Carlos Sainz smatra da je neispravno kvačilo krivo za njegove probleme pri startanju tijekom VN Brazila.
Španjolac se za glavnu utrku kvalificirao na šesto mjesto na gridu, ali je na samom startu izgubio poziciju od Sergija Pereza i Georgea Russella te pao na osmo mjesto u trenutku kada je utrka bila označena crvenom zastavom zbog sudara u prvom zavoju između Alexa Albona i Kevina Magnussena. Sainza smo potom mogli čuti kako na radio govori svom trkaćem inženjeru da kvačilo treba „baciti“ jer cijeli vikend ima problema pri startanju. Kasnije se također žalio na „zapinjanje“ lijeve poluge mjenjača.
Pobjednik VN Singapura potvrdio je da je do toga došlo zbog neispravnog dijela, a ne zbog problema s kalibracijom. Upitan da objasni svoj loš start, Sainz je rekao:
„[Bilo je] isto kao [subota] i isto kao svaki start koji sam odradio ovog vikenda.“
„Jako sam razočaran jer nas je to vjerojatno koštalo nekih bodova tijekom vikenda.“
„Imali smo problem od početka treninga. Nismo ga uspjeli uštimati i prilagoditi stazi pa smo se dosta mučili sa startovima i to je prava šteta.“
Sainz je dodao da su startovi bila Ferrarijeva snaga cijele sezone, ali problem u Brazilu je bio i tempo bolida.
„Hvala Bogu da mi se ništa nije dogodilo. Šteta jer mislim da bi s Charlesom u utrci to bila izvrsna prilika da se Mercedesu oduzmu bodovi.“
„Ali također, ni tempo bolida nije bio sjajan. Dakle, Aston [Martin], McLaren i Red Bull bili su ispred, i nismo se mogli boriti protiv njih. Propuštena prilika, ja mislim.“
CARLOS SAINZ
Šef Ferrarija Fred Vasseur smatra da problemi s kvačilom kod Sainza nisu bili toliko izraženi kao što je vozač naglasio, rekavši da je start nakon crvene zastave bio na mjestu.
„Na prvom startu imao je loš start. Drugi je prošao dobro. Moramo shvatiti što se točno dogodilo na prvom, ali nije bilo najbolje.“
„Malo se mučimo sa startovima. Očito, ako pogledate, to je marginalno, ali drugi je prošao prilično dobro.“
„[Interlagos] je također malo teži jer počinjete sa pozicije na brdu.“
FRED VASSEUR
Vasseur je zaključio da je Sainzov problem s mjenjačem trajao samo jedan zavoj.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neka stave gumigelenge između kotača i osovine koja ide do motora/mjenjača.
U mom Fićeku gumigelenge su baš dobro radile.
Puno bi smanjile trzaj na kotačima kod puštanja kuplunga.
Ostale savijete koje bih im mogao preporučiti kako bih im pomogao. osim taktike koja mi ne ide, je da pokušaju ugraditi
glup šteker i glođicu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
p.s. čudnog li članka.
https://www.planetf1.com/news/fia-haas-protest-first-response-f1-max-verstappen-dominance
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Digresija…
Mislim da ste morali ljudima javiti da se snima tribina podcast sa Srđanom Ercegom. Iako ga Ante osobno nije vodio…
Čovjek je legenda, enciklopedija motosporta i jedan od najvećih zaljubljenika u oktanski cirkus s ovih prostora.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O da. Nekad me iznenadi njegovo znanje.
Jer ja recimo pratim F1 i sve oko F1 i oko omiljenih vozaca i tako tih stvari. I logično da cu puno toga znat jer fokus mi je na tom sportu jer mi nogomet više nije zanimljiv kao prije negdje 10 15 godina.
A on koji ima toliko ostalih stvari koje prati i gleda i koje su mu okupaciju u zivotu opet zna slicno ko i ja stvari koje su meni blisko podrucje
Na stranu to sto ima znanje ima i osmjeh i dalje na licu kao dijete kad prica o formuli ili necem drugom. Covjek zivi zivot.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz kaze da su im startovi bili pozitivna prica ove sezone, Fred kaze da nisu :zubo:
Sainz kaze da je kvacilo krivo za los start, Fred kaze da nije :zubo:
Sainz se zali na “zapinjanje” mjenjaca, Fred kaze da je to bilo samo u jednom zavoju :zubo:
#bromanceinmaranello
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Taj Sainz jr. baš neki skeptičan tip………
0
2