Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko osvrnuo se na njihovu odluku o zadržavanju Sergija Pereza u svojoj najnovijoj kolumni za Speedweek. Meksikanac je unatoč katastrofalnoj formi ostao u jednoj od najboljih ekipa, a pojavila se teorija da su za to čak lobirali vlasnici komercijalnih prava F1, Liberty Media.
“Perez će ostati u Red Bullu nakon ljetne stanke jer sada dolaze staze na kojima je bio dobar prošle godine i fokusiramo se na stabilnost.”
“Ne mora postati brži, već konzistentniji. On je i dalje naše najbolje rješenje s obzirom na alternative. Priče o tome da je ostao na zahtjev Liberty Medije da vozi u Meksiku nisu istinite. Oni zasigurno žele da nastupa na domaćoj utrci, ali mi ne baziramo naš odabir vozača na Libertyjevim namjerama.”
Marko je komentirao i juniore – Liama Lawsona koji još uvijek čeka pravu priliku u F1 i nadolazećeg talenta Isacka Hadjara, trenutno vodećeg u F2 prvenstvu.
“U rujnu ćemo objaviti što će se dogoditi s Liamom Lawsonom. Dodatna kilometraža i iskustvo u F1 bolidu u Imoli su u planu već neko vrijeme. Čak i ako bi ga konkurencija htjela uzeti na posudbu, on nije dostupan za to.”
“Naš F2 vozač Hadjar je osvojio četvrtu pobjedu na Spa. Očito ima potencijala za F1. Vidjet ćemo razvoj situacije, ali sigurno će imati neku ulogu. Možda će godinu dana biti testni i simulacijski vozač, baš kao Lawson.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dajete mu da testira komponente u utrkama. Nije neki vozač samo nije ni toliko loš kako sada stoji u poretku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li se sta o asimetricnim kocnicama, FIA mjenja pravila od sredine kocnice, a jos se nezna kojem timu ce nastetit
Najglasnije pricaju o RBR, iako Mclaren i Mercedes se isto spominju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš pojasniti što bi to bilo?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s planetf1:
An intriguing change made on the technical side has been to Article 11.1.2, related to braking systems.
“The brake system must be designed so that within each circuit, the forces applied to the brake pads are the same magnitude and act as opposing pairs on a given brake disc,” says the unchanged text before the new wording is confirmed with the following sentence: “Any system or mechanism which can produce systematically or intentionally, asymmetric braking torques for a given axle is forbidden.”
This tightening of the wording doesn’t suggest a team has already engaged such a system, but the governing body has spotted a potential loophole in the wording of the regulation.
This may have been due to an audit of its own rules, or could have been pointed out by a team that may have spotted a grey area in the regulations and sought clarification.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sezona je odlična zasad. Red je da se FIA umješa i uništi je
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam da li je to samo sezona kiselih krastavaca pa pišu štogod samo da bi nešto napisali, ali RB-u bi ova vijest mogla zadavati najveće glavobolje.
Vele Tata Stroll, žestoko je zapeo da dovede Maxa zajedno sa Neweiem u Aston Martin.
Ponavljam, ljeto je svašta se piše a izvor ima talijanskih gena paa….
https://www.planetf1.com/news/aston-martin-max-verstappen-lawrence-stroll-negotiations-speculation
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom na alternative? SAINZ?????????????????
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto si fulao. Sainz je vozač Ferrarija do kraja sezone. Ovaj članak govori o zadržavanju Peréza u nastavku sezone.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam tin foil hat teoriju da RB želi izgubiti WCC jer osim trofeja ništa ne gube. Zato Perez. Ako je vjerovati pričama, sponzori SP-a pokrivaju plaću MV i još malo. Drugo/treće mjesto u poretku im nosi manju nagradu al više vremena za razvoj bolida. I još je tu previše negiranja utjecaja Liberty M da nebi bilo istine, moguće da su dogovorili neki 1-2% revenue od utrka u americi gdje SP ima puno navijača.
Kad sve zbrojiš, financijski su možda i zaradili više,dobili više tunela a pobjednike konstrukrora ionako pamte samo hardcore fanovi 😆.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno to se meni vrti po glavi duže vrijeme
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kod vas se ne zna tko pije a tko plaća.
0
0