Haas je potvrdio da će svoj ovogodišnji bolid predstaviti idućeg petka, što znači da imamo potvrđene datume svih predstavljanja 2024. godine. Dosad je jedino McLaren predstavio novu livreju.
U ponedjeljak 5. veljače slijede predstavljanja Saubera i Williamsa, a kasnije u istom tjednu čekaju nas Alpine i sponzorski preimenovana druga ekipa Red Bulla službenog punog imena Visa CashApp RB.
Preostalih pet ekipa, najboljih pet iz prošlogodišnjeg prvenstva, odradit će svoja predstavljanja u narednom tjednu, a zatim slijedi trodnevni predsezonski test u Bahreinu 21. veljače te početak prvog vikenda na istoj stazi 29. veljače.
Datum | Ekipa |
---|---|
2.2. | Haas |
5.2. | Sauber |
5.2. | Williams |
7.2. | Alpine |
8.2. | VCARB |
12.2. | Aston Martin |
13.2. | Ferrari |
14.2. | Mercedes |
14.2. | McLaren |
15.2. | Red Bull |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yes.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Konačno!!!
Daj više upalite te pile,……. i akcija!!!!!!!!!!!!!!!
Jbt-e….. hvata me ona prava groznica.
??
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači, VCARB ?
Pošteno, takvo ime ni ne zaslužuje ništa bolje od skračenice ?
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strasno :D
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrvu ranije sam vidio ovu vijest… I zapitao sam se da li vrijeme brze prolazi li je sezona kraca? Zakljucak je jedno i drugo.
U svakom slucaju, ljetna pauza je ostala. Ide se po cetvrtu titulu i jos jednu rotaciju u Ferrariju.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Veseli me predstavljanje čisto zbog liverija, ali od sezone točno očekujem ništa.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sezona ce biti odlicna ako zamislis da je Max zapravo safety car ispred svih
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako brzo prođe vrijeme. Koliko zapravo malo vremena ima za dizajnirat jedne od najkompliciranijih bolida…iako se bolidi pocnu dizajnirati puno ranije od zavrsetka sezone, a nekad i sezonu prije. Ne mogu zamisliti koliki je stres i pritisak raditi tamo.
Haas je najvjerovatnije ovogodisnji backmarker. Ni od Saubera ne ocekujem puno. Od Williamsa pa na dalje vec postaje zanimljivo.
Navijam da netko ne kopira RB bocne stranice i filozofiju bolida iako mislim da ce svi tim putem.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ček, jel to ove godine samo jedan test od 3 dana? Barcelona skroz izbačena?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I prošle je dgodine bio samo jedan.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oce bit prijenos testiranja?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima. 21.2 do 23.2
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije tema ali pošto nema puno događanja….
Baš sam pročitao kako Ferrari opet igra na svoju specijaliziranu taktiku koju nitko ne može dokučiti, pa ni oni sami.
Le Clerc je izgleda potpisao do 2029, a Sainz još visi.
Rekao je da su njegova očekivanja biti dugo u Ferrariju.
Međutim izgleda da je na stolu ugovor o kojem smo već raspravljali,
na 1 ili 2 godine.
Po meni to je za Ferrari glupo.
Sainz ipak vrijedno skuplja bodove, zadnjih godina je stalno oko Le Clerca.
2021. ga je pobijedio zbog nesreće sa pouzdanošću bolida Le Clerca a i pretjerivanju u pokušaju približavanja vrhu.
U 2023. mu se opet približio na par bodova.
Po meni Ferrari bi trebao biti realniji.
Znam da je zadnjih 10 tak godina i više popularno među momčadima (nakon R.B. showa) nemati dva slična vozača zbog mogućih međusobnih dvoboja/sukoba i potencijalnog gubitka bodova za naslov prvaka.
Međutim Ferrari bi mogao malo stati na kočnicu i koncentrirati se na pokušaj momčadske pobjede, a za taj pokušaj ima baš takve vozače.
Jasno mi je da su Le Clerca odabrali kao glavnog vozača s kojim će pokušati napredovati, ali Sainz im je tu uvijek ako Le Clerc zaglibi ili da donese još pregršt bodova u utrci.
Mogli bi mu dati ugovor na recimo bar 3 sezone i na taj način pokušati stiskati vrh. (R.B.)
A ne se stalno nadati da će baš slijedeće sezone R.B. (i svi drugi) podbaciti a oni imati pouzdanu raketu.
https://www.planetf1.com/features/carlos-sainz-most-wanted-unwanted-driver-f1
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari prvo treba riješiti pouzdanost bolida a pogotovo strategije i odluke tijekom utrke da bi mogli “stiskati” vrh. Do tad može i Mazepin vozit, neće se ništa promijeniti.
Amaterske greške i loše strategije/odluke tijekom utrka su nedopustive ako se misliš borit za ikakve pobjede ili prvenstva jer si takve stvari Red Bull/Mercedes nisu i neće nikad dopuštati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma mislio sam bolje u ovoj situaciji u kojoj se nalaze da imaju dva vozača koja im donose više manje podjednake bodove, nego da imaju glavnog i vodonošu kao R.B.
Baš im je kvaliteta bolida i pouzdanost mana.
Le Clerc ispada gotovo lošiji od Sainza samo zbog toga.
Zato da sam na njihovom mjestu skupljao bi momčadski što više bodova i bavio se unapređenjem kvalitete i pouzdanosti bolida, a ne samo ulazio u borbu za naslov momčadskog prvaka.
Zato mi je nekako logičnije da imaju drugog vozača koji je blizu prvome tako da može skupiti pregršt bodova.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ej Lando kućo stara.
Dežuran si i za praznike?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraš se diviti tome čovjek je dosljedan.
Meni doći ovdje pročitati komentare i ne vidjeti Landa je kao da sam sjeo za stol za nedjeljni ručak bez jedne rakijice prije juhe.
Nezamislivo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VCARB, kakav čušpajz od imena.
0
0