Brojne teorije o naglom padu jednih i naglom skoku drugih ekipa po pitanju performansi kruže, a jedna je vezana uz prednja krila McLarena i Mercedesa.
Iako je FIA zadovoljna razinom fleksibilnosti koju ona imaju, Red Bull i Ferrari žele dodatno preispitati njihova rješenja kako bi bolje shvatili što je sve dozvoljeno u tom području.
“McLarenovo i Mercedesovo prednje krilo se mora analizirati”, rekao je Helmut Marko iz Red Bulla za ORF.
Šef Red Bulla Christian Horner bio je manje agresivan u izjavi:
“Mislim da su pravila vrlo jasna i to je FIA-jin problem. Očito je da su [krila] testirana i prošla su, ali onda morate sagledati riječi kojima su pravila napisana.”
“Ako se sjetite 2021., u vrijeme oko Bakua, došlo je do promjene pravila za prednja krila, iako su naša krila prošla test. To je FIA-jin problem, stoga ćemo pustiti to i vjerovati njima u rješavanju toga.”
Dodao da je da će oni, ispostavi li se da je sve u redu s krilima konkurenata, morati pratiti njihov primjer.
“Pa, ako je prihvatljivo, onda se morate pridružiti.”
Ferrarijev šef Frederic Vasseur također je bio oprezan u izjavi, no jasno je da želi pojašnjenje iz FIA-je.
“To je rasprava koju ne želim imati s vama. Imat ću je s Tombazisom [Nikolasom, tehničkim direktorom FIA-je]”, poručio je Vasseur novinarima u Monzi.
“Moramo poštivati FIA-jinu odluku. Opet, raspravit ćemo o tome. To moramo riješiti interno s FIA-jom.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto, kaj sam rekao.
Samo sam čekao koliko će im dana trebati da krenu sa sumnjama u legalnost.
Naravno, očekivao sam da će doći od strane R.B.
Malo sam se začudio što se i Ferrari pridružio, ali kad se sjetimo talijana…..
To što Ferrari sumnja u “rukavicama” je samo zato jer su pobijedili.
Da nisu, bili bi u standardnom modu talijanskog temperamenta i izmišljanja teorija zavjera vođenih medijima : “Bastardo, Sporca bestia, Frode….” xexexe
Naravno neće biti ništa od toga, osim što bi (i što je) FIA trebala detaljno pojasniti promjene pravila (prednjeg krila) u pola sezone.
A opet… Nije baš da su to jučer napravili. Sezona 2021.godine.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poštenjačine iz momčadi limenki zaboravljaju nadaleko čuveni RB6 i njegovo prednje krilo 🤔🫠
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ga nisu zaboravili nego su ga dapače uzeli za primjer: ako ne vrijedi nama onda ne vrijedi ni drugima:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravno zboriš !
Baš me zanima kako će sve proći ,ne bih volio da Mclaren popuši ali ako su muljali ,jebigha
Panika u Red Bull ,Adrian otišao u Aston Martin ,mislim si ako opet napravi pobjednički bolid i Alonso pred kraj karijere uzme naslov prvaka ,šta onda reći za toga tipa ,a ne sumnjam kako će Alonso iskoristiti priliku
Sve u svemu zanimljivo
PS. Nadam se kako Mclaren ne će više donositi onako glupe odluke kao zadnji puta
Dok god ima šanse nema predaje a još imaju strašan najbolji bolid ,mislim ne razumijem ,za malog Piastrija ima vremena ,mislim isto bi govorio ako bi on imao tu šansu da stigne Maxa ,svi bi se trebali njemu podrediti i pomoći mu
Mclaren je tu najvažniji kao tim ,a vozači dolaze i odlaze
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je dosta očigledno da iza tako naglog napretka ekipe nije progresivno poboljšanje postojećih rješenja, nego neka potpuno nova izmišljotina. Onda je bilo samo pitanje vremena da ostali skuže kakva je to izmišljotina i postave pitanje koliko je ona legalna. Ako FIA odluči da je legalna, evo i njih na sljedećoj utrci sa tim istim rješenjem (ako je moguće to primjeniti na njihov bolid naravno).
Ne vidim u tome nikakvu senzaciju, teoriju zavjere, zlu krv, ni ništa slično.
Business as usual.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to je ono što između ostalog čini Formulu 1 zanimljivom, konstantni napredak, inovacije, ‘rupe’ u pravilniku ples, na granici legalnog…
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina.
Opet… sjeti se prošle sezone.
Na početku ih nije bilo nigdje a Aston Martin(Alonso) je redovito sjedio na postolju.
Kad odjednom “tko bi gori, eto je doli, a tko doli, gori ustaje”
Pa se ti misli.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se zna – uživam u ovoj sezoni kao rijetko kad i super je da nema dugogodišnje dominacije tipa “Mercedes”.
Ekipe se izmjenjuju na postolju kao rijetko kad i to je sjajno …ali dugo se pitam : zašto nema reagovanja na nagli napredak nekih..nema prigovora ..nema senzora i slicnih stvari.
Ili možda ima, ali su odlucili da to ne objavljuju u javnosti vec se istražuje interno unutar F1 i kažnjava u tajnosti.
Nešto poput “dogovora” F1 i Ferraria ..kada su im skresali snagu motora za cijelu sezonu.
Je li to sada slucaj sa RB om i kocnicama.
Drago mi je što je McLaren napredovao, ali u F1 je takav napredak nevjerovatan …teško je povjerovati da je ta zvijer od bolida koja je dobra na svakoj stazi 100 % regularna.
Vjerovatno ce tako biti dok god su kvalitetniji ljudi u ekipama nego u FIA.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo će uvijek tako biti. u gotovo svim sferama života. regulatorna tijela rijetko imaju veće stručnjake od onih koje isti kontroliraju. najbolji koštaju dok regulatori najčešće imaju ograničen budžet
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je zanimljivo i tocno i ne samo za F1 i njihova pravila nego opcenito.
Na poslu sam se hrpu puta susreo sa nekakvim specsima i requirementsima za neke poslove, materijale, procedure gdje se uvijek pojavi netko tko nesto shvati drukcije i onda je potrebno dodatno tehnicko objasnjenje jer je tekst u biti manjkav
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sudeći prema proslogodišnjem uspjehu od Aston Martina ta fleksibilna krila mogu donijeti puno perfomansi.
Jedino ne znam koliko bi Mclaren bio spreman riskirati bolod koji bi bio vrlo uspjesan i bez ilegalnih stvari. To je sad samo neko logicno razmisljanje. Pogotov uzevsi u obzir da ne izgledaju kao ekipa koja ocajno zeli osvojiti prvenstvo sto mozemo vidjeti i po slampavim odlukama na stazi. Da li bi takva ekipa bila sposobna prikrivat ilegalne stvari pogotovo kad su sve oci konkurenata uprte u njih.
To je neko moje razmisljanje bez da znam te tehnicke detalje.
S druge strane ostvarili su jako velik napredak s konceptom koji vec vuku godinu dvije. Na oko bolid izgleda slicno. Tako da mora postokat podrucje u kojem su ostvarili najbeci dobitak na vremenu.
3
0