Gasly želi objašnjenje zašto je Ocon dobio bolju strategiju

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 mjeseci 3 min 12 komentara

Pierre Gasly očekuje da će njegova ekipa objasniti zašto je drugi bolid [Esteban Ocon] imao stratešku prednost iako je bio iza njega.

Dva Alpineova vozača su u 15. krugu bili na petom i na osmom mjestu, s Gaslyjem ispred Ocona, kad je Gaslyjev bolid pretrpio udarac od strane Lewisa Hamiltona. Alpine je pozvao Ocona u boks, a njegova prednost na svježijim gumama došla je do izražaja nakon dva kruga kad je Gasly obavio svoju promjenu.

“Što jebeno radimo? Sporiji sam sekundu i pol, gume su otišle!”

Trkaći inženjer John Howard ga je zatražio informaciju u kakvom je stanju njegovo prednje krilo i treba li obaviti promjene.

“Gume su gotove! Uništavate mi utrku, zaboga!”

Alpine ga je na kraju tog kruga pozvao da dođe po nove gume, a kad je saznao da ga je to koštalo pozicije od Ocona, Gasly je izgubio živce:

“Ovo je neka šala…”

Iz ekipe su mu tad poručili da se koncentrira na vožnju.

“Ne možete mi napraviti undercut s drugom bolidom! Stvarno ne razumijem, ovo ćete mi morati objasniti!”

Howard je rekao Gaslyju da ima prednost svježijih guma u usporedbi s nekim bolidima s kojima se trebao boriti za poziciju. Svejedno, nije bio zadovoljan:

“Dva kruga. Dva jebena kruga. Svejedno, ne obraćaj mi se i pusti da vozim.”

U 30. krugu Gasly se ponovo javio na team-radio:

“Ne razumijem zašto ste mu poklonili moju poziciju.”

Nakon utrke je okrivio tri stvari za lošu utrku:

“Imao sam dodir s Hamiltonom, ovi dečki su me dokrajčili par krugova kasnije kad nisu reagirali na moj poziv da uđem u boks, a onda su pozvali Estebana prije mene. To se ne bi smjelo događati. Bolid koji vodi uvijek ima prednost, i znamo da se to ne bi smjelo događati. Siguran sam da ćemo naučiti lekciju i da se neće ponoviti. “

Gasly je uoči Abu Dhabija bio na 11. mjestu u prvenstvu, četiri boda ispred Ocona. Njihovi položaji ostali su isti jer ni jedan ni drugi nisu osvojili bod na zadnjoj utrci. Ocon je završio na 12. mjestu ispred Gaslyja.

Strategijom nije bio zadovoljan ni tjedan dana ranije u Las Vegasu gdje se požalio da ekipa nije uspjela iskoristiti period sigurnosnog automobila pa je opet ostao bez bodova. Pet utrka prije toga Gaslyju je naređeno da propusti Ocona u zadnjem krugu utrke, što je također naišlo na negodovanje.


Komentiraj

12 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Eh, Gasly
    Za bolid koji će prvi ući u boks, odlučuje momčad, a ne nepisano pravilo.
    Takvi problemi se rasprave unutar kuće za ručkom” a ne preko medija.
    Razmisli, ipak ne voziš u najlošijem bolidu, a ciljanje na bolji bolid, osim što baš nema puno mjesta, svojim medijskim nastupom padaš na listi mogućih zamjena.



    6

    3
  2. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Da obojica odletite iz F1 kamo sreće.



    2

    5
  3. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Što je to trulo u Alpini plavoj, al su vozaci, al je uprava



    3

    2
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Upravu treba poderati…… vozači su solidni,…… pogotovo gadni karakter, tj. neskriveno “đubre” ….. Ocon. Navijam za njega.



      2

      2
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        Ocon je borac. Znam da ovo mišljenje nije baš popularno ovdje, ali covjek je “preživio” iskusnijeg Pereza, Ricciarda u formi života tek pridošlog iz Red Bulla i na kraju i Alonsa i to 2 godine zaredom. Mozda je i ponekad i “prljavi” borac, ali bori se za sebe kako zna i umije.
        Čini mi se da bi mogao “riješiti” i Gaslya.
        Gasly je sklon nervozi, upadne u neko negativno razmišljanje, recimo Max ga je “izludio” za samo pola sezone, ne znam da li može poraditi na psihi, ali bilo bi dobro.
        A inače, kakva momčad, vozači su još i dobri….



        7

        1
        • Alain Prost
          Alain Prost Prikaži

          Čim ga Alonso ne voli meni je Ocon draži.



          1

          4
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Gasly je od ljetne stanke vidljivo bolji vozač, a Ocon je usprkos tome očito prioritet momčadi.
          Bodovi su od Nizozemske nadalje 40-23 u korist Gaslyja, kvale 8-2, a sprint kvale 2-1.
          Normalno da ga živcira to što ga ekipa undercuta s vlastitim kolegom, koga to ne bi naživciralo. Da Maxu to naprave i on poludi pisalo bi se (opravdano) kako je to šampionska reakcija.
          Oconu je očito stalo samo biti ispred kolege. Dovoljno je pogledati start s Brazila (spomenuo je Palmer u svojoj analizi), gdje se skoro sudario s Haasovima jer stišće Gaslyja na vanjsku stranu iako postoji prostor na unutarnjoj. A ekipa očito nije dovoljno sposobna koncentrirat se na bitnije stvari, kao što je hvatanje koraka s top ekipama



          7

          0
        • Racing Point
          BatteryVolttas Prikaži

          @alpine… ma kakav borac,”never saw in my life,never” borčina.. bori se protiv timskih kolega na sve moguće načine… hehe
          Jesmo već zaboravili Australiju haha, šta su uradili tamo na onom restartu…
          Ocon je već nekoliko sezona domaći u Alpini a Gasly je tek došao i uz podosta loše sreće,ipak je uspio bodovno završiti ispred Ocona.. toliko o Oconu



          3

          4
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Perez je u fi zahvaljujući sponzorskom novcu imao slobodu izazivanja sudara sa timskim kolegom. To ih je koštalo pregršt bodova. Ocon je tu bio bolji vozač. A sada između ove dvojice, Gasly mi je draži/normalniji.


          0

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Prikaži

          U svakom slučaju Ocon – Gasly, dobar unutar momčadski duel. Glođu se do kosti.



          2

          0
    • Renault je državna firma sa puno novaca, dakle HEP. Treba nešto dalje objašnjavat?



      4

      2
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Bijeli labudovi s proljevom?


      0

      1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Pridruži se eri Formule 1

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2014.