Prije godinu dana ovdje je objavljen sličan članak u kojem se kao vrlo izgledna opcija spominjala nikad viđena situacija na tržištu vozača – nijedna promjena između sezona. Taj dosadni scenarij na kraju se ostvario, no zato je ovogodišnji “silly season” u daleko sadržajnijem izdanju krenuo već prije početka prave sezone senzacionalnom objavom o prelasku Lewisa Hamiltona u Ferrari, potezom koji je pokrenuo domino-efekt.
Većina postava sada je već službeno potvrđena i čekamo još samo objave Mercedesa, Alpinea, RB-a te Saubera, a tu je i neizvjesnost oko bolida koji zasad nosi broj 11.
Red Bull | Verstappen | Perez (?) |
McLaren | Norris | Piastri |
Ferrari | Leclerc | Hamilton |
Mercedes | Russell | ? |
Aston Martin | Alonso | Stroll |
RB | Tsunoda | ? |
Haas | Bearman | Ocon |
Alpine | Gasly | ? |
Williams | Sainz | Albon |
Sauber | Hulkenberg | ? |
Kao i prije dvije godine, kada su odlučili zamijeniti Valtterija Bottasa, Mercedes je zamjenu za Hamiltona pronašao u svojem juniorskom programu. Tada je to bio 24-godišnji George Russell s tri sezone u Williamsu, a sada nade polažu u debitanta. Ime Andrea Kimi Antonelli počelo se spominjati među favoritima čim je Hamiltonov odlazak objavljen, iako on tada još nije odvozio nijednu utrku u F2, u koju je došao izravno iz FRECA prvenstva, odnosno europskog prvenstva na razini između F3 i F4.
Razna imena vrtjela su se oko Mercedesa, mladi Antonelli mučio se s debijem u F2, no sad kad se situacija na tržištu iskristalizirala, a Talijan koji za par dana slavi punoljetnost je probio led s dvjema uvjerljivim pobjedama, čini se da je sve riješeno. Brojni izvori već neko vrijeme tvrde da se samo čeka Monza za službenu potvrdu, a količina sadržaja s njim po Mercedesovim službenim kanalima na društvenim mrežama sugerira da pripremaju navijače za njegov dolazak.
Samo bi protagonist mokrih snova Tota Wolffa, Max Verstappen, mogao promijeniti ovo, no čini se da Max još neće pobjeći iz Red Bulla, iako je i ta tema, bez obzira na njegov ugovor do kraja 2028., otvorena u bližoj budućnosti.
Carlos Sainz bio je najpoželjnija udavača među ekipama tzv. sredine poretka, a iznimka nije bio ni Alpine. Sainz je na kraju odlučio usrećiti Jamesa Vowlesa koji je po izjavama na sedmom nebu, a ostalima nije ostalo previše provjerenih opcija.
Sve upućuje na to da će priliku u F1 dobiti još jedan debitant – 21-godišnji Australac Jack Doohan, sin peterostrukog prvaka 500cc kategorije (današnjeg MotoGP-a) Micka. Ironično, time je u borbi za mjesto pobijedio Schumachera koji je upravo po njegovom ocu dobio ime. Mick Schumacher nastupa za francusku ekipu u WEC-u i nedavno je odradio zajednički F1 test s Doohanom, no očito nije pokazao dovoljno da ga uzmu prije Doohana koji je dio F1 ekipe od 2022., u sklopu čega je odradio niz testnih vožnji. Doohanova prisutnost na Alpineovim mrežama također je sumnjiva u zadnje vrijeme. I da, Doohanov menadžer je izvjesni Flavio Briatore, savjetnik Alpinea.
Već i vrapci na grani znaju da se Perezovo produljenje može okačiti mačku o rep, odnosno da taj papir koji je potpisao ne garantira da će 2025. biti u Red Bullu. Ljeto je preživio, ali upitno je hoće li dočekati proljeće. Yuki Tsunoda radi dobar posao, ali se po svemu sudeći nikako ne uklapa u dugoročne planove Bikova. S druge strane, Daniel Ricciardo ima veliku podršku ekipe i ulazak u dobru formu mogao bi ga vratiti u prvu momčad. Problem je što takvu formu od njega odavno nismo vidjeli pa je za kraj 2024. zadržan status quo.
Situaciju komplicira Liam Lawson kojeg Red Bull ne želi izgubiti, ali da to spriječi, mora mu dati trkaće mjesto. Izravan skok u prvu momčad bio bi vrlo riskantan, pogotovo uz sve jaču konkurenciju, a Ricciarda se ne žele olako riješiti, što blokira i drugu momčad. Iz F2 im već pristiže Isack Hadjar za kojeg je Helmut Marko rekao da će jednu godinu najvjerojatnije morati ostati “na klupi”, a odluku o Lawsonu najavio je u rujnu. Izgledno je da će Verstappen i Tsunoda ostati gdje jesu, dok će Perez eventualno izgubiti mjesto od Ricciarda koji pak visi između promocije u Red Bull i ispadanja iz RB-a u korist Lawsona.
Novinari i oni koji se takvima predstavljaju s kupljenom plavom kvačicom na X-u dali su si oduška u smišljanju Hulkenbergovog kolege pa se tu svaki dan moglo pročitati novo ime povezano sa Sauberom, odnosno budućim Audijem. Umirovljeni Sebastian Vettel često je uključen u maštarenja zahvaljujući svojoj nacionalnosti pa ni sada nije bio zaboravljen, IndyCar prvak Alex Palou također je prozvan pa je demantirao bilo kakav kontakt s ekipom, a kao nešto realnije, ali opet nategnute opcije spomenuti su Mick Schumacher i Gabriel Bortoleto, aktualni F3 prvak i trenutno drugoplasirani u F2. Brazilac je McLarenov junior, a karijeru mu vodi Alonsov A14 Management.
Nedavno potjerano vodstvo ekipe nije dalo dojam da su zainteresirani za usluge ikojeg od trenutnih vozača, ali bi novi čelnici mogli imati drukčije mišljenje. Zadržavanje Valtterija Bottasa ne zvuči suludo s obzirom na njegovo iskustvo i brzinu koja je za ekipu poput Saubera više nego dovoljna, a to bi im donijelo komadić stabilnosti koji im ne bi škodio. Možda im se pak svide vreće novca Guanyua Zhoua pa još jednu sezonu istrpe Kineza. Ako ćemo se opet hvatati za znakove s društvenih mreža, Bottas ipak ima prednost jer je nedavno objavio sliku sa svojim Audijem – je li to njegov znak, pokušaj dobivanja simpatija željenog poslodavca ili samo reklama kompanije koja je već sad vlasnik njegove ekipe, saznat ćemo uskoro.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Antonelli i Doohan su prilicno realne solucije, Red Bull i RB nece se znati do kraja. A Sauber doslovno koketira sa svima.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim što se tu ima Mercedes premišljati.
Najbolji slobodan vozač je Carlos Sainz.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pero
Sainz nije slobodan vozač.
(čak i u ovom članku piše za koga vozi idući sezonu)
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi stvarno. Zbunile su me još krmeljave oči i riječ Vowles – Wolf
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas sam negdje pročitao da Binotto želi Micka od sljedeće godine.. Sad koliko tu ima istine neznam..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sergio Perez je ozbiljan kandidat za Sauber/Audi u 2025., ako on i “njegovi” žele i dalje Mexico u F1.
U načelu, ako se Checi još vozi ne bi bilo loše da ode malo u IndyCar, jer mislim da je dao i pokazao u F1 sve što je imao…..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pérez ima ugovor s Red Bullom za 2025. i 2026. godinu. Sauber ima na raspolaganju, na primjer, Schumachera, Bottasa, Zhoua, Bortoleta, Magnussena i sl.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez je definitivno najpozeljniji vozac na gridu, ironicno. Jordan, nitko od navedenih ne donosi priblizan uticaja i suhog kesa kao ovaj. Tvoj Jordan bi njega izabrao prije tih navedenih, u svoje zlatno vrijeme. A i danas, najvise. U pitanju je profit a ne pobjeda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je težak Pérez? Za Zhoua se tvrdi da je težak oko 30 milijuna USD sponzorskog paketa. Ipak, za sada ne izgleda kao favorit za mjesto u Sauberu. Ironično, Pérez upravo zbog sponzorstava bi trebao lako opstati u Red Bullu u skladu s ugovorom na još 2 sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Perez i postoji, opstaje to i je poenta. Ja koliko shvatam, nisam ista pogresno napisao.
Perez je trenutno kralj. Kada uzmemo brzinu vs dolare.
Kinezima on ne treba. Tjelsena kultura je bitinija.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ekipa draga. Citirat cu tri imena koja necemu (danas) vrijede: Alonso, Max i Ocon. Sve za sada, (ostalo), niz olovnu cijev…
1
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon?????
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez trolovanja. On je elita. Samo ste je pamćenje kratko.
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar je kad se treba maknut Hamiltonu sa staze.. a dobar je i kad treba izgurat bilo koga drugog u zid
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“On je elita. Samo ste je pamćenje kratko.” – koliko kratko? Pa ja imam godina na leđima od kad prtim F1 ali Ocon mi je nestao iz memorije. Pitam se kao i Vojko “kako to?”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi, Ocon predstavlja vecinu nas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najvjerojatnije će vozači zauzeti preostala slobodna mjesta na F1 gridu za iduću sezonu :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
No shit, Sherlock
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/52ycOC73YzY?si=-l7QHxJtAoJ3dYA6
2
0