Domenicali: Uskoro dolaze „rotacijske“ europske utrke

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 mjesec 3 min 12 komentara

Izvršni direktor Formule 1 potvrđuje da će se europska paleta utrka revidirati na način da će određen broj europskih staza biti domaćini utrka na rotacijskoj osnovi, što u prijevodu znači da će se utrke na tim stazama odvijati svake dvije godine.

Trenutno su u kalendaru 24 utrke, što ograničava prostor za puko dodavanje novih, stoga se rotiranje nekih utrka čini kao vjerojatna opcija.

„Imamo neke vijesti koje ćemo podijeliti vrlo, vrlo brzo, a u vezi su s mogućnošću da u srednjoročnom razdoblju imamo neke rotacijske Velike Nagrade Europe i neke druge nove opcije koje dolaze kasnije.“

„To je nešto što ćemo, naravno, razjasniti u dogledno vrijeme. Istina je da imamo veliku potražnju za novim mogućim mjestima koja žele ući i naš će izbor uvijek biti uravnotežen između pravih ekonomskih koristi koje možemo imati kao sustav, a također iskoristiti rast na tržištu gdje vidimo potencijal koji će nam biti od koristi za daljnji rast našeg poslovanja.“

Uključujući VN Azerbajdžana, trenutno se u Europi vozi 10 utrka, a Italija je domaćin dvije – Imola i Monza – Madrid se pridružuje kalendaru za 2026., dok Barcelonin ugovor istječe krajem te godine. Potencijalni problem s Domenicalijevim planom su ugovori koje već imaju mnoge europske staze, dok se također financijska budućnost nekih od tih staza oslanja na organiziranje F1 utrke na godišnjoj bazi.

Na primjer, Silverstone, Hungaroring i Red Bull Ring imaju ugovore koji traju do 2030-ih, dok Spa, Monzi, Zandvoortu i Imoli ugovori istječu nakon sljedeće godine. Monako je, također, trenutačno potpisan samo za 2025., ali vrlo su male šanse da jedna od najlegendarnijih F1 utrka spadne na to da mora dijeliti svoje mjesto s nekom drugom utrkom.

Nasuprot tome, budući da je Formula 1 trenutno vrlo tražen i profitabilan brend, mnoga mjesta žele osigurati djelić kolača dodavanjem vlastite utrke u kalendar. Druga utrka u Saudijskoj Arabiji, na stazi Qiddiya koja je trenutno u izgradnji, povratak u Afriku s Ruandom kao mogućim mjestom održavanja i potencijalni povratak na VN Argentine samo su neke od lokacija koje bi mogle upotpuniti mjesto ako i kada europska sezona bude skraćena.

Trenutačni Concorde ugovor koji je na snazi ​​do kraja 2025., dopušta 25 utrka godišnje u sezoni – ali Domenicali je zasad zadovoljan s 24.

„Vjerujemo da je ravnoteža koju imamo u smislu brojeva ispravna, tako da je 24 uravnoteženi broj za koji smatramo da je ispravan.“

“Također vjerujem da nam svi prijedlozi koji dolaze na stol samo daju mogućnost da napravimo još bolji izbor za našu budućnost.“

„Dakle, kao i uvijek, moramo biti uravnoteženi, znajući da ne možemo slijediti samo čistu direktnu financijsku ponudu, jer je ona različita od regije do regije, već je na nama da svojim dioničarima predložimo pravi izbor.“


Odgovor

12 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Nurburgring – Hockenheimring…jedina rotacija koja nam treba



    22
    22

    0
  2. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Bitno je da Amerika, Emirati i Saudijska Arabija dobiju što više utrka.
    Jer ipak su to istinske zemlje motosporta 😃



    19
    18

    1
  3. Rene Arnoux
    jozha Prikaži

    Te ja zrotiram…rotiraj ti abu dabije i las vegase,pusti ti nas na miru..grrrr



    9
    8

    1
  4. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Vjerujemo da je ravnoteža koju imamo u smislu brojeva ispravna, tako da je 24 uravnoteženi broj za koji smatramo da je ispravan

    Ovaj 24 ce vam bit tocan dok zarada ne pocne stangirati, onda ide i 26/27/28…

    Osobno mi je tocan broj 18…



    10
    10

    0
  5. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ismijavate me, a sve ide prema tome.
    Sve što rade u posljednje vrijeme je da nam u Europi uzmu Formulu 1
    Ona je bila prvenstveno Europski sport sa izletima u svijet.
    Neka u svijetu rotiraju utrke za lokalne despote, za Blisko istočno – Američku naftnu reklamnu industriju i hrpe besmislenih uličnih utrka.
    Kada smo kod uličnih utrka.
    One se pretežno odvijaju u državama koje nemaju automobilističku povijest utrkivanja, nemaju niti jednu normalno trkalište, a oni koji imaju (Ameri) donose utrke ljudima pred vrata da bi se zabavljali, a ti ljudi ne gledaju Formulu 1 koja se održava izvan SAD-a. Nije im termin dobar. Imaju hokej, am nogomet baseball, NASCAR Indycar…. i baš trebaju 5 utrka na svom kontinentu 1u Kanadi 3 u SAD-u i 1 u Mexiku.
    Sada će npr: SPA se voziti svake druge godine, ali zato ćemo gledati svake godine Parking utrku u Miamiju ili uličnu utrku u Azerbejanu bez gledatelja, za lokalnoga diktatora koji izvozi puno plina i nafte.
    Otvorite oči. Naftna industrija preuzima Formulu 1.
    F1 prestaje biti sport. Postaje zavjesa za naftno zagađenje, sa što manje ulaganja a što više dobiti.
    Najgore od svega prodaju nam fore depolitizacije i zabrane psovanja. žena na utrkama…. Tko nam to prodaje. Tip koji melje u miješano meso za ćevape političke protivnike, Razni despoti, diktatori, tako da se ne bi smjelo govoriti o njima. Prije je itekako F1 gledala politiku. Pa je zabranila utrku Južnoj Africi …..



    2
    0

    2
  6. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Europske utrke su svetinja. Arapi neka se rotiraju. Vratite Njemačku, mora biti Italija Monza, mora biti Silverstone, mora biti A1 Ring, mora biti Hungaroring, mora biti Spa.



    11
    10

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.