Verstappen je pobjednik je posljednjeg ovogišnjeg sprinta: aktualni svjetski prvak je ugrabio prvo mjesto već u prvom zavoju, a dok je Norris ugrijao gume, Nizozemac je već odmaglio. Postolje su popunili Norris i Perez, a četvrti i peti su bili Russell i Leclerc.
Uzbudljivi start pružio nam je utrkivanje na najvišim pozicijama. Verstappen je već u prvom zavoju osvojio za sebe uobičajenu prvu poziciju, a Norris je nekoliko momenata nakon izgubio duel s Russellom i za drugu poziciju. Norrisu je trebalo par krugova da zagrije gume nakon čega je povratio drugo mjesto. Perez je loš start nadoknadio pretjecanjem Lewisa Hamiltona, a kasnije i Russella koji se tome odupirao nekoliko krugova više od momčadskog kolege. Ferrarijeva boljka glede brze potrošnje guma došla je do izražaja već nakon 12 krugova kad je Ricciardo napao Sainza za osmo mjesto. Ricciardo je i obišao Sainza u prvom zavoju, da bi se Sainz na idućem pravcu vratio ispred Australca. Par krugova nakon ponovila se jednaka procesija, ali je ovaj put Piastri iskoristio borbu Alpha Taurija i Ferrarija kako bi se probio ispred Ricciarda. Zatim je uslijedila izvrsna bitka u sredini poretka u kojoj je Alonso ipak nadmudrio Gaslyja za 11. mjesto. Dva kruga prije kraja Hamiltonov drastičan pad u tempu iskoristili su Leclerc, a zatim i Tsunoda.
P | Vozač | Momčad | Krugovi | + |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 24 | 30:07.209 |
2 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 24 | +4.287s |
3 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 24 | +13.617s |
4 | George Russell | Mercedes | 24 | +25.879s |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | 24 | +28.560s |
6 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 24 | +29.210s |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 24 | +34.726s |
8 | Carlos Sainz | Ferrari | 24 | +35.106s |
9 | Daniel Ricciardo | AlphaTauri Honda RBPT | 24 | +35.303s |
10 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 24 | +38.219s |
11 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 24 | +39.061s |
12 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 24 | +39.478s |
13 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 24 | +40.621s |
14 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 24 | +42.848s |
15 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 24 | +43.394s |
16 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 24 | +56.507s |
17 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 24 | +58.723s |
18 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 24 | +60.330s |
19 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 24 | +60.749s |
20 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 24 | +60.945s |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisan ljubitelj sprinta, ali u ovom sam uzivao svake sekunde!
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još krug i Hamilton niti boda ne bi uzea
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao i Sainz.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da ce Alpha Tauri preslikat ovakvu formu i na sutrasnju utrku. Na kraju ce zavrsit tamo gdje i trebaju u momcadskom poretku.
Kako je Yuki rijesio Luju svaka mu cast.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobar sprint. Ovisi o stazi, mora biti neka gdje ima preticanja.
Mecka prdnula u rosu (ostaje za vidjet kakvi ce bit na mediumu), McL brz, Ferrari osrednji. AT definitivno odskocio i moze uzeti 7 mjesto u konstruktorskom ako ovako nastave.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo AlphaTauri !!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odličan sprint, odličan rezultat.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sprint utrka može jedna po sezoni i staviti je 30 krugova i naravno da može biti samo u Brazilu
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz jos jednom pokazuje svoju trkacu inteligenciju. NIje se bas Ricci proslavio…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Napokon sprint koji je opravdao postojanje.
Cestitke Maxu.
Lando ce kako stvari idu ostat vjecna djeverusa.
Bravo Yuki, AT ovdje bas dobro izgleda.
@Dani
Sta bi sa onim relativno blizu, prvi mercedes na 26 sekundi u 24 kruga, a drugi jos vozi u Meksiku i sto je jos gore danas je cak i Ferrari bolje cuvao gume od njih.
Sutra ce sigurno bit bolji, ali nisu oni jos ni blizu kao sto sam vec ranije rekao.
Mozda ce kad skinu padobran sa bolida nesto moci i napravit.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Polako. Vidjet ćemo pravu utrku . Mercedesov problem je brzina na pravcu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bit ce bolje danas, to i ja mislim.
Znaju oni od prosle godine da imaju slab top speed, ali ne mogu stavit manje krilo jer onda nemaju grip nazad jer su sa ovim pravilima izgubili najvecu prednost koju su imali a to je low rake sa ekstremno dugim medjuosovinskim razmakom.
To su pokusali nadomjestiti sa postavljanjem kokpita sto blize prednjoj osovini kako bi ipak imali duzu podnicu, ali su time vozaci izgubili osjecaj sta se dogadja ispod njih.
Meni je zanimljivo da su unatoc velikom downforceu tako brzo sprzili gume a iz izreka nakon se zale na nedostatak gripa nazad unatoc najvecem krilu, tako da se opet cini da se vrte u krug.
Koncept je u tunelu dobar ali u stvarnosti promasen.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos veća katastrofa je da su unatoč tome svemu drugi u prvenstvu,Hamilton treći,uzas,uzas,uzas, za konkurenciju
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lando izgubio utrku u prvom krugu….imao je dovoljno vremena da se da lijevo i pokrije Maxa na startu..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je mlak svaku utrku. Mogu se kvalificirati, mogu ponekad i ostati blizu mjesta gdje su se kvalificirali, ali ne mogu prestići. Mclaren i Mercedes imaju mnogo bolju prodornost prema naprijed.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kad su brži . Evo u 24 kruga je Ferrari zaostao za McLarenom 24 sekunde. Mercedes je danas podbacio no inače su što se tiče preticanja je najbolje nedavno pokazao Russel kada je sa 17 mjesta stigao i prestigao Ferrari. Ferrari da starta negdje odozada pitanje je dali bi uzeli ikakve bodove. Imaju brzinu u jednom krugu no u utrci najviše troše gume i vjerovatno moraju voziti puno sporije da dođu do cilja. Npr Leclerc je sutra drugi na startu spletom okolnosti i vremenskih uvijeta jučer. No to drugo mjesto nema šanse da zadrži kraj McLarena i Red Bulla.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, i MCL je trenutno po brzini druga momčad. Mercedesu se očito ovaj format/staza nije dopala.
Za primijetiti je bilo još nešto.
Kako je pola momčadi vrlo brzo “izgubilo” gume.
Pogotovo stražnje.
I to mi nikako nije jasno.
Primjer Alonso je stalno imao nesreću da bude nekome u DRS-u i pretekao je četiri bolida, a da je bio još jedan krug prešao bi i Piastria koji je također ostao bez guma.
To što nije bilo nesreća, bliskih susreta je zato što momčadi čuvaju bolide za utrku a ne cirkus.
Mogao bih pohvaliti napokon SKY koji je na pola utrke shvatio da se glavna borba vodi između 9. i 15. mjesta.
Svi su bili u DRS-u i pretjecanja su mogli obaviti na nož, a to im baš nisu preporučali iz boksa ili ako imaju bolji bolid/gume.
Ne znam što je sa Aston Martinom.
Kvalifikacije ne možemo baš računati, bila je kiša… ali danas su dobro vozili.
Definitivno je puno vozača imalo problem sa gumama.
I kada kažem da se netko popravio, pogledajte razlike u vremenu.
Prva dva su pobjegla na 30 sekundi od petoga i još 10 sekundi od desetoga.
Možda je straga bio problem što cijelu utrku utrku svi 9-15 bili u DRS zoni, a od pola utrke od mjesta i još poneko.
Možda su jači (brži) bolidi jednostavno kočili. Kada dođu na ubrzanje i ravnicu odjure, pa onda polagano koče da čuvaju gume.
I ta staza Sao Paulo.
Mislim, staza je legendarna.
Ali problem je što je legendarna već 50-80 ili koliko godina.
Drastičan promjer je Monaco.
Ta staza jednostavno više nije za današnje (zadnjih 30 godina) bolide.
Kod Sao Paula nije tako kritično.
Staza je brza, ima sve što treba, ali za mene je postala malo prekratka.
Kada bi ju mogli ali pametno i kvalitetno produžiti za kilometar
bila bi legendarna staza za cijelo slijedeće stoljeće.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Originalni Sao Paulo je bio duplo duzi, kod 4og zavoja se islo desno umjesto lijevo.
Aston je bio dobar danas jer imaju front limited bolid, u prijevodu bolje im pasu staze koje vise trose straznje gume. Sutra u utrci bi mogli biti dobri jer startaju naprijed.
To sto gledas prijenos na Sky ne znaci da oni vode prijenos, vec ga oni kao i ostali dobivaju od strane F1 i Libertya.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zj11 – hvala na info
Glede SKY.. ma znam ali mi je lakše reći. (svi osim Monte Carla)
A ovo sa stazom, vidiš ne sjećam se tog podatka da je bila duža.
Sve jedno, nekako bi mi pasalo da je malo duža ali da se ne mijenja osnovna konfiguracija (možda da se doda negdje još jedan zanimljiv dio)
Malo mi je vrtuljak.
Ah, možda je to zato zbog “sprint formata”
Imam osjećaj kao da sam odigrao partiju flipera i gotovo.
Kad iskreno pogledam, staza ima mjesta za pretjecanje oštre spore, brze zavoje, uzbrdicu…. Sve.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
startali su na korištenom softu jer čuvaju čim više guma za nedjeljnu utrku…a da ne pričam da su morali “lift & coast” zbog temperature motora…i za kraj, Leclerc je počeo sustizati Russella pri kraju tako da ne bi baš otpisao Ferrari za sutra… čini mi se da su konačno malo počeli razmišljati svojim glavama…i na prošloj utrci mi se svidjelo što su ostali duže od svih nas stazi kod prvog stinta, ali ih je eto crvena zastava zeznula u strategiji…
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlično utrkivanje! Nisam baš fan sprint formata, ali ovaj je bio ludilo!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pohvalio bi vozace za dobro utrkivanje bez incidenata.
Sao Paolo tako jednostavna, a posebna staza.
17
0