Analiza

Norrisov proboj kroz poredak

Piše: Andro Rak

Prije 1 mjesec, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Osim uvjerljivog Maxa Verstappena, vozač koji je obilježio devetnaestu utrku sezone je definitivno Lando Norris. Driver of the Day nagradu je najviše zaslužio svojim probojem kroz poredak te nekoliko vrhunskih prestizanja, od kojih svakako treba istaknuti posljednje nad Georgeom Russellom.

Kroz utrku se probio do desetog mjesta prije crvene zastave da bi s lošim restartom te izbjegavanjem sudara u par sekundi pao za 4 mjesta. Od tada slijedi fantastičan proboj kroz poredak s impozantnim race paceom na mediumu koji se ipak pokazao kao pravi odabir za kraj utrke.

Sagledavši Norrisovu cijelu utrku, započeo je svoj rani proboj kroz poredak na softu gdje je gubio dosta vremena u obračunima s drugim vozačima nakon čega je slijedila dionica na hardu gdje je, kao što je i sam potvrdio u intervjuu nakon utrke “Norris kaže da neki vozači trebaju malo više svijesti o situaciji na stazi“, većinu vremena proveo čuvajući gume te pokušavajući izaći iz vrtložnog zraka bolida ispred kako bi što bolje rashladio svoj McLaren na izrazito visokoj nadmorskoj visini.

Ulazak u boks tik pred pojavljivanje Safety cara ga nije pretjerano koštao nakon čega je u zadnjem stintu pokazao svu raskoš svog talenta, pogotovo ako ga usporedimo s tempom svog momčadskog kolege koji je vozio na istim gumama jednak broj krugova do završetka utrke.

Kada usporedimo vremena koja je Norris postavljao tijekom prva dva stinta s Piastrijevim, uočavamo kako je dionica na hardu solidno odrađena te je uspio anulirati sporiji ulazni stint na softu. S druge strane vidljiv je fantastičan stint na mediumu nakon crvene zastave pa do kraja utrke gdje je čak osobno najbolje vrijeme postavio u zadnjem krugu utrke.

Također, Hamilton je svoj najbrži krug postavio u zadnjem krugu utrke pa se da zaključiti kako je medium ipak bio najbrža opcija za zadnji stint u usporedbi s hardom koji je stavljen na bolide Ferrarija (Vasseur: Tvrde gume uništile su Leclercovu utrku u Meksiku), vjerojatno zbog bojazni povećane potrošnje guma talijanske momčadi.

Sveukupno ako usporedimo završni Norrisov stint, vidljivo je kako je bio brži od svih osim Verstappena, dok je prikazivao sličan race pace kao i Hamilton. Uz teoretski bolji restart nakon crvene zastave, s ovakvim tempom, Norris je vrlo vjerojatno mogao zaprijetiti i Ferrarijima do kraja utrke.

S druge strane valja pohvaliti odličan Ricciardov tempo tijekom cijele utrke koji je bio u rangu neprepoznatljivog Russella i Piastrija što je ekipi donijelo prijeko potrebne bodove u borbi od sedmog do posljednjeg mjesta u utrci konstruktora. Također, njega je pozicioniralo u dobru poziciju za krađom Perezovog mjesta.

Andro Rak

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

4 komentara

  1. Svaka čast na ovoj analizi. I naravno svim prijašnjima.
    Super su mi ovi grafovi i zaključci koji se iz njih mogu izvući.
    Već sam htio napisati – zašto se autor skriva iza pseudonima “Pulsmedia” ali onda sam vidio potpis.
    Samo jako dalje.



    3

    0
  2. Norris je Skywalker a Max je Joda.


    0

    2
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Max nikada neće biti Yoda.
      Fernando je Yoda.



      1

      3
    • Ayrton Senna
      MCLfan Prikaži

      Moramo znati jednu stvar,albon nije pokazao puno u Red Bull u williamsu izvlači brdo stvari,gasly isto bio slab u Red Bull,nemojte zaboraviti pobjedu u monzi poslije Red Bulla.Riciardo je otišao iz red bulla jer je vidio da nešto ne štima.
      Sve u svemu čudno mi je da poslije četvrte utrke iz čista mira perez nemože odvoziti niti jednu utrku bez nekog incidenta.Uglavnom nešto se čudno dešava u RB,barem ja tak mislim


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni