McLarenovi vozači iskupili su se za jučerašnje greške koje su ih koštale dobrih startnih pozicija za glavnu utrku pa će tako Oscar Piastri sprint utrku startati s pole pozicije, a njegov timski kolega Lando Norris pridružit će mu se u prvom startnom redu. Max Verstappen nije ponovio jučerašnji dobar nastup u kvalifikacijama i tako će današnju sprint utrku u kojoj bi mogao osigurati svoj treći naslov svjetskog prvaka startati sa treće pozicije.
Sprint kvalifikacije započele su sa zakašnjenjem od 20 minuta. Razlog tome je dodatni desetominutni trening prije kvalifikacija koji je poslužio vozačima da se upoznaju s promjenama na stazi koje su se dogodile nakon jučerašnjih kvalifikacija za glavnu utrku. Radi se o preventivnom sužavanju staze između 12. i 13. zavoja kako bi se izbjegle agresivne pasice s vanjske strane tih zavoja koje prema Pirellijevim zaključcima dovode gume u opasnost od puknuća. Također, za sprint kvalifikacije vrijedila je alternativna alokacija guma gdje su vozači u SQ1 i SQ2 morali koristiti srednje tvrdu komponentu, a u SQ3 najmekšu komponentu.
U takvim uvjetima gdje smo opet vidjeli dosta poništenih vremena dobro se snašao Russell i završio kao četvrti s oko 4 desetinke zaostatka za Piastrijem. Nakon njega na petom i šestom mjestu smjestila su se dva Ferrarija Sainza i Leclerca. Hülkenberg je završio sedmi, a top 10 zaokružuju Perez, Alonso te Ocon.
Sedmi iz jučerašnjih kvalifikacija Gasly nije danas uspio ponoviti isto te je završio kao 11. Isto se i odnosi na Lewisa Hamiltona čiji je najbrži krug izbrisan zbog izlaženja van granica staze. Njegov bivši timski kolega Bottas startat će sprint utrku iza njega, kao i Lawson na 14. te Zhou na 15. mjestu.
Iz prvog kruga sprint kvalifikacija kao 16. ponovo je ispao Lance Stroll, iza kojeg su redom završili Albon, Tsunoda – kojem je poništen krug dovaljan za SQ2, Kevin Magnussen te na kraju Logan Sargeant koji je također imao nekoliko poništenih krugova.
Sprint utrka na rasporedu je danas u 19 i 30 sati.
# | Vozač | Konstruktor | Vrijeme |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:24.454 |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | + 0.082 |
3 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | + 0.192 |
4 | George Russell | MERCEDES | + 0.387 |
5 | Carlos Sainz | FERRARI | + 0.701 |
6 | Charles Leclerc | FERRARI | + 0.793 |
7 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | + 0.866 |
8 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | + 0.928 |
9 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | DNF |
10 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | DNF |
11 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | – |
12 | Lewis Hamilton | MERCEDES | – |
13 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | – |
14 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | – |
15 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | – |
16 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | – |
17 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | – |
18 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | – |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | – |
NC | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | – |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Piastri strasno brz u jednom krugu i jos kad poboljsa race pace biti ce to paklen vozac.
Mislim da ce ga Norris i Max prestic u sprintu i boriti se za p1
Svakako je ovo dobar znak za Mclaren sto se trke tice. Imaju brzinu.
Sve u svemu lagana zabava subotom.
Ceka se prava trka sutra
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
💩💩💩 se na ovakvu F1, jebo vas track limitsi, uništili ste sport, fuj
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, po meni sport se uništava pretjeranim fokusom na sigurnost i amerikanizacijom.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moraju to radit. Granice staze su bijele linije i gotovo. Da to ne rade, gledali bi sve vozače kako izletavaju van i otvaraju zavoje., pa bi onda vodili debate u komentarima, ko bi bio prvi, da FIA kažnjava prelaženje linije… Ovako su barem konzistentni i kažnjavaju svaki prekršaj. Tako je trebalo biti odavno, a ne unazad dvije sezone.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Utrkivanje je takvo da vozač pritišće do krajnjih granica, a ne da sad mora gledat dal će za 5cm preći jebenu liniju. To za mene nije dobro i ja, sve više nemam volje to gledati, nema danas teoretske šanse da se ja budim u 4h ujutro na Australiju kao nekad, danas ni nije u to vrijeme start ali kažem primjer. Današnja, F1 ima pregršt gluposti, retardiranih staza, za svako malo se dijele smiješne kazne, fuj, a da ne pričam o zvuku bolida. ERS, DRS i još hrpa bedastoća, stalno trube i štednji na sve načine, a na kojekakve gluposti se troše novci.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nema danas teoretske šanse da se ja budim u 4h ujutro na Australiju kao nekad
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U proteklih nekoliko godina razvila se jedna strastvena (da ne kažem histerična) struja razmišljanja među navijačima F1 koja je tvrdo zagovarala crno-bijeli pristup suđenju i potpunom zanemarivanju svih situacijskih uvjeta i okolnosti, i da se isti standardi pod svaku cijenu i uvijek moraju primjenjivati na granice staze, sudare i sigurnosne protokole bez obzira na složenu prirodu Formule 1 i fizikalne posebnosti koje podrazumijevaju da im se priđe s temeljitim stavom i interpretacijom. Primjer br.1 je tvrdnja ‘Sudar A identičan je sudaru B; zbog čega je vozač X penaliziran, no nije i vozač Y?’ Pod pritiskom takvih i sličnih polemika FIA je reagirala s eksplicitno određenim limitima staze koji su prije toga godinama predstavljali trivijalnost. Kako su se staze prilagođavale novijim generacijama bolida i izletne zone proširivale, tako su vozači prirodno počeli iskorištavati dijelove koji nisu centralni asfalt. Paziti na prijelaze 18-inčnog točka preko 10-centimetarske crte iz pozicije vozača je apsurd i van vozačke intuicije (varijabla kojoj vozač ne bi trebao davati pažnje dok je u kokpitu, i koja ga, ako i vodi računicu, ne čini boljim ili lošijim). Ne pamtim seriju automobilizma u kojoj FIA toliko striktno monitorira izlaske s asfalta i ne dozvoljava potpunu slobodu vozačima da pokažu svoje vještine i odlučnost, isključivo zbog stava da sudačke presude imperativno prate ‘konzistentne’ pisane okvire, premda situacije nikad nisu repetitivne već uvjetovane okolnostima. Osobno ne mogu imati veći kontrast u razmišljanju od toga. Nije za sve potrebno pravilo jer neki su aspekti inherentno podložni slobodnoj procjeni.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako imaš okvire tj. granice u kojima se trebaš trkati vještina je ostati unutar tih granica, a ne obrnuto.
Vjerojatno ja mogu pobijediti Verstappena na Paul Richardu ako on vozi stazom, a ja samo “malo” vozim pravo kroz šikane i zavoje, jer sve je asfalt, a moj vozački instinkt mi govori kako treba voziti ako želim pobijediti svjetskog prvaka…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Oscar! Mega sezona! 💪
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo majstore
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoce li mi neko pojasniti kako nije izbrisan posljednji krug Maxa?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo je na granici, ali ipak je dobar krug.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mclaren pusten s lanca
1
0