Po prvi put nakon dva sprint vikenda gledali smo drugi slobodni trening, a najbrži na stazi Hermanos Rodriguez je još jednom bio Max Verstappen. Lando Norris kasnio je desetinku na drugom mjestu, a po dvije desetinke zaostatka imali su Charles Leclerc i neuobičajeno visoko plasirani Valtteri Bottas.
Domaći vozač Sergio Perez završio je peti s tri desetinke sporijim vremenom od timskog kolege, a samo 14 tisućinki iza njega bio je vozač koji mu potencijalno ugrožava mjesto u Red Bullu, Daniel Ricciardo. Lewis Hamilton i Esteban Ocon također su kasnili po tri desetinke, a najbržu desetorku zaključili su Oscar Piastri i George Russell.
Početkom treninga vozači su isprobavali testnu C4 komponentu koju je Pirelli pripremio za ovaj trening, a do kraja su svi osim vozača Aston Martina postavili najbrže vrijeme na softu. Lance Stroll bio je 18. na mediumu sa samo 17 odvoženih krugova jer je ponovo imao mehaničkih problema, ovog puta s prednjim lijevim kotačem, a Fernando Alonso je s vremenom na istoj gumi zauzeo posljednje mjesto. Iskusni Španjolac izbjegao je veliku nesreću polovicom treninga nakon izvrtanja pri velikoj brzini na izlazu iz zavoja 9.
Uvjeti na treningu nisu bili idealni zbog lagane kiše koja je padala u nekoliko navrata, no ni u jednom trenutku nije dovoljno namočila stazu da bi itko razmišljao o prelasku na kišne gume. George Russell, Pierre Gasly, Valtteri Bottas, Kevin Magnussen i Yuki Tsunoda tek su na ovom treningu po prvi put izašli na stazu u Meksiku jer su ranije danas prepustili svoje mjesto F2 vozačima. Japanac je za ovaj vikend dobio kompletnu novu pogonsku jedinicu i mjenjač, a kako sa svim komponentama prelazi dozvoljeni broj, u utrku će startati s posljednjeg mjesta.
Treći slobodni trening vozi se od 19:30.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:18.686 | 26 |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +0.119s | 31 |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | +0.266s | 33 |
4 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +0.269s | 33 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +0.302s | 29 |
6 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | +0.316s | 31 |
7 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.338s | 30 |
8 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +0.391s | 29 |
9 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +0.477s | 31 |
10 | George Russell | MERCEDES | +0.541s | 31 |
11 | Carlos Sainz | FERRARI | +0.571s | 34 |
12 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +0.604s | 34 |
13 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +0.729s | 27 |
14 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +0.760s | 23 |
15 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +0.849s | 29 |
16 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +0.956s | 29 |
17 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +1.214s | 26 |
18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.389s | 17 |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +1.426s | 30 |
20 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.740s | 30 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ricci izgleda dobro barem zasad.
Mercedes izgleda lošije, al takvi su obicno petkom
Bottas opet dobar na ovoj stazi.
Aston ne zna di je pošo i odakle je došo s ovim nadogradnjama. Pokazuju da im je ipak preveliki zalogaj borba s top momcadima jer Mercedes, Red Bull, Mclaren sta god novo donesu to funkcionira odmah..
A Red Bull kao Mclaren Honda 1988…nije da oni imaju ikakav revolucionarni auto nego jednostavno konkurencija nije na nivou. Svaki od konkurenata ima neke svoje mušice i probleme. Ne vidim da se to može promjeniti u 2024….možda Mercedes nesto može napravit i drzat korak kroz sezonu s njima.
I drago mi je ponovo vidjeti normalan vikend.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ricci dere pošteno. Yuki ovdje gubi, jer Ozzieju leži staza.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren što donese funkcionira odmah? Trpati njih u istu rečenicu sa Mercedesom i Red Bullom je najblaže rečeno neozbiljno. Tako se pričalo one godine kada je Rici pobijedio na Monzi kako su u rastu i kako znaju što rade pa su opet dotaknuli dno. Isprobali su sve motore izuzev Ferrarijevog pa se ispotavilo da ni motor nije problem kako se mantralo od 2015. Da skratim priču da je to tako sa McLarenom valjda bi igrali neku zapaženiju ulogu unazad 10 god od jedne pobijede ? Ako su im sve nadogradnje korak naprijed kako su sa lanjskog bolida završili na začelju početkom ove sezone? Jedino sto im je omogućilo ogroman sko je kopiranje RB ovig kocepta koji je omogućio ovakav napredak. I McLaren luta godinama i trazi se pa su izvedbe bile svakakve od utrka bez bodova do podija. No to nikako nebi prikazo takvom izjavom da što donesu to funkcionira.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda sam napisao malo krivo tj nisam sve objasnio kako ja vidim situaciju.
Za mene je Mclaren i dalje midfield team jos od 2013. Pa cak bi trebali biti u gorem stanju nego Aston sa promjenama na pozicijama u vodstvu. No opet su odradili odlican posao ove godine. A u f1 pamti se zadnja forma momcadi i svi zaborave vdc na osrednju 2022 za Mcl. Mediji ih spominju kao konkurente za 2024. Naravno sve su to samo dobra prica za novinare da izazovu uzbuđenje za nadolazecu sezonu ili sezone.
Pa cak je i vjecni midfield team Alpine konstantan u svojem prosjeku. Aston bi trebao lagano nadmasit te 2 momcadi ako zeli se boriti s velikima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Unutar sekunde 16 vozača. Napeta nedjelja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ovo je trening
0
0