Aston Martin otkrio je uzrok problema na Velikoj nagradi Brazila, zbog kojeg je Lance Stroll završio izvan staze u formacijskom krugu, dok se Fernando Alonso borio s ekstremnim poskakivanjem.
Momčad iz Silverstonea suočila se s vrlo izazovnom situacijom u Interlagosu, gdje je Stroll završio u zidu tijekom formacijskog kruga nakon što su mu se neočekivano blokirali stražnji kotači, te je onda donio suboptimalnu odluku prolaska kroz šljunak odakle se nije uspio izvući.
Zatim je Alonso cijelu utrku imao slične probleme sa stražnjim blokiranjem kotača, uz pretjerano poskakivanje koje mu je uzrokovalo bolove u leđima, ali je bio odlučan da izdrži i dođe do cilja.
Razgovarajući na timskom radiju, Alonso, koji je završio 14., priznao je da se događa nešto neobično.
“Ovo poskakivanje nije normalno”, rekao je.
Bez neposrednog objašnjenja za ono što se dogodilo s oba automobila, Aston Martin je nakon povratka u tvornicu proveo neko vrijeme pokušavajući bolje razumjeti faktore koji su uzrokovali problem.
Sada sumnjaju da su problemi na oba automobila uzrokovani izrazito nestabilnom karakteristikom stražnjeg dijela, koja je uvedena zbog promjena na automobilu nakon kvalifikacijskih sudara koje je momčad doživjela u nedjelju ujutro.
Stroll i Alonso su u kvalifikacijama na mokroj stazi udarili u barijere, oštetivši podnice bolida u specifikaciji iz Suzuke koju je tim planirao koristiti za utrku u Interlagosu.
Budući da nije bilo rezervnih dijelova te specifikacije, Aston Martin je morao vratiti stariju verziju podnice – onu koja je prvi put uvedena na Velikoj nagradi Mađarske.
“Bilo je jasno da su se oba vozača borila s automobilom koji je bio nevjerojatno težak za vožnju tijekom nedjeljne utrke”, rekao je. “Naša analiza nakon vikenda ukazala je na nekoliko faktora koji to objašnjavaju.
“Nakon nesreća oba bolida u kvalifikacijama, morali smo zamijeniti puno komponenti s drugačijom specifikacijom zbog dostupnosti na kraju trostrukog vikenda. To je dopušteno po pravilima za sprint vikende, a nedostatke i opcije zamjene prijavljujete FIA-i prije događaja.”
“Međutim, nije dopušteno mijenjati mehaničke postavke bolida. To je značilo da nismo mogli provjeriti niti prilagoditi postavke bolidea, što je negativno utjecalo na aerodinamičko ponašanje i performanse.”
“Uz dodatno zahtjevne uvjete na mokroj stazi i izuzetno neravnu stazu, postaje jasno da su oba vozača imala niske šanse za osvajanje bodova.”
“Oba bolida bila su vrlo osjetljiva na blokiranje kotača, a vidimo u podacima da je to uzrokovalo probleme i za Lancea i Fernanda.”
Aston Martin je u Austinu donio nadogradnju podnice koja nije donijela željeni napredak. Momčad se tako vratila specifikaciji iz Suzuke već u Meksiku i mogla bi se odlučiti za verziju iz Budimpešte za nadolazeće utrke u Las Vegasu i Kataru.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Međutim, nije dopušteno mijenjati mehaničke postavke bolida…” – kako kome
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevejerojatno loše upravljanje momčadi. Onda prekršiš parc ferme i startaš iz boksa pa možeš sve. Koji su to bajni rezultat kvalifikacija imali da su ga htjeli sačuvati?!?!?!
Kad si klaun onda si klaun.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili platiš 5k € za prekršeni parc ferme
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin malo pomalo je došao do toga da su zapravo najlošiji bolid na gridu… manje više uz Alpinu …
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…. te je onda donio suboptimalnu odluku…..
🤣🤣
Malo je reć’ da je “suboptimalna” 😁
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mali je pametan. Skratio si je muke i lagano na pivicu a stari konj neg se pati u utrci 😁
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo vise ni Newey ne bi mogao spasiti za 2025. Stoperica je u sprint kvalifikacijama pokazala 7 desetinki (ako se ne varam) sporije vrijeme u odnosu na njihov najbrzi kvalifikacijski krug iz 2023. Netko je opasno zeznuo stvar u timu u zadnjih godinu i pol dana. S obzirom da su podnicu iz Suzuke (jedina koja funkcionira) vozaci razbili u kvalifikacijama, tesko da ce ju ekipa popravljati. To nazalost znaci da bi tim, izuzev Vegasa s ravnicama i hladnim temperaturama, ostatak sezone mogao biti najsporiji na gridu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čisti BS da se opravda Lance Govance
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja čak i vjerujem da je blokiranje kotača uzrok, ali ono što je usljedilo nakon toga, e to je za anale ljudske gluposti
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo može opravdati izlijetanje, a šta ćemo s igrom u pijesku ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je netema.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveće razočaranje 21. stoljeća.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji su to sve likovi e. Sad je vazno objaviti razloge zasto je Stroll ispao i pravdati ga a ti šefovi momčadi nebi npr spomenuli riječ ‘prilagodba’..bez obzira kakav je bolid. I to iz utrke u utrku moramo slušat i čitat. Ali konstantno. Stari moj, tu si di jesi, to si htio dakle..šuti i vozi, šuti i sklapaj taj bolid, šuti i ulaži milijune, trpite i vozite se u kanti 70 krugova, participiraj, skupljaj isustvo. Konstantno se svi opravdavaju. Isto sad svježe ko ovi iz Mclarena, Williamsa..mislim Albon nije nastupio jer nisu mogli složit neku kantu. Mislim ono..daj mu tamo Williams iz 80ih nek vozi. O Mclarenu ne treba riječi trošit..njihove izjave mozes protumacit kao -ma ne želimo mi zapravo pobijediti. A tek ovi koji su stalno u vrhu..o njima se knjige mogu pisat. I mi onda tu zapravo raspravljamo tko je bolji čovjek i tko nam je draži..a zapravo svi igraju isto. Samo neki su malo sposobniji i to je to.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma stvarno je tesko biti novinar koji se razumije u F1 i onda ti daju ovakve materijale pa ti napravi od toga nesto. Bas si dobro rekao u podcastu, daj ljude iz tog svijeta koji zapravo kazu nesto a ne ovakve poluistine. Evo i ovim putem da kazem jos jednom koliko je dobro da imate i podcast jer se bas mogu čuti upravo te neke stvari koje fale u ovom mainstreamu pa čovjeku može biti jasnije kako to sve sagledati. 👍🏻
0
0