George Russell je uvjeren da će njegova ekipa u iduću sezonu krenuti u boljoj formi nego li je to bio slučaj u ovoj i prethodnoj godini.
Russell je u Mercedes došao 2022. godine – upravo u prvoj godini novog tehničkog pravilnika kojeg obilježava ground-efekt. Višestruki prvaci koji su imali najbolji bolid od početka 2014. pa sve do kraja 2021. izgubili su pobjednički tempo i pali na treće mjesto u konstruktorskom poretku. Mercedes je za ovu sezonu došao u Bahrein na predsezonska testiranja uz nadu da bi mogli vratiti stare pobjedničke navike, ali smo ubrzo vidjeli da će Red Bull biti u još boljoj formi nego 2022.
Sad su ispred nas još dvije utrke, a moglo bi se lako dogoditi da Russell i Hamilton ostanu bez pobjede. Velika nagrada Brazila bila im je još jedno razočaranje. Russell je morao odustati zbog visokih temperatura pogonske jedinice, a Hamilton je s petog startnog mjesta uspio završiti tek na osmom.
“Ono što nas je zadesilo ove godine vuče korijene još od zimskog razvoja. Išli smo krivim putem, napravili neke pogreške i to je bilo jasno čim smo izišli na stazu u Bahreinu.”
“Na pragu treće godine zajedničke suradnje siguran sam da nećemo ponoviti te pogreške. Siguran sam da imamo spremne dobre stvari za zimu. Međutim, sve je to relativno jer nikad ne znate što konkurencija radi.”
“Prošle godine je bolid bio teži za vožnju, ali tako je vjerojatno bilo i za mnoge druge ekipe. Jako puno smo napredovali.”
“Ove godine je to sasvim drukčiji bolid, aerodinamički gledano. Ali, mehanički je to još uvijek isti bolid i ima iste navike. Najslabije utrke su nam vjerojatno bile u Bahreinu, Austriji i Belgiji. Kako prošle godine tako i ove. Međutim, prošle godine smo bili jaki u Meksiku i Singapuru, kao i u Barceloni. Uvjeren sam u dobar tempo u utrci, ali kvalifikacijska forma je varljiva.”
Svejedno, Britanac je uvjeren da ih čeka svijetla budućnost u 2024. godini:
“Nakon 12 mjeseci imamo 12 mjeseci informacija, smjerova i uspjeli smo implementirati neke od promjena za 2024. godinu. Funkcioniraju kako smo pretpostavljali. Mislim da puno detaljnije analiziramo odluke koje donosimo za iduću godinu. Prošle godine su nam trebale drastične promjene pa smo možda neke od njih malo požurili bez da smo ih iscrpno testirali u simulatoru. Pokušavali smo implementirati previše različitih stvari i fokusirali se na kvantitetu umjesto na kvalitetu. Međutim, ove godine nam je jasno u kojem smjeru želimo ići. Pažljivo smo testirali taj proces i tri puta provjerimo svaku odluku.”
Ne ide toliko daleko da bi prognozirao borbu za naslov, ali kaže da će barem krenuti u godinu u puno boljoj poziciji:
“Siguran sam, sad imamo dvije godine iskustva. Mislim i nadam se da nas ništa neće iznenaditi iduće godine. To ne znači da ćemo imati najbrži bolid na gridu, to samo znači da nećemo posrnuti na prvoj prepreci.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma mislim da je prekasno za to do promjene pravila, povijest nas tako uči.
Vi se tu jos bavite nekim fundamentalnim pitanjima, a lik kojemu je opsesija ground effect moze se igrati kako pozeli, na njegovom ste terenu, on je ionako uvijek vec “vidio”, ono sto vi tek trebate spoznati.
Ferrari je nesto uspio inovativno 2017., 2018. s promjenom pravila, inace svake prethodne je mercedes bio jaci a i ove dvije je ferkan uspio prokockati
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije bas Ferkan prokocko te dvije sezone.. Da je moglo bit gusce, jeste ali je Merc i dalje bio u prednosti.
Vise je Lewis losijim nastupima izgubio naslov 2021 nego Vettel i Ferrari 2017e u 2018e …
Zaboravio je covjek sta je konkurencija u godinama dominacije, dok je nadoso, sezona je usla u zavrsnicu.
Sto se tice skidanje RBa, ne vjerujem u neka cuda do promjene pravila.. Max konkurenciju kroz sezonu moze imat jedino iz susjedne garaze..
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prije bi rekao dok je mercedes pohvatao konce fia-inog diranja u podnicu da je bolid proradio. Unatoč tome je Hamilton imao dobrih utrka. Onoi gdje je izgubio naslov su popuštanja Maxu u prvim krugovima utrka. trebao je već tada ići na nož, pa ako treba i nasudar. VB je bila kulminacija popuštanja i nekažnjavanja istih situacija.
A Max konkurenciju na drugoj strani garaže neće imati nikada u RB-u. Možda ako Alonso dođe.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a i to ako maknu pereca i dovedu recimo alonsa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je bio jako inovativan 2017 s bolidom…šteta što je tada falilo motoru malo konja.
2018 su bili podjednaki no drugi dio sezone je Mercedes ubacio u vecu brzinu, a i Hamilton takođe. A i neke odlike Ferrarija kao Monza 2018 gdje Kimi i Vettel imaju dopustenje da se utrkuju što Mercedes nikad nebi napravio s Bottasom kad jos postoji sansa za osvojiti naslov.
Iako nisu dugo osvojili naslov aferrari je uvijek tu negdje. Glavni konkurent Vettelu u Red Bullu. Lewisu u Mercedesu. I prošle godine dobar pocetak. Ove godine jedini pobjednici osim Maxa.
Ako Vasseur uspije u kratkom roku posložiti momcad kako oce i ako ce to funkcionirati opet mogi bit u samom vrhu. A i da Leclerc vidi malo svjetla na kraju tunela.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To se mislilo za MB, pa ih je 2021 RB uspio uhvatiti.
Neka netko bude bliže, malo nesreće za Maxa i svašta se može dogoditi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
This is forcast?
1
1