavat i zato nije kažnjeno. sam se broji kao izlazak sa staze u kojem je on izgubio vrijeme (nije stekao prednost).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije navedeno niti u RD notes za utrku Njemačku 2018, pa je svejedno bilo istraživano i kažnjeno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-sve u svemu utrka zanimljiva i bez krševa.
-čestitke mercovima na odličnom vožnjama i duplom podiju.
-čestitke naravno maxu na četvrtom naslovu.
-hulk također dobro odvozio, šteta mi što yuki nije ispred njega.
-usprkos pojašnjenju s racefansa koje sam linko na forumu, i dalje mi nije jasno kako/zašto carlos nije barem bio pod istragom za onaj neuspješan boks.
-i u alpineu zaspali svezi oconovg boksa, a onaj tr s gaslyem taman prije odustajanja…uf…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dragi navijaci Leclerca (ali ne i Ferraria), opet vas je frustrirao Carlos jer je završio ispred.
Jedno je biti brz a drugo imati vozacku inteligenciju i biti jedva malo sporiji.
Leclerc je sa hladnim gumama na startu previše pritiskao …uništio gume i pao u poretku “kao sa kruške” – glupo.
Isto glupo kao što je mislim u Bakuu 28 krugova bio u repu Piastria bez izgleda da ga prođe i totalno si uništio gume jedva je savladavao krivine.
Spasio ga je kontakt između Carlosa i Pereza jer bi ga obadvojica prošli.
Današnje zaj…nje Ferraria je zaslužilo goru Sainzovu reakciju jer im je pošteno odvozio ovu sezonu.
On je samo mudro držao neko vrijeme Maksa u DRS-u i time smanjio broj krugova za nepotrebnu borbu sa Leclercom.
A cak i kad je Maks ostao bez DRS-a Leclerc ga je jedva prestigao.
Toliko o kritikama Leclerovih navijaca prema Carlosu.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako je toliki broj kritika prema Carlosu, onda su valjda neke i opravdane…
Vrlo dobar vozac, ali kao sto je @Scuderia spomenuo gore, nedopustivo i nekorektno prema ekipi, nakon sto se ekipa bori za konstruktorsko prvenstvo nakon 16 godina, a ovaj razmislja samo o sebi. Ako je ista kroz takve poteze dokazao, dokazao je da je Ferrari pogrijesio s njim u startu i da nije trebao biti ni angaziran
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su mu na početku godine saopštili da mu nece produžiti ugovor mogao je ovu godinu laganini ali ne, bori se kao lav, i samo zahvaljujuci tome je Ferrari uopce u prilici i da pomisli na konstruktorski naslov.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mogao je i biti otjeran i stavljen Bearman ili netko drugi na sezonu dok se ceka Hamilton. Nije mu produzen ugovor ali mu ugovor traje. Kakve su to price da on sad ima pravo raditi sto god hoce i razmisljati samo o sebi, jer ekipa vise ne zeli nastaviti s njim. Pod visemilijunskim je ugovorom i profesionalni je vozac, a ne dijete koje se “zasluzuje” duriti i ljutiti na Ferrari
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo sad ozbiljno, da, mogao je svašta na početku sezone, samo da te pitam misliš li da se bori “kao lav” prvenstveno radi Ferrarija? Bori se prvenstveno za sebe, jer kakvu bi sliku poslao potencijalnim poslodavcima o sebi da je rekao, niste mi produžili ugovor sad ću ja cijelu sezonu tankirati. Nadam se da vidite toliko u širinu.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni isto nije jasno zašto se tako olako promatra na preticanje Maxa. Pa sigurno je i on želio završiti na P3, nije baš da se samo pomaka Sainzu da ovaj prođe.
Ali ajmo neke činjenice zanemarit i udarit iz svih oružja po CS.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da, bolje “čita” utrku iz bolida, nego likovi koji imaju ispred sebe svu telemetriju i hrpu monitora.
On ih mora pitati koja je strategija, pa kada je vidio da je pogrešna traži box ali ništa.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je Formula 1 sport u kojem je ipak bitnija brzina Leclerc ce iduce sezone voziti za Ferrari, a Carlos ce svoju inteligenciju moci prezentirati u Williamsu :)
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit ce vozac br. 2
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja mislim da će ga Albon dobiti. ;)
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Mrgud e ova ti je dobra :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je Ferrarijev projekt, nije realno da će se njega samo tako odreći.
Samo da ga ta odanost Ferrariju ne ostavi na 0 WDC.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, frustrirajuće je. Ali ipak je 60 bodova (otprilike je toliko i Max ispred Norrisa, dakle uvjerljivo), tako da je sve ok i čisto.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da postavim i ovdje
Osvojeni bodovi nakon ljetne stanke
Leclerc 142
Norris 141
Verstappen 126
Piastri 101
Russell 101
Sainz 97
Hamilton 58
Perez 21
Dakle, čovjek je osvojio najviše bodova od ljetne stanke pa naovamo (8 trka), u, “uprosječeno”, realno drugom najbržem bolidu (složićemo se da je Mcl, “uprosječeno” bio najbrži bolid).
Naravno, smatram i da je Max (iako je osvojio 15 bodova manje od Leclerca i 14 od Norrisa) odradio najbolji posao, jer je RB bio 2./3./4. (od vikenda do vikenda) bolid po brzini.
Naravno ne treba ovo uzeti zdravo za gotovo.
Ipak su ovo osvojeni bodovi nakon što je Max imao 277, Norris 199, Leclerc 177, itd…., a ne nakon što su svi startali od 0.
Kakvo bi bilo bodovno stanje da su u ovakvoj formi bolida svi startali od 0, drugi je par opanaka.
Nije mi jasna prepirka na relaciji Leclerc – Sainz.
Meni je vrlo jasno ko je bolji vozač od njih dvojice (Leclerc, naravno), ali mi je i žao (po n-ti put to napominjem) što su ga škartirali, jer je TRENUTNI Sainz za mene bolji od TRENUTNOG Hamiltona. Na Siru je da me demantuje, vidjećemo.
Zanimljivo je kako se Leclerchejteri pojave samo kad Carlos završi ispred (pa makar to bilo i za 2,3s), dok ih recimo nema nigdje kad Carlos izlijeće i razbija se po kiši, a Charles bude jedini vozač kojeg je Max napao, ali ga NIJE uspio preteći direktno na stazi (dakle, prošla trka).
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovoljno je reći sljedeće: Sainz je u zadnja 4 GP vikenda imao sjajan ulov, imao je pobjedu i još 2 postolja, pa ipak je osvojio manje bodova nego Leclerc!
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počeli su Leclerc fanovi …
Te nije ga pustio da ugrije gume ..nije ga primio za ruku da pređe preko ulice, itd.
Ekipa traži da ga Carlos pusti ..što ga Leclerc nije pretekao kao što je Carlos njega 2 X.
Javlja ekipi da ce pustiti Carlosa naprijed kad je evidentno poceo gubiti 2 sec po krugu
Smiješno !
Baš spadate jedni drugima ..i Leclerc vama i vi njemu.
Carlos je jedan od najkorektnijih vozaca današnje F1.
On je trenutno 5-ti vozac na gridu …ispred su Maks, Hamilton, Alonso i Leclerc, s tim da je najveci razmak upravo izmedju Alonsa i Leclerca.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da, “Jedan od najkorektnijih vozaca danasnje F1” ima na telemetriji dokazano pustanje gasa vise puta, dok je u borbi za naslov svoje ekipe drzao i pomagao suparnickog konkurenta iza sebe u DRS-u i tako otezavao momcadskom kolegi da uzme dodatne bodove za ekipu (u borbi za naslov, sto je vrlo bitno ponoviti), samo da moze reci da je uspio zavrsiti ispred svog kolege, umjesto da je barem pokusao sustici bolid ispred sebe.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poceli su Sainz fanovi: Sainz je bolji, ima 60 bodova manje jer uvijek pusta Leclerca ispred i tako.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc ce iduce sezone imati veiliki problem s Hamiltonom.
– ako ga pobijedi: pobijedio je starca.
– ako izgubi: izgubio je od starca.
Tako da će dežurni kritičari sigurno imati materijala.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledam post race video i kada govore o ovoj sezoni u brojkama zvuci ludo. Ako sam dobro zapamtio prva sezona gdje 4 momcadi imaju 4 pobjede. I dosta razlicitih pobjednika.
A meni opet neki ukupni dojam da nije toliko bila napeta i luda koliko brojke govore. A toliko je utrka da mi je pocetak sezone daleko ko prosla sezona. Ukoliko ce na startu 2025 biti ovakav neki poredak kakav je bio na zadnjih 10 utrka imat cemo opasno dobru sezonu.
Sainz danas ne znam…steta da tako blizu kraja pocnu imati losi odnos i neke napetosti. A bili su dosta profesionalni za momcad i vozaca koji su objavili kraj suradnje prije pocetka sezone. Mislim da bi toliko dobra prica da osvoje konstruktorski naslov na rastanku jer su u ovih par godina bili dobra kombinacija ekipa i vozaci. Al ocito ne moze tako ni u slucaju Hamiltona i Merca, a i Sainza i Ferrarija. Sainz je vrlo pametan vozac i mozda se smatra i prepametnim za svoje dobro jer kad tad se sve obija od glavu (podsjeca me na njegovog sunarodnjaka, necu reci koji, ali inicijali su mu F.A.)
Leclerc mora prestat kukat. Nije da ga napadam pod time jer na neki nacin on posteno odvozi sta treba i vidi neku nepravdu i kuka. U normalnom svijetu bi rekli covjek posten pa ga je neko zeznuo. A u F1 mu mogu rec samo da prekine kukat i on pocne bit prgav i preuzimat neke odluke u svoje ruku pa makar bile bahate (kao sto to nekad radi Max). I ako si jako dobar to ti se sve nekako oprosti i zaboravi. A one koji su bili posteni i kukali povijest f1 brzo zaboravi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ne samo to, već i prva sezona u kojoj 4 momčadi imaju 1-2 pobjede
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
7 razlicitih pobjednika, svi imaju bar po 2 pobjede! Trojica imaju bar 3 pobjede (Max, Norris, Leclerc).
Ne znam da li se sjecate 2012. kad je bilo 7 razlicitih pobjednika u prvih 7 utrka?? Jos poslije pri kraju sezone kao 8. se pridruzio Raikkonen. Tada je cak 6 razlicitih momcadi osjetilo slast pobjede (Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus, Williams). Doduse, Mercedes, Lotus i Williams su imali samo po jednu pobjedu na kraju.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jadan Sainz, kriv što si je Leclerc glupo spalio gume, kriv što ga momčad ne zove na vrijeme u box, a ovaj im to nekoliko krugova govori (što im je možda izbilo drugo mjesto na kraju i nekoliko dodatnih bodova), kriv što je evidentno brži kod Leclercovog izlaska iz boxa pa ga prestiže…Leclerc plače da se Sainz ne drži dogovora, pa što je dogovor, da te pušta naprijed svaki put kad spališ gume? Ne bi te ni ja puštao, a bome neće ni Hamilton iduće godine. E moj Sainz, sve si upropastio danas
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spalio gume? Pa kako su svi onda i oni koji nisu silili uspili spaliti gume i išli u box u isto vrijeme kad i on (Noris) i Max odmah poslje njega.
Medium gume kod nikoga osim možda kod Mercedesa (malo duže) nisu radile na ovim temperaturama i najbolji primjer ti je Perez koji je na sredini utrke sa dosta položene gume i lakšim bolidom je te iste nove MED gume skinuo nakon samo 10 krugova i vratio se na HARD.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu navijacke preference, frajer je propo sa paceom toliko da sam mislio da ima problem sa motorom. Doslovno unistene gume, kod ostalih koje si naveo nisam primjetio takvo propadanje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nakon što ga je Max prošao razlika između njeha i Landa i vozača iza se nije mjenjala ništa se lando nije približavao Lec-u i ušao je u box zajedno sa njim a max krug poslje.
Svima su gume bile u kur…u osim Mercedesima.
Nitko osim mercedesa nije uspio izvući ništa iz tih Med guma.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Russell, bravo Lewis, bravo Mercedes, bravo Max na x4🏆, bravo Ferrari, možda i osvoje momčadski naslov uprkos omraženom Carlosu, s obzirom da uglavnom ne znaju bi li piškili ili k…. pitanje je da li bi se navijači Ferrarija veselili tome?
Fina uvertira za iduću godinu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo M4X !!!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russel savršeno cijeli vikend. Pokidao dečko, kapa dolje.
Hamilton odličan, ali sam je sebe pokopao, ne samo u kvalama, nego izjavama kroz cijelu sezonu. Ova utrka je savršena ilustracija njegove frustracije kroz cijelu sezonu i priča o sabotažama koje su van pameti, a za koje su se zalijepili mnogi koji ne mogu prihvatiti činjenicu da ga je Russel UBIO ove sezone. Priče o motivaciji su na razini osnovne škole, što su također mnogi “stariji” na ovome portalu što navodno prate formulu 30+god pričali. Hamilton je poklopio sve njih. Poklopio je one što misle da je njegovo vrijeme prošlo jer nije jer je i dalje vrhunski vozač, poklopio je teoretičare zavjera o nekim sabotažama, poklopio je one koji pričaju o nekim smiješnim motivacijama i na kraju je poklopio sam sebe i cmizdranje kroz cijelu sezonu.
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al on tebi druze komplekse stvara 😆 jel samo ovu sezonu ili od 2007. godine ?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto kako je Ric pokidao 4verostrukog prvaka Vettela? Zanimljivo kako je novajlija u ekipi to uspio jer najava unaprijed Vettela kako napušta ekipu i prelazi u redove rivala nema nikakve veze sa tim jel?
Pa onda podsjeti me gdje je Ric sada kad je tako elegatno razvalio Vettela sa lakoćom? Šta je ono postigao u karijeri nakon toga mega podviga osim što više nije vozać u F1.
I vidimo da se povijest ponavlja ovaj put sa Hailtonom u glavoj ulozi jer vjrovatno bi mi svi trebali vjerovati da Hamilton 7struki i Vettel 4struki prvaci su jednostavo zaboravili kako se vozi auto?
Vozaći koji su obilježli destljeće i poskidali i postavili nemoguće rekorde u F1 jednostavno su zaboravili šta sve oni dugmići znaće na volanu i uporno pritiskali krive možda?
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Rici pošteno pobijedio Vettela te nije imao prednost u ekipi. Vettel je imao nekih drugih problema. 2014 i 2016 je Rici po meni bio kandidat za vozaca godine.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2022.godine je isto Hamilton napustao ekipu?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mnogi navijači F1 su jako površni i slijepci. Zašto? Zato što se vode osjećajima. Telci.
Logika i zdrav razum, svakome tko ga je imalo zadržao, jasno pokazuje da u 3god Hamilton nije pokazao nikakvu dominantnost u odnosu na Russella, dapače. U 3god Russell je pokazao neusporedivo više. Može se reći da je Hamilton bolji vozač od njega isključivo zbog naslova koje je osvojio, a ne po onome što je pokazao u borbi protiv njega. Ne zaboravite kako ga je klinjo izdominiral ove godine u Belgiji. Ali čak i ako se vodiš “bodovno”, ako ga Russell uzme i ove sezone to je 2:1. Međutim bodovi su meni najmanje bitni tu jer je prošle sezone Russell bolje vozio također, a bio je u bodovnom zaostatku na kraju. I tu je jasno zašto, bezbroj pehova i kvarova je imao.
0
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U je ga razvalio baš do ove utrke 2 boda razlike u jebo te neznam kako će se Hamdija oporaviti od tolikog razvaljivanja.
PS:
De me podsjeti tko je ove godine dobivao experementala govna i (nebulozne strategije) na autu da testira za malenkost I buduću dobrobit Đorđine i Mercedesa.
Također vidjet će te nagodinu koliko će imati koristi od feedbacka Đorđine šta i kako i u kojem smjeru bi trebali razvijati auto.
Mercedes nagodinu će biti prosjećna midfield momčad.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne znam jeli se ti praviš glup ili što?
Priča o eksperimentima je još jedna u nizu poluretardiranih priča iz predškolskog koja se DOSLOVNO nameće od prve Russellove sezone kada je isto bio bolji od Hamiltona, pa se već na sve načine pokušavalo oprati Lulua. Priča se naglo zaustavila prošle sezone kada je Hamilton završio ispred(ne zbog toga što je bolje vozio kroz sezonu nego zbog toga što je Russell imao neusporedivo više kvarova i pehova na bolidu, kada se sjetim samo Australije uff).
Ono s čim se Lulovi feminizirani fanovi ne mogu pomiriti je to da čovjek sa 39god i sa tolikim iskustvom u rukama, ima i dalje ogromnih problema sa sastavljanjima setupa i samo ove sezone je fulao toliko da je sramotno.
Kao što sam rekao x puta, većina navijača formule osobito Lulovih fanova ima pamćenja zlatne ribice. I ova sezona to fino ilustrira pa imaš padobrance, kao ti, koji se pozivaju na to da je razmak bio 2 boda do ove utrke. Velika Britanija gdje je Russel uzeo p1 u kvalama i na suhom je držao Hamiltona ispred sebe jer je imao više setup za suho, do kiše je bio prvi i Lulu mu nije ni ušao u DRS. Sa dolaskom kratke kiše Russel pada na 4o mjesto, kiša prestala i imao je bolid za ili p1 ili p2, ali mu je isti riknuo. Luluu se to ove sezone (opet) nije dogodilo. Belgija 25 bodova Russella koji su mu oduzeti zbog znamo već čega. Međutim bodovi kako rekoh u njihovom slučaju nisu ni bitni. Da Hamilton završi ispred na kraju sezone, to samo šupljoglavcima može biti pokazatelj da je bio bolji od Russella. A takvih, hvala Bogu, ima i previše.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa neznam tko je glup ovdje? LOL.
Imaš izjave od samog Mercedesa gdje su govorili i najvljivali da testiraju djelove za 2025 godinu na Hamiltonovoj strani garaže.
Potraži ih preporučam Google.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za sve vas koji ste govorili da pobjeduje zbog bolida , jos od austrije red bull nije najbrzi ,max najbolji svoje generacije svaka cast ! Jos ferrari da uzme konstruktore i sezona je presavrsena
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa normalno da (između ostalog) pobjeđuje zbog najbržeg bolida.
U prvom dijelu sezone je RB bio dominantan.
U drugom dijelu sezone nije bilo dominacije jednog bolida nego je maltene na svakoj stazi u prednosti bio neki drugi bolid.
To sve ne umanjuje Maxovu vozačku kvalitetu – odvozio je najbolje kad je trebalo. Iskoristio je prednost bolida kad ju je imao, minimalizirao gubitke kad je bila takva situacija i na kraju zasluženo osvojio prvenstvo.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
[quote]U prvom dijelu sezone je RB bio dominantan.[/quote]
To nije istina.
Prvi dio sezone završava u Beligiji to je 14-ta utrka, a Red Bull je bio dominantan do Miamija 6-a utrka. A još je u Australiji imao DNF.
Budimo realni.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isprika zbog “prvog dijela sezone” -> “početak sezone”
Ali kako to mijenja činjenicu da je češće (da ne kažem stalno) pobjeđivao dok je imao dominantan bolid a puno rjeđe dok nije?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, završimo priču o DOMINANTNOM PRVOM DIJELU sezone RB20.
https://x.com/F1GuyDan/status/1860643274886664539/photo/1
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E ovo je dobar graf
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ozbiljno pitanje – što prikazuje ovaj graf?
Usporedbu bržeg/prosječnog Red Bull bolida sa najbržim nekim drugim bolidom?
Jel’ to brzina u jednom krugu ili usporedba nekog prosjeka ili nešto treće?
Samo me zanima kako se došlo do tog grafa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi ipak zanimljivije vidjeti kako bi takvi grafovi izgledali da je taj bolid vozio netko motiviraniji, u boljoj formi, ili ako hoćete jednostavno bolji vozač od Checa. Ovako ispada da je Max pola sezone vozio Haas. Po stoti put, ne umanjujući vozačku kvalitetu najboljeg vozača na gridu nije vozio baš kantu kako neki vole prikazati. Checova vožnja je kanta…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/6JeGLIMJif0?si=lw_hwWsLzff1QdhO
Prvi “šampionski” interview 😎
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos vs Lec je velikim dijelom kuhinja Libertyja jer Ferrari ima najviše navijača pa će “kontroverza” zakuhati društvene mreže. Jeste li ikad čuli raspravu u Haasu preko TRa. Sličan tretman ima Mercedes, odnosno Lewis. U RBRu kontroverze nema jer je Perez na razini prodavača pereca u Central Parku.
Sainz je pomalo iritantan karakter, stalno je uvjeren da njega netko želi preveslati, a on se mora boriti protiv toga. Tako se obično postavljaju ljudi kad imaju boljeg pokraj sebe, a sebi neće priznati da je drugi bolji, uvjereni su da on ima neku nepoštenu prednost. Svaka situacija se može objasniti na razne načine i onda frajer izabere način koji odgovara njegovoj “svi me jebete” teoriji. To je bio i Rosberg u Mercedesu sa Hamiltonom, ili Webber sa Vettelom. Naime po prirodi stvari ako su bili tu negdje u kvalifikacijama, onda samo jedan u utrci može imati optimalnu strategiju. Onaj drugi će imati manje dobru i onda će to hraniti “svi me jebete/mene nitko ne voli” teoriju.
Glede puštanja gasa, svi puštaju gas jer moraš nekad punit bateriju. Odmaknuo se od Verstappena kad mu je to uspjelo. Nije to bilo niti jednostavno jer je Verstappen imao DRS, a Carlos više nije… A niti Lec nije baš najjednostavnije pretekao kad je Verstappen ostao bez DRSa, a on ga je imao. Dakle nije to bila CSova volja da zajebava Leca oko preticanja Maxa.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Načelno se slažem s tobom za Sainza. Ali je danas ipak Carlos uradio najbolje što je mogao. Charles I Ferrari su ponovno imali “I am stupid” trenutke, koji su koštali makar jednog od vozača P2, a čak moguće P2 i P3.
Prvo je Leclerca usijana glava dovela do toga da spali gume, nakon toga je zadržao iza sebe Sainza i Verstappena i praktički otvorio razmak Russelu.
A poslije se još i Ferrari pobrinuo da njihov budući vozač obiđe i drugi bolid bez borbe… Ne mislim da bi Hamilton tek tako lako obišao oba Ferrarija ako su na dobrim gumama, a možda i nikako ako bi radili zajedno… Ne razumijem kako Leclerc, kojeg smatram najboljim vozačem uz Maxa tako često pusti da mu vruća glava izbija bodove iz džepa, godinama više nije rookie, ali nekad izgleda tako…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nije uradio najbolje, mogao je bolje. Mogao je pustiti Leca da prođe dok se natezao s boksom oko ulaska u boks. Russell im je napravio razmak dok su se oni pičkarali. A Lec kad mu padne roleta onda je odjednom jako glup i neiskusan. Fakat bi morali raditi na tome.
1
0