Max Verstappen osvojio je deseti pole position ove sezone u kvalifikacijama za VN Katara u Lusailu, a to mu je ukupno 30. najbolja startna pozicija u karijeri kojom se izjednačio s Nicom Rosbergom na osmom mjestu ljestvice svih vremena.
Lando Norris postavio je drugo vrijeme krajem kvalifikacija, no odmah se vidjelo da je drugi put zaredom izašao izvan granica staze, stoga je nekoliko minuta nakon kraja kvalifikacija stigla i službena potvrda o brisanju vremena te će Britanac u utrku krenuti s desetog mjesta. Njegovo mjesto naslijedio je George Russell.
U trenutku dok je Oscar Piastri davao izjavu kao, mislilo se, trećeplasirani, suci su poslali obavijest kako je i on prekoračio granice staze te je spušten na šesto mjesto. Treće mjesto tako sada pripada Lewisu Hamiltonu koji je u Q1 zabilježen zbog potencijalnog presporog izlaznog kruga, baš kao i Tsunoda, Lawson te Piastri.
Četvrti je Fernando Alonso ispred Charlesa Leclerca, a iza Piastrija slijede Alpineovi vozači Gasly i Ocon te Valtteri Bottas u Alfi Romeo. Carlos Sainz bio je tek 12., a Sergio Perez 13. nakon obrisanog vremena koje bi ga tijesno uvelo u Q3.
U prvoj rundi oprostili smo se od petorice vozača iz pet različitih momčadi. Logan Sargeant zamalo je došao do prve pobjede nad kolegom Alexom Albonom, no Tajlanđanin je u posljednjim trenucima uspio odvoziti 92 tisućinke brži krug, čime je izbacio Sargeanta i očuvao svoj savršeni niz protiv njega.
Idući vozač koji je ispao bio je Lance Stroll kojem je ovo četvrto ispadanje u Q1 zaredom. Njegov timski kolega koji je svaki put dosad bio u Q3 prošao je kao treći, a frustracije novim lošim nastupom Kanađanin je izbacio odgurivanjem jednog od članova ekipe nakon izlaska iz bolida.
Liam Lawson ispao je u Q1 prvi put nakon svog debitantskog vikenda u Nizozemskoj, a iza njega su ostali Kevin Magnussen i Guanyu Zhou koji od Mađarske nije uspio proći prvu rundu.
Druga runda također je imala šaroliku nokaut zonu s pet različitih konstruktora, a među njima su bili i predstavnici Ferrarija te Red Bulla. Carlos Sainz bio je tek 12. i bit će istražen zbog opasne vožnje ispred Verstappena kada se kroz nekoliko zavoja poprilično agresivno branio od Nizozemca koji tada nije bio u brzom krugu. Sergio Perez ispao je kao 13. nakon što mu je posljednji brzi krug izbrisan zbog prekoračenja granica staze, a ni taj krug nije bilo daleko od ispadanja jer bi bio dovoljan za deseto mjesto.
Yuki Tsunoda bio je samo četiri tisućinke sporiji od Valtterija Bottasa koji je ugurao Alfu Romeo u Q3, a najsporiji u Q2 bili su Alex Albon i Nico Hulkenberg.
Max Verstappen bio je uvjerljiv tijekom čitavog dana, a u istom ritmu nastavio je i u Q3. Postavio je najbolje vrijeme u prvom krugu, a iako je u drugom krugu napravio grešku i nije mogao popraviti vrijeme, nitko ga nije uspio skinuti s pole positiona.
Lando Norris ostao je bez vremena nakon što je dvaput izašao van granica staze, a istu grešku u svom je drugom krugu napravio i njegov kolega Oscar Piastri pa će McLarenov dvojac krenuti tek sa šestog i desetog mjesta, ne bude li dodatnih promjena.
Sutra je na rasporedu dan za sprint pa se tako u 15 sati voze nove kvalifikacije za sprint utrku koja počinje u 19:30 i u kojoj nas vjerojatno čeka potvrda Verstappenove treće titule.
P | Vozač | Konstruktor | Q3+ |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:23.778 |
2 | George Russell | MERCEDES | 0.441 |
3 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 0.527 |
4 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 0.591 |
5 | Charles Leclerc | FERRARI | 0.646 |
6 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 0.762 |
7 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 0.775 |
8 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 0.985 |
9 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1.280 |
10 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | – |
11 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | Q2 |
12 | Carlos Sainz | FERRARI | – |
13 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | – |
14 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | – |
15 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | – |
16 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | Q1 |
17 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | – |
18 | Liam Lawson | ALPHATAURI HONDA RBPT | – |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | – |
20 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | – |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
MAX!!!
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šteta za Norisa
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sta se desilo sa svima u drugom pokusaju u Q3? Niko nije napredovao? Prevelik rizik ili… I staza klasicna MotoGP, nigdje sporog zavoja…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je vjetar igrao ulogu u tome, plus zelena staza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidiš to mi nije palo na pamet, a pokazivali su u prvim (i jedinim kvalama) obješen “uređaj” za mjerenje vjetra mislim kod Aston Martina
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na skysportu su rekli da je Ferrari tim kojem najviše smeta vjetar za aerodinamiku.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To ne treba ni govorit.. Ferrariju prvom uvijek smeta.. Kisa, vjetar, sunce, oblaci, sumrak, jutro..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogotovo im smeta onaj u zračnom tunelu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Crash
Izuzmi sunce, ono smeta drugima. 😁
Za ostalo se slažem. 🤪
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nek je piastri pročavrljao u intervjuu… ne znam zašto Fia-i treba toliko… koji blesavi osjećaj za piastria negdje na kraju razgovora kad mu je rekla da je i njemu poništeno vrijeme… pa daj pričekaj dok ne provjeriš, pa onda kreni sa intervjuima… koja lakrdija
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koja smijurija. Ako su znali da su neki vozaci pod upitnikom, trebali su sacekati da se donesu odluke pa onda odraditi intervju. McLaren from hero to zero… Ali imaju odlican bolid za utjehu.
Sada je pitanje koliko ce kazni biti tokom utrke, svakome po tri najmanje…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cirkus teski,u redu je da se ponistavaju krugovi ako su izvan staze ali toliko kasniti sa analizama a imaju toliko sudaca i ljudi koji provjeravaju sve snimke,u q1 i q2 su brzo rijesili stvari i sada odjednom im triba 50 godina da vide jel neko izasao ili ne a svi smo vidili replay isti sekund?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda dobijemo tabelu starta do nedjelje :-D
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez, Sainz i Stroll opet u prazno. Stroll je mozda i prebio onog lika iz Aston Martina u boksu. Zhou i Sargeant imaju zajamcena mjesta među onima koji ispadaju u Q1.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Steta je vise tipkat slova na strolla…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima neko najnovije podatke ko starta koji? Max zvijer jedan krug dosta ,jest zajebo zadnji al isto podsitilo na vettel 2013 singapore
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozemo li se sloziti da treba Pereza zamjeniti za sljedecu godinu? Plus je da, minus ne.
25
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne. Ovako ima 2 bolida drugih ekipa u borbi za podijum. S dobrim drugim vozačem imali bi 1-2, 1-2, 1-2 do kraja sezone.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Minus Landa se broji x 2. :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čuj Perec je pukao definitivno.
Ali znao je voziti.
Čini mi se da se previše zanio borbom s Maxom umjesto da uči od njega.
Možda se dogodine sredi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo za ljubimca
https://youtu.be/rCjLbRLixYQ
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ga mijenjamo za Landa onda apsolutno da. Volio bih vidjeti malo borbe unutar RB-a.
Yuki, Lawson ili Danny Ric bi bili rang Pereza, ako ne i gori.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://imgur.com/Bqp0cAp
https://imgur.com/a/MS8c56x
Stroll je primjer sta se desi kad djete dobije sve na pladnju i kada mu se oprasta svakojako ponasanje. Cuo sam pricu da mu je karting staza bila udaljena mizernu udaljenost od kuce, ali je i dalje tamo putovao helikopterom. Pametnom dosta.
Naravno nece svaki bogatas izrast u debila, ali opet takav zivot povecava sanse za to
Alonso kao i u Nizozemskoj na svoju kvalitetu izvukao odlican rezultat.
Mercedes pomalo iznenadio sa 2 i 3 pozicijom jer se nije doimalo tako na pocetku.
Ferrari ovu utrku malo slabiji u odnosu na njihov momentum iz zadnjih par trka.
Napokon Bottas malo izvukao nesto iz rukava sto bi trebao cesce raditi.
Norris danas bezbroj izbrisanih krugova, no desava se svakom i bit ce zanimljivo vidjeti nkeha i Piastrija koliko mogu napredovat.
A sto se tice onog dijela sa Piastrijem i izbrisanim krugom u trenutku intervjua. Nebi toliko ni krivio novinara il nekog jer kad u live-u dobijes neku obavijest na uho dok de koncentriras na svoj posao lako se covjek malo zbuni i brzopleto nesto kaze.
FIA i sudci su tu da brzo rjese svoj dio posla i onda nakon toga ide intervjui, slikanje itd. 10 bolida imaju pratit u Q3. Pa valjda imaju dovoljno ljudi da promotre krug svakog vozaca u zadnjim fazama Q3 kvalifikacija i dok se svi parkiraju i izađu iz bolida oni vec mogu analizirati sve potrebno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max i Alonso su jednostavno drugaciji od ostalih. Vrh.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Aston Martinu su oba vozača drugačija od ostalih.
Jedan po dobromu drugi po lošemu.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Max Alonso…. definitivno da.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja se moram sloziti sa relistom.
Alonso sada ganja Lewisa i ako to uspije ja mu dodajem pola titule. Nevjerovatno koliko je on dobar vozac.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne kužim. U čemu ga ganja?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Dani
DriverStandings
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@crash
aha, nisam ga skužio na prvu. Samo mi nije jasno zbog čega bi mu vlado dodao pola titule zbog toga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hebao vas sprint (mislim na FIA-u)
Zašto mi se čini da iza svega toga stoji neki Amer
koji je vidio brzu zaradu u F1
Ili Arapsko američki naftni konglomerat.
Jedina svijetla točka u nafti ostala je Formula 1
Kako to iskoristiti?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bez tih evolucija ne bi bilo ni f1. Moramo to prihvatiti.
I dalje imamo odlicnu zabavu.
Preko dvadeset vozaca unutra dvije sekunde po krugu. To je ustvari nevjerovatno. Prvih pet u pola sekunde, strasno kada se sve varijable uzmu u obzir. Ako cemo po tome, f1 prije 30 i vise godina je trebala biti zabranjena, kakve su razlike bile.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Schumi, JV i HHF imali su isto vrijeme u kvalifikacijama 97-e u Jerezu, to je puno bliže nego prvih pet u pola sekunde, ako čemo po tome F1 bi danas bi trebali zabraniti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš to Alain Prost.
U vrijeme rasturanja Schumahera na kvalama, uvijek je prvih 10 bilo unutar sekunde. Ponekad i više.
Kvalifikacije ne odražavaju stvarno stanje.
U tim vremenima, zapravo u svim vremenima do ovih novih bolida, nisi se mogao voziti izda drugog bolida na manje od 2 sekunde jer bi si uništio gume.
Danas se mogu bez problema voziti 1 – 1,4 sekunde iza, bez ikakvih degradacija, a kada žele napasti mogu se približiti na manje od pola sekunde.
Eh, ako želiš začiniti natjecanje, makni DRS na svim stazama na kojima je nepotreban.
Na ovoj stazi DRS služi samo kao žmigavac za pretjecanje.
Nisam ja za ukidanje DRS-a.
Međutim, na nekim stazama DRS ubija vozačku vještinu pretjecanja. Ukinuo bih na njima.
Na nekima niti DRS ne pomaže, Monte Carlo.
OK, da ne drvim po svome, ne mora sve što mi se osobno ne dopada biti loše.
To što kažete, ide vrijeme…
Ja nekako to gledam, ide vrijeme.
Mlađi ljudi većinom mrze naftu, ne vide problem u tome da nemaju svoj auto, nego se sjednu u prvi kojeg vide (plaćanje karticom)
Formula 1 jer ostala jedina svijetla točka u naftnom biznisu.
Moj je problem što me utrke sve više podsjećaju na Američke rodeo razbijanja automobila.
Budimo iskreni. Formula 1 nije Američki sport.
Oni imaju NASCAR i IndyCar, pa tamo utovareni sa 20 kula mesa u pića, žderu i spavaju čekajući neki veliki krš.
Da nema razbijanja bolida ili automobila bar 5 puta tijekom utrke ne bi nitko dolazio na njih.
To mi je noćna mora Formule 1. Arapsko Američke multinacionalne kopanije za vađenje i preradu nafte su se sjetile kako još malo prati lice.
Krenuli su s “bio dizelom” u prijevodu pola obradivih površina koriste za gorivo umjesto za prehranu., pa onda “e-goriva”
Kada su ih prokužili da prodaju vjetar uhvatili su se Formule 1.
Nadam se da je to samo moja noćna mora.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjeli ste video gdje Stroll gura svog trenera i njegov intervju.
Stroll je primjer sta se desi kad djete dobije sve na pladnju i kada mu se oprasta svakojako ponasanje. Cuo sam pricu da mu je karting staza bila udaljena mizernu udaljenost od kuce, ali je i dalje tamo putovao helikopterom. Pametnom dosta.
Naravno nece svaki bogatas izrast u takog covjeka, ali opet takav zivot povecava sanse za to
Alonso kao i u Nizozemskoj na svoju kvalitetu izvukao odlican rezultat.
Mercedes pomalo iznenadio sa 2 i 3 pozicijom jer se nije doimalo tako na pocetku.
Ferrari ovu utrku malo slabiji u odnosu na njihov momentum iz zadnjih par trka.
Napokon Bottas malo izvukao nesto iz rukava sto bi trebao cesce raditi.
Norris danas bezbroj izbrisanih krugova, no desava se svakom i bit ce zanimljivo vidjeti nkeha i Piastrija koliko mogu napredovat.
A sto se tice onog dijela sa Piastrijem i izbrisanim krugom u trenutku intervjua. Nebi toliko ni krivio novinara il nekog jer kad u live-u dobijes neku obavijest na uho dok de koncentriras na svoj posao lako se covjek malo zbuni i brzopleto nesto kaze.
FIA i sudci su tu da brzo rjese svoj dio posla i onda nakon toga ide intervjui, slikanje itd. 10 bolida imaju pratit u Q3. Pa valjda imaju dovoljno ljudi da promotre krug svakog vozaca u zadnjim fazama Q3 kvalifikacija i dok se svi parkiraju i izađu iz bolida oni vec mogu analizirati sve potrebno
1
0