Poznati datumi svih predstavljanja 2024., Haas prvi idućeg petka – F1puls

Poznati datumi svih predstavljanja 2024., Haas prvi idućeg petka

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 godinu 1 min 17 komentara

x1

Haas je potvrdio da će svoj ovogodišnji bolid predstaviti idućeg petka, što znači da imamo potvrđene datume svih predstavljanja 2024. godine. Dosad je jedino McLaren predstavio novu livreju.

U ponedjeljak 5. veljače slijede predstavljanja Saubera i Williamsa, a kasnije u istom tjednu čekaju nas Alpine i sponzorski preimenovana druga ekipa Red Bulla službenog punog imena Visa CashApp RB.

Preostalih pet ekipa, najboljih pet iz prošlogodišnjeg prvenstva, odradit će svoja predstavljanja u narednom tjednu, a zatim slijedi trodnevni predsezonski test u Bahreinu 21. veljače te početak prvog vikenda na istoj stazi 29. veljače.

Raspored predstavljanja 2024.

DatumEkipa
2.2.Haas
5.2.Sauber
5.2.Williams
7.2.Alpine
8.2.VCARB
12.2.Aston Martin
13.2.Ferrari
14.2.Mercedes
14.2.McLaren
15.2.Red Bull

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

17 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Yes.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Konačno!!!

    Daj više upalite te pile,……. i akcija!!!!!!!!!!!!!!!

    Jbt-e….. hvata me ona prava groznica.

    ??



    4
    3

    1
  2. David Croft
    Frantic Prikaži

    Znači, VCARB ?
    Pošteno, takvo ime ni ne zaslužuje ništa bolje od skračenice ?



    13
    12

    1
  3. Max Verstappen 1
    vlado Prikaži

    Mrvu ranije sam vidio ovu vijest… I zapitao sam se da li vrijeme brze prolazi li je sezona kraca? Zakljucak je jedno i drugo.

    U svakom slucaju, ljetna pauza je ostala. Ide se po cetvrtu titulu i jos jednu rotaciju u Ferrariju.



    4
    0

    4
  4. Michael Schumacher
    senna66 Pretplatnik Prikaži

    Veseli me predstavljanje čisto zbog liverija, ali od sezone točno očekujem ništa.



    5
    5

    0
  5. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Kako brzo prođe vrijeme. Koliko zapravo malo vremena ima za dizajnirat jedne od najkompliciranijih bolida…iako se bolidi pocnu dizajnirati puno ranije od zavrsetka sezone, a nekad i sezonu prije. Ne mogu zamisliti koliki je stres i pritisak raditi tamo.
    Haas je najvjerovatnije ovogodisnji backmarker. Ni od Saubera ne ocekujem puno. Od Williamsa pa na dalje vec postaje zanimljivo.
    Navijam da netko ne kopira RB bocne stranice i filozofiju bolida iako mislim da ce svi tim putem.



    2
    1

    1
  6. Ferrari
    renato2107 Prikaži

    Ček, jel to ove godine samo jedan test od 3 dana? Barcelona skroz izbačena?



    1
    1

    0
  7. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    oce bit prijenos testiranja?



    1
    1

    0
  8. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Nije tema ali pošto nema puno događanja….
    Baš sam pročitao kako Ferrari opet igra na svoju specijaliziranu taktiku koju nitko ne može dokučiti, pa ni oni sami.

    Le Clerc je izgleda potpisao do 2029, a Sainz još visi.
    Rekao je da su njegova očekivanja biti dugo u Ferrariju.
    Međutim izgleda da je na stolu ugovor o kojem smo već raspravljali,
    na 1 ili 2 godine.

    Po meni to je za Ferrari glupo.
    Sainz ipak vrijedno skuplja bodove, zadnjih godina je stalno oko Le Clerca.
    2021. ga je pobijedio zbog nesreće sa pouzdanošću bolida Le Clerca a i pretjerivanju u pokušaju približavanja vrhu.
    U 2023. mu se opet približio na par bodova.

    Po meni Ferrari bi trebao biti realniji.
    Znam da je zadnjih 10 tak godina i više popularno među momčadima (nakon R.B. showa) nemati dva slična vozača zbog mogućih međusobnih dvoboja/sukoba i potencijalnog gubitka bodova za naslov prvaka.

    Međutim Ferrari bi mogao malo stati na kočnicu i koncentrirati se na pokušaj momčadske pobjede, a za taj pokušaj ima baš takve vozače.

    Jasno mi je da su Le Clerca odabrali kao glavnog vozača s kojim će pokušati napredovati, ali Sainz im je tu uvijek ako Le Clerc zaglibi ili da donese još pregršt bodova u utrci.

    Mogli bi mu dati ugovor na recimo bar 3 sezone i na taj način pokušati stiskati vrh. (R.B.)
    A ne se stalno nadati da će baš slijedeće sezone R.B. (i svi drugi) podbaciti a oni imati pouzdanu raketu.

    https://www.planetf1.com/features/carlos-sainz-most-wanted-unwanted-driver-f1



    1
    0

    1
    • Kimi Raikkonen
      drstrain Prikaži

      Ferrari prvo treba riješiti pouzdanost bolida a pogotovo strategije i odluke tijekom utrke da bi mogli “stiskati” vrh. Do tad može i Mazepin vozit, neće se ništa promijeniti.

      Amaterske greške i loše strategije/odluke tijekom utrka su nedopustive ako se misliš borit za ikakve pobjede ili prvenstva jer si takve stvari Red Bull/Mercedes nisu i neće nikad dopuštati.



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Ma mislio sam bolje u ovoj situaciji u kojoj se nalaze da imaju dva vozača koja im donose više manje podjednake bodove, nego da imaju glavnog i vodonošu kao R.B.
        Baš im je kvaliteta bolida i pouzdanost mana.
        Le Clerc ispada gotovo lošiji od Sainza samo zbog toga.
        Zato da sam na njihovom mjestu skupljao bi momčadski što više bodova i bavio se unapređenjem kvalitete i pouzdanosti bolida, a ne samo ulazio u borbu za naslov momčadskog prvaka.
        Zato mi je nekako logičnije da imaju drugog vozača koji je blizu prvome tako da može skupiti pregršt bodova.



        1
        0

        1
  9. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    VCARB, kakav čušpajz od imena.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.