George Russell postavio je najbrže vrijeme trećeg slobodnog treninga u Las Vegasu. Drugo najbrže vrijeme pripalo je Piastriju sa zaostatkom od 4 desetinke, dok je treći završio domaći momak Logan Sargeant.
Treći slobodni trening u Vegasu donio je dodatnih 60 minuta noćnog ispitivanja integriteta i granica staze i bolida. Staza na samom početku nije nudila razinu gripa s kojom je drugi trening završio, a glavni odabir su bile medium gume. Haas Kevina Magnussena i Ferrari Charlesa Leclerca u nekoliko su se navrata našli preblizu jedan drugom, a upravo je Monegažanin bio onaj koji je postavljao tempo u prvom dijelu treninga.
Max Verstappen s mekom komponentom bio je prvi vozač ispod 1.35 te je time započelo rapidno skidanje najbržeg vremena kako se grip na stazi pojačavao. Dobar tempo pokazali su bolidi Williamsa još jednom potvrđujući da im odgovaraju staze s dugim pravcima. I Mercedes i McLaren za razliku od jučer pokazali su dobar tempo na mekoj komponenti što naznačuje uzbudljive kvalifikacije.
Alex Albon je 5 minuta pred kraj treninga udario u zid te izgubio gumu na stazi zbog čega je označena crvena zastava i trening priveden kraju. To je značilo da vozači Ferrarija nisu uspjeli odradili brzi krug na mekoj komponenti pa je njihov kvalifikacijski tempo u odnosu na ostale ostao pod upitnikom.
Kvalifikacije su na rasporedu u 9 sati po našem vremenu.
# | Vozač | Konstruktor | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | George Russell | MERCEDES | 1:34.093 | 23 | |
2 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:34.491 | +0.398s | 20 |
3 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:34.645 | +0.552s | 17 |
4 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:34.653 | +0.560s | 14 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:34.706 | +0.613s | 13 |
6 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:34.726 | +0.633s | 14 |
7 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:34.788 | +0.695s | 18 |
8 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:34.853 | +0.760s | 24 |
9 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:34.908 | +0.815s | 18 |
10 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:35.067 | +0.974s | 18 |
11 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:35.089 | +0.996s | 17 |
12 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:35.112 | +1.019s | 17 |
13 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:35.253 | +1.160s | 20 |
14 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:35.297 | +1.204s | 15 |
15 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:35.881 | +1.788s | 15 |
16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:35.908 | +1.815s | 22 |
17 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:35.939 | +1.846s | 21 |
18 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:36.087 | +1.994s | 15 |
19 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:36.485 | +2.392s | 12 |
20 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:37.778 | +3.685s | 15 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O bože. I kad im stave tri treninga, mogu biti sretni ako dobiju pola vremena za trening.
Par sati prije treninga su tamo vozili auti kamioni….
Staza je bila skliska kao i na početku prvog treniga.
I taman u zadnjih 10 minuta kada se nakupilo malo gume po trkačkoj liniji…..
Nije mi jasno, zašto ne zaustave vrijeme na treninzima kada se odluče na crvenu zastavu?
Da su to uradili svi bi mogli odraditi još jedan brzi/ “kvalifikacijski” krug.
Sada mogu samo sanjati koliko smiju biti brzi u kvalama.
Imam neugodan osjećaj da će se u Q3 događati ružne stvari.
Nepotrebna utrka na nepotrebnom mjestu.
3
1