Haas: Ne mogu shvatiti kako uz svu opremu i ljude koje imamo svejedno završavamo posljednji

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 mjeseci 3 min 18 komentara

Gene Haas kaže da je frustriran zbog ponovnog pada na posljednje mjesto u konstruktorskom prvenstvu, što je dovelo do razlaza sa šefom ekipe Guentherom Steinerom.

Podsjetimo, ekipa je 2021. godine završila na posljednjem mjestu jer su vrlo rano svoj fokus okrenuli novoj sezoni i novom tehničkom pravilniku. Shodno tome, godinu kasnije su završili na osmom mjestu iako su sezonu započeli kao jedno od ugodnijih iznenađenja. Međutim, to nije dugo potrajalo i Haas je u netom završenoj sezoni ponovo pao na začelje.

Sve to dovelo je da nakon osam godina Guenther Steiner dobio otkaz i potraži sreću na drugom mjestu.

Haas tvrdi da su razlog upravo performanse.

“Evo nas u osmoj godini, preko 160 utrka i nikad nismo bili na pobjedničkom postolju. Posljednjih nekoliko godina smo završavali na 10. ili 9. mjestu.”

“Ne tvrdim da je to Guentherova krivnja ili nešto slično, ali mi se čini pravo vrijeme da pokušamo nešto promijeniti i krenemo u drugom smjeru. Ne čini mi se da bismo išta ostvarili da smo nastavili istim putem.”

“Na kraju krajeva, poanta je u performansama. Više me ne zanima biti na 10. mjestu.”

Gene Haas je pojasnio da se ne radi o pripremi za prodaju ekipe:

“Nisam ušao u F1 da bih prodao ekipu. Učinio sam to jer se želim utrkivati. Guenther je imao istu perspektivu. Nismo ovdje da zaradimo nego da se utrkujemo i budemo konkurentni.”

“Moramo biti bolji. Lako je privući i zadržati sponzore ako smo u sredini poretka, ali ne baš ako smo na začelju. To je moj pogled na situaciju. Istovremeno, ako možemo biti malo brži onda ćemo dobiti i dodatan novac od FOM-a, što će nam malo olakšati život.”

“Poanta je u pobjeđivanju. Imamo sjajan tim, sjajne motore, imamo zaista sjajne vozače… Nema razloga da budemo posljednji. Ne mogu shvatiti kako je to moguće uz svu opremu i sve ljude koje imamo.”

Steinerovo mjesto zauzeo je dugogodišnji inženjer Haasa Ayao Komatsu, a momčad će angažirati i dodatnog čovjeka koji će se baviti temama nevezanima za sportska pitanja.

“Mislim da je Guenther imao ljudski pristup i bio je vrlo dobar u tome kako komunicira s ljudima. Ayao je tehnički potkovan i on stvari gleda na temelju statistike. On zna što radimo loše i što možemo bolje. To je drukčiji pristup.”

“Stvarno nam treba nešto drukčije jer nam dosad baš i nije išlo. Kao što sam rekao, sve se svodi na posljednjih osam godina i posljednje mjesto. Ništa više ne mogu reći o tome.”


Komentiraj

18 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis Prikaži

    To je svima odveć jasno. Ti ne razumiješ ovaj sport, potezi to govore.



    10

    1
  2. Kad sad sa Ayaom na čelu opet budu na zadnjem mjestu onda možemo očekivat i njegov otkaz.



    5

    0
  3. …a netko mora biti i zadnji…vidimo na primjeru williamsa kako je ‘sinusoida’ išla od 2014 pa do protekle sezone…



    3

    0
  4. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Glupi amer. Treba se možda investirati u momčad, dovesti prave ljude na prave pozicije, imati gladne vozače.
    Pogledati primjer Red Bulla.
    A ne, investiraćemo minimalno, imati pajsera kao šefa i većinu bolida kupovati od partnera, a pritom imati respektabilnu vozačku postavu (2014 godine) i čuditi se zašto smo zadnji…



    10

    1
  5. kakav panj od čovjeka



    4

    1
  6. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži
    x1

    “Mislim da je Guenther imao ljudski pristup i bio je vrlo dobar u tome kako komunicira s ljudima.”
    -Thats what we get when we have two idiots driving for us. Jako uljudan i pristojan 😂



    12

    1
  7. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Isto kao i u nogometu. Imaš 11 baletana na terenu koji se kilave, a otkaz dobije trener koji ih nije znao posložit jer lakše je najurit jednog i u njemu tražit krivca nego zamijenit njih 11 (u F1 puno više).
    Baš me zanima kako će Ayao proći.



    6

    1
  8. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Gene je sretan dokle god je u plusu. Sve ove ostale izjave su glupost.
    Zao mi je samo sto umjesto njega nije neka ekipa i šef koji žive za utrkivanje i F1. Pa i da su zadnji nema veze.



    2

    1
  9. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Plati porez pičko



    4

    1
  10. Evo danas je izašlo kako je izgledao otkaz. Telefonom! Koji džiber, radiš s čovjekom 10 godina i onda mu daš otkaz telefonom između Božića i NG. To je vjerojatno bilo 27.12.2023 jer je otkaz stupio na snagu 14 dana kasnije i onda je objavljeno, ali je vjerojatno Steiner odmah potjeran iz zgrade. Ista stvar se dogodila i sa Restom, vjerojatno isti dan.

    Također vidi se koliko Haas ima intelktualnog vlasništva i koliko je gazda škrt. Obojica od sutra mogu raditi što žele i za koga žele.



    8

    1
  11. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Polako.

    Jedina svrha biti visko je ljestvici je: da se sva govna mogu istovariti na one ispod… i ispod toga dok se ne dodje u kontakt sa vlasnicima zemljista gdje se sve to desava. Ova ekipa je toliko odvratna i takva ce ostati jer nema “konzervu” tj. austrijanca koji to moze promjeniti. Neuspjesno smece od ekipe kao i ovi kockari i sve do glavne trojke. Muljatori jesu (trojka) ali sa mudiuma.



    1

    2
  12. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Na stranu vozačka postava, ali do Autrije je bolid još izgledao konkurentan. Nakon toga su se ugasili. Vrlo lako se može otkriti tko je tome kriv. Dal su pipu zavrnuli pa nije bilo više svježeg kapitala, dal je razvoj otišao u krivom smjeru. itd itd. Slažem se da je Gunther trebao i morao bolje bez obzira na ulaganja ukoliko je imao barem malo odriješene ruke, ali na kraju je ispao samo meme. Uglavnom, očekujem Gunthera uskoro kod mojih.



    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Pridruži se eri Formule 1

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2014.