Leclerc jednim stajanjem do trijumfa u Italiji, Piastri drugi, Norris treći, Verstappen tek šesti!

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 tjedan 4 min 118 komentara

Charles Leclerc dobrim je čuvanjem guma i sveukupno odličnom utrkom s jednim zaustavljanjem u boksu ostvario svoju drugu pobjedu ove sezone i svoju drugu pobjedu u karijeri na VN Italije. Kao drugi završio je Oscar Piastri koji u završnici utrke nije uspio sustići Leclerca, dok je treći završio Norris koji je svoju pole poziciju tradicionalno prokockao na početku utrke.

Četvrti je nakon vrlo dobre utrke završio Carlos Sainz, također na strategiji s jednim stajanjem. Kao peti u utrci s dvostrukim stajanjem završio je Lewis Hamilton u Mercedesu koji nije bio u opasnosti od šestoplasiranog Verstappena. Dinamičnu međusobnu utrku imali su Russell i Perez koji su završili sedmi i osmi, nakon njih tradicionalno u Monzi dobri Williams u rukama Alexa Albona, a najboljih 10 zaokružio je Magnussen usprkos 10 sekundi kazne.

Lando Norris uspio je ovaj put s prve startne pozicije zadržati vodstvo nakon prvog zavoja, no to je potrajalo svega do trećeg zavoja kada ga ja s vanjske strane napao i pretekao timski kolega Piastri. Norris je pritom nakratko proklizao što ga je stavilo u lošu poziciju za četvrti zavoj gdje ga je pretekao i Charles Leclerc. Probleme u prvom zavoju imao je George Russell koji je na kočenju imao kontakt s Piastrijem, pritom oštetio prednje krilo te presjekao zavoj, a to ga je koštalo četiri pozicije.

Također u početku utrke Ricciardo je izgurao Hulkenberga van staze za što je Australac dobio kaznu od 5 sekundi, a Hulkenberg se nakon toga naizgled osvetio ekipi RB zabivši se u prvom zavoju u Tsunudu koji je potom morao odustati. U 11. krugu Perez je pretekao Russella za sedmu poziciju, a Britanac se krug nakon toga odlučio riješiti medium guma.

Norris je u 15. krugu pokušao undercut na Charlesu Leclercu, na što je Leclerc odgovorio u idućem krugu, ali vozač McLarena stekao je dovoljnu prednost na novim gumama te je Leclerc izašao iza Norrisa. Piastri je stao krug nakon i pritom zadržao svoje vodstvo. Sainz je obavio svoju promjenu guma u 20. krugu, a kako su oba vozača Red Bulla odabrala tvrdu komponentu za početak utrke, tako su se redom Verstappen i Perez u tom dijelu utrke našli na prve dvije pozicije.

To je potrajalo svega dva kruga jer je Verstappen sporim zaustavljanjem prešao s tvrdih guma opet na tvrde, što je impliciralo povećanu potrošnju guma od predviđene i utrku s dva stajanja. U 32. krugu Norris je napravio pogrešku u četvrtom zavoju što je omogućilo Leclercu da se približi, ali je Britanac odmah potom otišao po drugi put u boks. To ga je dovelo u poziciju da napada Verstappena na petom mjestu koji u tom trenutku nije još obavio svoje drugo stajanje.

Za to vrijeme Piastri je povećavao svoju prednost na vrhu, a kada je konačno promijenio gume, izašao je ispred dvojca Verstappen – Norris. Norris je u drugom pokušaju napada prošao Verstappena i pojurio za Piastrijem i Ferrarijima za koje je u tom trenutku postalo jasno da će pokušati završiti utrku s jednim stajanjem. U 45. krugu Piastri je u Ascari šikani uspio proći drugoplasiranog Sainza te je imao 6. krugova da uhvati 11 sekundi udaljenog vodećeg Leclerca.

Norris je pritom uspio uhvatiti Sainza za mjesto na podiju, a mrtva utrka vodila se za pobjednika između Leclerca koji je na istrošenim gumama pokušavao održavati vodstvo i Piastrija koji je na svježijim gumama pokušavao stići Monegažanina. Na kraju, Leclerc je uz gromoglasnu buku prošao ciljem kao prvoplasirani 2 i pol sekunde ispred Piastrija i tako Tifosima podario prvu domaću pobjedu nakon 2019.

Iduća utrka vozi se za 2 tjedna u Azerbajdžanu.

Rezultati

#VOZAČKONSTRUKTORVRIJEMEBODOVI
1Charles LeclercFerrari1:14:40.72725
2Oscar PiastriMcLaren Mercedes+2.664s18
3Lando NorrisMcLaren Mercedes+6.153s16
4Carlos SainzFerrari+15.621s12
5Lewis HamiltonMercedes+22.820s10
6Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT+37.932s8
7George RussellMercedes+39.715s6
8Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT+54.148s4
9Alexander AlbonWilliams Mercedes+67.456s2
10Kevin MagnussenHaas Ferrari+68.302s1
11Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes+68.495s0
12Franco ColapintoWilliams Mercedes+81.308s0
13Daniel RicciardoRB Honda RBPT+93.452s0
14Esteban OconAlpine Renault+1 lap0
15Pierre GaslyAlpine Renault+1 lap0
16Valtteri BottasKick Sauber Ferrari+1 lap0
17Nico HulkenbergHaas Ferrari+1 lap0
18Zhou GuanyuKick Sauber Ferrari+1 lap0
19Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes+1 lap0
NCYuki TsunodaRB Honda RBPTDNF0

Odgovor

118 komentara

  1. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Vise me boli ovo nego sve godine McLaren Honde



    20
    20

    0
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Čarliiiiiiiiii!!!!
    Hrabra taktika i još bolja izvedba i eto pobjede na domaćem terenu.
    Iskreno šokiran sam :-)
    Limenke zgnječene. Pitanje hoće li se bar malo reciklirat do kraja sezone.
    Papaje…dašak talijanskog vjetra prenesao Ferrarijevu tradicionalnu šlampavost i u njihovu butigu.



    16
    16

    0
  3. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    King Charles maestrooooooo svaka čast. Koja vožnja u sporijem bolidu. McLareni se spotakli jedan o drugog. RBR uzbuna u tvornici



    12
    12

    0
  4. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Grande Charles!!!!
    Grande Ferrari!!!
    🏎️🥳🥳🥳



    12
    12

    0
  5. Gogiii97 Prikaži

    Bravo Ferrari i Lekler, majstorski.. Meklaren će uzeti titulu zbog 2 dobra vozača ali smiješna ekipa..

    P.S inače sam iz Bosne i gledam SK sa Srbijanskim komentatorima i skroz su super. Iz nekog razloga mi je satelit uhvatio Hrvatski prenos. Ne znam ko su ljudi ali strašno koliko loše čitaju trku i sve ostalo. Teško za slušanje i gledanje koliko ne znaju.



    24
    22

    2
    • mika50 Prikaži

      Znam kak ti je, tak je i meni teško slušati ekavicu.



      2
      -13

      15
      • Gogiii97 Prikaži

        Nema to nikakve veze sa jezikom kojim pričaju, nego kao sto napisa sa nepoznavanjem F1. 10 krugova im je trebalo da skontaju da Ferrari ide na 1 stop iako je bilo ocigledno. Max ide 2 puta na Hard oni vijećaju hoće li moci do kraja, iako se zna da mora preci na neke druge gume.. To su neka 2 primjera kojih sam se sad sjetio. Bilo ih je vjerovatno puno vise ali sam se trudio da ne slušam previše..



        24
        24

        0
        • Carlos Sainz 55
          2CV6 Prikaži

          Onda, ako nisi gledao jutros, pogledaj reprizu F2 sa prenosom iz Srbije.
          Nakon što je pola ekipa išlo na zamjenu guma dogodio se SC i naravno preostali koji su bili na mekoj komponenti trk u box.
          Lik iz Srbije komentariše da su ovi koji su otišli sad u box u ” velikom problemu”.
          Bortoleto koji je do boxa bio 15 ..izađe ispred svih to jest na prvo mjesto ( nešto kasnije je i pobijedio).
          Lik iz Srbije je prvo iznenađen a onda se ispravljao da je odlazak u vrijeme SCa ustvari dobra stvar.
          Pa to zna i onaj ko je odgledao 3 trke u životu.



          4
          1

          3
        • Gogiii97 Prikaži

          Ok nebitno napisao sam svoje mišljenje. Mislim da su momci svakako upućeniji i posvećeniji poslu kojim se bave al svakako svako ima pravo na mišljenje. Čitajući odgovore na moj komentar vidim da je veći problem ko su i odakle su, sto je po meni iskreno poražavajuće s obzirom da je 2024. godina, al ajd.. Nadam se da ovu dvojicu neću vise imati prilike slušati, ne zato sto se zovu kako god, dolaze odakle god nego zato sto nemaju pojma..



          10
          8

          2
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Monako i Monza ove godine, vratila mu se sva nesreća od prošlih godina..

    Sramotno od McLarena i Norrisa, od 19 punata razlike jučer do do samo 6 danas..



    11
    9

    2
    • Michael Schumacher
      Lujo7 Prikaži

      8 bodova su smanjili


      0
      0

      0
    • Ayrton Senna
      MCLfan Prikaži

      Samo da napomenem,lando bi pobijedio da nije piastri onako ušao u zavoj,pa je izgubio poziciju od Charles,tu su izgubili utrku,jer je lando išo raditi undercut i skratio stint na mediumu, a sa tom gumom zna se šta može,da je zadnji stint uzeo medium možda bi pobjedio



      2
      2

      0
      • Mclaren
        BNL_McLaren Prikaži

        McLaren općenito kao ekipa nemaju “muda”, da se tako izrazim. Barem ne trenutno. Jednostavno je nepojmljivo da u situaciji gdje im glavni rivali startaju P7 i P8 oni kao momčad ne objasne vozačima da je najbitnije zadržat te pozicije. Nakon prvih par krugova se možete malo borit, ali u granicama normale i ako to ne ugrožava utrku. Ovako Oscar napadne, Lando mora doslovno izbjegnut sudar, Leclerc normalno prođe i tu kreću problemi. Povuć Oscara u box je ipak bio najgluplji potez cijelog vikenda. Ko god je to odlučio mora van iz momčadi iste sekunde. Ajde da je Ferrari splitao strategiju pa se Oscar boji da ga Sainz ne undercuta, nego ovako ničim izazvan sa 5 sekundi prednosti doslovno pokloni poziciju Leclercu koji ju normalo nije nikad više ispustio. Kao da je razlika u gumama 5 sec po krugu pa su se bojali undercuta… A razlika ono 1.8sec, imali bi 3 kruga da reagiraju na pitstop Ferraria… Imali su sve u rukama, i pobjedu i 1-2 finish. Iskreno, ovakvim ponašanjem, nisu ni zaslužili prvenstvo.



        2
        2

        0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Rade iste stvari kao Ferrari kad je lovio Merc, reaktivni su bili i kad su bili naprijed i kad su bili iza, vrlo rijetko su vodili igru jer nisu bili sigurni sta mogu i bojali su se rizika..
          Isto vode svoje vozace kao i Ferrari u godinama kad su bili blizi Mercu..

          Sto se tice muda, mislim da se ne radi o tome..

          Inace, Lando kaze da je kocio metar kasnije bio bi sudar a nije reka da je kocio metar ranije da ne bi spusio i od Leclerca kad vec hoce bit takav igrac..

          Nikad mi nije bio drag momak ali da li odobravam onakav nepotreban potez Piastrija, bas i ne..
          Ima tu sigurno price koju mi sa strane ne znamo..



          4
          4

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          @Crash

          Ja sam nekako stava da Piastri nikad nece Norrisu prezaliti Madarsku i u duhu toga je bio i ovaj potez.

          McLaren se ponasa na nacin da bi bili “i je*eni i posteni”.

          A Norrisu su oci sve vece, jer: 1) svjestan je da ima svojih kronicnih problema koje nikako da rijesi i koji mu postaju sve veci uteg (prvi krug npr.) i 2) momcadski kolega je sve brzi, ako vec nije i u prednosti.



          2
          2

          0
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          A sigurno ima tu u pozadini puno toga. Da je Lando kočio ranije, nebi izgubio od Leclerca istina. To mu sve ide pod onu slabu točku koju je oduvijek imao, a to je start i prvi krug. Pod “muda” sam mislio tu reaktivnost koju si spomenuo. Nisu sigurni u sebe i šta mogu. RedBull i Max nebi nikad prodali track position na taj način. To je stvarno glupost. Meni je Lando drag, i tu sam možda pristran, ali ne smeta me toliko potez Oscara u prvom krugu, koliko me smeta odluka da Oscar ide drugi put u box dok vodi utrku sa 5sec prednosti. Zak je kasnije spomenuo da je potez Oscara bio možda malo i preko granice “papaya pravila” pa da će razgovarati o tome nakon utrke, ali to su priče za malu djecu. Iste takve izjave bi imao i Ferrari kad bi prosipali bodove protiv Meredesa, pa bi Binotto i Arrivabene pričali takve filozofije pred kamerama, a o strateškim odlukama bi šutili i samo diplomatski rekli “moramo proučiti što je bilo”.. Meni je fascinantno da mi koji doma gledamo utrku možemo skužit u pravom vremenu da je to kriva odluka i bit u pravu, a oni sa svim svojim senzorima i mjerilima naprave ovakav cirkus.



          2
          2

          0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          @mrgud
          Da, to sam napisa nesto ranije kao repliku @Frantic i slazem se.
          Kolega @BNL ja sam prvenstveno mislio da naredbe za svoje vozace kad sam reka da nije do muda
          Inace, slazem se da su šonje i vezano za to sto si napisa


          0
          0

          0
        • ZX10R Prikaži

          Ma jel važnija ekipa ili vozač
          Pravi šef ekipe ,šef ,Boss bi naredio u ovakvoj situaciji Lando mora zadržati prvo mjesto Piastri čuvaš mu leđa ,kraj priče !!!
          Dečki imamo priliku boriti se za naslov ,istina razlika u bodovima je velika ali nema predaje ,očito je Red Bull u krizi ,mi imamo najbrži bolid i sve je u našim rukama ,moramo iskoristiti svaku šansu za pobjedu ,ovo je f1 i svašta se može dogoditi ,jedno odustajanje Maxa a znalo ih je biti ,moramo sve iskoristiti i boriti se a za to imamo najbrži bolid
          Boss je taj koji mora odlučiti i presječi
          Svi volimo da nema momčadskih naredbi no ovo je drugačija situcija kada izdaješ takve naredbe jer postoji šansa da osim konstruktorskog naslova uzmeš i onaj najvažni naslov prvaka
          The End



          2
          2

          0
        • Lance Stroll 18
          lance_troll Prikaži

          @ZX10R
          Važni su i vozač i ekipa…
          Max nikad nije za otpis, a posebno kad je u ovakvoj bodovnoj prednosti.
          Mcl sa ovakvim odlukama, odnosno ne donošenjem istih radi isključivo u korist svoje štete. A “probuđeni” fer će sigurno na još nekoj utrci utjecat na miješanje karata i raspodjelu bodova na kraju utrke što znači da mcl hitno treba uspostavu hijerarhije među vozačima da si povećaju šansu za neki od naslova. Da su postavljeni prioriteti onda Oscar ne bi napao Landa i ne bi uopće bilo bitno ovo kočenje koje je za posljedicu imalo gubitak pozicije od Charlesa…



          1
          1

          0
  7. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    *EBO MA*KU kako mi je drago zbog Leclerca i Ferrarija eeeeeee!!

    Osjećam se kao da je Renault pobjedio!



    11
    10

    1
  8. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Il Predestinato ❤️
    Ne moze ljepse od kombinacije Monza-Ferrari-Leclerc



    16
    15

    1
  9. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    IDEEEMOO!
    Bravo Čarli, da mi je neko rekao da će Ferrari dobiti utrku na strategiju ne bi mu vjerovao. Hvala ovim sposobnim momcima iz McL-a, imaju i oni prstiju u ovom trijumfu. Ali zaista doktorska vožnja Čarlija.
    Nadam se da je KMag uspio osvojiti poen, poslije Čarlija možda i najbolja vožnja.



    10
    10

    0
  10. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Leclerc il predestinato!!!!
    Ferrari master class!!!!
    Mama Mia!!!
    Emocija!!!



    11
    11

    0
  11. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    MasterClass Leclera i strategije !!



    7
    7

    0
  12. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Da mi je netko rekao početko godine da će McLaren i Ferrari na bilo kojoj stazi ostaaviti iza sebe Maxa i Rb za skoro 40 sekundi rekao bi mu da nije normalan! Tko je mogao ovo predvidjeti nakon prvih par utrka. Naravno ovdje je McLaren bio najbrži bolid i ova taktika je donjela pobijedu ali općeniti ovdje Ferrari nije izgledao uopće loše i do odlazaka u boks.



    22
    21

    1
  13. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Ajde da smo doživjeli da Ferrari dva vikenda zaredom strateški nadmudri nekoga, i to za podij i pobjedu. S druge strane McLaren opet prosipa sve što se može, Stella im baš donosi taj talijanski štih. Bravo za Charlesa, još jedan sjajan nastup. Drago mi je za njega s obzirom na sve što prolazi s Ferrarijem sve ove godine, predivne scene.

    Netko je na X-u nakon Monaka napisao teoriju da je Ferrari napravio ovaj bolid da bude savršen samo za Monako i Monzu, njima najbitnije utrke, sad više nije toliko luda teorija 🤪



    32
    31

    1
  14. Sebastian Vettel
    battery992 Prikaži

    Forza Ferrari! Grande Charles!
    Kako Lando vozi, ne bi bilo pošteno da osvoji prvenstvo…



    16
    15

    1
  15. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Bravo Charles, bravo Ferrari!



    4
    4

    0
  16. Ayrton Senna
    BlackSenna44 Prikaži

    Leclerc! 👏👏👏👏👏
    Napokon Ferrari pogodio taktiku. :)
    Za oni koji su se pitali jel krivi vozac odlazi iz Ferrari-a. :)
    Pišemo -9 bodova Lando-Piastri. ;)
    Još je dosta utrka i RB je ocajan
    Sve je jos otvoreno.



    3
    1

    2
  17. Ferrari
    Thor Donator Prikaži

    Ovo je bilo neočekivano! 🤔 A win is a win!! Woohoo!



    4
    4

    0
  18. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Svaka čast Leclerc.
    Nevjerojatno. Koja brljavina od taktika, za sve osim za Ferrarri (zapravo i za Haas i Wlliams)
    Nevjerojatno mi je da Norris ima problem sa starom baš u svakoj utrci.
    Utrku su obilježile taktike.
    npr: Alonsu su uzeli već osvojeno 9 mjesto s dodatnim ulaskom u boks.
    Brljavine od taktika se vide i na razlici prvih od Red Bulla.
    Nije R.B: toliko loš koliko ih je udarilo sunce u glavu.



    6
    6

    0
  19. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Bravo Leclerc 🦍🦍🌪🛫
    I bravo za Mclaren, Piastri izbio još 3 boda Norisu, već smo na 10.
    Trzavice u Mclarenu na press 👍



    14
    14

    0
  20. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Bravo Ferrari, tko bi rekao da oni naprave tactical master class 😄
    Leclerc odvezao vrhunsku utrku.
    E McL tako se ne uzima naslov vozački, konstruktorski ćete uzeti jer je RB u padu i imaju Pereza.
    A Lando je bio dosta glasan prije da lako Lewisu/Maxu kad imaju bolid za pobjede.
    Evo imaš ga i ti već 7-8 utrka barem. Sad vidiš zašto su oni to što jesu.



    34
    33

    1
  21. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Drago mi je zbog Sharla ali ovaj McLaren je smiješan. Izgleda da nisu ništa naučili nakon 2007.



    14
    14

    0
  22. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Svaka cast Charles.

    Hvala McLarenima na pomoci.



    13
    13

    0
  23. ducko Prikaži

    McLaren i sluzbeno najgluplja momcad na gridu. Red Bull i Ferrari se protiv njih utrkuju sa oba bolida u suradnji, oni se utrkuju medjusobno, unistavaju si gume i onda se cude kako im Leclerc mazne pobjedu pred nosom. Ako si vozac McLarena uz ovakvu ekipu protivnici ti ni ne trebaju.



    17
    17

    0
  24. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Evo sad komentar s malim odmakom.

    Intervju – Lando kiselo, Oscar razocarano.
    S ovakvom taktikom nece daleko McLaren. Mozda uspiju WCC uzeti, kako je netko napisao – zbog loseg Pereza. Koji ovu trku i nije bio tako los. Ne razumijem (a ni F1TV komentatori) zasto nisu zamjenu vozaca odradili zadnji krug. Treba netko Landu reci da “nice guys finish last”. Gdje je sad ono da ce trebati Oscara za osvajanje WDCa? Ovo je bila ta prilika i – nista.

    Ferrari i Leclerc maestralno! Konacno! Ovo je pravi Ferrari! Sainz je pomogao koliko je mogao. Uzeli su maksimum. Nadam se da nije bljesak vec pocetak. Kako je Lovro napisao – dvije utrke uzimaju maksimum na strategiju. I fino su smanjili zaostatak u WCC.

    RB…najslabiji od top 4 momcadi ovdje (prema onome na sto smo navikli). Nije mi bas jasna strategija bila HHM.



    10
    10

    0
  25. Fia
    Realista Prikaži
    x1

    Nisam gledao utrku, ali ne mogu vjerovati da nisu svjesni da Norris jos uvijek stigne uzeti vozacki naslov.
    Izgubio je 7 bodova u pretprosloj utrci, i u ovoj je izgubio 3 boda (mislim na swap sa Piastrijem). To je 10 bodova, alo 10 bodova je mogao biti blize Maxu.
    Piastri mora igrati drugu violinu i to vec odavno.



    8
    4

    4
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Ne zaboravi Mađarsku.



      1
      1

      0
    • Sebastian Vettel
      battery992 Prikaži

      Norris za početak mora biti brži od Piastria…



      9
      5

      4
      • ducko Prikaži

        Norris je vise puta bio brzi od Piaatria nego obrnuto, ali da je Perez ovo radio Maxu, Botras Hamiltonu ili Barichello Schumacheru, sto mislis kako bi to zavrsilo? Jesu li oni bas svaku utrku bili brzi od momcadskog kolege?



        8
        7

        1
      • Fia
        Realista Prikaži

        Pa i brzi je kroz sezonu, dovoljno je pogledati bodovnu tablicu, također mislim da je Norris imao pole, a ne Piastri, dakle i u kvalifikacijama je brzi.
        Piastriju vise bodovi nista ne znace, a drugi vozac moze potencijalno uzeti naslov. Ako to ne vidis, motaj kablove.

        A Norris je napravio veliku gresku kad je htio ispast nice guy i prepustio prvo mjesto.



        9
        7

        2
        • Sebastian Vettel
          battery992 Prikaži

          Kako mu ne znače bodovi, pobjede? Pa nije on neki Bottas ili Perez kojima u ugovoru piše da se trebaju skloniti s puta i biti wingmani… Koja su to sr*nja?!
          Brate ako si brži i bolji prestigni me i točka… Valjda mu je Piastri kriv što je na pola utrke morao kratiti šikanu, pa izgubio 2 sekunde… Možda bi bez te greške bilo drukčije… Prvi vozač ne postaješ silom zakona, nego brzinom, Lewis je Bottasa, kao i Max Pereza i Schumi Barrichella peglao 10-15 sekundi skoro svaku utrku… Tako su zaradili pravo “prvog” vozača, za razliku od njih Norris svaku trku nešto use*e I s bolidom koji je nevjerojatan i na starim gumama brži od svih na svježim gubi pobjede od Merca I Ferrarija…
          Max, Lewis i Leclerc bi u ovom McLarenu izgledali kao Max na početku sezone…



          4
          4

          0
        • ducko Prikaži

          @Battery992 bodovi i pobjede mu znace kao i svakom vozacu, zato je tu momcad koja ti objasni da si svojom zaslugom u konacnom poretku iza momcadskog kolege nakon pola sezone. Taj momcadski kolega ima malu ali sansu za vozacki naslov, prvi za McLaren nakon 16 godina i da je tvoj zadatak da mu cuvas ledja i igras timski. Lando je ove sezone po svemu brzi i bolji vozac, omjer u kvalifikacijama, utrkama i konacno na bodovnoj listi to potvrdjuje. Ti pricas kako se postaje prvi vozac, tko je bio prvi vozac kada je Perez u prvih nekoliko utrka bio bolji od Maxa, da li je postojala ikakva sansa da ekipa kaze Maxu pusti Pereza. Naslovi se ne osvajaju tako da ti se vozaci medjusobno utrkuju i izbijaju bodove, ako je itko toga svjestan to je McLaren, 2007 su naslov upravo takvom taktikom prepustili naslov ni krivom ni duznom Kimiu. Ove sezone je momcad trebala reci Pisatriu kako on treba pomoci Landu, a od iduce ako prednost u bolidu ostane imate prvih 5-10 utrka da se izborite za status prvog vozaca.



          2
          2

          0
  26. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Forza Ferrari ! 🔥❤️



    2
    2

    0
  27. Blue Flag
    sinjski ushtipci Prikaži

    Stonehenge, Bermudski trokut, Atlantis i RedBull 2024 sezona.



    4
    4

    0
  28. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Kevin dobio 2 boda na licenci.
    Nema ga u Baku.



    12
    12

    0
  29. Dee-Lite Prikaži

    Hvala inženjeru koji je Leclerca pustio na miru u trenutku kad je ovaj znao što radi 😎



    23
    23

    0
  30. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Mrzim vidjeti nesposobne šefove koji ne znaju lupiti šakom o stol. Uvijek se mora znati tko je vozač broj 1. Ne smiju biti dva ista vozača u timu. Netko mora biti Schumacher, a netko mora biti Irvine, netko mora biti Hamilton, a netko mora biti Bottas. Ne možeš imati poštena pravila jer s poštenjem uvijek završiš glavom u đubru. EDIT: Forza Flavio Briatore.



    22
    21

    1
    • Ayrton Senna
      odsenne Prikaži

      Da li to postoji neko pravilo da sve momčadi se moraju isto voditi?To je njihov izbor,njihov dogovor,što smo vidjeli u mađarskoj(navijam za norrisa),lijepo što poštuju dogovor u momčadi,ali mislim da če ih ovo koštati(tko zna kakvi su im ugovori,što im piše u ugovoru)



      2
      2

      0
    • F1puls Portal
      Testarossa Prikaži

      Zasto bi Oscar morao biti vodonoša covjeku koji nw moze da starta makar prosjecno. I zasto bi neka ekipa morala imati vodonosu uopste?



      6
      3

      3
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        hmm prvo ni drugi Mc ne starta dobro ..ocito imaju problem sa startovima …..a ovo drugo zasto bi morala ekipa imat vodonosu pa recimo da ne mora ali ako jedan vozac drasticno vise bodova ima od drugog i ima sansu napast za titulu vozaca tim bi trebao toj osobi dati prednost isto kao sto ne norris vratio prvo mijesto piastriu …. a moralizirali su da Norisu ce trebati tim da pobjedi ..gdje je sad taj tim da mu pomogne jer ovo je mozda bila jedina prilika ….a ako mu bude falilo 2 boda onda ce se tim lupati po glavi sto mu nije pomogao a titula izgubljena zbog gluposti tima ….i zamisli kako ce se noris slijedece sezone odnositi prema kolegi iz tima ako izgubi sansu zbog tima



        8
        8

        0
        • F1puls Portal
          Testarossa Prikaži
          x1

          Ja sam potpuno protiv podjele na vozace 1 i 2 apriori. Od tima očekujem dobru strategiju za obojicu i izvolite trkajte se. To je za mene moto sport, sve ostalo je partokratija, koja je toliko karakteristična za nase prostore. Mclaren istorijski nije imao podjelu na vozače 1 i 2, pa makar ih to kostalo i titule. I zbog toga ih neizmjerno cijenim kao ekipu, i to kao navijac neke druge ekipe. Takodje sam protiv timskih naredbi osim u slučaju da postoji opcija sa tim uzme više bodova. Propuštanje timskog kolege jer je u borbi za titulu mi graniči sa samim namještanjem rezultata, a takva propuštanja su danas potpuno legalizovana. Nekada smo na njih zvizdali kada je moja ekipa to napravila (Barichello) a danas ih svi tako zdušno dozivamo.

          Sto se ova dva vozaca tice, nijedan me nije ubijedio da je on taj koga treba iskljucivo podrzati (ako vec nekoga trazimo). Lando je duze tu, istrpio je malo zbog loseg bolida, a realno je i da nije imao gdje ici. Oscar ima rezultatski uspjesniju juniorsku karijeru, trenutno je marginalno losiji ali i vise nego konkurentan kolegi. Ne treba zaboraviti ni odakle je Oscar, kao i McLaren ekipa kada gledamo korjene. Jasno je da su sada bliskoistocni vlasnici ali siguram sam i dan danas imaju mnogo navijaca u Novom zelandu i australiji. Uglavnom nijednom vozacu trenutno ne bih dao prednost. Ali to sam ja, konobar, a ne direktor Mclaren Group ltd.

          Eto to bi bilo nwko moje misljenje, koje nije upućeno iskljucivo tebi kome sam replicirao, nego manje vise svima koji tako zdusno zagovaraju vodonoše i timske naredbe. Živi vi meni bili!



          12
          12

          0
      • Ferrari
        miki the pirate Donator Prikaži

        “Zasto bi neka ekipa morala imati vodonosu uopste”… Stvarno?
        Vodonoša ne treba jedino ako imaš stvarno dominantan bolid, al ono baš baš.



        3
        3

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži
        x1

        Da mene netko pita ja bi se kladio na Piastrija i Norrisa bi mu sklanjao s puta. Čak i ove sezone



        6
        4

        2
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Iz kuta neutralnog gledatelja, bolje je bez timskih naredbi, sve je čisto, a i zabavno je gledati kako si vozači u istom bolidu otkidaju bodove. Ali, gledajući iz kuta šefa McLarena, želiš (ili ako si Andrea Stella, možda i ne) osvojiti sve što možeš, a McLaren može napasti obje titule, ali vozačku samo s Norrisom.

        Piastri možda ima veći plafon od Norrisa, ali on na toj teoretskoj razini ove sezone ne vozi. Do kraja je ostalo 8 utrka i 3 sprinta, Norris kasni 62 boda za Verstappenom, a Piastri 44 za Norrisom, znači ukupno 106. Kad bi Piastri osvojio maksimalne bodove na svakom vikendu do kraja sezone, Verstappen bi završio ispred njega da svaki put završi treći. Kad bi Piastri osvojio sve osim bodova za najbrže krugove, Verstappen bi i s četvrtim mjestima bez FL-ova bio ispred. Norris bi s maksimalnim bodovima bio prvak i da Max svaki put bude drugi.

        Ovo su naravno nerealni scenariji, ali želim dočarati koliko Piastriju treba da dođe do Verstappena. Niti vjerujem da će Piastri ili Norris uzeti sve pobjede + FL-ove, niti da će Verstappen svaku utrku do kraja završiti izvan podija. McLaren je jasno najbolji bolid, ali kao što vidimo, s prednošću s kojom im konkurencija bez problema izbije pobjedu kad oni ne odrade sve savršeno. Ne očekujem da će nadograditi bolid do razine dominacije u kojoj bi redovito mogli pojesti konkurenciju samo na čistu brzinu kao Norris u Nizozemskoj, stoga je po mom mišljenju Norris (nategnuto, ali svejedno) jedini realan kandidat za vozačku titulu ove godine. Konstruktorska titula ne bi trebala patiti zbog toga, a tko zna kad će opet imati priliku za to.



        7
        7

        0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Kužim i namjerno pretjerujem, ali mislim da Piastri ima puno bolju glavu nego Lando. Lando je simpa tip, ali nema odlučnosti. U kritičnom trenutku on se povlači. Sad ga je i cura napucala, pa se možda i to vidi na njemu. Naime ako ne bude naredbi s pitwalla, gotovo sam siguran da će Piastri završiti sezonu ispred Norrisa.



          5
          5

          0
  31. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Ono kad Ferrari uzme pobjedu zbog strategije. Kapa do poda njima i Leclercu.

    McLaren je primjer da dominantan bolid treba i dominantne ljude u bolidu i van bolida. Gube jedno prvenstvo ako ne uvedu naredbe
    Lando u još jednom chokeu. Nikako pretvoriti pole u pobjedu, govorili smo o borbi sa Maxom, a čini se da će se i kolegu nešto pitati.



    18
    18

    0
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Da sam ja bio šef Mclarena (idemo se igrati): “Heh Piastri, čuvaš Norrisu leđa, nema pretjecanja. Lando je vozač prvi vozač koji se bori za naslov. Lando, moraš imati pošten start i idemo na 1-2 pobjedu”. Ako se Piastri buni može odmah šamarčina ili prijetnja da će se naći neki drugi vozač.



      13
      12

      1
      • Sebastian Vettel
        battery992 Prikaži

        Kako čuvati leđa vozaču koji starta kao da je u F2 bolidu?



        10
        7

        3
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Ali danas je dobro startao pa ne mogu pronaci primjedbu na sami start. Sad mu je bio problem sto je na drugom zavoju vjerovao da mu timski kolega pomaze u borbi za titulu i da se nece baciti ispred njega, pa nije ni zatvarao vrata (zato se i vidjelo da je bijesan nakon utrke i nije ni pogledao u njega dok su sjedili u cooldown roomu, niti je spricao sampanjcem Oscara na postolju)



          12
          12

          0
  32. Vw
    Crni molo Prikaži

    Mozda ga diskvalificiraju kao Russela zbog težine bolida😂



    3
    2

    1
  33. Vw
    Crni molo Prikaži

    Kako izgleda trenutna situacija na gridu rb ne da će izgubiti konstruktore od McLarena već je i Ferrari blizu



    7
    7

    0
  34. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ferrari dobar zadnje 3 utrke u menađiranju guma, jako dobar pokazatelj forme i tolko najavljivana pozitiva za sljedeće utrke 🛫🌪



    6
    6

    0
  35. James Hunt
    Takagi Prikaži

    Čestitke Ferrari! Bravo , samo jakoooo!



    1
    1

    0
  36. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Buzdovani u McL rade istu glupost ko Ferrari 2018. McLaren nikad u boljim šansama da osvoje ove godine nešto, ali sudeći kakvi “mozgovi” rade za pit wallom, uraditi ce harakiri i posrati ce se na rad inženjera, koji su napravili fantastičan bolid.

    Leclerc pokupio šlag sa torte i kud ces bolje na domaćoj utrci, bravo 👏



    22
    22

    0
    • Vw
      Crni molo Prikaži

      Slažem se,ali brate mili onaj Norris je cirkus zabio se kod ulaska u box kao neki početnik, da ne pričam o startu utrke, ima start kao SDI



      6
      5

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Da, jako je dobar je vozač ali mi se čini da ima problem sa stresom.
        Kako drugačije objasniti da baš svaku utrku pogriješi na startu?
        Da povučem paralelu:
        Iako taktički pogrešno, Max je startao na tvrdim gumama i nitko ga nije uspio preteći na startu.



        3
        2

        1
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      Sujeta radi Norrisa. Nema jaku ruku na ramenima, bez obzira sto je duze u Mclarenu. I evidentno zbog toga lako puca pod stresom. Oskar je u naletu motivacije, ima odriješene ruke i zagrizao mamac.

      Kako god, McLaren mora brzo naci riješenje oko vozačkih odluka, jer uskoro slijedi pravo šaketanje, a to je izbijanje titule konstruktora. A s obzirom u kakvim su sve sranjima bili i dignuti se iz pepela i izgubiti titulu zbog gluposti, ja da sam vecinski dioničar licno bi Browna šakama prebio.



      8
      8

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Nekako mi je padala na pamet njihova povijest.
        Krenuli su tako u F1 pod geslom “Nema prvog vozača u RB”
        …. dok nisu zbog toga izgubili prvenstvo.
        Sada su u situaciji da Max ima gotovo nedostižnu bodovnu razliku da bi izgubio prvenstvo…..iako nakon današnjeg nastupa ta bodovna razlika izgleda puno dostižnija.
        Ajmo reći da su krenuli u utrku sa tom mišlju.
        Odlučili su zgrabiti momčadsko prvenstvo
        A zbog reklame (koja bi teoretski donijela puno novaca) vozačima rekli rekli “Borite se pošteno pa tko pobjedi”
        Zaboravili su jednu sitnicu.
        Ne mora Max biti odmah do Norrisa na startu.
        Što ako kraj Norrisa Indijanskog imena “Bik koji starta polako” prvi red zaključa momčadski kolega sa jednako jakim bolidom i motivacijom?
        Mislim da ove noći gazde R.B. neće spavati.


        0
        -1

        1
  37. Jody Prikaži

    Savršen dan za Ferrari i Leclerca, vratila mu je dio sudbina. Još da je na bolidu broj 27, kao nekada Michele Alboreto🥰



    7
    7

    0
  38. Charles Leclerc 16
    mGT_ZG Prikaži

    Kada me netko pita : “Kak možeš navijat za šlampave Talijane”, ja mu odgovorim Monza !



    8
    8

    0
  39. Vw
    Crni molo Prikaži

    Nitko nije spomenuo kad je verstapen na radio vezi nešto kenjao za hamiltona



    3
    0

    3
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Mene inače ta tužakanja kad jedan vozač prijavljuje drugoga jako nerviraju. To su moderna vremena sebičnih šupaka koji se utrkuju. Jučer sam čuo ovo za Hamiltona i Rusellovo prigovaranje na nečije potrgano krilo. Nemaju vozači što prijavljivati to je posao sudaca….



      1
      -1

      2
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Svakako ali suci su lijeni i takav je sustav da ce dosta toga istrazit tek nakon prigovora.



        1
        0

        1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Perez je kukao na Russellovo potrgano krilo.



        3
        3

        0
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Russell je na svakoj trci dežurna tužibaba ..a dio prednjeg krila mu je opasno visio.
          Perez je u pravu vidjeli smo kako je prošao Massa.



          1
          1

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ma daj, kako je prošao Masa. Ja sam uganuo gležanj na stepenicama, hoćemo zabranit stepenice?
          65 godina je dizalica pod žutim zastavama vadila aute koji su izletili sa staze i nitko nije tako poginuo sve do Bianchija. Piloti su ginule na razne druge načine, ali nitko ispod dizalice. Zato sad kad netko pljune žvaku na stazu imamo safety car ili crvenu zastavu.


          0
          0

          0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Kako da ne. Komentirali smo. Doduse, nisam uopce vidio sta je bilo.


      0
      0

      0
  40. Jordan Forever Prikaži

    Moj Leclerc, predobro! Drago mi je, mnogi su ažurno sumnjali u njega kad mu je Piastri izbio krilo na startu u Austriji i kad je zagrizao krivu udicu s intermediate gumama u Silverstoneu. Kao, “evo vam vaš predestinato”, “nikad ništa od njega” itd. A nakon toga on odradio 4., 3., 3. i 1. mjesto u iduće četiri utrke. Žao mi je što mu je sezona umalo obilježena s te dvije nepotrebne utrke, ali opet sjeda na svoje mjesto.



    1
    1

    0
  41. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Kao Ferrarijevac, mogu biti presretan: pobjeda u Monzi u još jednoj izazovnoj sezoni za crvene do koje su došli sa izvanrednom strategijom i izvanrednom vožnjom Leclerca, koji je jedan od onih vozača koji su kalibar za svjetskog prvaka. Zadnja rečenica priprema iduću i glavnu tezu: Lando Norris to nije. Godinama gledamo njegove kardinalne greške, općenitu nespremnost i neozbiljnost koja se najviše pokazuje u prvom krugu. Danas se ona opet pokazala, u Monzi moraš znati da nakon starta moraš braniti prvu poziciju sve do Roggie. On je opet zaspao, Piastrijev manevar je bio izvanredan i gotovo. Također, ako se ti želiš boriti za naslov prvaka ne možeš si dopustiti da tvoj momčadski kolega bude brži od tebe u 7 od prvih 8 krugova na novom stintu.

    Ali, usprkos svemu tome, ne treba na Norrisa gledati kao na glavnog krivca. Ovo je jedinstvena sezona, jedna od rijetkih sezona u kojoj jedan od najtalentiranijih vozača ne osvaja ili ne mora osvojiti titulu, jer su i Verstappen i Leclerc i Hamilton i Alonso u inferiornijim bolidima. Tako da treba gledati na McLaren. McLaren je u ovih nekoliko utrka pokazao jednu generalnu neozbiljnost koje bi se čak i Ferrari u 2018. postidio. Vozač koji je u borbi za naslov mora biti prvi vozač. Nakon taktičkog fijaska u Mađarskoj slijedi zandvoortska priča borbe za oba naslova. Nakon toga slijedi ova debilna priča o “papaya rules”. Jedino pravilo koje treba vrijediti u borbi za naslov prvaka je da je vozač koji je u borbi za naslov prvaka prvi vozač, a da je njegov momčadski kolega drugi vozač. Sad se pokazuje problem koji je imao Ferrari: naslov ne osvajaju samo vozač ili samo bolid, naslov osvajaju vozač, bolid i ekipa. A ako su u ekipi Zak Brown i Andrea Stella, osvajanje bilo čega postaje puno veći izazov nego što bi trebalo biti.

    Za dobro ovog sporta se nadam, ne samo kao Ferrarijevac, nego kao i ljubitelj sporta da McLaren neće osvojiti konstruktorski naslov jer se time šalje poruka da je sport u velikoj krizi jer se naslov može osvojiti usprkos amaterizmu i neozbiljnosti ekipe.



    6
    3

    3
    • avalon Prikaži

      VettelFerrari … leclerc ostvari pobjedu u MC i kovalo ga se u zvijezde . pobjedi u monzi i odma je kalibar za prvaka dok lando to nije jer za razliku od leclerca koji gotovo nikad ne griješi (ha ha ) norris godinama kardinalno griješi .. stvarno ? po čemu je to lando nespreman i neozbiljan ? do 2023. lando inije ima bolid za neke velike rezultate , a lani kad su “preporodili” bolid norris je završija na P 6 sa bodom manje od 5. leclerca i 4. alonsa i trenutno je najveća “ugroza” maxu . btw , po meni mu je kolega iako sa tek 38 GP – a najopasniji vozač na gridu … miran , sa nekakvom vlastitom filozofijom vožnje koja “isključuje” sve oko sebe .čak gotovo da sam siguran da ne bi posluša tim odredbe ( ka šta lando nedavno je ) da propusti kolegu . svaku trku osim mađarske kad je pobjedija na intervjuu je po nekom mom viđenju pokaza određeno nezadovoljstvo iako je ima podij . lewis je ima bottasa , max sergia , leclerc carlosa .. sva trojica “drugih” su poslušna samo lando ima oscara koji imam osjećaj ne jbe nikoga , gleda sebe .a i tim kako mi se čini bolje gleda oscara nego landa jer komično je da zbog nekog “poštenja” lando koji je u borbi sa maxom po naredbi propusti piastria zar ne ? pa i ovo u monzi makar donekle mi to potvrđuje jer umisto da “radi” za landa , zadrži P 2 i čuva mu leđa on ulazi u dvoboj sa njim ?!?! liči li to malo na monzu 2018. kad je seb prije monze zaostaja za lewisom 17 bodova (kimi 85 ) ? kimi je starta sa P 1 , seb sa P 2 i umisto da kimi pusti seba i čuva mu leđa borija se sa kolegom ka sa največim neprijateljem . tako je sad slično postupija i piastri koji valjda ima ali ne pokazuje ogromnu ambiciju . to je OK ali u ovom slučaju kad lando ima šansu , a oscar ne treba bi postupit ka timski igrač i pomagat kolegi . di je ono “upozorenje” landu da propusti oscara jer mu se to može vratit u nastavku sezone ? papila maca jer u monzi je oscar pokaza i dokaza da to za njega nema važnost . i da ne ulazim u pretjerano rašćlanjivanje još samo ovo ….. na kraju trke leclerc se zahvaljiva svima , zbog konkurentnosti bolida do strategije no ko se sjeća njegovog negodovanja , primjedbe preko TR kad se čudija i negodova zašto su ga prerano pozvali u box ? da je bilo po njegovom , da je u box otiša kasnije ko zna bi li pobjedija no OK , umisto njemu grešku bi pripisali ferrarievom strategu zar ne ? ;) a ovako je on bog , kalibar za prvaka koji ne griješi ka lando zar ne ? ovo je leclercu 7. sezona i tek jednom ( 2022. ) je bija u “borbi za titulu” sa maxom , na kraju završija na P 2 sa 146 bodova zaostatka . lando je u 6. sezoni F 1 i sad je u “borbi” sa maxom i trenutni zaostatak mu je 62 boda ( a moglo je i koji bod manje da nije titrano piastriu ) = ima više šanse za ugrozut maxa nego šta je to ima leclerc 2022.
      možda McL pokazuje dozu amaterizma i neozbiljnosti ali bogme nije se ni ferrari u tim segmentima bija na nivou najstarije , najiskusnije ekipe ….



      3
      -1

      4
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Sto znaci ovo je Leclercu 7. sezona u F1 i tek je jednom bio u borbi za titulu? Jel to pokusavas nametnuti tezu da je toliko los da u 7 godina nije uspio osvojiti prvenstvo? Apsurdno. Pa Maxu je 2021. godina 7. godina u F1. Jel i on tek u 7. godini samo jednom bio u borbi za titulu pa je los vozac.. ili je to sve i do bolida i situacije malo?



        2
        2

        0
  42. spink Prikaži

    Ferrari bljesnuo, ali ne vjerujem da ce se to nastaviti. McLaren opet amaterski, mogao je Piastri u zadnjem krugu propustiti Norrisa prije parabolice na drugo mjesto..dva boda vise i da u Mađarskoj nije pustio Piastria za pobjedu eto 9 bodova bliže Maxu. Red Bull puca po šavovima, a nema više Neweya da rješava probleme. Steta za Rusella u prvom zavoju, bio bi dobar u borbi za postolja..


    0
    0

    0
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Ako je Newey tako digao Red Bull u visine, tko je onda sada dignuo McLaren? Koji genijalac je Mercedesu omogućio 8 naslova za redom? Što se svi uhvatili Neweya, kao da je čarobnjak… Ne kažem da nije genijalac, ali karijeru je proveo u financijskim moćnim momčadima sa stotinama drugih inženjera… Hoću reći. nije sve u rukama jednog čovjeka, zato se zove momčad.
      Nije nigdje službeno potvrđeno i ne znam koliko je tu istine, ali izgleda da se Red Bull igrao s balansom kočnica koji možda nije u skladu s pravilnikom. Nekakav T ventil koji regulira pritisak kočnice između lijeve i desne strane i time omogućuje bolji ulazak u zavoje i bolju trajnost guma.
      Isto tako RB ima najmanje prostora za testirati nove dijelove jer su prošlogodišnji prvaci što konkurenciji daje više prednosti da ih uhvate. RB je u Monzi koristio reciklirano krilo da bi uštedjeli na budget capu dok su svi ostali po običaju donijeli krilo razvijeno baš za Monzu.
      Jedino mi je žao da ovakav budget cap i reducirano korištenje tunela i ostalog nije uvedeno na početku hibridne ere pa ne bi 8 godina gledali Mercedes u vrhu.



      11
      9

      2
  43. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Gledao prvih 6 krugova i zaspao, probudio se zadnjih 6-7 i ništa mi nije jasno 🙄 kako Leclerc otkud Leclerc, duhovi Monze ga pogurali do pobjede ili šta



    8
    7

    1
  44. sennacher Prikaži

    Onaj su put rekli Landu na team radio da neće postati prvak bez Oscara. Možda je veća istina da neće postati prvak SA Oscarom. Lako RB drži Pereza dok McLaren na ovaj način drži Oscara – izvrsno za Maxa.

    Čestitke Charlesu na izvrsnoj vožnji, ali također Colapintu koji se u prvom nastupu pokazao daleko boljim od Sargenta



    5
    5

    0
  45. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Sudeći po komentarima, među navijačima na ovom portalu ima više političara nego sportaša



    3
    3

    0
  46. ZX10R Prikaži

    Svaka čast ekipi iz Čapljine !!!
    Charles bravo ,hrabar potez ferrarija se isplatio
    Mclaren ,šta reći ,šta reći ???!!!
    Imaš jedan i dva na startu imaš trenutno najbrži bolid bez konkurencije ,imaš Max i Red Bull koji je u krizi ,sve karte su ti se idealno posložile ,postoji velika razlika u bodovima između Landa i Maxa ali ne i nesostižna ,još ti pomažu Ferrari i Mersedes i ekipa to sve uprska ,kako ti ljudi dođu na takve pozicije da odlučuju o strategiji a tako su nesposobni meni to nije jasno
    Mclaren je morao uzeti prvo i drugo mjesto ,ali nije ,oni kao da voze za Maxa
    Jedino im se mora čestitati na bolidu ,Mclaren izgleda strašno ,a šta se događa sa Red Bullom ne izgledaju dobro ,tko bi se ovome nadao nakon početka sezone i dominacije Red Bulla ,u svakom slučaju imamo zanimljiv nastavak sezone
    Ferrari svaka čast Monaco i Monza !!!



    4
    4

    0
  47. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Maxova situacija me donekle podsjeca na na Alonsovu situaciju pred kraj 2012 godine gdje mi se bolid vise nije mogao natjecati za pobjede, a morao se boriti za titulu sa timom koji je u uzletu. Jedino sto Max ima vecu prednost.
    A Mclarenova situacija im je ko 2007. godine. Vodstvo koje nema.sposobnost voditi 2 vozsca slicna po brzini. Jedino sto su tad ocekivanja bila astronomska. A sada su ipak i dalje ocekivanja manja jer se Mclaren vraca u sami vrh nakon dugo godina.
    Jedan DNF, ili neki problem u utrci ili kvalifikacijama mogao bi zapapriti sezonu, a mislim da postoje realne sanse za to



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.