Verstappenov pristup utrkivanju ponovno je bio pod povećalom na Velikoj nagradi Meksika jer je dobio dvije vremenske kazne od 10 sekundi zbog duela s Landom Norrisom. Odluka sudaca da kazne Verstappenove poteze u 10. krugu dolazi usred kritika na račun FIA-e u Sjedinjenim Državama zbog sličnih incidenata koji su prošli bez kazne za Verstappena.
Potezi između njega i Norrisa izvan staze u dva navrata u Austinu potaknuli su vozače da održe sastanak u Meksiku o trenutnim pravilima utrkivanja. Sastanak je urodio zaključkom da se većina vozača slaže kako je potrebno promijeniti pravilnik, a FIA je najavila da će ga objaviti u narednim tjednima.
Wolff očekuje da će predstojeće izmjene uvelike promijeniti način utrkivanja, s obzirom na Verstappenovu izjavu da će prilagoditi svoju vožnju prema pravilima kako budu definirana.
“Vozač će uvijek voziti na granici,” rekao je Wolff. “Kada pravila, ili njihova provedba, ili tumačenje pravila, dopuštaju određeni način utrkivanja, vozač poput Maxa uvijek će to iskoristiti. Mislim da sada postoji nova interpretacija i provedba tih propisa, i mislim da će to promijeniti način na koji se svi utrkuju u budućnosti. Toga više nećete vidjeti.”
Wolff je svjedočio Verstappenovom agresivnom utrkivanju dok je Red Bullov vozač bio u napetoj borbi za naslov protiv Mercedesa 2021. godine. Austrijanac je ustvrdio da Verstappenovi različiti sukobi s Lewisom Hamiltonom te sezone, koji nisu bili sankcionirani, potaknuli su ga da ne mijenja svoj stav.
“Mislim da su tada neki suci imali svoje mišljenje koje je bilo na snazi, i budući da to nije bilo kažnjeno, to je zapravo legitimiralo takvo ponašanje. Prihvaćam da vozač vozi unutar pravila i koristi sve granice koje mu suci dopuštaju.”
Wolff naglašava da će novi pravilnik biti usmjeren na vozače koji guraju protivnike u zavojima:
“Uvijek kažem da vozači ili oni koji su vozili u trkaćim automobilima točno znaju, kao i mnogi od vas stručnjaka, točno što se događa. Znate kada netko prekasno otpušta kočnicu i jednostavno vas povuče u zavoj, gura vas široko. Od ranih dana u kartingu znate da nećete preživjeti vanjsku stranu zavoja ako niste ispred.”
“Tako da mislim da su pravila prilično jasna i vozači znaju, ali, kao što sam rekao, svi pokušavaju gurati granice, i ako prolazite nekažnjeno, to postaje nova granica. Hoće li se to promijeniti? Apsolutno. Mislim da sada postoji presedan.”
“Vjerujem da će sada, od sada nadalje, morati ostaviti prostor s vanjske strane zavoja ako je bolid pored njih. Ako je na istoj putanji i koči kasno te izbacuje drugi bolid sa staze dok također vozi izvan staze – mislim da to više neće biti dopušteno. Mislim da je to dobro za utrkivanje.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, isto je rekao i Andrea Stella nakon prvog orkšaja,još tamo u Austriji kad je također Max ostao nekažnjen za “pomicanje granica ” …
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast momci na ovoliko objava samo nastavite kolko mozete ✌️
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš gledam, stvarno impresivno. nije prošlo ni 24 sata od starta utrke i više nema na početnoj stranici vijesti o istoj (nije kritika, već pohvala).
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
One small step forward bi bio hebeni pool od tipa 10 stalnih sudaca pa neka sude. Ne znam zasto je to problem.
Da li ima neki pro sport bez pro sudaca uopce?
Kako kaze i Max a sad i Toto, sve sto nije kaznjeno je nova granica.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ovako se NE SUDI. Ovo za Maxa sada je bilo kao Barcelona vs Chelsea (znate o kojoj tekmi pričam). Dakle išlu su vraćati i kompenzirati neke prošle odluke. 20 sekundi nije dobio zbog onoga što je napravio na ovoj utrci već na mnogim utrkama prije ovoga. Kompenzacija i velika opomena za Maxa. Suđenje je i dalje loše.
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ništa nije kompenzirao. Luđački se pokušao zabiti u Landa u zavoju 7. Dobro je prošao s 10s.
I da pokušao se zabiti jer da se Lando nije izmaknuo bio bi sudar. Ovakvi potezi kao u zavoju 7 graniče s vožnjom po autoputu u suprotnom smjeru.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista bolje nije ni Lando napao divebombao je u zavoju a onda kada su se prekocili i on i Max i otisli siroko ovaj je lukavo samo skrenuo preko trave i evo ga izgurao me van staze i ispade Noris nevinasce ali polako vratice ga Max na fabricka ubrzo.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxa boli briga dali ce Sainc,CL,GR ili netko deseti pobijedit.
Izgleda da je njemu samo u interesu zadrzat Landa iza sebe ili ga navuc na dvoboj pa da oba ostanu u krsu.
Lando mozda bi trebao vise se zrtvovat za kvale i biti ispred Maxa za utrku tako da uopce ne dolazi do okrsaja.
Izgleda da se vjetar mozda napokon mjenja pa ce biti mozda sa novim pravilnikom bolje.
Iako Max ostaje Max pa mozda nastavi sa pokusajima da izbaci Landa.
Vidjet cemo kako ce se kuhat dalje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
IMHO, dvije stvari:
Prvo, u svakoj utrci dogodi se nekoliko incidenata nalik Verstappenovim, no Verstappen je prepoznatljivo ime u F1 pa njegovi se potezi naglašeno ističu. Njemu se ne daje nikakva benefit sumnje da bi mogao napraviti nenamjernu grešku, već se svaki njegov potez tumači kao potpuno kontroliran i namjerno prljav. To je pojednostavljen zaključak kojem se često pribjegava bez dublje analize i razmišljanja. Dojma sam da se vještine F1 vozača malo precjenjuju i da oni u prosjeku čine više nenamjernih i nepromišljenih grešaka nego što ciljano izazivaju incidente.
Drugo, FIA bi trebala biti puno transparentnija u vezi s radom sudaca. Oskudni službeni izvještaji za press nisu dovoljni da bi javnost dobila potpunu sliku i zasitila se informacijama. Sudačka postava bi trebala imati opsežno iskustvo u automobilizmu kroz vozačku karijeru ili tehničku struku, i pri odlučivanju bi trebali koristiti svu dostupnu evidenciju (telemetriju, senzore, kamere i dr.). Apsurdno je da u ovako data-driven biznisu ne posežu za informacijama koje su njima i timovima na raspolaganju. Telemetrija otkriva više detalja od video snimki, ali je ključno znati pravilno ju interpretirati.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S prvim dijelom bi se složio da se radi o bilo kojem drugom vozaču, ali to ne vrijedi za Maxa. Pratim formulu od 1978. i nisam vidio vozača koji ide toliko puta toliko prljavo kao Max.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da onda nisi baš pažljivo pratio, bilo ih je i to među onima za koje se smatra da su jedni od najvećih. Samo se danas to zahvaljujući medijima, društvenim mrežama, politike i novca puno više potencira.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš? U ovih skoro 50 godina gotovo da nema trke koju nisam pogledao (OK, prvih par godina kao dijete), ali da netko tako sustavno preagresivno i bezobzirno prema drugim kolegama vozačima vozi kao Max, to ne pamtim. Tu i tamo poneko od najvećih bi imao koju žutu minutu i situaciju ali ovako prljavo ne, pa čak ni Schumacher. Pa čak ni nitko od “slabijih vozača” kojima bi se omakla greška zbog pomanjkanja vještine.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim, jer u mojih 56 godina sam pogledao isto par utrka pa sam vidio par njih koji su bili isto “prgavi” vozači. Ponavljam nije bilo sve dostupno kao danas ali da su koristili sve trikove jesu ali nisu bile trke toliko pokrivene medijski.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Javio se glavni projektant ideje ojačavanja i zaoštravanja rubova prednjih krila za Hamiltonovo bušenja guma konkurentima što je dotični radio cijelo vrijeme u Mercedesu. Bar do kraja ere donošenja titula.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da ima ekipe koja se slaže s člankom.
Njima preporučam da se bore za obavezno uvođenje žmigavaca u F1.
A t koje bio najdrskiji vozač. Pravila se stalno mijenjaju.
npr: Legenda Ayrton Senna je bio poznat po tome da ga u zadnjih 20 krugova nitko ne može preteći. Ako i pokuša najviše što može dobiti je zajedničko izlijetanje u zid.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je pričao tokom British GP ove godine: TW:
No, I think this is the way he drives. That’s what I’ve seen in Formula 1 since he’s come. And I don’t want to be judgmental on that. I think you drive as much as you’re being let off. And I’m not saying it’s good or bad. But on a starting line, you go as much forward as you can without being penalised. On the track limits, you maximise the width that you can take. We, on technical regulations, we are maximising every area. So, the drivers will maximize every area from what’s on and what’s not. And that is as simple as it is. And that is on, there was a 10-second penalty. Maybe that’s what. what the consequence is, but that’s okay.
Vjerovatno dok je postojala nada za Maxov prelazak u Mercedes. Bez obzira da li je taj prelazak bio realan ovo je jedna objektivna izjava.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko o čemu…
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad pogledas koliko Max vredi trenutno u formuli 1 da nije njega sad nebi imali o cemu da pisu i pricaju i zelim mu da nastavi u istim tempom jer zato je i sampion a ne neki mekusci koji placu na radiju. Mogu da zamislim plakanje da je Lando dobio 10sec prosle nedelje u Teksasu. A za ove pametne sto smatraju da je Lewis cist vozac samo neka ukucaju i did it again hamilton na yt i dozivece prosvetlenje za manje od minut.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevezano za maxa, lh fanovi neće na osnovu yt videa dozivit prosvjetljenje :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma samo neka vide tu postenjacinu kako vozi sve cisto bez mrlje smesni su koliko i glupi.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi svršavaju na snimke prgavog utrkivanja iz prošlih vremena ali ako netko danas vozi tako, odmah se pljuje i traži kazne. Odlučite se ljudi.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za prošla vremena.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne će im ništa pomoći Max je tenutno bolji vozač o Landa
Lando sa ovakvim bolidom trebao bi biti ispred ali to f1 utrka nisu njih dvojica sami na stazi ,imam osjećaj kako se po svaku cijenu želi stvoriti napetost do kraja ,biti će zanimljivo
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovako to izgleda na Sky-u:
Max učini nešto nekom engleziću okarakterišu to kao ratni zločin… Jednake i agresivnije borbe u sredini poretka se karakterišu kao: “He got his elbows out”… U biti je cijela britanska medijska mašina usmjerena u istom smjeru.
Ne kažem da je Max fair play junak, ali nije mnogo drukčiji od većine prvaka. Jednostavno se bori svim sredstvima, promjera granice, vozi na rubu, kad pretjera nasmije se kazni i vozi dalje. Polako mi postaje najdraži vozač na trenutnom gridu…
2
4