Leclerc: Ferrari nije na razini McLarena, ali postoji šansa za konstruktorski naslov

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 tjedan 3 min 13 komentara

Charles Leclerc smatra da njegov tim fundamentalno nema tempo da ugrozi McLaren u borbi za ovogodišnje prvenstvo konstruktora, ali se nada da će ih konzistentnost dobrih nastupa ipak držati u kombinaciji za titulu.

Dok je McLaren trenutno najbrži bolid u Formuli 1, preuzimajući taj epitet i prvo mjesto u poretku od Red Bulla, Ferrarijev generalni trend napretka u nedavnim utrkama omogućio im je da ostanu kakva takva prijetnja za osvajanje konstruktorskog prvenstva. Sa šest utrka do kraja, McLaren prednjači s 41 bodom više od Red Bulla, a Ferrari zaostaje za još 34 boda na trećem mjestu.

Iako se čini da se dominacija McLarena neće ispuhati do kraja sezone, Leclerc se još uvijek ne odbija predati, čak i ako se Ferrari pokaže kao znatno sporiji bolid od McLarena do kraja sezone.

„Mislim da ako nastavimo biti konzistentni i ako ne budemo imali previše propuštenih prilika, moguće je da zbroj bodova na kraju bude dovoljan za konstruktorsku titulu.“

„Ali što se čistog tempa tiče, mislim da još nismo na razini da se borimo za naslov. Ne vidim nas baš u konkurenciji, ali ako [drugi] budu griješili, mogli bismo završiti u borbi kao što smo sad.“

Leclerc je oprezan s optimizmom usprkos dobrim izvedbama njegove momčadi u posljednje tri utrke u Monzi, Bakuu i Singapuru, jer one nisu mjerodavne za otkrivanje pravog tempa bolida.

„Koliko god da su posljednje dvije utrke bile dobre, uvijek smo govorili da moramo biti oprezni kako ne bi imali kriva očekivanja jer McLaren ima još uvijek bolji bolid od nas, i to poprilično.“

„Imamo neke staze na kojima ćemo biti vrlo blizu, neke druge gdje ćemo biti dalje. Prije ove utrke bili smo prilično blizu, ali nikada nismo imali najbrži bolid osim možda Monaca, a i u Monzi smo također bili prilično jaki.“

Carlos Sainz, koji je u Singapuru imao nesreću u Q3 i u utrci nije uspio napredovati dalje od sedmog mjesta, rekao je da Ferrari drži drugoplasirani Red Bull na nišanu ako se pokaže da je McLaren predaleko.

„McLaren definitivno ima prednost jer su oni favoriti za naslov. I dalje imamo Red Bull na nišanu, a očito i McLaren, ako počnu nazadovati ili imati problema, tako da se moramo zadržati [u igri].“

Na pitanje bi li pobjeda nad Red Bullom pak bila zadovoljavajući ishod za momčad iz Maranella, odgovorio je:

„To bi pokazalo dobru otpornost momčadi nakon teškog dijela godine u kojem smo izgubili puno bodova i puno razvojnog potencijala.“

„Ali Red Bull će se vratiti jak s nadogradnjama na kraju sezone nakon što shvate gdje su pogriješili sa svojim bolidom, tako da ni njih neće biti lako pobijediti.“


Odgovor

13 komentara

  1. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    A Fernando kaže da ste bili i brži…
    E moj Charlie



    2
    0

    2
    • Pastor Maldonado
      Widowmaker Prikaži

      Ako on kaže da jesu to definitivno znači da nisu :)
      Fernando i njegove prikrivene samohvale.
      Ferrari je trebao pobijediti u Singapuru, a ja sam bio samo nekoliko sekundi iza njih :D



      7
      5

      2
  2. Alpine
    Sven_smud15 Prikaži

    Utrka je bila užasno dosadna. Čestitke Mclarenu i svim njegovim navijačima na ovakvom uspjehu. U razmaku od početka 2023. i sadašnje situacije bolid je nebo i zemlja. Redbull malo gubi konce ekipe i ne miriše na dobro. Mercedesi standarno dobri. Napokon F1 nema unaprijed određenog pobjednika gp – a što je odlično za sport. Lp od navijača bijednog Alpine – a.



    13
    13

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Dosta gledatelja se tuži da im je ova trka bila dosadna, i ja ih potpuno razumijem.

      Međutim, meni kao navijaču Ferrarija je bila stvarno zanimljiva. Oba vozača pokušavaju se probiti naprijed, Sainz ima jednu strategiju, Leclerc drugu, činilo se da je Sainz propao, pa se onda počinje sjajno penjati prema naprijed, Leclerc se muči i ne može proći, činilo se da ide prekasno u boks, ali onda se i on krene probijati, napeto hoće li stići preći Hamiltona, hoće li uspjeti i Russela… Ok, nisu bili u borbi za prvo mjesto, pa čak ni za postolje, ali ja sam svejedno cijelu trku odgledao kao prilično napetu i srećom sam bio donekle zadovoljan i njihovim strategijama i konačnim rezultatom.



      4
      3

      1
    • ZX10R Prikaži

      Istina,puno zanimljivije !
      Ali ima zato gubitnika a to je a ko bi mogao biti nego ferrari ,čovječe takva ekipa i oni godinama nisu u stanju složiti bolid za prvo mjesto ma ajde prvo ,barem da je ono blizu prvoga mjesta ,da su drugi ali ni to ,a da se može dokaz je Mclaren
      Mislim ,siguran sam kako vozači nisu problem ,nego bezglavi šefovi i likovi koji donose strateške odluke u bixu
      Vozači su najmanji problem ,kada bi imali pravi bolid sve bi bilo drugačije ,no ferrari godinama ne može složiti bolid za prvaka ,jednostavno nisu sposobni



      1
      1

      0
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Istina da imaju šansu.
    Ali svima nam su odmah u glavi Ferrarijeve samoubilačke taktike.
    Na Piastriju je sada uteg.
    Da li će odustati od borbe za prvo mjesto na utrkama i samo pomagati Norrisu
    ili će “zamutiti vodu duelima koji su u RB bili poznata pojava.
    Istina je i da je Ferrari ipak malo sporiji u race paste od MCL,
    tako da preuzimaju više rizika u vožnji.
    Zadnje dvije utrke su to vijerno pokazale. Ok,u zadnjoj Sainz se slupao u kvalama, ali
    Leclerc je u Q3 zapravo u milimetrima/centimetrima izašao van staze.
    Tih par cm ga je koštalo prvog mjesta ili prvog reda sve zato jer forsiraju na najjače.
    Momčadski poredak po trenutnoj snazi i kvaliteti vozača bi trebao biti MCL, Ferrari, RB (Verstapen)



    1
    1

    0
    • Ferrari
      sisavac Donator Prikaži

      Ali svima nam su odmah u glavi Ferrarijeve samoubilačke taktike.

      ove sezone mi prvo pada McLaren na pamet kad se spomenu samoubilačke taktike. Ferrari je ove sezone pokazao određenu ozbiljnost u tom pogledu

      tako da preuzimaju više rizika u vožnji.

      što se ovog tiče, mislim da je Leclerc oduvijek bio beskompromisan u kvalama i uvijek išao do kraja mogućnosti bolida. ponekad i preko (npe. Monaco pred godinu, dvije)



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Slažem se s tobom. Napredovali su u taktikama.
        Ali ipak slabiji bolid mora više riskirati.
        U zadnjoj utrci u kvalama je izletio par centimetara izvan bijele linije,
        a to je zato jer je sve uložio u krug.
        U predzadnoj utrci (Baku) pokušavao je preteći Norrisa, a vidio je da jednostavno ne može. Ne može se dovoljno približiti i snažno zakočiti kao MCL.
        Zato je riskirao i riskirao što je dovelo do kaosa na kraju, jer se malo prekočio
        zbog potpuno istrošenih guma i dao priliku Perezu.
        Znamo kako je završilo.
        Sve je to zato jer mora riskirati više.
        Uvijek je tako bilo.
        Tako je i Max osvojio prvi naslov prvaka, a sezone prije prije se često razbijao.



        2
        2

        0
    • ZX10R Prikaži

      Na papiru da ,no poznavajući njihove strateške odluke nitko normalan se na njih ne bi kladio


      0
      0

      0
  4. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari nema šansu. Mogu se nadati drugom mjestu, ako se jako potrude.



    9
    8

    1
    • Ferrari
      sisavac Donator Prikaži

      slažem se, ali mi je bolje da ciljaju na osvajanje nego da prodaju fore zadovoljni smo drugim/trećim mjestom
      ipak je ovo utrkivanje i kad god postoji šansa, drago mi je kad ju netko prihvaća i vozi s tom idejom



      5
      5

      0
  5. Alfa Romeo
    laky614 Prikaži

    *McLaren ima 41 bod prednosti



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.