Izdvojeno

Verstappen najbrži na jedinom treningu u Austinu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Drugi ovosezonski vikend na američkom tlu koji se vozi na Circuit of the Americas ujedno je i drugi uzastopni sprint vikend, stoga je trening na kojem je najbrži bio Max Verstappen bio jedini uoči kvalifikacija koje počinju večeras u 23 sata.

Charles Leclerc kasnio je desetinku za sada trostrukim prvakom, a treće mjesto s dvije desetinke zaostatka pripalo je Lewisu Hamiltonu. Na četvrtom mjestu završio je Sergio Perez, a zatim slijede Kevin Magnussen u nadograđenom Haasu, George Russell, Alex Albon, Carlos Sainz, Nico Hulkenberg i Pierre Gasly koji zaključuje najbržih deset ispred domaćeg vozača Logana Sargeanta.

Sve do posljednjih desetak minuta nismo vidjeli vremena na softu, a najbrži u tom periodu bio je Lando Norris na mediumu. Norris je do kraja pao na 15. mjesto jer nije odvozio nijedan krug na softu baš kao ni njegov timski kolega Piastri ni oba Aston Martina. S druge strane, vozači Red Bulla, Mercedesa, Ferrarija, Aston Martina i Alpinea koristili su samo hard prije softa.

Polovica ekipa donijela je nadogradnje u Austin, a to su Mercedes, Alfa Romeo, Aston Martin, Haas i AlphaTauri. Mercedes i Alfa donijeli su nadograđenu podnicu, dok je Aston Martin uz to donio i novi difuzor, pokrov motora te potporno stražnje krilce. Na njihovu žalost, podatke su mogli prikupljati samo s jednim bolidom jer je Lance Stroll već nakon pet krugova morao završiti svoj trening zbog problema na prednjoj lijevoj kočnici.

Posljednje dvije momčadi prvenstva donijele su niz nadogradnji koje uključuju podnicu i pokrov motora, a kod Haasa, koji je pokazao odličan inicijalni tempo, tu su i novi bočni usisnici te rešetke za hlađenje.

Incidenata na treningu nije bilo, a najbliže tome došao je Oscar Piastri koji je dvadesetak minuta prije kraja imao vrlo neugodan trzaj u devetom zavoju. Pritom je izašao na travu i morao se dobrano “pohrvati” s bolidom da ne skrene u barijeru.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:35.91223
2Charles LeclercFERRARI+0.156s24
3Lewis HamiltonMERCEDES+0.281s23
4Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+0.300s23
5Kevin MagnussenHAAS FERRARI+0.560s21
6George RussellMERCEDES+0.562s24
7Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+0.580s20
8Carlos SainzFERRARI+0.621s23
9Nico HulkenbergHAAS FERRARI+0.790s21
10Pierre GaslyALPINE RENAULT+0.793s21
11Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1.075s26
12Esteban OconALPINE RENAULT+1.154s22
13Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+1.192s25
14Daniel RicciardoALPHATAURI HONDA RBPT+1.240s24
15Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.344s21
16Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.506s25
17Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.605s24
18Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.928s19
19Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+2.508s22
20Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+4.028s5

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

4 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Bit ce opet kolekcija brisanih vremena.
    Zavoj 9, 12, 19, 20 obavezno.



    5

    0
    • Inače cjepidlacim i volim da je sve u mm, ali izlasci bolida van granica staze su bi super za, gledati. Moćno izgleda kada bolid skače po pasicama i sl.
      Nekad su se pasive smatrale dijelom staze i bilo je dovoljno da je vozač s dva kola na njima. I vozači bi na sastanku izglasali na kojim mjestima je bilo OK izići.
      Baš mi se ne sviđa ova shema s tim linijama. Baš mi guše sport.



      5

      1
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Dok se vodi s asfaltnim izletnim zonama od 150 metara od same staze tako mora biti. Kada iza bijele linije ili pasice bude bio samo šljunak, samo trava, samo gume, samo zid ili nešto slično, e onda možemo razgovarati o tome da se samo utrkuju… a tko preživi pričati će.



      3

      1
  2. A joj ,jako će im nadogradnja pomoći
    Makon 2 utrke ,svi su se trebali okreniti sezoni 2024 ,osim Red Bulla ,nažalost tako je
    Ali zato uživamo u pravim trkama Moto GP !!!


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Albonova metla, dominacija Maxa i Alonsa te ostali dvoboji timskih kolega 2023.

Lociranje // Lovro Andraka

Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Još kolumni