Dragi naši,
s obzirom na to da vas večeras u 20 sati čeka novi live podcast kod Tribine kao našeg domaćina – pozivamo vas da nam postavite svoja pitanja ili pošaljete kontroverzna mišljenja vrijedna komentiranja vezano za aktualnosti unutar svijeta Formule 1, vezano za F1puls portal ili za bilo koju (ne)prigodnu temu.
Pitanja možete postaviti i na našem Instagram profilu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam nikakvih pitanja, samo da pozdravim ekipu! Veselim se buducim raspravama, pogotovo sa vjecnim nemesisom A.V. Uzivajte i hvala na svemu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa gdje izvuče Nemesisa!!!???? 🤣🤣
……..nemesis A.V. 😂😂
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje za Antu… sad već imamo veliki uzorak Leclercovih utrka u Ferrariju i što misliš, Ante, dal’ je on taj vozač koji će vratiti titule u Ferrari ili je vrijeme da Ferrari počne tražiti novu uzdanicu ( Norris recimo ) ?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Max je bio Maldonado do trenutka kada je Red Bull postao bitan. Daj Leclercu Vettelovski Red Bull ili Maksićev Red Bull i Leclerc je biti prvak s 30% truda. Jedini njegov nedostatak je što nema “balkansku” kriv kakvu su imali Schumacher i sada Max. Protivnik mora znati da će svaki bliski kontakt završiti sudarom i onda te se svi boje.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav ekipa. Vala ste dodijali sa snimanjem podcast-a, mogli ste malo popustiti, ne trebate toliko snimati, potroši se oprema, ode struja :D šala.
Imam tri pitanja. Prvo, da li smatrate da je Perez realno zaslužio 2. mjesto u poretku vozača?
Drugo, koliko će po vama još Hamilton biti u F1? Još dugo godina zbog imena i publiciteta, ili će se povući kad dođu nova pravila? Jer se jasno vidi da on zadnjih 2 godine ne vozi više zbog sebe, nego… zbog nekih drugih stvari…
I treće, mogu li Aston Martin i Fernando iduće godine do više podijuma i po koje pobjede?
Veselim se idućem podcast-u :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton će biti tu još dugo. Zbog novca, zbog šanse da malo podeblja statistiku, zbog toga što je to radio cijeli život i odlazak mu je kao mirovina, a osjeća se premladim da više ne vozi ( pogledaj pod “Alonso”)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm evo jedno kontroverzno pitanje
Ako znamo da je neweyu zivotno djelo bazirano na ground effectu, uz to sto znamo o kakvom je vanserijskom talentu rijec, nije li F1 ovim pravilnikom ucinila isto sto je i Mercedesu dozvolila prelaskom na “turbo” euru
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje nije uopce kontroverzno.
U ovom slucaju, Red Bull nije dobio novi nacrt pravila prije svih, kao sto je to onomad Mercedes zahtijevao kao uvjet za ulaz u F1.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko timova će izabrati revoluciju bolida (naspram evolucije) jer su pravila još mlada?
Za koji tim očekujete da će biti glavni izazivač Maxa u 2024. godini?
Utrka godine?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje za svih.Vlasnik ste momcadi i mozete birati dvojicu vozaca,motor i team principala,koga birate ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je u Brazilu Le Clercu pokazao kako se može Perezau smotati mozak.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je Las Vegas želja vlasnika licence da on postane Monte Carlo 21. stoljeća?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može li se desiti da Čarli ostane vječiti talent i da potrati svoj talent (koji mu nitko ne osporava) u Ferrariju i nikada ne vidi naslov u F1? Ferrari puno obećava svake godine, ali realnog napretka nema,
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji je duel u nekoj utrci obilježio ovu sezonu?
Po meni je Alonso – Perez.
Taktički su se namjerili jedan na drugoga 2/3 utrke.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali smatrate da Hamilton ne može pobjediti bez Masija?
Jer realno, on nema pobjedu od kada nema Masija.
To je veći potencijal, Piastri ili Noris?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton nema pobjedu otkad bolid više nije ono što je bio. Ovo je situacija kao kad milijunaš odjednom mora živjeti na prosječnoj plaći pa mu je odjednom sve preskupo. 😄
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nešto slično kao i Alonso, Vettel, Kimi i slični drugorazredi vozači bez dobrog bolida . lol
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slazem se da je ham drugorazredni vozač.
ali ipak se pisalo hvalospjeve kako upravo on donosi tu razliku pa je interesantno kako više nema ni razlike ni hvalospjeva.
a inače, njegova kolega ima pobjedu i u sprint i u GP trci prosle sezone.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kolega, nemoj samo minus pucati.
reci kako “goat” nije uspio pobijediti niti jednom a njegov kolega u 2 navrata?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je pobijedio vise puta dalo bi se raspravljati dali je Ham spreman za mirovinu da je izgubio ostrinu Itd. ali ovako stvarno nema smisla. Uzeli su 1-2 u Brazilu te godine a Max je imao katastrofalnu trku i to je to. Ali ako kaže Vetma, Max uzme 19 pobjeda i do Maxa je, nije do bolida. Lol
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez je proklizao i udario drugi bolid. Svatko bi mogao tako imati kotač naprijed.
Perez je proklizao daleko iza i udario s kotačem kada je kotač bio malo naprijed.
Kazna je uredu.
Alkonso…. toga smo se nagledali.
Neka promijene pravila.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto moramo postavljati pitanja preko Instagrama a imate svoju stranicu?
Ja ne koristim instant grame.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isprika. Pitanje je trebalo zvučati da li možemo postavljati pitanja na stranici jer ne koristim instagram.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji si ti car. 🤗
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molim ovog mladog gospodina desno koji cita pitanja da ponovno procita moj komentar od 19:14; naime, ja nisam napisao kako on tvrdi, da je Red Bull dobio nacrte prije svih, nego;
„ Pitanje nije uopce kontroverzno.
U ovom slucaju, Red Bull nije dobio novi nacrt pravila prije svih, kao sto je to onomad Mercedes zahtijevao kao uvjet za ulaz u F1.“
Hvala lijepo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispričavam se na previdu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@mrgud
može li ikakav dokaz svezi merca…ne zanimaju me izjave iz ferrarija i bernieja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti, ali taman sam negdje zametnuo Totov i Laudin video gdje sami objasnjavaju da su poceli razvoj V6 turbo motora jos tamo 2007. cca i da je uvjet da udju u F1 bio da se koristi upravo ta/takva/slicna/svejedno koji izraz tehnologija motora..
Ajmo sad ozbiljno..da li ti zbilja vjerujes da to nije bilo tako? Da bi jedna kompanija kao Mercedes nesto razvijala godinama, a da iza toga ne stoji nekakva komercijalna primjena odnosno racunica?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
suhim zlatom plaćam taj clip.
za to vrijeme, pogodi čiji je ovo citat:
‘I think the FIA did a great job of coordinating the input from different manufacturers. At the very beginning, I remember, Toyota, BMW, and Honda were also present and involved in the definition of the rules. People now claim the rules were designed for Mercedes but that is completely wrong”.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Luca Marmorini
Inače ja se slažem da nije bilo namještanja pravila za Mercedes. No ja sam kao što kolega Wapi kaže optimist i između gluposti/nesposobnosti i zavjere uvijek biram ovo prvo, valjda sudim po sebi :). Nemam nekih pametnih argumenata osim da kada se pogleda kako FIA vodi sport i nema tu neke pretjerane sposobnosti i pameti. Naravno, nemam iluzija da je sve bilo pošteno i ravnopravno. Sigurno je iza zatvorenih vrata bilo navlačenja i lobiranja za koje se ne zna, no to nije ograničeno samo na Mercedes.
Ono što je kod takvih stvari fascinantno je da većina ljudi često, ako ne uvijek ima problema prihvatiti da se nešto može dogoditi slučajno, od toga da Mercedes ‘ubode’ motor do toga da slučajno nastane život na nekom planetu koji kruži oko beznačajne zvijezde na rubu jedne od zilijardi galaksija. Da parafraziram Einsteina, ne mogu prihvatiti da se bog kocka, a istovremeno Hrvatska lutrija je u 2022 godini ostvarila prihod od 101.207.025,15 € !?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@r2d2
slažem se s napisanim.
mene ne zanima od mrugda dio ”da su poceli razvoj V6 turbo motora jos tamo 2007. cca i” jer mi to nije ništa čudno niti neobično. btw., 2007. je prva godina v8 engine freeza, pa što će ekipa u brixworthu radit nego ekperimenitirat s novim tehnologijama i downseizeingom?
zanima me ”da je uvjet da udju u F1 ” – ovo mi treba pojašnjenje. ko da uđe? meredes kao momčad ili drugo?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preskačite me močim vas
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
7 komentara imaš pero od ukupno 23 koja su bila – daj malo strukturiraj misli i pitaj sve u jednom ili dva komentara ubuduće.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno ih je bilo 5.
Nemoj me i ti zakopavati 6 feet under.
Dogodine ću se popraviti.
Časna pionirska: Bit ću dobar pionir…….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podcast je bio baš loš,evo realno…
Nepripremljeni ste ekipa, dođete labrtat bezveze o F1 malo..
Crna zastava za Alonsa, za što? Za malo kalkuliranja.. pa da nije bilo toga, utrka je bila toliko jednosmjerna, bez ikakvih događanja..
Kaže 2012 se znalo tko će biti prvak a razlika koliko 3 boda bila LOL
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za 2012. mi je u sjećanju ostalo da je Red Bull bio bolji bolid od Ferrarija, ali je lutrija s gumama u prvih par utrka i kasnije nepouzdanost Red Bulla u Valenciji i Italiji učinila bodovno stanje puno neizvjesnijim nego li je trebalo biti. Kao što je 2010. nepouzdanost u Bahreinu, Australiji i Koreji (a i Vettelov sudar u Belgiji i u Turskoj) učinila bodovno stanje takvo kakvo je bilo. Poanta jest – u obje sezone se činilo kao da Red Bull treba osvojiti naslov, ako vozač ne napravi nove greške ili bolid ne otkaže.
Crna zastava za Alonsa zbog nesportskog ponašanja. Ono s parkiranjem u garažu je očigledna zajebancija, ali za žestoku kaznu apsolutno nije. Naravno da sad Alonsovi navijači skaču na zadnje noge, ali kad nešto slično napravi Magnussen ili sačuvajmebože Ocon – onda se okreće ploča. Argument da bi bez toga bila jednosmjerna i dosadna utrka bolje ne komentirati.
A da je podcast loš – šta se može, koncept je da dođemo popričati o F1, a tko želi pogleda, tko ne – ništa. Žao mi je kad se nekom ne dopadne, ali realno meni ni iz džepa ni u džep.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti ovo je prvi podcast kojem sam prisustvovao. Ne ostavljam nigdje komentare osim na vašem portalu i kada sam pročitao gore uvod stvarno sam mislio da se mora ostaviti preko instagrama.
Gledao sam ih i rojila su mi se pitanja pa sam ih zapisivao.
Kada su objavili moje ime osjećao sam se kao klinac koji gleda tv i vidi sebe.
Nisam shvatio poantu. Naravno da ću ubuduće ostaviti samo jedno pitanje.
p.s.
Reci ekipi da se ne zamaraju toliko sa mnom.
Ako im se neko pitanje dopadne neka ga postave, ostala preskoče.
Ovako danas cijelo jutro nosim škarnicl na glavi.
pozz
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Inače sam vrlo zadovoljan kako vi to obavljate,ali ovaj ste nekako zbrkali.. cijenim to što radite i volim vas slušati,pogotovo tebe Ante,ali sinoć niste bili na razini od ranijih podcasta..
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je možda lakse formulirati recenicu da je Vettel bio favorit za naslov, a da ga je mogao izgubiti s nepouzdanošću bolida i par grešaka…baš kao što je i bilo slučaj + svi timovi su bili blizu pa se moglo nadoknadit i izubit bodova. Dok kad gledam 2016 gdje konkurenti za naslov zavsavaju na pozicijama 1 2 i svaki dnf je tesko nadoknaditi. Zato su mi prvenstva kao 2012 ili 2010 top…ili mozda neka u 80-ima gdje rezultati imaju više varijacija kod svih vozača.
Gledao sam nedavno reprizu 2010 sezone i sa sadasnje perspektive Red Bull je trebao pomest tu sezonu kao sto su godinu nakon. Ali tad su jos bili dosta neiskusna ekipa u borbi za tako visoke pozicije plus malo losija poudanost bolida. A i Webber nije bio daleko od Vettela. Not bad for a No2 driver.
I sad mi je debilno vidjeti gume koje traju citavu utrku. Sjetim se ekipe u Abhu Dhabiju koja je nakon 1 kruga otisla u box ili Alonsa u Monacu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nepripremljeni ste ekipa, dođete labrtat bezveze o F1 malo..
Ekipa f1puls; dobronamjerni savjet: nemojte bio kao lap76. Od njihovih 10 podcasta, ma lažem…… od 20 podcasta, jedan ubodu da valja. Tamo u lap76 se priča, samo da se priča – ona dva “glavna” lika spašava samo Dejan Potkonjak, ili neki NORMALAN gost.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, meni je lap 76 vrh. Ta ljubav i znanje prema F1, a i energija mi je vrh. E sad gdje ja mislim da bi se moglo napravit poboljsanje je napravit sekcije u podcastu tj. teme…kao recimo The Race. Pa onda tema Ferrari, Aston, Mclaren, sazetak utrke, novosti itd.
Al opet svako voli određen format.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Energije im ne nedostaje. Pogotovo Srđanu. Ali Dejan Potkonjak im drži nivo.
Malo su mi dosadili,…… možda je do mene.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaš vidjeti Tres bolidos na yt, pa da vidiš šta je lupetanje…plus frajeri popiju po 5 piva svaki za trajanje podcasta hahaha…u početku su me nervirali, al sad kad ih ne uzimam ozbiljno, čak su i nekako simpa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad stignem, baš pogledam taj Tres bolidos.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je realno podcast bio dobar…mozda se osjetio umor, ali ovo mi je kao da gledam nas u drustvu kada diskutiramo o F1 tako da palac gore. Kao što volim pogledati i infinity lighthouse podcast. Meni uvijek drago cuti nas jezik kada prica o Formuli 1.
Impresioniralo me znanje Ante oko sitnih detalja….recimo isjecak iz Alonsovog intervjua odmah nakon VN Abu Dhabija na španjolskom. Ili recimo o onom jednom novinaru koji se nije ustrucavao pitati prava pitanja na VN Las Vegasa. To su neki insajderski tračevi i priče koje mnogi ljudi pa ni ja nikad i ne saznamo tako da je lijepo cuti i stvari ispod tepiha.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante je, recimo…….. genij. Ima ono nešto. Tvrdi genij.
Ali Lovro i Luka imaju štiha. Na kraju krajeva, sve pet. Samo naprijed, i pozitivno.
Nadam se, da će se i Kufare pridružiti. Uskoro.
https://f1.pulsmedia.hr/forum/viewtopic.php?f=16&t=20&p=193314#p193314
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uputit cu ovaj put ipak dobronamjernu kritiku za podcast. Opcenito mi djeluje da fali energije između vas za neki razgovor ili ozbiljniju raspravu. Kao da ste već većinu tema prošli privatno pa vam na podcastu ponestane volje da se iskomentiraju neke važne teme. S Antom se mozemo slagati ili ne u stavovima, no on je jedini koji daje vlastito misljenje ili pogled na neke teme što koliko toliko drži energiju u podcastu. Luka i Lovro često su u povučenoj ulozi, i rijetko elaboriraju vlastite stavove što je šteta, jer sigurno da jedan i drugi imaju znanja za podijeliti. Znam da je tesko organizirati podcast iza svake utrke, ali na taj način se forma nameće sama od sebe. Ovako se često miješaju generalne teme iz čitave sezone sa detaljima iz prošle utrke.
Svjedocimo daljnem rastu podcast scene, a pravi primjer su vaše kolege s Tribine koje se bave hnl-om koji imaju pravi analiticki pristup uz naravno puno više iskustva. Ne bih radio usporedbe sa lap76. Srki i Paja rade to na svoj nacin i rade to dobro. Samo bih se složio s jednim komentatorom da ih ne treba kopirati..
Eto da skratim, neka vas ne obeshrabre ovi komentari i zelim vam dogodine puno vise podcasta i kvalitetniju formu.
4
0