Šef Aston Martina Mike Krack kaže da njegovog vozača Lancea Strolla ne treba kriviti za sudar s Danielom Ricciardom koji se dogodio tijekom perioda sigurnosnog automobila na Velikoj nagradi Kine u nedjelju.
Podsjetimo, tijekom prvog perioda sigurnosnog automobila Max Verstappen je pripremao restart utrke, a kad su se bolidi približili jedan drugom – Fernando Alonso je blokirao oba prednja kotača. To je izazvalo lančanu reakciju vozača iza njega, ali svi su uspjeli pravovremeno reagirati osim Lancea Strolla. On se pošteno zabio u bolid Daniela Ricciarda za što je dobio kaznu 10 sekundi i 2 kaznena boda na svojoj superlicenci.
Ipak, Krack kaže da to nije pošteno.
“Ako morate kočiti u posljednjem trenutku onda znate da se to nekad događa kad imate nekog ispred sebe. U cestovnom prometu automobil koči za vas, ali u Formuli 1 ne.”
“Mislim da nema krivca u ovoj situaciji. Jednostavno, to se događa kad imate restart iza sigurnosnog automobila. Morat ćemo to proanalizirati i naučiti nešto iz toga.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislit je drek znati!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa neće šef ekipe reći za svog vozača da je kriv….
Slažem se da se dešavaju ovakve stvari.
Dešavale su se i puno boljim vozačima od Strolla, višestrukim svjetskim prvacima.
Ali meni su, od kako se pojavio, kod Lancea dvije stvari vrlo signifikantne.
Znali smo ovdje i na formu diskutovati baš oko ovih stvari.
Jedna je (bila) ta borba sa bolidom. Ajd, možda se tu i popravio, za to je ovo “bila” stavljeno u zagradama. Imali smo prilike vidjeti nebrojeno on-boardova gdje se Lance praktično hrve sa volanom. Vidno više nego većina ostalih vozača.
Druga (a to izgleda još nije popravio) stvar je ta da je on za mene i dalje, na gridu, vozač sa najmanje osjećaja za prostor i orijentaciju. Mislim, tu je, već 8. sezonu sa nama…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekli bi neki
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da.
Ali Grozni je bio u početnom stadiju karijere “grozan” po tom pitanju.
Kasnije se ipak popravio, jel`….
Plus imao je tu neku “nesreću” da je njegova “nepažnja” izazvala dosta više 3.14zdarija nego Lanceova.
I to je bilo, mahom, u jednoj sezoni.
Imao je u kasnijem stadiju karijere i onaj “Ericsson hit me” moment (ali barem tu nije ništa i nikoga nije toliko zayebao, osim samoga sebe)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zadnja f1 utrka u karijeri – skrene u kvyata, zabije se u ogradu (možda pretjerujem ali) i jedva izvuče živu glavu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U drugu stvar se može dodati i gledanje u retrovizore jer je i zbog toga imao nekoliko incidenata
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno.
I retrovizori (tj. (ne)upotreba istih) su “dio” orijentacije u prometu (da ne govorimo o trkama).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne branim Lancea, ali čini mi se da je Ricci već bio ušao u Oscara, čak i prije Lanceovog dodira.
Gledam sad F1 onboarde iz Kine, i je li neko primjetio da kvalitet samih snimaka ne napreduje, čak i nazaduje od recimo ’17?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krack je izjavio ovo:
““If you have to brake in the last seconds, you know how it goes sometimes if you have someone in front of you,” he told Channel 4. “These days passenger cars are stopping for us, in Formula 1 the car does not do that.”
I dobro je rekel,…Strollu bi zbilja trebalo složit bolid koji sam koči i koji ga zadržava unutar bijelih linija.
0
0