Daniel Ricciardo s Velike nagrade Brazila odlazi frustriran jer mu nije dopušteno da se na samom početku vrati u isti krug s vodećima nakon perioda crvene zastave.
AlphaTaurijev vozač je zaostao za cijeli krug jer mu je stražnje krilo nastradalo kad ga je pogodio kotač iz incidenta Kevina Magnussena i Alexandera Albona.
“Mislim da je ova utrka pokazala nedostatke u pravilniku jer mislim da nismo odradili nijedan trkaći krug i onda odjednom kasnimo za cijeli krug. Oscar i ja smo bili žrtve tih okolnosti danas.”
“Dobro, danas smo nas dvojica. Ali, što da je 15 bolida imalo štetu i trebalo obaviti što smo mi obavili? Hoće li nastaviti utrku s 15 bolida koji kasne za cijeli krug? Ne vjerujem. Zato mislim da smo trebali biti malo širih vidika. Bilo je frustrirajuće.”
“Bio sam iza incidenta [Albona i Magnussena] i vidio sam blokiranje kotača i kaos koji je uslijedio. Zatim sam vidio kotač koji leti zrakom i instinktivno sam spustio glavu. Nisam osjetio nikakav udarac i pomislio sam ‘ok, cool’. Nakon prvog zavoja sam pogledao u retrovizor i vidio da mi je bolid oštećen.”
“Nadao sam se da će mi crvena zastava pomoći i da ekipa može popraviti štetu. Napravili su sjajan posao i bili smo spremni na vrijeme, a onda su mi javili da kasnim za cijeli krug. Da, to je bilo frustrirajuće.”
Iako je Ricciardo na tragu nečega, u ovom slučaju se ne radi o nedostatku u pravilniku nego o vodstvu utrke koji ne poznaje taj pravilnik. U njemu jasno piše da svaki bolid kojeg su vodeći prestigli za cijeli krug mora iz boksa krenuti prije ostalih, okružiti stazom i vratiti se u kolonu na začelje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem je i u tome što svaka vlast pokušava napisati savršene zakone/pravilnike.
To je nemoguće jer ne postoje dva ista događaja.
Pogotovo ne na utrkama.
Pravilnici bi morali imati u sebi dodatak kojim ih suci mogu rastegnuti ili promijeniti samo za tu utrku, uz dobro obrazloženje i većinu dignutih ruku momčadi da se slažu sa iznimkom u nekom događaju.
To sa momčadskim rukama je isto malu upitno jer će svaka momčad dići ruku za ono što joj odgovara u tom trenutku.
Hoću reći stvar je složena i osoba koja ju riješi bila bi kandidat za dodjelu Nobelove nagrade.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imali su pravilnici dodatak kojeg je Masi upotrijebio u Abu Dhabiju 2021. pa je zbog toga dobio otkaz. Po mom misljenju logicna i ispravna odluka tada, jer se 2-3 kruga predugo vozilo iza Safety cara, a neces zavrsit takvu sezonu iza Safetya, ali sto je tu je. Procijenjeno je da je human error i krivo odluceno. Idealna situacija bi bila crvena zastava ali bolje i ovo sto smo dobili nego kraj pod safety carom
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ali on je direktno ostetio ostale vozace time. Stavio je u plan samo njih 2 sto je krivo. Svi su jednaki
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znači oscara i danija sjebalo vodstvo utrke? psmtr!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem kako su suci napravili propust osim onoga da je odmah mogla ic RF..
Bile su zute pa SC pa u drugom krugu poruka za RF a ni Ricci ni Piastri nisu usli u taj drugi krug koliko sam vidio i od tud im krug zaostatka..
Restart nakon RFa se odredjuje od zadnje poznate pozicije svih bolida a njihova pozicija je bila u garazi dok su ostali vozili krug broj 2..
Mora bi pogledat opet da vidim da je ovo sto sam napisa 100% ali mislim da nisam nista falio..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vetma je gore napiso:
”U njemu jasno piše da svaki bolid kojeg su vodeći prestigli za cijeli krug mora iz boksa krenuti prije ostalih, okružiti stazom i vratiti se u kolonu na začelje.”
ne znam sad je li to točno jer se ne žale zbog toga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da.. Nisu nikoga prestigli za cijeli krug, ljudi su otisli u box jer su mislili da je utrka gotova dok su ostali krenuli u krug broj 2 i nikakve kolone nije bilo poslije da se vrate na zacelje te kolone a prije RFa je stanje bilo +1 krug za dvojac Ricci/Piastri
Mozda drukcije tumacimo napisano.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se uvijek sjetim Imole 2021. gdje Hamitlon izljece i Max ga prestice za cijeli krug i onda se istice crvena zastava i on se vraca u isti krug s Maxom i zavrsava drugi
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da su na vrijeme pokazali crvenu zastavu, do ovog ne bi ni doslo. Jasno se vidjelo ostecenje barijere, mogli su prekinuti utrku odmah tijekom prvog kruga.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek se nakon crvene zastave vraćalo na stanje od kruga prije. Ne znam zašto sada forsiraju drugačije. Zadnjih par godina FIA delegira pobjednike na određenim utrkama svojim glupim odlukama
protiv pravila.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Kad bude krs pa RF. Ovdje je bio SC, poruka da se ide kroz box pa u drugom krugu RF.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa onda su barem trebali pustiti da svi uđu u drugi krug, kad su već čekali sa RF odnosno pustili SC . To mi dođe isto kao vjećanje sa SC nakon nekakvog sudara i onda ga puste kada odredeni bolidi vise ne mogu u boks. Npr to su napravili jedne godine u Kini. Sudarila su se dva Toro Rosa i SC je pušten dugo nakon tog incidenta. Vodeći Bottas i drugi Vettel su prosli liniju ulaska u boks i nisu mogli pod SC u boks bez da gube pozicije. Dva Red Bulla su uzela nove gume, Rici pobijedio a Max kao Max u ono vrijem izvodio pizd…. Poanta je da se ako se već odugovlači svima da iste uvijete. Ili ono kad je jedne godine SC izašao na stazu ali ne pred vodećeg u utrci pa su ga neki bolidi obilazili i dobili kaznu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je i pitanje.. Kada su ih mogli pustit da se vrate u isti krug kad su odmah usli u box i dok su oni gledali hoce se nastavit ili ne, dosa je RF i onda se uzelo stanje za vrijeme SCa kad su ovi sjedili u garazi, tehnicki sa krugom zaostatka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na krug prije se vracalo kad utrka zavrsava sa RF.
U ovom slucaju se utrka nastavlja i broje se svi krugovi koji su odradjeni. Razlog je gorivo jer bi u suprotnom netko bas mogao ostat kratak za taj jedan krug.
Propust je sto njih dvojica nisu pusteni da okruze taj dodatni krug.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato bi se crvena zastava trebala pokazati vrlo brzo nakon incidenata…bas zbog ovakvih stvari. Brzo se moze procjeniti kolko je vremena potrebno za ukloniti vozila ili popraviti barijeru. Kad se odluke donesu brzo obicno tada ostaje manje prostora za neke žalbe…naravno ako su te odluke dobre.
…Ako ništa imao je jako dobar pace. Njemu ce dobro doci svaki moguci krug u utrci da nauci tj prisjeti se svega. Ovako ispod radara moze imati i neke losije rezultate…kad bi ga bacili odma u Red Bull svaki put kad bi podbacio bi bio pod povecalom javnosti.
Dobar je karakter i lik je pozitiva…ukoliko ima jos u sebi ima vatre nek mu je sa srecom. Velike su šanse da ide u Red Bull 2025.
0
0