Sainz: Bilo mi je jasno da je moje mjesto upitno

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 tjedana 2 min 32 komentara

Carlos Sainz kaže da mu je bilo jasno da je njegovo mjesto u Ferrariju upitno i prije nego je ekipa potpisala ugovor s Lewisom Hamiltonom.

Hamilton je prije tjedan dana obavijestio svoju ekipu da od 2025. više neće biti s njima, a već idućeg dana vijest je došla u medije. Skrivanje više nije bilo moguće pa je Ferrari i službeno potvrdio da će dovesti sedmerostrukog svjetskog prvaka.

S obzirom na to da je Charles Leclerc nedavno potpisao novi ugovor s Ferrarijem – postalo je jasno da za Sainza više nema mjesta i da će ostati bez mjesta na kraju nadolazeće sezone.

Sainz je jedini vozač koji je prošle godine osvojio pobjedu, a da ne vozi za Red Bull. Svejedno, uspio je ispregovarati novi jednogodišnji ugovor. Sad je jasno i zašto.

“Nije baš najnormalnije da krećem u sezonu znajući da će to ujedno biti i moja posljednja s ovom ekipom, ali čim stavim kacigu na glavu u Bahreinu i iziđem na stazu – budite sigurni da će mi na umu biti samo to da vozim najbrže što mogu. Ako postoji šansa da osvojim naslov – pokušat ću ga osvojiti.”

“Želim razmišljati samo o ovoj sezoni, samo o tome da napravim najbolji mogući posao za Ferrari u ovom prvenstvu. Ja sam vozač koji je svake godine bio sve jači i jači. Nisam išao unatrag nego samo unaprijed i nastavljam napredovati u karijeri.”

“Ove godine ću napuniti 30, ali se osjećam mlađi i motiviraniji nego ikad. Znam koliko vrijedim kao vozač i znam da će se u budućnosti dogoditi dobre stvari. No, ove godine želim dati sve od sebe za Ferrari.”


Komentiraj

32 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Njegova budućnost je svijetla, Leclercova tamnija.



    6

    7
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    Šta mislite o američkom Liberty scenariju u kojem se u 2024. Mercedes pokaže kao promašaj, a Sainz uprska par stvari u prvoj polovici sezone i HAM stigne u Maranelo na polovici sezone ? Vijest koja bi, poput ove zadnje, ubila dosadu ljetne pauze od 4 tjedna



    3

    3
    • Meni paše, posebice ako Mercedes u tom trenutku preda volan Micku jer je usred sezone, Sainz “usprskao” itd.



      1

      2
      • Eddie Irvine
        Alphonse Lemerde Prikaži

        Što ste se uhvatili Micka… nema on taj kapacitet… Tako se ovdje godinama zazivao Hulk.. i? Šta je pokazao od povratka… ništa



        3

        1
        • Pa ja kao Mickov navijač samo kažem što bih volio. Kako zaključiti tko ima kapaciteta. Pogledajmo kako neki komentatori hvale Albona. A što je napravio do sada? 2019. je dobio 16 bodova, Kvyat 27 (sa 1 odustajanjem Kvyata vise). U 12 utrka. U nastavku dobio 76, a Max 97 bodova (Max 2 odustajanja). Onda 2020. Max 214, Albon 105 (Max 3-4 odustajanja vise). Zatim 2021. nije ni vozio (bas kao ni Mick). I ipak se vratio u F1 uz puno pohvala. S tim da je 2022. osvojio tek 4 bodova, a De Vries u samo 1 utrci 2 boda (taj isti De Vries koji je u jedinoj utrci dobio 2 boda iduce sezone je bio kriminalan). Tek 2023. bio je snazno bolji od Sargeanta (koji je jedva dobio F1 licencu). I sve to je dovoljno da se Albona zaziva u Red Bull i Mercedes, a ranije i u Ferrari. Po tome, slobodno mogu se i ja nadati da ce Mick se vratiti. Tesko da ce opet imati toliko pehova/gresaka kao 2022.



          6

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          Jordan Forever
          Micka je vlastita momčad pokopavala i bacala mu klipove pod noge.
          Nakon šeste – sedme utrke prvenstva kreću izjave šefa momčadi:
          “Ako će ovako voziti morat ćemo naći drugog vozača, nije dobar, nije koncentriran nije na nivou……”
          Pa sve ostale momčadi podržavaju svoga vozača do posljednje utrke ako su im važni dobri rezultati.
          Ono što su radili Micku je odvratno.



          6

          0
        • Kad se sjetim Narednika i podrške Jemsa naspram njegovih vožnji opće ne žalim za Steinerom. Taj nikad nije dao podršku samo je znao izigravati facu i glumiti selebritija u DTS. Mick nije mogao doći u goru ekipu, šteta. Možda nikad nećemo saznati koliko je stvarno mogao.



          5

          0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ne mogu zamisliti Sainza da uprska stvari. Jedino ako se pod time misli losa forma. Ali inace strasan vozac za konstantnost momcadi. Malo i vuce na starijeg mu sunarodnjaka. Snašao se u Mclarenu koji je bio cudan za vozit sto je i Ricci otkrio, vrlo dobar i protiv Maxa na pocetku karijere, malo losiji u Renou, u Ferrariju mislim da je nadmasio ocekivanja od vecine i po meni malo iza Leclerca i mozda te kategorije vozaca zajedno s Maxom, 2 starca Ham i Alonsa.
      Ne bojim se za njega da ce naci tim samo se bojim da mu vrijeme ne proleti u par sezona s losijim bolidima.



      4

      0
  3. Nemogu vjerovat ali valjda jedini bas podcijenjen vozac sa odlicnim voznjama koje nam je pokazao mnogo puta,bas me zanima di ce sljedece godine bit



    3

    1
    • Ferrarijev problem je sto ni oni ne znaju što žele. Dali bi podržali Leclerca ili ne, pa govore povremeno da se makne s puta Leclercu kad nije trebalo. Kad je Leclerc krenuo dobro u sezonu 2022 onda su njemu davali strategije kao da je on drugi vozač. Onda Leclercu daju višegodisnji ugovor i mislis da će se bazirati na njemu. I onda dovedu Hamiltona za kojeg nitko ne zna kad će krenuti silaznom putanjom a sigurno Hamu neće govoriti da se makne sa puta Leclercu. Ono, meni to djeluje kao da ni sami ne znaju sto zele i kojim putem krenuti. Slično je sa razvojem bolida. Dvije godine riješavaju problem sa gumama i istu mantru ponavljaju iz vikenda u vikend.



      2

      0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ne znam što da mislim o tome potezu.
    Sainz je dobar vozač. U najboljim je godinama -30.
    Hamilton je u grupi više – extra klasa ali ima skoro 40 godina.
    Hamilton je isto tako bio poznat vozač koji nije trpio konkurenciju u boksu.
    Sa Sainzom unatoč konkurenciji nije bilo problema.
    Vrijedno je skupljao bodove i bio stalno oko Le Clerca.
    Pretprošle sezone čak bolji, ove sezone iza nas 8 bodova lošiji. Uglavnom savršeno.
    Možda je Ham za velike pare otišao razvijati Ferrari bolid za 2028.
    Mislim da je shvatio da se neće moći dugo odupirati kolegi, i da Mercedes neće moći dobiti R.B. a on najviše mrzi ako nije najbolji.
    Ferrari i Ham su se našli svaki za svoje dobro. Lova/razvoj



    3

    1
    • Bio je stalno oko Leclerca po bodovima. Ali krajnji dometi su ipak na strani Leclerca. Recimo, Leclerc je imao 5 utrka u kojima su ispred njega bili samo Red Bullovi. Sainz je imao samo 2 takve utrke, tj.jedna od njih je pobjeda u Singapuru gdje spletom okolnosti Red Bull nije ni bio u konkurenciji. Leclerca je teze nadmasiti nego Sainza, ako Leclerc pronađe formulu za konstantu koja ukljucuje ujedno i manje pehova i taktickih gresaka, moguce da bi trebao biti vidljivo ispred Sainza po bodovima. Leclercu ce biti od koristi usporediti se s Lewisom, koliko god je bilo dobro natjecati se sa Sainzom.



      8

      2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Istina, ali je vrijedno skupljao bodove.
        Nije bila razlika kao u R.B ili Aston Martinu.

        A LeClerc je morao stiskati i voziti rizično ako je Ferrari htio pokušati držati tempo prvoga ili prva dva, ovisno o utrci.
        Zato je i imao nesreća sa motorom izlijetanjem zbog oštrih postavki….
        .
        Vidi se da je LeClerc bolji vozač, samo velim da Sainz nije panj kao ova dva u R.B. I Aston Martinu.



        2

        1
        • “Vidi se da je LeClerc bolji vozač…” a šta treba gledat da bi se vidilo da je leclerc boli vozač od carlosa ? broj pobjeda ili podija od kada su carlos i charles kolege ? ako gledamo “kroz” to leclerc ima čak 3 , a carlos samo 2 pobjede . leclerc ima čak 18 , a carlos samo 16 podija . omjer u sezonama je 2 Vs 1 u korist leclerca s tim šta bi se usudija mislit kako je lanjska sezona “štimana” da charles završi ispred carlosa jer … pada mi na pamet njegova poruka pitu “molim vas nemojte mi to radit.” ili katastrofalna “strategija” u zadnjoj trci . starta na H , a u 23. krugu ulazi u box na izmjenu guma , ponovno mu stavljaju H na kojima vozi 33 kruga da bi ga krug prije kraja pozvali u box i stavili mu soft !?!??! mislim da je to bilo smišljeno jer ni u ferrariu usprkos greškama nisu toliko slijepi/glupi da ne znaju da vozač mora koristit obje komponente tokom trke . i šta … na kraju leclerc “pobjeđuje” kolegu sa +6 bodova . btw , kroz 21 trku leclerc je SAMO JEDNOM bodovno bija ispred carlosa i naravno u zadnoj 22. …. mission accomplished . sudbina carlosa u ferrariu me “u tragovima” podsjeća na sudbinu bottasa u mercu . po meni je ferrari ima nekako najujednačeniji vozački par koji “uspješno” rasipaju jer osim šta je jako dobar ( da ne kažem odličan ) vozač carlos je od početaka karijere u F 1 pokaza kooperativnost u svakom timu za koji je vozija . nasuprot njemu lewis baš i nije ako bi naslutija da bi mu moglo bit “gusto” . baš me zanima kako će “djelovati” kombinacija CL Vs LH na “terenu” . virujem da će lewis po svaku cijenu želit nadmašit broj titila MS i to u ferrariu .
          a možda je parametar koji treba gledat da bi se ustanovilo koji je vozač u timu bolji su Q . tu je leclerc uvjerljivo bolji 16 Vs 5 po PP samo u “gomili” Q carlos je zaostaja za vrimenima charlesa 0.2 s ili manje . CL je pokaza da zna bit jako brz u jednom krugu pa s obzirom na to zaostatci CS su zanemarivi . osim toga malo je CL kapitalizira svoje PP . lani ih je ima 5 bez pobjede , calos je ima tek 2 PP no jedan je “pretvorija” u pobjedu = 50 % ;) možda je stvar i u odustajanjima …leclerc lani 3 , carlos 2 odustajanja no npr 2022. kad je leclerc “nabija” 62 boda prednosti nad carlosom ima je 3 , a carlos 6 odustajanja ;)
          a od 2 panja iz RB i AM …. “panj” perez ima z akolegu najboljg vozača današnjice i usprkos nekim lošim trenutcima ostavija je iza sebe 7 X prvaka 51 bod , a “panj” stroll teško da se može komparirat sa alonsom koji je možda i najkompletniju vozač na gridu , koji je u trenutku “pada” forme AM za razliku od strolla na iskustvo ipak zna “ubrat” nešto bodova . kad je AM malo “doša k sebi” ( zadnjih 5 trka) lance je osvojia 27 , alonso 21 bod ….



          2

          3
        • Avalon, sam si rekao: vise pobjeda, vise postolja, vise pole pozicija, vise bodova (60 vise ukupno). Sto jos treba uciniti da bude “bolji”, poduplati sve to? Charles 17, Carlos 11 postolja u zadnje 2 sezone. Od toga, zanemarimo da je Charles ostao bez starta sa 2.mjesta u Brazilu, ali je Carlos dobio postolje diskvalifikacijom Charlesa i Lewisa na jednoj utrci. Dakle i tih 11 postolja su kilava. Svaka cast na pobjedi u Singapuru, ali tamo prakticki nije konkurirao Red Bull, što se Charlesu nije događalo, dok je u Singapuru cuvao leđa Carlosu. Monako 2021.? Bez starta za polea, gdje je pobjeda bila izgledna. Ma bilo je svega u 3 sezone, pehova i taktickih uzasa. Pa ipak, Charles u svim kategorijama ukupno vodi. Osim hipotetski u bodovima 2023. gdje je pitanje koju poziciju bi uzeo Carlos čak i da je imao normalnu strategiju. Startao je 16. Cak i Lewis koji je startao 11. zavrsio je tek 9. Da li bi Carlos uzeo to 7. mjesto da bude bar izjednacen te sezone sa Charlesom? Biti ce super pratiti dvoboj njij dvojice u 2024. s obzirom na toliko rasprava da li Charles, da li Carlos.



          1

          0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Još si zaboravio Lec kvar bolida sa čiste 3. pozicije odma u prvoj utrci u Bahrainu ove sezone…

          Opet ista priča, Lec vs Sainz, uvijek isti ljudi..



          3

          1
        • valjda se svi šefovi momčadi slažu da bi u momcadi prije potpisali leclerca nego sainza, a vjerujem da je to samo zato što ne čitaju avalona.



          2

          0
        • Jordan Forever … pobjeda više i 2 podija više u srazu leclerca za kojeg mnogi misle da bi treba osvojit titulu(e) i carlosa koji je konstantno podcjenjivan …hm i nije neka razlika zar ne ? podiji ? 17 Vs 12 , a ne 11 kako navodiš . ali šta je “ukrast” jedan podij carlosu kad su mu podiji “kilavi” , a leclercu vrhunski :) :) vidiš kod mene ne “igraju” simpatije ka kod većine pa i tebe jer pišeš “Svaka cast na pobjedi u Singapuru, ali tamo prakticki nije konkurirao Red Bull, što se Charlesu nije događalo…” svaka čast ALI :) :) naravno .leclercu se to nije događalo ako imamo selektivno pamćenje . sjećaš se starta sezone 2020. ? bahrein , pobjeda leclerca , australija , pobjeda leclerca … wowww , CL vodi prvenstvo , max tek 6. sa 46 bodova manje . da si i ja poslužim jednom ALI … u bahreinu i australiji max je odustaja znači RB nije konkurira isto ka ni carlosu u singapuru . no to treba ( 2022.) zanemarit , zaboravit ali treba pamtit singapur 2023. i jbš pobjedu carlosa kad nije bilo maxa ,a pamtit bahrein i australiju i pobjede leclerca iako nije bilo maxa ;) btw u singapuru lani su oba RB završila trku , a u bahreinu 2022. su oba odustala . u australiji je odusta max ali naravno da to nije imalo uticaj na pobjede leclerca zar ne ?
          naravno , zna sam da će se spomenut i problemi ALI samo leclerca . npr ” Charles ostao bez starta sa 2.mjesta u Brazilu, ali je Carlos dobio postolje diskvalifikacijom Charlesa i Lewisa na jednoj utrci. ” jesam li ja moga spominjat npr austin 2022. kad je carlos starta sa P 1 mpa ga je neposredno nakon starta “udesija” russell ili možda imola iste 2022. kad je carlos starta sa P 4 i nakon starta ga je iz trke izbacija ricciardo . možda sam treba spomenit i kaotičnu završnicu lanjske australije di je carlos dobija kaznu zbog koje je završija tek 12. ;) no ko će to pamtit , vi pamtite samo ono loše šta se deševalo leclercu . evo vidiš i drstrain te podsjeća “oš si zaboravio Lec kvar bolida sa čiste 3. pozicije odma u prvoj utrci u Bahrainu ove sezone…” ,a ni on ne pamti da je max 2022. u prve 3 trke odusta 2 X kad je leclerc pobjedija šta potvrđuje selektivno pamćenje jer u bahreinu je 4 kruga prije cilja odusta sa P 2 , a u australiji 20 krugova prije cilja također sa P 2 ;) simpatična mi je primjedba drstraina “Opet ista priča, Lec vs Sainz, uvijek isti ljudi.” možda ti “uvijek isti ljudi” gledaju širu sliku pa možda više vide i nisu “zaslijepljeni ” simpatijama ? zamisli da je lani skoro cilu sezonu leclerc bodovno bija ispred carlosa i da su mu u zadnoj trci napravili svinjariju ka carlosu te je time pobjeđen od kolege . bi li i onda napia špekulativno ” Osim hipotetski u bodovima 2023. gdje je pitanje koju poziciju bi uzeo Carlos čak i da je imao normalnu strategiju. Startao je 16. Cak i Lewis koji je startao 11. zavrsio je tek 9. Da li bi Carlos uzeo to 7. mjesto da bude bar izjednacen te sezone sa Charlesom?” sa H carlos je do prve izmjne vozija na P 6 . posli izmjene pada na P 16 , 19 krugova posli je na P 8 i onda ga lagano prolaze alonso zatim i lewis koji su otišli na izmjenu guma u 35. i 36 krugu tj imali su 12 i 13 krugova svježije gume od carlosa i lako im ga je bilo “skinuti” . i piastri je gume minja u 36. krugu pa je zbog toga izaša iza carlosa ALI sa novim gumama pa carlos sa 13 krugova istrošenijim gumama nije ima šanse kontra piastria zar ne ? zar nije maksimalna glupost u prvoj izmjeni sa H “prijeći” opet na H i tako do krug prije kraja ialo i osnovnoškolci koji vole/prate F 1 valjda znaju da carlos treba vozit i na softu ? zamisli da se ovo desilo leclercu ? bilo bi pljuvanja po ferrarievoj strategiji ( s pravom ) ali kad se to desilo carlosu idemo špekulirat .. bi li ili ne bi moga do P 7 pa je i lewis nekakav pokazatelj da je to bilo nemoguče ?!?!?
          i ovo šta piše sfzd mije simpa “valjda se svi šefovi momčadi slažu da bi u momcadi prije potpisali leclerca nego sainza, a vjerujem da je to samo zato što ne čitaju avalona.” u svoje vrime bi se složili da prije potpišu ricciarda umisto norrisa pa ? ili hulkenberga misto micka pa je 2022. gotovo rookie mick osvojia više bodova od hulkenberga lani ;) ko zna šta bi šefovi potpisali … stella je “potpisa” norrisa među 3 najbolja lani , popriličnom broju ljudi ovde je to bilo smišno , navijački od stelle , a onda je po rezultatima ostalih šefova norris ipak bija među 3 , točno ka šta je stella “potpisa” . izgleda da su nedokučivi putevi šefova :) :) čudo da niko nije komentira i najčešće jako male zaostatke CS u Q u odnosu na leclerca kojemu je forte brzina u jednom krugu ….. da ga je CL “dera” 0,7 , 0,8 s valjda bi i to “upalo” u komentare kvaletete ali jbga , zaostatci su često bili gotovo minorni …..



          2

          0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          @avalon
          koja je točno poanta tvojih postova? želiš reći da bodovno gledano sainz nije toliko lošiji vozač od leclerca? ok, to vidimo svi, ali ono što ti ljudi pokušavaju ukazat je to da razne okolnosti ne daju pravu sliku situacije, ne da mi se ponovno objašnjavati to.. u tim utrkama o kojima pričaš, bahrain i australia(sainz dnf) 2022. je sainz bio po 30sec iza lec, a bome i u miamiu i barceloni i još tu i tamo, max tu uopce nije faktor, ne sjećam se da je ikad sainz bio 30sec ispred lec u regularnim uvjetima..
          prijatelju ti si veći navijač sainza nego ja leclerca, ja nemam potrebu opravdat lec i njegovu voznju, kolko god da je dobra ili loša :)



          1

          0
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Avalon je stari statisticar i voli underdogove. Sto je prirodno i svi to volimo.
          Statistika je vrlo zajebana stvar. Nema ovdje osobe koja bi da joj se sada postavi ultimatum potpisla sa CS prije nego sa CL. Osim kolege Avalona.


          0

          1
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          sve ok, nemam nikakvih problema da itko navija za bilo kojeg vozača ali činjenice su činjenice, navijam za Lec samo zato što je u Ferrariju i za mene je Lec underdog


          0

          0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    E moj Carlito. Da si ostao u Mclarenu, tvoje bi mjesto bilo neupitno, a šanse za uspjehe, skoro, podjednake


    0

    0
    • Ma dobar je on vozač, a bit će i bolida za njega. Kažu današnje vjesti da je posjetio Williams. Jer je spika da Williams 2025. gubi Albona. Frajer uglavnom ima jednu sezonu rupe u kojoj ne zna što će. 2026. mjesto u Audiju je njegovo, ako ga bude želio.



      2

      0
      • Ok , no sada ima jednu u Ferrariju , pa jednu godinu za koju ni sam ne zna gdje će pa onda recimo da ide u audi. A nitko nije došao u F1 i krenuo pobjeđivati i osvajati naslove pa sam 99% siguran da neće ni audi . Pa ajmo reći da će Audiju trebati koja godina dok se poslože i to je već +5 na ove godine sainza koje već ima. Ako se Audi pokaže kao promašaj onda mu ostaje još jedan trzaj pred kraj karijere.


        0

        0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Pridruži se eri Formule 1

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2014.