Perez: Držanje koraka s razvojem bolida bit će ključno za novi ugovor s Red Bullom [anketa]

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 3 mjeseci 3 min 15 komentara

Sergio Perez smatra da će prilagodbe i napredak njegovih vožnji kako se bolid bude razvijao biti ključan faktor za stjecanje novog ugovora s Red Bullom sljedeće godine.

Perez je ovogodišnje prvenstvo završio kao drugoplasirani s otprilike upola manjim brojem bodova od momčadskog kolege Maxa Verstappena, koji je pobijedio u čak 19 utrka u dominantnom RB19. Nakon dobrog početka sezone u kojem je pobijedio u dvije utrke i bio blizu Verstappenu u poretku, Perez nije uspio održati korak s Verstappenom te je vrlo brzo ispao iz utrke za naslov prvaka, a njegove konzistentno nezadovoljavajuće izvedbe bile su gorivo stalnim nagađanjima o njegovoj budućnosti s obzirom da njegov trenutni ugovor istječe nakon 2024. godine.

Perez je za Motorsport.com otvoreno govorio o izazovima s kojima se suočio u 2023., te smatra da je ključ za dobivanje novog ugovora otklanjanje problema s kojim se najviše mučio ove sezone, a to je neuspješno prilagođavanje Red Bullovim nadogradnjama bolida tijekom godine.

„Želim biti u mogućnosti postići kontinuitet, izgraditi platformu.“

„Ono što nam je nedostajalo ove godine je napredak. Započeo sam godinu jako dobro, ravnopravno s Maxom. Ali jednostavno nisam uspio napredovati kroz sezonu. Ako ništa drugo, povremeno sam išao unatrag. Dakle, to mi je vjerojatno glavni prioritet, napredovati kroz sezonu.“

Uobičajena tema za Pereza tijekom njegovog trogodišnjeg mandata u Red Bullu bile su njegove borbe da prilagodi svoj stil vožnje zahtjevima Red Bullovog bolida, kao što to radi njegov timski kolega. Perez bi često loše započinjao trkaće vikende nakon što ne bi uspio prikladno podesiti bolid na treninzima petkom, što mu je ostavljalo mnogo posla u ostatku vikenda kako bi se približio potencijalu bolida. Ti su problemi ove sezone započeli već u Barceloni, što je bio prvi od pet vikenda u kojima se Perez nije uspio kvalificirati u Q3.

Na pitanje što se dogodilo s RB19 od VN Španjolske pa nadalje, Perez je odgovorio:

„Osjećao sam da je bolid drugačiji i morao sam puno više razmišljati o tome kako vozim nego ikada prije. Dakle, to je bio mali preokret godine.“

„Godinu smo započeli jako snažno u prvih pet, šest utrka, ali onda nismo mogli napredovati zajedno s bolidom. I mislim da je to nešto što mi je nedostajalo ove godine i to želim znatno poboljšati u sljedećoj godini.“

„Ovi problemi me tjeraju da bolje razumijem kako sam postavljao bolid, u kojem smjeru trebam ići kada imam problema. Tako da mislim da je to nešto što će nas sigurno učiniti jačima sljedeće godine.“

Perez je prvi korak napravio s trodnevnom sesijom u Milton Keynesu nakon katastrofalnog vikenda na Velikoj nagradi Katara, ali misli da će više napredovati izvan sezone.“

„Tijekom zime odvojit ćemo vrijeme s inženjerima da prođemo stvari.“

„Osim toga, samo ćemo se snažno usredotočiti na to da budemo sigurni da možemo napredovati kroz sezonu. Mislim da je to glavna stvar.“

„Ako razmislite o tome kako smo započeli godinu, da smo mogli nastaviti napredovati kroz godinu, imali bismo puno jaču sezonu.“

Mislite li da će Perez iduće sezone biti veća konkurencija Verstappenu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

15 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Ukloni da i to je jedina anketa koja ima smisla.

    Pocetak ove sezone nije znacio nista. Bio je samo pocetak. Koji je trajao par utrka, na tome bazirati bilo sto je iluzija. Ostatak sezone je bio pravi pokazatelj.

    Volim kako Perez insistira na mnozini.



    3

    0
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Ne bih se složio, pocetak je bio indikativan.
      RB je napravio bolid i u simulatoru su se pripremali za sezonu.
      U tom bolidu je Perez bio konkurentan, odradio je domacu zadacu.
      To se vidjelo u prvim utrkama.
      Ali onda je krenuo razvoj i on ga nije mogao pratiti .ispravno je locirao problem.
      Ali mu to nece pomoci u sljedecoj sezoni jer mu ocito treba više vremena za prilagodbu – vremena kojeg
      opet nece imati.



      12

      0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Svi vozači uglavnom govore u množini, pogotovo kad komentiraju uspjeh nakon utrke. Ne znam jel to baš onako iskreno (jer misle na trkaćeg inženjera, svoje mehaničare i sebe), ili je to samo PR. Nadam se da je iskreno, jer znaju tako govoriti čak i kad su vruće glave bez puno razmišljanja.


      0

      0
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Sa 34 neces naucit napredovat kroz sezonu. Tvoje je proslo, mozes samo biti losiji i kroz sezonu i na njenom pocetku.
    Od Maxa ne bi bio bolji ni da ovaj vozi Ferrari.



    6

    0
  3. Ovdje se mora glasati sa DA. Jer nije pitanje dali ce biti konkurencija Maxu , nego dali ce biti veca konkurencija Maxu.
    S obzirom da tesko moze biti gori u tom bolidu nego sta je bio ove sezone , tesko da ce bas preko 300 bodova kasniti znaci da vrlo vjerojatno moze biti samo bolji. Samim time i veca konkurencija Maxu.

    Druga stvar je to sta , i da Checo bude 5x bolji nego ove godine , opet nebi bio nikakva konkurencija Maxu realno.



    6

    1
  4. Mislim da iduće godine ima dva prolazna vremena: Barcelonu i ljetnu pauzu. I na oba je u velikoj opasnosti da izgubi mjesto. Ako nakon Barcelone počne prečesto na hodnicima RBa sretati DRa, znači da mu je vrijeme da smanji troškove u životu jer će prihodi uskoro lupiti u nul-točku.



    8

    0
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Sergio Perez, you are F1 history.
    Liam Lawson should take your place, not Daniel Ricciardo.



    1

    0
  6. Ako RB bude ovako dominantan Perez bi mogao ponoviti ovogodisnji reziltat i obraniti drugo mjesto te dobiti još godinu dana ugovora jer su svi sretni i zadovoljni. Ako kojim slučajem (a tome se iskreno nadam) RB dobije poštenu konkurenciju Perez neće biti ni blizu borbe za vrh i ako nekim ludim spletom okolnosti izgube neku od titula onda je bivši. Dok god imaju ovakav stroj i ovakvog no2 vozača svi su sretni i zadovoljni. Max je nedodirljiv, titule au tu a Perez ne smeta. Gdje ćeš bolje za RB.



    9

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Dok god imaju ovakav stroj i ovakvog no2 vozača svi su sretni i zadovoljni. Max je nedodirljiv, titule au tu a Perez ne smeta. Gdje ćeš bolje za RB.

      Da. Ovo je realnije od mojeg prethodnog upisa. ✌



      2

      0
  7. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ne znam sta Red Bull misli s dovođenjem Riccija. Mislim da je i dalje malo bolji vozac od Pereza, al ono…toliko se prica o toj promjeni kao da ce biti ndke velike razlike



    1

    0
    • Momčadi u kojima vozač vozi imao puno bolji uvid u performanse vozača, nego mi što sjedimo na plotu i pljuckamo u njihovom smjeru. Meni je Ricci simpatičan tip i žao mi je što je onako propao u McLarenu, ali nemam drugog izbora nego vjerovati Helmutu i Horneru da je Ricci bolji izbor od Lawsona. Tim više što me kao navijača Ferrarija “zaboli uvo” za to tko vozi uz Maxa.



      4

      0
      • Fernando Alonso
        junior Prikaži

        Ma naravno. Samo meni radi kontra efekt sve ovo spominjanje zamjene i sve. Onda si postavljam pitanje zasto sve to. Meni je Ricci simpa ia ako je stvarno dobar onda nek dobije sansu. Ako ce bit dosta losiji nego u periodu do 2018 onda bi radije nekog drugog vidio.
        Tj najvise mi je zao sto nitko ne stiska Maxa do maksimuma..ko god to bio.


        0

        0
  8. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Red Bullu kao i Maxu savršeno paše vozač Perezovih karakteristika i sposobnosti.
    Ne vidim zašto bi se išli kockati.
    Perez je shvatio gdje mu je mjesto Potpisat će debeli ugovor da glumi vodonošu Maxu kao i nekad Bottas Hamiltonu.


    0

    0
    • Ma da samo je problem da ako vozačko prvenstvo bude napeto, možda izgubiš konstruktorsko radi lošeg 2. vozača. Zato RBu treba bolji 2. vozač.



      1

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Da, u pravu si.
        O tome sam razmišljao dok sam pisao komentar.
        U kojoj situaciji im ne bi odgovarao vodonoša.

        Stvari su se dosta promijenile u Formuli 1.

        Kvalifikacije.
        R.B. koliko god jak ako ih dobije dobije ih samo Max za par tisućinki – stotinki ili za toliko izgubi. Pogotovo u drugom dijelu sezone.
        Kao da su slabije momčadi našle način kako zapapriti jačima od sebe da se ne vozikaju samo ispred nego, da se potrude preteći ih.

        Perez ima veliki problem s kvalama.
        Ne znam da li na to malo utječe koncentracija R.B. na Maxa, da ga izvedu u pravom trenutku, ali mislim da ako i utječe, minimalno utječe.
        Moraš pretpostaviti koliko će slijedeći kvalifikacijski krug biti potencijalno brži i odvesti ga na nož bez zabijanja u šoder ili ogradu.
        Nema više niti ziheraške vožnje, jer onda starta 15.
        5 momčadi mogu odvesti dobar kvalifikacijski krug blizak R.B mislim Maxu.
        Perez često ne može ući u Q3 pa se cijelu utrku muči vratiti na poziciju koja bi realno trebala biti njegova a ne može ni to.

        Po tome se najbolje vidi se vidi velika razlika između dobrih vozača i onih iz “druge dimenzije”.

        Ako Max zezne kvale ili box ili pukne guma, nikada ne čeka “povoljni trenutak za pretjecanje”
        Odmah Maximalno stisne tipa ispred sebe.

        Ima još nekolicina takvih vozača. Neću pisati koji su da ne krene svađa.
        Ali po tome se (bar ja tako gledam) nabolje vidi razlika između dobrih vozača i legendi.

        Raspisao sam se.
        Stvar je da su ove sezone samo Maxovi bodovi bili dovoljni za momčadski naslov.
        R.B. najbolje zna da li će se sezone tako nastaviti (kao nekad Mečke i Ferrari)
        Ako je odgovor da, Perez im savršeno odgovara.
        Budu ga malo učili da ne razmišlja kalo pobijediti Maxa u utrci, nego da uči kako biti bolji u kvalifikacijama.
        Ako je odgovor ne dat će mu sezonu (ili pola) da se popravi ili …….



        1

        0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Pridruži se eri Formule 1

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2014.