Charles Leclerc se u zanimljivom intervjuu za talijanski Motorsport dotaknuo dolaska novog momčadskog kolege Lewisa Hamiltona za kojeg smatra da je jedan od najboljih vozača u povijesti ovog sporta od kojeg može puno naučiti, ali i procijeniti svoju vrijednost:
“Već neko vrijeme su postojale glasine da bi Lewis mogao doći, ali nikad ne možete biti sigurni dok ne dobijete potvrdu. Znao sam da postoji obostrani interes, a u tim slučajevima je izgledno da će doći do dogovora. Nisam se previše raspitivao jer to nije moja uloga, ali moram reći da su svi u ekipi bili vrlo otvoreni i iskreni prema meni.”
“Fred mi je rekao [da je dogovor postignut], ali, ponavljam, svaki idući dan sve sam bio svjesniji da stvari idu u tom smjeru. Iskreno se ne sjećam da sam primio telefonski poziv u kojem mi je to eksplicitno rečeno, vjerojatno zato jer nisam bio iznenađen tim dogovorom. Radilo se o tome da je moje uvjerenje u to postepeno raslo sve do trenutka službene objave.”
“Želim reći da sam jako zadovoljan kako sam surađivao s Carlosom. On je nevjerojatan vozač i prošli smo kroz neke vrlo teške trenutke u zajedničkom životu u Ferrariju. On je jedan od zaslužnih što idemo naprijed i uvijek smo lijepo surađivali.”
“Istovremeno, kad vam dolazi sedmerostruki svjetski prvak – to je uvijek dobra vijest, vrlo zanimljivo i motivirajuće. Zanimljivo je jer ću iz prve ruke moći učiti od jednog od najboljih vozača u povijesti Formule 1, ali i motivirajuće jer me intrigira usporedba s Lewisom u istom bolidu. To su dva razloga zbog kojih jedva čekam da krene ovo novo poglavlje. Međutim, opet želim reći da sam se uvijek jako dobro slagao s Carlosom.”
Osvrnuo se i na Ferrarijevu sezonu koja je do Monaka izgledala solidno, a onda nakon toga značajno pala.
“Rekao bih da je to dobar opis. Prije Monaka smo imali par evolucijskih nadogradnji koje smo donosili i sve to bilo je u skladu s očekivanjima. Temelj bolida se pokazao kao vrlo stabilan što je pomoglo Carlosu i meni da izvučemo maksimum iz njega. U Montrealu smo imali druge probleme zbog kojih nismo postigli dobre rezultate. Nešto se promijenilo od Španjolske. Donijeli smo neke nadogradnje koje su u simulatoru izgledale dobro, ali na stazi su uzrokovale poskakivanje bolida. U nadolazećim utrkama bio sam vrlo agresivan s postavkama bolida kako bih pronašao rješenje za to, ali mislim da sam platio vrlo veliku cijenu za to.”
“Vozio sam kvalifikacije s postavkama koje nikad prije nisam iskusio i zbog toga sam riskirao pogreške. Prije godinu dana imali smo dvije utrke s tim scenarijem. Zatim smo u Zandvoortu rekli: ‘U redu, idemo pokušati shvatiti što je moguće više što moramo učiniti i što je potrebno, pa ćemo doći i rezultat. Ove godine smo to radili na tri ili četiri utrke nakon VN Španjolske. Trebalo nam je nešto više vremena nego 2023., ali na kraju smo shvatili jako puno toga i da moram sve ponoviti – ponovio bih. Da smo se borili [za pobjede] vjerojatno bih se usredotočio na optimiziranje svakog vikenda, ali s obzirom na situaciju u kojoj smo se našli siguran sam da je ovo bio pravi izbor i posljedice će se vidjeti kroz ostatak sezone.”
Ferrari je usred sezone napustio tehnički direktor za razvoj šasije Enrico Cardile.
“Moja je uloga dati sve od sebe na stazi. Naravno da ću pokušati shvatiti što se događa unutar ekipe, ali imam 200% povjerenja u Fredov [Vasseurov] rad. Mislim da neće tako dugo biti tehnički direktor! Vjerujem mu u potpunosti i siguran sam da će situaciju odraditi na najbolji mogući način. Također, potpuno sam siguran da neće biti negativnih posljedica za ekipu. Uvijek je poanta u cijeloj ekipi, ne u određenoj osobi.”
“Otkad je Fred došao mislim da ljudi imaju više odgovornosti. Cilj je svakom omogućiti da dade 100% od sebe i da bi se to ostvarilo ekipa mora osjetiti da im Fred vjeruje. Mislim da je u tome jako dobar.”
Za kraj intervjua novinari su pitali Leclerca što se točno dogodilo u Austriji gdje je u pit-laneu izgasio bolid i nije ga mogao opet na vrijeme pokrenuti:
“Što se zapravo dogodilo… Ne mogu reći!”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide mi malo na živac kada neko izjavljuje “vozio sam 110%” ili “Imam 200% povjerenja”
100% je maksimum. Književno ili bilo kako drugo rečeno.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja više takve izjave shvaćam kao hiperbolu.
Da dodatno naglase taj neki osjecaj koji su imali u tom trenutku.
Vjerojatno za sebe misle da non stop voze na 100 posto, a da im se desi dobra forma u par utrka di osjecaju da su i iznad toga pa moraju malo to docarat s ukrasima i nama ostalima.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko posto ti ide na živce?
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
115% …
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
😆😆😆
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
101%
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god da nisam fan Lewisa. Skidam mu kapu za ovaj potez. Njegovo (Lewis) osvajanje titule bi ga zacemetiralo kao najveceg vozaca f1, ikada. On ne dolazi Massi ili Rubensu u tim. Veliki rizik velika nagrada. Samo mi krivo sto se prelaz nije desio vec ove sezone.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je bio pod ugovorom, a on ipak nije vozač tipa Sargeant da se preseli na klupu za pričuve
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svojedobno kad je Alonso navalio kao sivonja da prijeđe u Ferrari onda su prvo imali medijsku kampanju demotiviranog Kimija, a na koncu su mu platili da vozi rally u umjesto F1. Tako da ima Ferrari raznih bisera u svojoj povijesti, ne bi bilo prvi put da su Sainzu platili da ne vozi F1 da je Lewis mogao doći već ove godine.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posljednja vozacka titula je osvojena tako sto su podrzavali Massu, a je Kimi uzme kao apsolutni prvak. Apsolutni, jer je bilo kontra cilja crvenih. Kakava jalova pobjeda Ferrarija, cak uz podrsku MS.
Moras imati ozbiljnje mentalne izazove za navijati za taj mafijaski tim. Sto je ok.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi Promakao mi je taj podatak za Kimija. Mislio da je uistinu bio demotiviran Ferrarijem i da je to bilo povezano sa njegovom željom da se i on okuša u finskom “nacionalnom” sportu, ali moguće je. I McLaren je imao svojih gafova. Na žalost i, meni ipak omiljen, Ron Dennis.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca
Donio im je jedinu pobjedu te sezone u Spa i još 4 podija. Sasvim očigledno bio je jako demotiviran :) U isto vrijeme u istom bolidu Massa, Badoer i Fissichela nisu napravili išta vrijesno spomena. U Massinu obranu ima jedan podij iz polovine sezone kao i Kimi, a kad je dobio feder u glavu Kimi je zaredao 3 podija i pobjedu, sve dok nisu raskinuli ugovor, a onda zaista više nije bio motiviran…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem repliku ako je meni namjenjana?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bila je za racu, a ja ne razumijem tvoju repliku, pa smo si kvit :)
7
1