Fernando Alonso još uvijek nije odlučio želi li ostati u F1 nakon ove sezone i kaže da će mu ostanak u Aston Martinu biti prioritet odluči li nastaviti karijeru, no smatra da će imati i drugih opcija s obzirom na to da je jedini od trojice prvaka na gridu bez ugovora za iduću sezonu.
“Ako odlučim nastaviti s utrkivanjem, pogledat ću koje su mi opcije. Prioritet će mi uvijek biti sjesti i pregovarati s Astonom.”
“Oni su mi prošle godine dali priliku da se pridružim toj organizaciji i ponosan sam što sam njezin dio. Uz novu tvornicu i sve što se događa ovaj tim ima veliku budućnost. Želim istražiti svaku mogućnost da se utrkujem s njima još puno godina.”
Fernando Alonso
Iako je više puta naglasio da je Aston Martin njegov prioritet, prokomentirao je i mogućnost odlaska u drugu ekipu – među špekulacijama se trenutno svakako ističe Mercedes čiji prvak Lewis Hamilton dogodine odlazi u Ferrari.
“Ne postignemo li dogovor, a ja odlučim ostati u F1, znam da sam u povlaštenoj poziciji. Vjerojatno sam primamljiv drugim ekipama zbog performansi i predanosti koju su vidjele prošle godine.”
“Samo su trojica svjetskih prvaka na gridu, i to brzih svjetskih prvaka, jer smo ranije imali neke prvake koji nisu bili toliko predani da budu brzi. Ja sam vjerojatno jedini dostupan za 2025., stoga sam u dobroj poziciji.”
Dvostruki prvak ove godine puni 43 godine i prvo mora donijeti odluku o tome je li spreman na još nekoliko godina pune posvećenosti F1.
“Cijele zime sam vozio različite automobile: DTM, auto kros, reli, karting. Volim F1, ali generalno volim vožnju. Ako ne u F1, pronaći ću sreću u drugom obliku motosporta, možda s više vremena za privatan život koji mi je u ovim godinama također vrlo bitan.”
“Moram razmisliti i u konačnici se posvetiti nekoj ekipi te biti siguran da shvaćam da će idućih nekoliko godina mog života 100% vremena biti s tom ekipom.”
Španjolac smatra kako mu godine nisu nikakav problem i da bi s fizičke strane vjerojatno mogao voziti i do pedesete, no pitanje je hoće li imati motivacije za to.
“Prije par godina bih vjerojatno rekao da je 40 ili 41 godina limit. Sada, nakon što sam se vidio prošle godine, motiviranog i s dobrim vožnjama, mislim da se mogu nastaviti utrkivati još nekoliko godina.”
“Ako ste motivirani i spremni ste posvetiti se tome, možete voziti do 48 ili 49 ili čak 50 godina.”
“Ne znam hoću li se utrkivati do pedesete s obzirom na zahtjevan kalendar i sve to. Ne zbog sposobnosti, već zbog drugih stvari koje me zanimaju u životu.”
“Neću voziti još nekoliko godina u Formuli 1 samo da bih vozio i da bih se zabavljao. Nisam takav vozač niti osoba. Ako ću htjeti nastaviti voziti, to će biti zato jer znam da mogu dati 200% ekipi na stazi i izvan nje – u simulatoru, na marketinškom polju i u isporuci rezultata na stazi.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav tata, čovjek uživa u F1 i to se vidi.
Ako mu Aston pruži dobar bolid, i pokaže znakove napretka, mislim da bi bio lud da ide.
Aston bi mogao biti velika sila 2026. , a ja kod ovog čovjeka ne vidim znakove opadanja forme tako da bi to mogla biti dobitna kombinacija.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mercedes?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od kada im je pomogao izgubiti 100 mil dolara, nije im baš omiljen.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko se ja sjećam , izbio je McLarenu 100 mil iz đepa . I vidi vraga, doveli su ga ponovno u ekipu nakon toga. Da je to tako kako vi pojedinci vidite sumnjam da bi ga Mclaren ponovno angažirao. Uostalom R.D je nakon povratka Alonsa opovrgnuo sve te navode oko njegove krivice za raskol u McLarenu. Tako da ne vidim kakve veze sa time ima Mercedes? Niti je Mercedes išta platio, niti je u to vrijeme imao svoju ekipu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren je tada bio mercedesova tvornička ekipa i davao je ogromnu količinu novaca,
“Ron Dennis was McLaren’s closest thing to an owner for the majority of its existence, and for much of his reign, Mercedes-Benz (Daimler Motors) owned the actual highest stake in the company. However, their holdings were bought out in 2011, and McLaren became an independent automotive company again.”
Ron Dennis initially owned all of McLaren after buying out the remaining original shareholders after Bruce McLaren’s death. In 1983 he offered Mansour Ojjeh the chance to purchase 50% of the team, with McLaren becoming a joint venture with Ojjeh’s TAG Group. In 2000, after supplying engines to the team through its Mercedes subsidiary for five years, Daimler AG exercised an option to buy 40% of the TAG McLaren Group. Dennis and Ojjeh each retained a 30% share.[16]
In August 2006 it was reported that Daimler was considering acquiring the remaining 60% of the McLaren Group. However, it was announced in January 2007 that the Mumtalakat Holding Company had purchased 15% each from both Dennis and Ojjeh. In November 2009, Mercedes bought Brawn GP (renaming it Mercedes GP) and announced that McLaren would buy back Daimler’s 40% share of the group over a period of two years. The shares were divided evenly between the remaining shareholders, with the Mumtalakat Holding Company owning 50% and Dennis and Ojjeh each owning 25%.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde ti u Mercedes 2025.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Samo su trojica svjetskih prvaka na gridu, i to brzih svjetskih prvaka, jer smo ranije imali neke prvake koji nisu bili toliko predani da budu brzi. Ja sam vjerojatno jedini dostupan za 2025., stoga sam u dobroj poziciji.”
Može li mi netko ovo iznad prevesti? Tj. Bez ovoga o 2025.
Znaš sto je fora, Lovro? Okani se trolovanja jer suvišno je prevoditi trola svih trolova. Alonso je majstor zanata. I onda na kraju dana… šta si postigao? Tj. koji je cilj. Tri komentara?
Imaju na umu, nije mu se vjerovali da će u 40-tim voziti pa evo.
Ovo je smeće od prevoda. Kažem smeće jer je gore od govneta kojega imam kao opciju da ocijenim na f1 pulsu.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kraju sam pokušao i potrudio sam se editvati. Ali sekunde su me stigle. 😁
Dakle, kažem da je članak smeće. Opcije imam u obliku govnata sto se tiče ocjenjivanja prevedenoga kao najnižu reakciju. Moja je niža od toga, ali nema opcije da bez pisanja se izrazim.
Svako dobro, stari.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo prijevod na engleski
There are only three World Champions on the grid and fast World Champions, because in the past, maybe there were some World Champions, they were not so committed to being fast. “I’m probably the only one available for ’25. So I am in a good position.
Jedino ne razumijem zasto je clanak loš. Clanak ukratko s izjavama Alonsa prilikom predstavljanja bolida za 2024 godinu. Mozda si htio rec da se novinari ne uhavacaju na sve sto Alonso kaze. Al po mebi bolje objavit clanak s prestavljanja bolida….opis bolida, izjave vozaca sefova. I to sve naravno bez konteksta nista izvlacit kao sto britanci vole radit i objavis to sve. Pogotovo za ovu balkansku publiku kojoj su ovaki portali jedini izvor informacija barem na nasem jeziku.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prilicno sam jasno napisao sto mislim.
“Samo su trojica svjetskih prvaka na gridu, i to brzih svjetskih prvaka, jer smo ranije imali neke prvake koji nisu bili toliko predani da budu brzi. Ja sam vjerojatno jedini dostupan za 2025., stoga sam u dobroj poziciji.”
“There are only three World Champions on the grid and fast World Champions, because in the past, maybe there were some World Champions, they were not so committed to being fast. “I’m probably the only one available for ’25. So I am in a good position.”
Dakle, ne kaze brzih vec brzih. Kvacica fali.
Ne kaze da ih nije bilo predanih da budu brzi vec da su -mozda- postojali neki sampioni koje se nisu dovoljno posvetili da budu brzi. Sto je vrlo sirok pojam.
Znam da nije popularno cjepidlaciti. Ali mislim da je ok pokusat shvatiti kontekst i Alonsa kada nesto izjavljuje. A najvaznije od svega obratiti paznju na prevod.
Hvala sto si odvojio vremana da odgovoris na moj komentar.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a nisi kad (vjerojatno što nisi u hr) ne možeš koristit dijakritičke znakove.
ali da rezmiram: fast-brzi, faster-brži.
ne vidim što je lovro krivo preveo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oke sad kužim. Nisam ni toliko posvetio prijevodu.
Najbolji primjer sampiona koji se nije dovoljno posvetio u drugoj fazi karijere je Kimi. Nije bio dovoljan njegov veliki talent. Nit je ostajao do kasno u noci budan da sazna gdje se moze poboljsat dok su to Alonso i Vettel radili sigurno. Kao kad sam ja volio ici na nogomet al ne i na trening. Dok si pionir to i prolazi, ali nakon negdje 15 godine pojedu te ovi sta treniraju.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nista pogresno prevedeno, Zeko. Vec nema ni pokusaja prevoda. Tj. google translate radi svoj posao.
Sto se tice minusa, poeta pisanja je da se izazivamo. Tj. da ucimo jedni od drugih.
Nije bitna strana na kojoj smo tj. ne bi trebala biti bitna.
Mogu da dokazem poentu sa time da si samo ti i kolega iznad odvojili vremena za odgovor na moj komentar a ne autor. I to je vrlo zanimljivo, ali ocekivano na kraju dana. Ako nista drugo, znam da ima dovoljno onih koji nisu ulizice. Zahvalan sam na tome.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je uvijek bio baja. Jedno 10x veća muda nego Hamilton i Vettel zajedno. Šteta je što su ta 2 lika toliko osvojila, a Ferdo tako malo. Da je pravde Alonso bi imao 5-6 naslova, Vettel 2, a Hamilton najviše 4.
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Falilo mu je i pameti. Možda bi tada imao i više naslova.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je ima muda imao bi ih.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova druga dvojica su bili inteligentni pa odabrali prave ekipe za razliku od Alonsa.
Muda su dobra za sex ne za uspjeh.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je meni ovaj lik antipatičan…drago mi je što nema više od 2 naslova
5
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Donald Trump formule 1
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje nego da je Biden formule 1, pa da ne zna u kojem smjeru treba startati 🤣
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan lud, drugi zbunjen, normalnog nema na vidiku. Nije ni Amerima lako…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Halo brzi portalu, jel znate da je Ferrari predstavio bolid? Ili će članak biti sutra?
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad će sve vezano uz Ferrari biti tako, ili loše o njima pisano itd. Em je tu Leclerc čiji Ante fan nije sigurno i još od nagodinu Hamilton. Svaka tema o Ferrariju će biti za uzeti kokice i kreneš na čitanje prepucavanja u komentarima.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Da, wapi – to je realnost.
Dobro jutro za dan prema još jednom bližem početku F1 – kakva god bila i F1, naša je. And f1pulsmedia, too. 😴😴
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto sam ja spomenut?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi hahaha, istina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj tako, serveri su puni, nema mjesta za clanak. Sad brzo doniraj za dodatne gige, pa ce bit clanak.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je kao da ja imam firmu a moji radnici me plaćaju što rade kod mene, hahahah
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
radnici?
kupci je primjereniji izraz.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti si platio da gledaš vijesti ovdje?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda: Ne trudi se, razmažena derišta imaju pravo na sve, odmah, džabe.
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@fer
Glupo pitanje na koje je odgovor ‘ne’.
Bitno je da ni ja ni ti nismo ‘radnici’, tj. oni koji ovdje pišu vijesti, kolumne, održavaju portal i sve ostalo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vodiš portal, no ne objavljuješ vijest da je Ferrari predstavio bolid, halooo Ferrari.. kasniš 5,6 sati,ne 5,6 minuta,
Razmažena derišta ne objavljuju takve vijesti.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma “Ne trudi se, razmažena derišta imaju pravo na sve, odmah, džabe.”
Opet se vracamo onom sto sam rekao na forumu, nikad vise donacija i novaca da portal funkcionira, a ono gle cuda portal NE FUNKCIONIRA, ne samo objava clanaka, tu je i tablica koja je azurna i precizna kao sat iz 1543 godine.. Onda kad vas netko prozove krene pila naopako.
Kao sto si rekao da ne volis Alonsa zato sto je po tebi muljator, tako i ja ne volim muljatore. Ubirati pare, a ne pruzati uslugu za sto ih uzimas- definicija muljanja. Hvala bogu moje nisi, al mi zao ovih sto vjeruju u vase spike. Portal je dotaknuo dno.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista: “Portal je dotaknuo dno”. Pa zašto onda neotkoprcaš sa dana?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista pa nađi neki drugi i blagoslovi nas da ne moramo čitati tvoje opservacije.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Hey You Meni je cilj da portal bude bolji, ne govorim ja bezveze sto govorim. Pratim portal skoro od pocetaka i mogu rec da nikad nije bio losiji sto se tice vijesti i azurnosti.
Ocekujem da ce se donacije povecati kad ljudi vide moje komentare, a razlog je sto nece pogledati istini u oci- da daju novce, a portal ide nizbrdo. Covjeku je u prirodi da pokusava sebe uvjerit u nesto, tako ce ovi sto doniraju uvjeravati sebe da nije istina ono sto sam napisao i kopat ce si jamu dublje i dublje, donirati vise i vise, pronalaziti izgovore za portal itd…. e sad, hoce li to imati rezultata ne znam… Volio bi da ima, ali kako vidim nema nikakvih pomaka unaprijed s obzirom na donacije. Cak vise, pomak je unazad, kazem, nikad se nije toliko kaskalo sa vijestima, tablicom, itd… Prica je pocela licit na muljazu i jeftine izgovore, a to je najcesce pocetak kraja.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista
Još si tu? Pa kaj delaš? Koristiš uslugu koju ne plačaš i onda prigovaraš na kvalitetu?
Ako ti je cilj da portal bude bolji napiši članak. Ako je iole pismen vjerujem da bi bio objavljen, a pomogao bi ažurnosti i sigurno podigao kvalitetu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Wapi Vidim prepoznao si sebe u kometaru (iako ja nisam mislio na nikog specificno). Smisli jos koji izgovor i doniraj, bit ce bolje.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista asu ja ne doniram jer zelim da portal bude bolji gori losiji posjeceniji azurniji nego da ljudima koji za dzaba rade neki posao na neki nacin odam pocast. Svakako sve vijesti pratim na stranim portalima prvenstveno. A ovdje mi je dobro jer je ekipa normalna minus par geliptera za iskomentirati neke stvari. Mislim da tvoje sranje oko toga kako portal nazaduje ne stoji. I ja sam tu od pocetka i portal je manje vise isti kakav je bio minus dizajn razlike. Nikad nije bio najazurniji i nikad nije bio najbolji. Ali je imao dusu i dovoljno zrna soli u tintarama posjetitelja da ne postane djeciji vrtic u komentarima. Uostalom jebena zimska pauza je svaki put je ovo zatisje. Na kraju balade ponavljam opet ako ti se ne svidja odes negdje di ti se svidja. Prozivanjem za kradju love i propovijedajuci pocetak kraja apsolutno nista pozitivno ne pridonosis samo se blamiras.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žuriš da vidiš novi dizajn za nove poraze?
Usput ni ti ni ja ne plaćamo lipe portalu.
Vidio si već predstavljanje, ako znaš engleski pročitaš, ako ne klikneš na translate…
Di je priša?
Nije još počela sezona.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Priša je u tome da ti ti živiš, jel Split u Engleskoj?
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žali se Domenicalliju da ti napravi formula1.hr portal na hrvatskom jer ti imaš pravo čitati F1 vjesti na hrvatskom.
Stvari ovdje stoje vrlo jednostavno, ako hoćeš doniraš, ako nećeš, ne moraš. Ako ti se sviđa čitaš, ako ti se ne sviđa, nađeš neki drugi portal koji ti se sviđa. Prigovaranje AVetmi na ažurnosti, kvaliteti članaka ili bilo čemu vezano uz portal nema puno smisla, jer da može bolje, bilo bi bolje.
Meni vrijedi na hrvatskom raspravljati s ljudima koji vole F1 i za to zadovoljstvo sam spreman platiti znatno više nego F1 za prijenose.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i Lovro Andrka izbacuje članke o tehničkom direktoru koji prelazi iz Saubera u FIA-u i o tome da je RBR viđen na stazi, a u to vrijeme Ferrari predstavlja bolid, ako mislite da su to bitnije vijesti od te, ostavite se ovog portala i dajte nekom da ovo sve vodi.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nepošteni ste.
Ovo je privatni portal i ljudi koji pokušavaju živjeti od toga. Nije baš da Hrvatska ima sto milijuna ljudi pa da ima 10 dobrih F1 portala jer se novac slijeva.
Uopće rasprava o portalu na portalu je besmislena.
Čitaš što voliš i što ti je dopušteno (besplatno) ako ne želiš plaćati.
Uostalom, prevoditelji s engleskog na hrvatski su dovoljno dobri da možeš čitati strane portale.
Iako imaju puno bolje uvijete ne vidim baš da izbacuju vijesti kojih ovdje nema.
Drugo su članci nekog novinara i njegova razmišljanja, plaćeni članci s bivšim i sadašnjim vozačima za koje portali u Hrvatskoj nemaju financijskih mogućnosti.
Niti smiješ samo tako copy / paste objavljivati.
Da postoje hrvatski portali o F1 temi bolji od pulsmedie nalazili bi se tamo.
Ovdje smo ne samo zato jer nam je portal ok nego je portal pametnom politikom uspio okupiti ekipu koja samo ne trola, pa bez straha mogu pustiti komentare da se slobodno razvijaju, da međusobno raspravimo svoja razmišljanja, pretpostavke i druge stvari o F1 (osim navijačkih prepucavanja)
Nabroji mi portale u Hrvatskoj na kojima možeš čitati komentare bez da su većinom politički indoktrinirani s bilo koje strane.
Po meni je to najveća vrijednost ovog portala.
Držimo se daleko od politike i raspravljamo samo o Formuli 1.
Živciranje oko kašnjenja neke vijesti od par sati zbog nečije navijačke sklonosti…….
Nema smisla.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolji portal u regiji, ferrarista fulo diviziju totalno, da je ovo usluga koju placas imao bi pravo govora, a u ovm slucaju gdje je forum produkt entuzijasta prema formuli 1 nemas pravo govora i samo pokazujes svoju velicinu. Imas f1 official stranicu i kao sto ti je netko napisao i da ne znas engleski sa 2 klika imas prevedenu stranicu. Veselim se pocetku sezone i pozdravljam dobar i kvalitetan rad urednika :cheers:
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante Vetma je više puta tražio dobrovoljce za pisanje vijesti, članaka, kolumni. slobodno se javiš pa da vidimo hoće(š) li biti bolji/brži
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi koji vode ovaj portal su amateri rade ovo iz ljubavi, da su neki znalci nisu, ali kao takve moramo biti sretni što ih imamo
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde odjebi u troskoku balo ako ti ne se sviđa idi negdi drugo
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Probajte ne biti takvi.
Gledao sam podcaste i o ovome portalu no sad se dobro ne sjecam.
Koliko me sjecanje služi ovo im nije primarno zanimanje niti se od ovoga moze ziviti. Ne znam jel sam u pravu, ali ako je tako onda nema razloga za žaljenje. Mi smo na balkanu malo tržište i teško je zaraditi paru na nama sektašima koji prate Formulu 1. Nije ovo zadruga ili big brother gdje je para laka u trud ono nista.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo što nije ponudio masažu Totu da ga pozove. 😂 Ali, ovako ovlaš gledajući, možda ga čak i pozove. Otišao je odavno Haug i trokraka ekipa s integritetom koji Alonsa nakon 2007. i sudjelovanja u špijuniranju Ferrarija nisu htjeli ni štapom dotaknuti. Sto milijuna razloga za to.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se dijele bodovi za egoizam neki bi imali puno više naslova.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volio bih ga gledati s 50 u F1 bolidu kako se utrkuje čisto zato jer to još nismo vidjeli. Bar ne u modernoj formuli 1.
Ali takve brojke mi se ne dopadaju jer ih čita i Liberty media.
Bojim se da jednog dana sve ne završi kao i NASCAR /INDYCAR serije. Naprijed par dobrih vozača, a straga hrpa punašnih ispupčenih vozačkih odijela od pivskih trbuha.
Tipovi koji su zaradili puno para i trenirali po auto putevima, požele voziti neku od ove tri serije. Za sada im najviše prolazi NASCAR.
Otvoreni bolidi su ipak malo “divljiji” za dedeke.
Ali Liberty media i seoski ukus prosječnog Amerikanca.
Nikad ne znaš.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj članak sa kompilacijom izjava samohvale ovog muljatora treba isprintati i zalijepiti na zid WC-a jer od ovoga što je on natrabunjao o sebi nema efektnijeg sredstva protiv zatvora.
Nema ljigavijeg lika u F1, a nije da je baš slaba konkurencija.
0
1