Izdvojeno

Ricciardo: Utrka u Brazilu otkrila je nedostatke u pravilniku

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo s Velike nagrade Brazila odlazi frustriran jer mu nije dopušteno da se na samom početku vrati u isti krug s vodećima nakon perioda crvene zastave.

AlphaTaurijev vozač je zaostao za cijeli krug jer mu je stražnje krilo nastradalo kad ga je pogodio kotač iz incidenta Kevina Magnussena i Alexandera Albona.

“Mislim da je ova utrka pokazala nedostatke u pravilniku jer mislim da nismo odradili nijedan trkaći krug i onda odjednom kasnimo za cijeli krug. Oscar i ja smo bili žrtve tih okolnosti danas.”

“Dobro, danas smo nas dvojica. Ali, što da je 15 bolida imalo štetu i trebalo obaviti što smo mi obavili? Hoće li nastaviti utrku s 15 bolida koji kasne za cijeli krug? Ne vjerujem. Zato mislim da smo trebali biti malo širih vidika. Bilo je frustrirajuće.”

“Bio sam iza incidenta [Albona i Magnussena] i vidio sam blokiranje kotača i kaos koji je uslijedio. Zatim sam vidio kotač koji leti zrakom i instinktivno sam spustio glavu. Nisam osjetio nikakav udarac i pomislio sam ‘ok, cool’. Nakon prvog zavoja sam pogledao u retrovizor i vidio da mi je bolid oštećen.”

“Nadao sam se da će mi crvena zastava pomoći i da ekipa može popraviti štetu. Napravili su sjajan posao i bili smo spremni na vrijeme, a onda su mi javili da kasnim za cijeli krug. Da, to je bilo frustrirajuće.”

Iako je Ricciardo na tragu nečega, u ovom slučaju se ne radi o nedostatku u pravilniku nego o vodstvu utrke koji ne poznaje taj pravilnik. U njemu jasno piše da svaki bolid kojeg su vodeći prestigli za cijeli krug mora iz boksa krenuti prije ostalih, okružiti stazom i vratiti se u kolonu na začelje.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

15 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Problem je i u tome što svaka vlast pokušava napisati savršene zakone/pravilnike.
    To je nemoguće jer ne postoje dva ista događaja.
    Pogotovo ne na utrkama.
    Pravilnici bi morali imati u sebi dodatak kojim ih suci mogu rastegnuti ili promijeniti samo za tu utrku, uz dobro obrazloženje i većinu dignutih ruku momčadi da se slažu sa iznimkom u nekom događaju.
    To sa momčadskim rukama je isto malu upitno jer će svaka momčad dići ruku za ono što joj odgovara u tom trenutku.
    Hoću reći stvar je složena i osoba koja ju riješi bila bi kandidat za dodjelu Nobelove nagrade.


    0

    2
    • Imali su pravilnici dodatak kojeg je Masi upotrijebio u Abu Dhabiju 2021. pa je zbog toga dobio otkaz. Po mom misljenju logicna i ispravna odluka tada, jer se 2-3 kruga predugo vozilo iza Safety cara, a neces zavrsit takvu sezonu iza Safetya, ali sto je tu je. Procijenjeno je da je human error i krivo odluceno. Idealna situacija bi bila crvena zastava ali bolje i ovo sto smo dobili nego kraj pod safety carom



      8

      3
  2. znači oscara i danija sjebalo vodstvo utrke? psmtr!



    2

    1
    • Ne razumijem kako su suci napravili propust osim onoga da je odmah mogla ic RF..
      Bile su zute pa SC pa u drugom krugu poruka za RF a ni Ricci ni Piastri nisu usli u taj drugi krug koliko sam vidio i od tud im krug zaostatka..
      Restart nakon RFa se odredjuje od zadnje poznate pozicije svih bolida a njihova pozicija je bila u garazi dok su ostali vozili krug broj 2..
      Mora bi pogledat opet da vidim da je ovo sto sam napisa 100% ali mislim da nisam nista falio..



      1

      0
      • vetma je gore napiso:
        ”U njemu jasno piše da svaki bolid kojeg su vodeći prestigli za cijeli krug mora iz boksa krenuti prije ostalih, okružiti stazom i vratiti se u kolonu na začelje.”

        ne znam sad je li to točno jer se ne žale zbog toga.


        0

        0
        • Pa da.. Nisu nikoga prestigli za cijeli krug, ljudi su otisli u box jer su mislili da je utrka gotova dok su ostali krenuli u krug broj 2 i nikakve kolone nije bilo poslije da se vrate na zacelje te kolone a prije RFa je stanje bilo +1 krug za dvojac Ricci/Piastri

          Mozda drukcije tumacimo napisano.


          0

          0
        • Ja se uvijek sjetim Imole 2021. gdje Hamitlon izljece i Max ga prestice za cijeli krug i onda se istice crvena zastava i on se vraca u isti krug s Maxom i zavrsava drugi



          2

          1
  3. da su na vrijeme pokazali crvenu zastavu, do ovog ne bi ni doslo. Jasno se vidjelo ostecenje barijere, mogli su prekinuti utrku odmah tijekom prvog kruga.



    14

    1
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Uvijek se nakon crvene zastave vraćalo na stanje od kruga prije. Ne znam zašto sada forsiraju drugačije. Zadnjih par godina FIA delegira pobjednike na određenim utrkama svojim glupim odlukama
    protiv pravila.


    0

    0
    • Da. Kad bude krs pa RF. Ovdje je bio SC, poruka da se ide kroz box pa u drugom krugu RF.



      1

      0
      • Pa onda su barem trebali pustiti da svi uđu u drugi krug, kad su već čekali sa RF odnosno pustili SC . To mi dođe isto kao vjećanje sa SC nakon nekakvog sudara i onda ga puste kada odredeni bolidi vise ne mogu u boks. Npr to su napravili jedne godine u Kini. Sudarila su se dva Toro Rosa i SC je pušten dugo nakon tog incidenta. Vodeći Bottas i drugi Vettel su prosli liniju ulaska u boks i nisu mogli pod SC u boks bez da gube pozicije. Dva Red Bulla su uzela nove gume, Rici pobijedio a Max kao Max u ono vrijem izvodio pizd…. Poanta je da se ako se već odugovlači svima da iste uvijete. Ili ono kad je jedne godine SC izašao na stazu ali ne pred vodećeg u utrci pa su ga neki bolidi obilazili i dobili kaznu.


        0

        1
        • To je i pitanje.. Kada su ih mogli pustit da se vrate u isti krug kad su odmah usli u box i dok su oni gledali hoce se nastavit ili ne, dosa je RF i onda se uzelo stanje za vrijeme SCa kad su ovi sjedili u garazi, tehnicki sa krugom zaostatka.


          0

          0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Na krug prije se vracalo kad utrka zavrsava sa RF.

      U ovom slucaju se utrka nastavlja i broje se svi krugovi koji su odradjeni. Razlog je gorivo jer bi u suprotnom netko bas mogao ostat kratak za taj jedan krug.

      Propust je sto njih dvojica nisu pusteni da okruze taj dodatni krug.



      1

      0
  5. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Zato bi se crvena zastava trebala pokazati vrlo brzo nakon incidenata…bas zbog ovakvih stvari. Brzo se moze procjeniti kolko je vremena potrebno za ukloniti vozila ili popraviti barijeru. Kad se odluke donesu brzo obicno tada ostaje manje prostora za neke žalbe…naravno ako su te odluke dobre.
    …Ako ništa imao je jako dobar pace. Njemu ce dobro doci svaki moguci krug u utrci da nauci tj prisjeti se svega. Ovako ispod radara moze imati i neke losije rezultate…kad bi ga bacili odma u Red Bull svaki put kad bi podbacio bi bio pod povecalom javnosti.
    Dobar je karakter i lik je pozitiva…ukoliko ima jos u sebi ima vatre nek mu je sa srecom. Velike su šanse da ide u Red Bull 2025.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni