Max Verstappen završio je pripremnu fazu ovogodišnje VN Meksika prvim mjestom i na trećem slobodnom treningu. Blizu iza njega s oko 7 stotinki zaostatka bio je Alex Albon, a domaća uzdanica Sergio Perez postavio je vrijeme koje je bilo dovoljno za treće mjesto.
Tik izvan top 3 završio je George Russell, a iza njega našao se McLaren Oscara Piastrija. Dobar šesti bio je Valtteri Bottas, ispred tria Tsunoda, Norris, Ricciardo, a top 10 s oko 6 desetinki zaostatka zaokružio je Lewis Hamilton.
Vidjeli smo sporije otvaranje treninga s malo vozača na stazi u prvih 10 minuta treninga. Vremenski su se uvjeti poboljšali od jučer pa je oblake zamijenilo vedro vrijeme i ambijentalna temperatura od 20°C. Većina vozača u prve krugove krenula je na soft gumama, osim oba bolida Alpinea koji su krenuli na mediumu. Upravo se Alpinin Pierre Gasly u tom pokušaju izvrtio na izlasku iz 12. zavoja, no bez posljedica za bolid. Dobar krug odradio je Ricciardo koji se u jednom trenutku našao 4.mjestu i to medium komponenti dok su svi ostali oko njega svoje vremena postigli na soft gumama.
Konfiguracija staze u kombinaciji s njenom temperaturom pokazala se kao izazovna pa su se tako vozači tijekom cijelog treninga mučili s preupravljanjem u brzim zavojima te s trakcijom u sporim zavojima trećeg sektora. Krajem treninga vozači su počeli postavljati brze krugove s manje goriva u bolidu pa smo tako u jednom trenutku mogli vidjeti Alexa Albona na prvom mjestu. Carlos Sainz izvrtio se u turbulentnom zraku iza bolida Lancea Strolla te zamalo udario Kanađanina koji očito nije bio svjestan da je Španjolac u brzom krugu iza njega.
Kvalifikacije su na rasporedu danas u 23 sata po našem vremenu.
# | Vozač | Konstruktor | Vrijeme | + |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:17.887 | |
2 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:17.957 | +0.070s |
3 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:18.026 | +0.139s |
4 | George Russell | MERCEDES | 1:18.248 | +0.361s |
5 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:18.392 | +0.505s |
6 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:18.437 | +0.550s |
7 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:18.450 | +0.563s |
8 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:18.480 | +0.593s |
9 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:18.499 | +0.612s |
10 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:18.522 | +0.635s |
11 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:18.718 | +0.831s |
12 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:18.917 | +1.030s |
13 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:18.970 | +1.083s |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:19.094 | +1.207s |
15 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:19.293 | +1.406s |
16 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:19.320 | +1.433s |
17 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:19.471 | +1.584s |
18 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:19.509 | +1.622s |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:19.573 | +1.686s |
20 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:19.839 | +1.952s |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zapravo vrlo malo toga možemo zaključiti iz trećeg treninga.
Svi su ili većina samo testirali kao da je prvi trening.
Što nije čudno.
Staza je na preko 2.000 metara Ima 20% manju gustoću zraka.
Unatoč tome na onoj ravnici voze 350km/h a onda moraju na tako rijetkom zraku zakočiti na ispod 100km/h.
Realno mjesto ima samo Verstapen, što mu opet ne garantira pobjedu.
Mercedes nešto skriva s onim venturijevim ili kako se već zovu tunelima.
Ne znam da li ste primjetili. Malo su ih stavljali u kadar.
Aston Martin ima potpuno drugačije stražnje krilo.
Inače svi imaju dvodijelna stražnja krila da mogu razdvojiti zrak koji odlazi zbog pokušaja podešavanja između količine potrebnog downforcea i parazitskog downforcea (pretjeranog štopanja bolida)
Aston martin je donio jednodijelno stražnje krilo vjerojatno u svrhu povećanja downforcea na stražnjim gumama.
Zapravo sve momčadi, unatoč dugoj ravnici u Meksiku ne koriste ni približno tanka krila kao u Monzi.
Izgleda tih 20% rjeđeg zraka igra veliku ulogu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala na ovom podatku kada počinju kvalifikacije (22:30)
Na F1 com, njihovoj oficijelnoj stranici piše 23:00,
a sada vidim da odbrojavaju vrijeme do početka točno.
Uglavnom, zakasnio bih na početak da niste napisali.
Hvala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kvale su u 23.00, a ne u 22.30?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stvarno sam otišao na kvasinu.
Znao sam da su kvale u 23:00.
Onda sam ili nešto krivo pročitao ili su slučajno na portalu stavili pogrešno vrijeme i brzo ispravili.
Vjerojatnije je do mene.
Možda sam ostavio otvorenu stranicu F1 com, a ona dok je bila zatvorena imala je samo smrznutu sliku odbrojavanja trećeg treninga, na trenutak sam pogledao prije refresha stranice i sve promiješao.
Sorry pokušaju muljanja sa na pogrešnim informacijama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Kvalifikacije su na rasporedu danas u 23 sata po našem vremenu”
Otiš’o si ti, Pero ,na kvasinu …
1
0