Izdvojeno

Marchionne: Ne želimo pobijediti Mercedes s Red Bullom

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ferrari

Ferrari

Dok se tijekom ove sezone još nije znalo čiji će motor koristiti momčad Red Bulla, u jednom trenutku čak je izgledalo prilično vjerojatno da njihov partner bude Ferrari. No, kako ni Mercedes nije htio pružiti svoju pogonsku jedinicu Red Bullu koji je tradicionalno vrlo jak po pitanju dizajna šasije – tako ni Ferrari nije htio preuzimati nikakav rizik.

Naravno, tada se to plasiralo kroz poruke o nedostatku resursa za opskrbljivanje još jedne ekipe, ali sada je Sergio Marchionne napokon rekao ono što su svi znali:

“Pružanje jednake pogonske jedinice konkurentskoj ekipi koja može napraviti odličnu šasiju bio bi opasan potez za Ferrari.”

“Moj glavni zadatak kojem sam u potpunosti predan jest podrška i zaštita Ferrarija. Ne želim pobjeđivati Mercedes u suradnji s Red Bullom.”

“Znamo da je momčad Red Bulla dobra, uništili su nas sa Sebastianom Vettelom i prvenstvima koje su osvojili.”

Dok je ispred Red Bulla vjerojatno teška 2016. godina, pojavile su se nove špekulacije o mogućoj promjeni dobavljača motora za 2017. kada ciljaju na pravi povratak u borbu na samom vrhu.

Komentiraj

10 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Nadam se da će se od sljedeće sezone za vrh boriti Merc, Ferr, RB, MclH i Reno. Realno, drugi niti ne mogu, puno manji budžeti, i nemaju dovoljno dobre pakete.


    0

    0
    • Michael Schumacher
      Dodi_napalm Prikaži

      Ma sad si ti toplu vodu otkril.. Bravo


      0

      0
    • Clay Regazzoni
      HeatBlast44 Prikaži

      eeeh da Force India ima malo veći budžet, šta sa vako malim budžetom rade…
      Dodi_napalm ne diPr :chill:


      0

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        Ma neka poanta mog komentara je trebala biti da te ekipe imaju veči potencijal za to ostvariti. Inače smatram da niti Reno, MclH a možda ni RB neće moći do postolja, bar ne nešto na što mogu računati osim u vanrednim situacijama


        0

        0
    • Sebastian Vettel
      senja Prikaži

      Renault baš i ne može. Pored bilo kakvog budžeta. Teško da mogu i motor srediti do sljedeće sezone. Kad već nisu uradili ništa u prethodne dvije. A onda treba i na samom bolidu poraditi.
      Za Red Bull nije problem. Nek se Renault primakne konkurenciji na 20 KS, Red Bull će odmah biti konkurentan.
      Od manjih ekipa mislim da Force India može dosta. Toro Rosso bi isto mogao biti dobar. Mislim da Ferrariju i Mercedesu nije ostalo još mnogo prostora za napredak. Tako da neće ni prošlogodišnji Ferrarijev motor biti loš u Toro Rossu.


      0

      0
  2. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    da je ovo neko iz Mercedesa izjavio, Ferrarijevci bi škrabali da je to pi*kasto od njih :D


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni